home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1156 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Jeres første håndsindtryk ?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Jeres første håndsindtryk ?  (Læst 47793 gange)
imlegendary
Ynglingespiller

Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #90: 17 Okt 2013, 20:08 »

Som det startede med i FM13, er hvad klubberne kræver for spillerne i FM14 vanvittigt. Hvordan fanden kan en klub tro, at jeg vil give 300 mill, for en spiller der er vurderet til 20?Huh

Ellers er jeg fint tilfreds. Det virker lidt rodet på en måde, men det er bare tilvænning der skal til.

Lidt skuffet over at jeg ikke har mødt nye kommentarer i pressekonferencerne .

Nu ved jeg ikke hvor langt du er kommet i sæsonen, men syntes faktisk der er kommet en del nye når man skal forholde sig til andre managers og deres ageren, f.eks. i forbindelse med transfers.

Der var også en "sjov" episode i mit spil efter en kamp mod Viborg hvor en spiller skadede Frederik Holst, så kunne jeg svine Ove Christensen ved at sige at jeg væmmes over ham og måden han sætter sit hold til at spille fysisk fodbold, sådan noget er nu meget sjovt og også ret så realistisk.

ScottLind
Reserveholdsspiller

« Svar #91: 17 Okt 2013, 20:21 »

Nu ved jeg ikke hvor langt du er kommet i sæsonen, men syntes faktisk der er kommet en del nye når man skal forholde sig til andre managers og deres ageren, f.eks. i forbindelse med transfers.

Der var også en "sjov" episode i mit spil efter en kamp mod Viborg hvor en spiller skadede Frederik Holst, så kunne jeg svine Ove Christensen ved at sige at jeg væmmes over ham og måden han sætter sit hold til at spille fysisk fodbold, sådan noget er nu meget sjovt og også ret så realistisk.

Jeg er ikke kommet længere end slut august, men synes bare jeg er blevet mødt af meget af det samme Smiley

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #92: 17 Okt 2013, 21:24 »

Hvis jeg bestiller over steam nu ? får jeg så betaen med det samme!?

#Respect

The Captain says goodbye!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #93: 17 Okt 2013, 21:24 »

Det skulle du meget gerne ja.

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #94: 17 Okt 2013, 21:25 »

SI senior

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Sichlau
Lilleputspiller
*

« Svar #95: 17 Okt 2013, 23:22 »

Jeg vil have love til at gemme min opstilling under taktik, men det må jeg stadig ikke.... Bvadrrrr

Risom
Manager

« Svar #96: 17 Okt 2013, 23:29 »

Jeg gjorde det i går og fik den med det samme. (Er bosiddende i USA, så kunne ikke gøre det gennem FMF i år  Ubeslutsom )

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #97: 18 Okt 2013, 00:37 »

Syntes virkelig spillet er blevet forbedret i år og kan ikke vente til det endelige spil udkommer (specielt efter et par patches!), alt i alt syntes jeg virkelig de har gjort mange ting en tak bedre og mere overskuelige.

Jeg undrer mig dog over hvorfor jeg konstant modtager bud på mine ungespillere i BIF, Fulham bød på Falkesgaard, Valencia bød på Holst, Bordeaux bød på Hjulsager, Vallenciennes bød på Da Silva og et par tyrkiske klubber bød på Dumic, desuden bød Catania og Guangzhou også på Albrechtsen. Virker lidt urealistisk, men mon ikke det bliver rettet lidt til, ellers så skader interesse for ens spillere jo ikke så meget kan man sige.

Fulhams bud på Falk er det eneste, der for mig virker urealistisk...

Aldrig alene!

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #98: 18 Okt 2013, 00:39 »

Må sgu sige jeg er positivt overrasket, det hele virker bare mere smooth i år!

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #99: 18 Okt 2013, 01:00 »

Jeg gjorde det i går og fik den med det samme. (Er bosiddende i USA, så kunne ikke gøre det gennem FMF i år  Ubeslutsom )
Hm, tror du ikke at man bare kan få spillet sendt til ens danske adresse og så kommer beta-koden vel bare via email? Eller skal man bruge selve skiven til noget? Opstemt

Svartovich
Gæst

« Svar #100: 18 Okt 2013, 01:08 »

Fulhams bud på Falk er det eneste, der for mig virker urealistisk...
Tvivler på at Brøndby får bud fra storklubber på alle deres talenter på en gang. Men du har ellers ret i at spillerne sagtens kunne skifte til klubberne, det virker bare mærkeligt der kommer så mange så hurtigt hvis du forstår. Smiley

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #101: 18 Okt 2013, 01:10 »

Har muligvis noget at gøre med database-størrelsen, da der vel næppe er mange spillere med i beta-versionen og derfor har klubberne færre muligheder og det kan føre til flere bud på ens spillere. Smiley

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #102: 18 Okt 2013, 01:14 »

Jeg kan altså loade helt op til 125.000 spillere...

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #103: 18 Okt 2013, 01:18 »

Tvivler på at Brøndby får bud fra storklubber på alle deres talenter på en gang.

Det er nok lidt et spørgsmål om måden hvorpå man vælger at tolke bud i FM. I virkeligheden er der garanteret vanvittigt mange opkald/mails angående spillerne i en given klub gennem et vindue, enten til klubben, eller om ikke andet så til spillernes agenter. Hvis nu begge skal tolkes som bud i FM (da man ellers ikke kan vide hvad der foregår), er det nok ikke helt ved siden af med 20~ bud.

Hvis vi derimod udelukkende taler om reelle bud, så virker det ganske rigtigt noget voldsomt.

Svartovich
Gæst

« Svar #104: 18 Okt 2013, 01:57 »

Det er nok lidt et spørgsmål om måden hvorpå man vælger at tolke bud i FM. I virkeligheden er der garanteret vanvittigt mange opkald/mails angående spillerne i en given klub gennem et vindue, enten til klubben, eller om ikke andet så til spillernes agenter. Hvis nu begge skal tolkes som bud i FM (da man ellers ikke kan vide hvad der foregår), er det nok ikke helt ved siden af med 20~ bud.

Hvis vi derimod udelukkende taler om reelle bud, så virker det ganske rigtigt noget voldsomt.
Tror ikke der er så mange bud fra storklubber, ihvertfald ikke konkrete bud. Det siger jeg fordi at danske klubber jo er forretninger, og det bedste der næsten kan ske for en dansk klub er at sælge et talent for en stor sum penge. Så tror vi ville have set mange flere salg i virkeligheden hvis det forholdt sig sådan. Men du har ret i hvis det bare er løse henvendelser er det nok rigtig nok. Smiley

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010