home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 454 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 48311 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #105: 05 Dec 2013, 21:37 »

Så blev jeg færdig med 5. sæson og hvilken en af slagsen!

De to cups i England har jeg dog endnu ikke formået at vinde fordi jeg trækker Newcastle hver gang og taber lige så mange gange, som jeg møder dem, derfor er det et mål for 6. sæson, vinde på Capital One og FA Cuppen, samt genvinde Premier League.

Mesterskabet blev hentet tilbage til det nordlige London efter det havde været et lille smut til den røde del af Manchester. Allerede i 33. spillerunde var mesterskabet placeret og derefter gik jagten endnu en gang ind på Chelsea magiske 95 point. De blev heller ikke i denne omgang hentet pga. sløseri og for mange ungdomsspillere i de sidste 5 kampe. Det blev til 90 point med 84 mål scoret og 27 lukket ind. Min topscore blev endnu en gang Timo Werner i år med 20 scoringer i 29 kampe. Eriksen var, igen, den af mine spillere der leverede flest oplæg med 13 stk. i PL. Eriksen har i 5 sæsoner scoret 30 mål og lagt op til 72.

Verdensmesterskabet for klubhold blev vundet i overlegen stil, så der er ikke så meget at sige der.

CL havnede jeg i Gruppe G med Shakhtar, Anderlecht og Basel, det blev til 6 sejre og en målscore på plus 12. Så stod den på Real Sociedad hvor det blev til 1-0 og 2-0 sejre. Derefter var det Arsen*ls tur til at få røven på komedie, de blev sendt ud med samme cifre som Sociedad. I semifinalen var det for anden sæson i træk Real der skulle stoppe holdet der havde vundet 12 kampe i streg i CL, det gik ikke videre godt og med 2 1-0 sejre stod den på Juventus i Paris. Med to annullerede mål frygtede jeg meget det ville ende galt, men Werner scorede på et straffespark efter 104 minutter og sikrede en 1-0 sejr. Dermed har jeg vundet 16 kampe i træk i CL og ikke lukket mål ind i 12 kampe!

I får lige lov at se holdet eftersom rigtig mange af dem er Regens.

Truppen

Juarez £4,2 mil.
Mann £8 mil.
Caloto £4,5 mil.
Naciri £900. k.
Jong-Hyuk £1,7 mil.
Marinho £2,5 mil.
Jacqout fri
Lopes £14,75 mil.
Olaizola £230. k.
Soliman £5,5 mil.
Marcos £2,5 mil.
Francisco £3,6 mil.
Ragab £12 mil.
Philips (Bale 2) £7,75 mil.
Salhi £16,5 mil.
Silva £2,5 mil.
Moya £18,75 mil.
Torres £15 mil.

Forventer at skille mig af med Sandro, Koval og Zouma, da de ikke får meget spilletid alligevel.

Bonus info, mit trøje salg er steget med næsten 55.000 på to sæsoner, en stor andel ligger hos Lee Jong-Hyuk.

Blev nød til at eje Bo Borg pga ham han bliver sammenlignet med!

Hvis der er andet i vil vide eller se, så spørg endelig Smiley
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #106: 11 Dec 2013, 10:12 »

Jeg er nu startet med Spurs, som er mit hold i England.
Jeg vil spille en 4-1-2-3.
Have stor fokus på boldbesiddelse, og tage udgangspunkt i barcelonas spil.
Jeg har hentet Lorenzo Insigne, Alex Sandro og Nathaniel Clyne, og ud er kun Adebayor røget.
I Europa League kval, trak jeg Nordsjælland, som fik klaps med samlet 10-2 efter, 5-2 hjemme i London og 5-0 ude.
I ligaen er jeg startet med to sejre, 2-1 over West ham og 1-0 over West Brom, begge kampe hvor jeg dominerede og burde lave flere mål.
Logged

Brøndby2012
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #107: 15 Dec 2013, 16:54 »

Soldado bomber bare for mig 10 kampe og 16 mål! Smiley
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #108: 17 Dec 2013, 17:19 »

Er nu gået i gang med anden sæson, og synes egentlig mit hold er blevet meget sjovt.
Virker lidt som om at mit yndlingshold, også skal være sjoveste save so far i FM14.

