home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1287 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Jeres første håndsindtryk ?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Jeres første håndsindtryk ?  (Læst 47744 gange)
Grün
Landsholdsspiller

Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #120: 18 Okt 2013, 13:35 »

Du velkommen Smiley

ptrN
Manager

« Svar #121: 18 Okt 2013, 20:22 »

Hold kæft hvor er det dejligt at ens spillere endelig gider at tackle! Spiller med AaB mod FCK og vi begår 20 frispark og går ind i 47 tacklinger i løbet af hele kampen.

Synes at spillerne i 13'eren var for passive, så dette er fantastisk at se.

welbz is dat guy

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #122: 18 Okt 2013, 21:38 »

Hold kæft det en fed detalje, at der er et såkaldt "fyrings-ræs" med odds og hele lortet på pressede trænere. Der er i mit FC save pt. odds 1.40 på Hjulmand ryger som træner! De ligger så også sidst med 10 point i 20 kampe.
« Seneste Redigering: 18 Okt 2013, 21:51 af Schjelde » Logged

ptrN
Manager

« Svar #123: 18 Okt 2013, 21:52 »

Hold kæft det en fed detalje, at der er et såkaldt "fyrings-ræs" med odds og hele lortet på pressede trænere. Der er pt. odds 1.40 på Hjulmand ryger som træner! De ligger så også sidst med 10 point i 20 kampe.
Her ligger de 12'er efter 5 runder med 1 eneste point. Virker til FM har ramt deres niveau rimelig godt.

welbz is dat guy

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #124: 18 Okt 2013, 22:07 »

Nordsjælland er lige blevet nr. 11 i mit BIF save, FCV blev nr. 3 Opstemt

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #125: 18 Okt 2013, 22:13 »

De rykker med garanti også ud her. De spiller helt ekstremt ringe - lukket 55 mål ind i 23 kampe + de har tabt 17 af dem. Tror jeg skal se om jeg kan plukke et par fra dem, når de rykker ned, billigt! Smiley

Edit:
Andre end mig, der har lagt mærke til, at Morten Olsen udtager de samme spillere på trods af de spiller af helvede til? Ankersen og Delaney spiller helt fantastisk, Ankersen er den 2 bedst spillede i suppen, men har alligevel ikke fået chancen på landsholdet. Lars Jakobsen, som spiller af helvede til og faktisk er ved at blive slået af, af remmer, han er med hver gang?
« Seneste Redigering: 18 Okt 2013, 22:24 af Schjelde » Logged

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #126: 18 Okt 2013, 22:35 »

Er lige startet om med Roma, mest for at se nærmere på taktik og sådan. Og synes det ser meget nydeligt ud. Skal lige se om ME er helt fucked ^^

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #127: 19 Okt 2013, 16:12 »

Umiddelbart tror jeg faktisk jeg har ramt taktikken i 1. forsøg... virker utroligt nemt, og bare dejligt let at sætte op

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #128: 19 Okt 2013, 16:24 »

Det jeg godt kunne tænke mig var indførelsen af taktik i de 4 faser som alle med bare grundlæggende trænerkurser efterhånden kender til. Med boldbesiddelse, uden boldbesiddelse, omstilling fra at have til ikke at have boldbesiddelse og vice versa. Således ville man kunne justere rollerne langt bedre end ved at vælge Shadow Striker eller en Falsk 9'er (for hvad fa'en er forskellen). Jeg har for eksempel forespurgt om man kunne få en omvendt libero, Miles Jacobsen svarede at det ikke eksisterede i virkeligheden. (hvilket det gør). Hvis jeg nu kunne sætte op at når vi var i boldbesiddelse skulle min DMC trække ned mellem de to midteforsvarer som så skulle dække mere bredt.

Her til kunne man så godt tilføje en masse "shouts" så som skub kun én back frem. Det kunne være i samme kategori som offsidefælde og kontraangreb. Der mangler meget i den henseende.

Så avanceret taktik, ja tak.

Jeg kom lige til at se, at man kan sætte sin DMC til at spille "Half Back". Beskrivelsen lyder rigtig meget som den omvendte sweeper Smiley

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #129: 19 Okt 2013, 16:26 »

Umiddelbart tror jeg faktisk jeg har ramt taktikken i 1. forsøg... virker utroligt nemt, og bare dejligt let at sætte op

Er det muligt at se et SS af din opstilling samt indstillinger?

Altid rart at få lidt inspiration fra andre..   Wink

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #130: 19 Okt 2013, 16:55 »

Er det muligt at se et SS af din opstilling samt indstillinger?

Altid rart at få lidt inspiration fra andre..   Wink

Self, jeg skal blot have spillet den 4 kamp i ligaen mod inter på udebane, og så kommer jeg med et indlæg

MWibeck01
Lilleputspiller
*

« Svar #131: 20 Okt 2013, 14:05 »

Oplever I den fejl med målmandsfejl, som er registreret som en mulig fejl?

PhilipFlink
Manager

« Svar #132: 20 Okt 2013, 17:59 »

Endnu engang har de gjort det halv umuligt at spille på udebane. Om det er så er Norwich eller andre hold, bliver man rykket fra hinanden... Jeg PRØVER at spille højt pres, men det er der intet af i det her spil. Folk står bare og glor og lader dem løbe direkte forbi dem, indtil de når feltet. Også skal ens spillere brugere flere milliarder chancer for at scorer. Helt fri for mål også sparker de direkte ind på målmanden, 9/10 gange.

Ja, det der er mest irriterende er at spillerne bare står og glort selvom man ber dem om at markere tæt, være aggressive, presse højt .. Ja alt - intet hjælper.

Ledetvede
Juniorspiller
**

« Svar #133: 20 Okt 2013, 19:48 »

Tak for svar. Den jeg set :-) men jeg savner det ene klik det tryller min foretrukne opstilling frem før hver kamp. Så vidt jeg kan finde ud af kan man ikke det endnu. Håber det kommer, ellers er det sgu for omstændigt fra kamp til kamp. Det ku lade sig gøre i 2013...

Gå ind under "Hurtigt valg" under taktik her kan du gemme din holdopstilling lige som du plejer.

Sichlau
Lilleputspiller
*

« Svar #134: 20 Okt 2013, 21:14 »

Gå ind under "Hurtigt valg" under taktik her kan du gemme din holdopstilling lige som du plejer.

Tusinde tak   Den var savnet  Opstemt Opstemt Opstemt

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010