home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 482 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 48296 gange)
T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #120: 13 Jan 2014, 11:28 »

Det skal så lige siges at jeg lækkede til pressen, for hele mit stadion havde været fyldt hele sæsonen. så ville have et større stadion..
Jeg gjorde det så FØR der overhovedet var spillet en kamp på det nye stadion Rullende Øjne
Logged

HahnLarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #121: 13 Jan 2014, 20:41 »

Jeg gjorde det så FØR der overhovedet var spillet en kamp på det nye stadion Rullende Øjne

Så har jeg nok bare været mega heldig, men levy siger sjældent nej til mig efterhånden Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #122: 14 Jan 2014, 17:45 »

Nå så kom jeg til sommeren 2019, jeg måtte nøjes med det engelske mesterskab i denne sæson. Tabte som normalt til Newcastle og et upåagtet hold i de to Cups. I CL mødte jeg Atletico Madrid i kvartfinalen, vandt 3-1 i Spanien og i retur kampen var jeg meget tæt på at skulle investere i ny stol da den lige måtte hilse på græsplænen fra 1. sal.. Jeg formår at tabe hele fucking 5-1 på hjemmebane, det kunne jeg så ikke lige holde til.

Har ingen spillere købt indtil videre og forventer egentlig heller ikke at gøre det, med mindre jeg finder et stort talent til OmH eller VB, da det er de eneste steder jeg ikke er dækket ordenligt ind.

Timo Werner er røget til Real Madrid for £60 mio plus 30 % af næste transfer.
Eduardo Lopes til Barcelona for £40 mio samt 30 % af næste transfer. Gik fra £35.500 om ugen til vanvittige £165.000 om ugen. Eriksen er min bedst betalte spiller og før £120.000 om ugen.
Mike Rea til United for £15,25 plus 35 % af næste transfer.

Denne sæson SKAL jeg vinde en af de små cups! Samt PL og CL, alt andet er skuffende!
Logged

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #123: 30 Jan 2014, 23:15 »

Er i 2018 og er lige blevet mester. Vandt med 10 point ned til Man U. og som tilgengæld slog mig ud i kvartfinale i CL.

Christian Eriksen havde højeste gennemsnit på 7.86!

Bruger 3 forskellige taktiker, som alle tager udgangspunkt i 4-2-3-1. Men forskellige indstillinger som f.eks. i mentalitet, spiller indstillinger osv. Har dog desværre ikke selv fundet på det, men har fundet taktikken ude i cyber space:-)

Efter jeg begyndte at bruge den taktik , lykkes det mig først der at vinde mesterskabet. 
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #124: 31 Jan 2014, 15:19 »

Spurs var mit eneste save i fm13 og efter at have læst denne tråd får man virkelig lyst til at prøve igen Opstemt
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #125: 01 Feb 2014, 21:04 »

Så er jeg startet op med Spurs, og har tænkt mig at spille en 4-2-3-1 med CE som omdrejningspunkt på OMC pladsen!
Jeg håber på at kunne få Gomes, Defoe og Adebayor sendt afsted, for så at kunne forstærke mig yderligere.

Mine største transfermål er Varane fra RM, og Berardi fra Juve/Sassuolo, derudover forventer jeg også at hente nogle talenter Smiley
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #126: 03 Feb 2014, 12:37 »

Så er jeg startet op med Spurs, og har tænkt mig at spille en 4-2-3-1 med CE som omdrejningspunkt på OMC pladsen!
Jeg håber på at kunne få Gomes, Defoe og Adebayor sendt afsted, for så at kunne forstærke mig yderligere.

Mine største transfermål er Varane fra RM, og Berardi fra Juve/Sassuolo, derudover forventer jeg også at hente nogle talenter Smiley
Hvad ga du for varane? Overvejer nemlig stærkt også at begynde med spurs Peace
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #127: 03 Feb 2014, 14:10 »

Hvad ga du for varane? Overvejer nemlig stærkt også at begynde med spurs Peace

Jeg gav 200 mio Smiley Noget af det var dog over 48 mdr.

Vinduet lukker snart, og jeg har solgt Adebayor, Gomes og Naughton, og har hentet Berardi, Balanta, Florenzi og Varane samt et par talenter. Forstår slet ikke at jeg ku få Florenzi for 110 mio, synes han plejer at koste 300+ Smiley
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #128: 03 Feb 2014, 18:31 »

Jeg gav 200 mio Smiley Noget af det var dog over 48 mdr.