Første sæson opsummering.
Jeg gjorde ikke så vildt meget ud af handler i første sæsons transfer vindue, men lidt skete der da.
Jeg valgte at skille mig af med den løn tunge Adebayor, som røg til monaco for knap 70mio, og så den unge back Kyle Naughton som røg for 25mio.
Jeg valgte så at gardere mig på back pladserne, hvor jeg hentede unge Alex Sandro fra Porto for knap 90 mio. Jeg hentede endnu en back i form af engelske Nathaniel Clyne, som jeg er meget stor fan af, han er ung, han er britisk og så kan han spille på begge backs. han kostede 132 mio.
Den sidste handel, blev en ny vestre kant, her var mange oppe i overvejelserne, men det endte med Lorenzo Insigne, som jeg aldrig selv har prøvet af i manager regi.

Jeg endte som sagt som nummer 2 i ligaen, efter United som fejede alt mostand af banen og var utrolig suveræne, Jeg vandt Europa League, hvor jeg mødte Wigan i finalen og hev én sten sikker 1-0 sejr i land.
Christian Eriksen og Nathaniel Clyne endte som de spillere i PRL med højeste gennemsnit, på 7.45 - kanon start af de to nye spillere.
Af belt store profiler på holdet i første sæson, skal især Erik Lamela nævnes, klubbens topscore med 25 mål i 52 kampe og også garant for en god sjat assists. Lorenzo Insigne, som blev den spiller i PRL med flest Assist. Soldado var også ganske skarp med 20 mål i 32 kampe.

Til anden sæson, er der så ellers sket en masse i truppen.
Jeg har solgt Dembele for svimlende 325mio - ganske godt for en spiller som ikke engang er fast mand.
Dernæst er mange overflødige røget ud, Gylfi (som ellers spillede fantastisk i hans få indhop) Holtby, Chadli, Lennon, Defoe, Livermore.
Indkøbene er noget mere kontroversielle. Specielt det nye suplement til angrebet... Mario Balotelli, som blev hentet for 450 mio (-ja jeg ved det er meget, men jeg vil bare have ham prøvet af - og jeg er kæmpe fan af hans arrogance) derudover har jeg hentet Thiago for 200mio i Bayern, ham og Eriksen skal være den nye generations Xavi og Iniesta - og de er allerede godt på vej. Sidste indkøb blev til forsvaret, hvor Dawson er blevet for dårlig, så jeg har hentet Sakho hos konkurrenterne Liverpool, og måtte kun slippe 100 mio.

Den nye sæson er startet fantastisk, først en sejr over United i Charity Shield, dernæst lyder liga statistikken lige pt på 4 kampe - 4 sejre og en målscore på 5-0. Den europæiske super cup tabte jeg 3-1 til United :-( øv øv
I Champions league har jeg trukket Real Madrid, FCK og SION, og her skal jeg meget gerne mindst blive 2'er.

Målet med denne sæson, er at blive endnu mere sammenspillet, og så at spille mere med om guldet i PRL.

Min nuværende starter.
-----------------Lloris------------------
Clyne-Vertonghen-Kaboul-Alex Sandro
---------------Sandro-----------------
-----------Thiago-Eriksen---------------
Lamela----------------------Insigne---
-------------Balotelli-----------------

Balotelli rotere meget med Soldado, og det samme gælder på højre back, hvor Clyne og Walker rotere meget.
Sakho får en start engang imellem, men fungere mest som back-up og indskifter.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #109: 21 Dec 2013, 18:28 »

Er folk stoppet med Spurs? Peace
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #110: 23 Dec 2013, 02:32 »

Er folk stoppet med Spurs? Peace
Nej nej, jeg kører skam på, og er godt på vej imod at skabe mig en europæisk magtfaktor.
Du kan læse min indlæg længere oppe, hvor du kan se hvordan holdet ser ud.
Jeg har spillet 32 lige kampe i 2. sæson og ligger nummer 1, hvor kun Chelsea kan true mig.
CHL røg jeg ud til Barca, efter at være blevet bortdømt 2 gange i forlænget spilletid (sagde nogen UEFA"LONA".... ticked off"
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #111: 23 Dec 2013, 12:30 »

