home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1138 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 51715 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller

Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #90: 24 Nov 2013, 19:45 »

@fc_andeby,
Din udebane taktik mangler i den grad en balance spiller! Dine tre centrale spillere er alle i (s) vil foreslå dig at ændre DM til en Ankermand, i det han så vil ligge og rydde op foran dine to center halves. Vil også mene du mangler en kreativ spillerolle i din formation i det hverken BTB eller CM(s) vil agere som fantastiske angrebsåbnere. Din angriber flagrer med meget stor sandsynlighed rundt overalt og med afleveringer i dybden smider du egentlig dem bare væk når du ikke har en angriber der jagter dem. Dine Backs ville jeg nok også ændre til almindelig Fullbacks i support, de skal nok komme frem alligevel.

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #91: 24 Nov 2013, 19:47 »

Med hensyn til din udebane taktik, ville jeg vælge en af dine centrale midtbane spillere i en playmaker rolle, og din angriber i support så han falder længere ned og modtager bolden. Måske dybdeliggende og support. Ellers vil der være alt for meget plads mellem midtbane og angreb. Eventuelt sætte dine kanter til support og sandro med defensiv mentalitet istedet for support.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #92: 24 Nov 2013, 19:51 »

Som jeg ser det er Sandro Boldvindende midtbanespiller, som jeg lige nævnte er det ikke en balance spiller, heller ikke hvis du bruger ham i defensiv mentalitet..

fc-andeby
Ynglingespiller

« Svar #93: 24 Nov 2013, 20:01 »

@fc_andeby,
 Vil også mene du mangler en kreativ spillerolle i din formation i det hverken BTB eller CM(s) vil agere som fantastiske angrebsåbnere.

Mange tak for at igider at hjælpe, det sætter jeg pris på.

Hvad er du mener med BTB?

Har lavet om på det nu:

Hvad med hjemmebane opstillingen?

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #94: 25 Nov 2013, 00:43 »

Så gir jeg det også et skud med spurs igen i år Smiley har gået og fiflet lidt med en tiki taka idé så må se om det fungerer Smiley

er lige pt i preseason til første sæson så der er ik sket så meget.

Indkøb:
Coentrao
Balanta
Ku købe damiao for 35 mio men hans stats er dykket en del i dette spil og har hørt andre steder at han er knap så god denne gang

Salg:
Adebayor
Obika
prøver at komme af med brad men det sku svært.
« Seneste Redigering: 25 Nov 2013, 00:45 af whispers » Logged

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #95: 26 Nov 2013, 21:35 »

Så blev jeg også færdig med 4. sæson. Det blev ikke til noget mesterskab i denne omgang og heller ikke i de engelske cups var der noget guld at hente. Dog blev det til en noget overraskende sejr i CL. Var i gruppe med Gladbach, PSV og Milan Gladbach og jeg gik videre med 4 sejre og to uafgjorte, men med 11 scorede flere mål tog jeg første pladsen. Mødte så Schalke der blev ekspederet ud med samlede 3-4, så var der dømt engelsk opgør mod Man Utd. hvor jeg med 4-0 på Old Traford gik videre med 5-1 samlet. Semifinalen bød på mægtige Real Madrid de blev dog tæsket 4-0 på Bernabeau og i finalen var det endnu et engelsk opgør mod en Manchester klub. Kom bagud 1-0 men fik vendt det til 3-1 og dermed vandt jeg CL for første gang.

Har handlet lidt i sommervinduet hvor jeg har solgt ud af de ældre spillere, Dembélé, Suarez, Quintero og Inigo Martinez blev solgt for en samlet sum af £73,5  mil. Handlede selv for £14,75 mil. hvor kun 1 af fire er tiltænkt førsteholdsfodbold med det samme. Julian Brandt var tæt på at smutte for £30 mil. plus 30 % af næste salg, men synes han havde gjort det for godt til jeg ville sælge.

Er startet rimeligt i den nye sæson hvor jeg kun har spillet uafgjort en gang i de første 6 kampe.