Vinduet lukker snart, og jeg har solgt Adebayor, Gomes og Naughton, og har hentet Berardi, Balanta, Florenzi og Varane samt et par talenter. Forstår slet ikke at jeg ku få Florenzi for 110 mio, synes han plejer at koste 300+ Smiley
Florenzi fra Roma?

Gode indkøb i første sæson Peace Jeg regner også med at starte med dem snart så vi kan forhåbentlig holde råden i live Opstemt
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #129: 03 Feb 2014, 20:36 »

Florenzi fra Roma?

Gode indkøb i første sæson Peace Jeg regner også med at starte med dem snart så vi kan forhåbentlig holde råden i live Opstemt

Jep, ham fra Roma, synes han bliver bedre og bedre jo længere man kommer i spillet, så det er jeg meget tilfreds med det køb! Jeg tilbagelejede btw. Balanta i 6 mdr. til River, for at han lige kunne få lidt mere rutine der. Men fremtiden med Varane og Balanta i midten er virkelig giftig !
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #130: 28 Feb 2014, 21:40 »

Nogle der spiller med Tottenham?
overvejer at starte et spil op med dem. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Yohemming
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #131: 28 Feb 2014, 22:52 »

Jeg spiller med Tottenham, hvor jeg er i 5. sæson.
Har dog kun været i klubben i 2 sæsoner, da jeg er med i "The Special One"-challengen.

Man skal i hvert fald bygge spillet op omkring Christian Eriksen. Han er virkelig god! Smiley
Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #132: 02 Apr 2014, 19:22 »

Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #133: 03 Jun 2014, 02:24 »

Nå. Nu er jeg altså gået i gang med Tottenham. Bare for at starte et spil. Umiddelbart tror jeg dog at det kan fange mig, for jeg synes at det har været et super vellykket første transfervindue.

IND
Marcel Schmelzer - 25 år - Tyskland - Venstre back - 105M fra Dortmund
Blaise Matuidi - 26 år - Frankrig - Defensiv midt - 32M fra PSG
Alessandro Florenzi - 22 år - Italien - Central midt - 110M fra Roma
Ricardo Rodríguez - 20 år - Schweiz - Venstre back - 90M fra Wolfsburg
Fabio Quagliarella - 30 år - Italien - Angriber - Lejeaftale fra Juventus

I alt - 337M

UD
Jonathan Obika - 22 år - England - Angriber - Lejeaftale til Sheff Utd
Sandro - 24 år - Brasilien - Central midt - 230M til PSG
Shaquile Coulthirst - 18 år - England - Angriber - Lejeaftale til Port Vale
Kevin Stewart - 19 år - England - Venstre back - Lejeaftale til Burton
Giancarlo Gallifuoco - 19 år - Australien - Center back - Lejeaftale til Southend
Emmanuel Adebayor - 29 år - Togo - Angriber - 75M til Real Sociedad
Danny Rose - 23 år - England - Venstre back - 55M til Man Utd

I alt - 360M

Det betyder at jeg står med, hvad jeg selv anser, for en super stærk og bred trup. Venstrebacken er blevet forstærket og det samme er midtbanen i mine øjne. Jeg er ikke super stor fan af Sandro. Til gengæld giver det mig flere strenge at spille på, når jeg nu har Paulinho, Dembélé, Florenzi, Matuidi, Capoue og Bentaleb at vælge i mellem til den defensive midt og de to centrale pladser - sådan kommer jeg nemlig til at spille i de største udekampe.

I resten af kampene regner jeg dog med at spille med to centrale og en offensiv midt - og også her er jeg ret stærkt besat med Eriksen og Sigurdsson. Men der er ingen tvivl om at venstre backen har fået den største overhaling. Marcel Schmelzer er allerede et etableret navn, der er rigtig god i begge ender af banen, og Ricardo Rodríguez er et af de største talenter på positionen. Fantastisk bredde at have på en af de positioner, der har været sværest for hold at besætte i løbet de sidste 10 år.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Farver
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #134: 05 Jun 2014, 14:53 »

Starter selv op idag med Tottenham, trods mit hjerte ligger hos de blå i London Wink I hører fra mig senere, når handlerne er gjort. Nogle, der har gode erfaringer med en bestemt taktik?
Logged


Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010