Er folk stoppet med Spurs? Peace
Næh, har lige afsluttet 2. sæson og røg alt for hurtigt ud af CL i en rimelig nem gruppe. Hurtigt ude af pokalerne og 3. pladsen i 1. sæson blev fulgt op af en 4. plads og min situation har længe været usikker - faktisk så slemt jeg måtte ligge på knæ og bede Levi om ekstra tid, hvilket jeg pt. har fået. Står nu over for første kamp i 3. sæson og står stærkere, da Shaw er hentet ind til venstre back, som Rose har besat. Ind kom også Lucas Romero, som ser skræmmende ud og lejede Mitrovic i Bayern som supplement til Soldado på toppen. Så gerne Benteke eller Lukako, men Chelsea og Real har købt disse. Har primært brugt pengene på regens og har nogle pæne talenter - især på min højre back, hvor jeg fik en 14 årig fra Auxerre, som nok når Walkers niveau som 16-17 årig!
Edit: Købte også Zouma til 15 mio euro, han skal være 3. valg efter Kaboul og Vertonghen, samt Will Hughes.
« Seneste Redigering: 23 Dec 2013, 12:37 af T.Iglemose » Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #112: 24 Dec 2013, 17:07 »

Jeg er nu blevet færdig med min 2. sæson med spurs.
Jeg blev nummer 2 i FA cuppen, efter et 1-0 nederlag til Everton i finalen.
Premier League blev sikret på sidste spille dag, hvor 1 point ville være nok, jeg skulle møde Reading ude, og fik skrabet 1-1 hjem, på et mål af Balotelli på straffespark.

Til 3. sæson skal PRL forsvares samt succes i CHL er et krav fra min egen side.
Jeg har valgt at forstærke bredden af truppen, og ikke de startopstillingen.
Jeg fik 385 mio at handle for, og de er blevet brugt på Bernard som skal supplere Insigne på OMV, Lucas Romero, som skal være back-up for Thiago og Eriksen og så er jeg nu ude efter Jonathan Silva, som skal aflaste Alex Sandro på FV.

min start 11'er
------------------Lloris----------
Clyne--Vertonghen-Kaboul-Alex Sandro
---------------Sandro-------------------
---------Thiago---Eriksen--------------
Lamela----------------------Insigne
--------------Balotelli-------------

Bænken:
Sakho
Walker
Romero
Paulinho
Bernard
Feyrrera
xxxxxxxx
Logged

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #113: 26 Dec 2013, 00:56 »

Hej igen.

Jeg besluttede at starte på et nyt save, da det efter fem sæsoner stadigvæk ikke kørte for mig.
Det har hjulpet jeg, i hvert fald i første sæson. Men jeg skulle igennem ramme bunden, før jeg fik succes.

Jeg spillede 4-2-3-1 som jeg altid gør, men det fungerede slet ikke. Efter 4 spillerunder lå jeg nr 19 og efter 16 spillerunde lå jeg nr. 14. Røg ud af liga cuppen og Euro L. inden gruppespillet. Jeg tror jeg var tæt på at blive fyret 2 gange allerede. Var faktisk ved at opgive det hele, men besluttede at give det en sidste chance.

Jeg begyndte at spille 4-2-3-1, men med 2 defensive midtbanespillere. Det endte med at jeg efter 38 spillerunder fik 2 pladsen, hvilket jeg mener er godt klaret.

Tabte faktisk kun 1 kamp på udebane, på hjemmebane tabte jeg 6 kampe. Jeg synes dog ikke helt at opstillingen virker på hjemmebane, så arbejder på lidt forskelligt.

Derudover har jeg fået vildt mange straffespark og en del målmandsdrop fra modstandernes side af.

Jeg skal have fat i defensiv midt og en angriber. Satser på Lars Bender på den defensive midt.
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #114: 08 Jan 2014, 09:25 »

Har afsluttet 3. sæson og var - som de 2 foregående - i nærheden af at blive fyret. Det er blevet til placeringer som 3 - 4 - 4 i PL, hvilket er godkendt og de 2 4. pladser var tæt på at være 2. pladser. Dog har ingen af sæsonerne været pointmæssigt godkendt, men også et udtryk for klubberne i toppen pointmæssigt har været tæt.
Til gengæld har der IKKE været succes i pokalturneringerne, hvor det er blevet til exit i CL i gruppespillet (UHA) og det ene år blev det end ikke til EL! Har indset min ellers ok taktik ikke klarer sig i europa! Taber også for mange kampe mod dårlige hold! Så til den nye sæson vil min ellers offensive tilgang nedsættes til standard mod svagere hold!