Renehenriksen
Reserveholdsspiller

« Svar #96: 03 Dec 2013, 12:51 »

Jeg er lige blevet færdig med første sæson. Jeg sluttede som nr 2, 1 point efter Man City. Jeg er ret godt tilfreds med anden pladsen, selvom det er ærgeligt at se mesterskabet kun er 1 point væk. Røg ud i Kvartfinalen til Standard i Euro cuppen, røg ud i 5 runde af FA cuppen og røg ud i 4 runde af Carling cuppen.
Bedste mand har været Christian Eriksen: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/ova70986.png.
Taktik: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36916.0.
Hvis I vil se SS af andre ting så bare spørg løs

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #97: 03 Dec 2013, 13:25 »

Jeg er lige blevet færdig med første sæson. Jeg sluttede som nr 2, 1 point efter Man City. Jeg er ret godt tilfreds med anden pladsen, selvom det er ærgeligt at se mesterskabet kun er 1 point væk. Røg ud i Kvartfinalen til Standard i Euro cuppen, røg ud i 5 runde af FA cuppen og røg ud i 4 runde af Carling cuppen.
Bedste mand har været Christian Eriksen: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/ova70986.png.
Taktik: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36916.0.
Hvis I vil se SS af andre ting så bare spørg løs
SS af indkøb? Smiley overvejer at starte endnu et save med Spurs (det jeg har skrevet om blev slettet ved en fejl oO)

Renehenriksen
Reserveholdsspiller

« Svar #98: 03 Dec 2013, 13:35 »

Whispers: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/VyF74041.png
Købte kun 3 spillere i første sæson.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #99: 03 Dec 2013, 14:52 »

Christian Eriksen er den mest fantastiske spiller der findes <3

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #100: 05 Dec 2013, 10:39 »

Kan det virkelig være rigtigt at man ikke kan bede om et nyt stadion? rygterne siger det er fordi der allerede er planlagt et men i og med de ikke har annonceret en dato i virkeligheden så er der heller ikke en i spillet hvilket vidst skulle gøre det til en 50/50 om det kommer eller ej.

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #101: 05 Dec 2013, 11:22 »

Christian Eriksen er den mest fantastiske spiller der findes <3

Insane!

Hvordan bruges han?

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #102: 05 Dec 2013, 11:43 »

Insane!

Hvordan bruges han?
Fremskudtplaymaker support CM og så tager han alle dødbolde

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Renehenriksen
Reserveholdsspiller

« Svar #103: 05 Dec 2013, 13:32 »

Kan det virkelig være rigtigt at man ikke kan bede om et nyt stadion? rygterne siger det er fordi der allerede er planlagt et men i og med de ikke har annonceret en dato i virkeligheden så er der heller ikke en i spillet hvilket vidst skulle gøre det til en 50/50 om det kommer eller ej.

Jeg fik automatisk efter første sæson. Flytter ind på det nye stadion 22/6 2016

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #104: 05 Dec 2013, 14:51 »

Så sluttede 1. sæson med bronzemedaljer og en taktik, som levede op til klubbens krav: off. fodbold og med boldbesiddelse. Siden runde 10 lå jeg omkring 4. pladsen og efter jul faldt konkurrenterne stille og roligt fra i takt med min imponerende stime på 9 sejre og 2 uafgjorte de sidste 11 kampe!

Startede uden transferbudget fra sommeren af og Honda var eneste nye mand, der dog får tilskud af en gratis Akinfeev, samt ligeledes gratis Fernando fra FCP til næste sæson. Planen er så de 2 dyre reservekeepere smutter (Friedel har allerede aftale på plads). Får også Charlie Vigurs fra Hamilton, der er 3½ stjerne som 15 årig (regen?)
Ser gerne Luke Shaw som ny mand på venstre back eller Baines. Benteke er målet som min tank centerforward, der dog har rollen complete forward (s).

Dog kan der let ske andre spændende ting, fordi hverken City, Arsenal eller Liverpool kvalificerede sig til CL og måske der kan komme en rivaliserende forstærkning!

Faktisk var jeg yderst sympatisk at slå Hull i sidste runde, så Liverpool overlevede PL Hævet Øjenbryn Ja okay - prøvede faktisk at få dem ned og de sidste 15 min. spillede jeg uden midterforsvar. De sidste 5 min. uden forsvar og i overtiden med 0-5-5. Det resulterede så i Soldado puttede til 1-0 i 2 min. overtid og Liverpool skylder os en stor tak, for ja, så røg stakkels Hull ned i stedet for crazy

Røg ud til PSG efter straffe i EL i 1. knockout runde.
Røg ud i LC til Everton ude i kvartfinalen
Røg ud af FA cup i 5. runde til mestrene fra Utd på udebane.

Man Utd 85 point
Chelsea 82 point
Spurs 79 point
Stoke 65 point

Så er fint tilfreds med første sæson - især da jeg undervejs ændrede taktikken til det bedre og håber næste sæson bliver endnu bedre!

COYS <3

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010