Mit hold er primært besat af de originale Spurs-spillere i en 4-2-3-1.
Målmænd: Lloris og Akinfeev + 2 5-stjernede regens.
Forsvaret har fået tilgang af Luke Shaw, som har venstre back, Kaboul, Vertonghen og Zouma roterer centralt, mens Walker besidder højre back. Har et regen på højreback med stor fremtid, mens Naughton, Rose og Veljkovic er backups.

Midtbane: Sandro og Lucas Romero ejer den centrale midtbane! Honda, Fernando (FCP), Carroll + 5 stjernet regen er alternativer

Off. midtbane: Eriksen er min playmaker og nu hjemvendte Holtby (leje) reserve og nu med tilgang af Rodriguez (Monaco) 9mio euro!

Lamela er højre med Townsend som backup - Lennons niveau var faldet en del og ville have ny udfordring op til denne sæson.

Venstre midt er mit svageste punkt, da Chadli har pladsen. Han gør det hæderligt og scorede 12 mål sidste sæson. Regner med Rodriguez får en del spilletid på denne kant, ligesom Townsend. Gylfi sagde farvel op til sæsonen, da han ønskede mere spilletid.

Angriberposten: Alle er væk og solgte Soldado (pga. hans enorme løn) op til denne sæson. Han slog aldrig rigtigt til og jeg håbede at tiltrække Lukaku eller Benteke. Det lykkedes ikke og de fleste penge blev investeret i regens. Lejede Mitrovic (Anderlecht) i Bayern i sidste sæson og han gjorde det fint med 19 mål. Da jeg kunne forny lejemålet er han også i denne sæson at finde i klubben og er vurderet til 3½ stjerne i kvalitet. Fierro og 2 lovende regens er backups.

Er lige Flyttet ind på nyt stadion med 56250 pladser og har en fornuftig økonomi med omkring 35 mio euro at shoppe for, hvis jeg lyster. Forventer de bliver gemt til en fornuftig spiller sættes til salg for rimelige penge, for hader at give overpris!
Logged

HahnLarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #115: 09 Jan 2014, 19:02 »

Er lige blevet færdig med 4. sæson i Tottenham, har har fået lavet et helt nyt stadion med plads til 56.250. Men for sjov spurgte jeg min bestyrelse om at udvidede mit stadion igen. Det blev så til 14.062 pladser mere.

Imens det bygger de pladser på mit stadion skal jeg så spille på Wembley i lidt over et år!

* Stadion Tottenham.png (47,67 KB - hentet 231 gange.)
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #116: 10 Jan 2014, 11:24 »

Er lige blevet færdig med 4. sæson i Tottenham, har har fået lavet et helt nyt stadion med plads til 56.250. Men for sjov spurgte jeg min bestyrelse om at udvidede mit stadion igen. Det blev så til 14.062 pladser mere.

Imens det bygger de pladser på mit stadion skal jeg så spille på Wembley i lidt over et år!
Snyd! Forsøgte det samme, men Levi var ikke med på idéen Huh
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #117: 10 Jan 2014, 12:42 »

Det kan vidst udvides til ca 70.000 mener jeg det er Smiley
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #118: 12 Jan 2014, 10:21 »

Damn, så gik den ikke længere - efter 3½ sæson lykkedes det ikke at tigge Levi om at blive. Havde ellers hentet Muniain til venstre inside forward og havde store forventninger til sæsonen, hvor jeg startede mod upåagtede Brighton. Førte 2-0 og smed 3 talenter ind og i 3 min. overtid nåede de at udligne og så var PL-stilen lagt. Efter Boxing Day lå jeg nr. 11-12 stykker, men var gået videre med 5 sejre i CL, der bl.a. indeholdt Monaco og Real Madrid og semifinalen i LC, men det var ikke nok og skulle nok aldrig have forsøgt at ændre min taktik UDEN at gemme den Græder
Logged

HahnLarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #119: 12 Jan 2014, 20:51 »

Snyd! Forsøgte det samme, men Levi var ikke med på idéen Huh

Det skal så lige siges at jeg lækkede til pressen, for hele mit stadion havde været fyldt hele sæsonen. så ville have et større stadion..
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010