home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:11:31 Bubbles Blogkonkur... #8 - Danish Viking War...
I dag kl. 19:37:26 Broen13 Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23306
  0 Brugere, 331 Gæster Online.

Indlæg: 1132774 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fafeji3661
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 48851 gange)
Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #60: 04 Nov 2013, 21:57 »

Så er starten på 2 sæson gået ind, hvor den første venskabskamp allerede er spillet. Truppen er allerede nu helt på plads, for engang skyld i god tid.

Start 11'ern:

Lloris(Archer)
Walker(Naughtern) - Höwedes(Capoue) - Kaboul(Chiriches) - A. Sandro(Rose)
Sando(Paulinho) - Dembele(Sigurdsson)
Lamela(Townsend) - Eriksen(Holtby) - Insigne(Schürrle) 
Martinez(Damiao)

Reserver
Chadli, Kane.

U-18 reserver
Boga
Musonda
+ Et par regens.

Er fint tilfreds med min trup, som nu skal være med i kampen om CL - Målet er ar gå hele vejen i samtlige tunneringer!
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #61: 04 Nov 2013, 22:06 »

Damn, har lige sikret mig Ter-Stegen på fri til starten af tredje sæson.. Hvad f****n gør jeg af Lloris?
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #62: 04 Nov 2013, 22:09 »

Sæg ham for 200 + Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #63: 04 Nov 2013, 22:21 »

Det var selvfølgelig en mulighed, men han er jo kun 28, så han er lige kommet i hans bedste alder Wink
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #64: 04 Nov 2013, 23:27 »

Enten skal du sælge ham for en ordentlig sjat, ellers kør Stegen ind i en sæson, hvor du roterer konstant med dem - For så at sælge Lloris næste sæson.
Logged

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #65: 06 Nov 2013, 20:46 »

Troet at jeg var på vej til at blive nester i min anden sæson, men vandt så ikke i 6 kampe, bl.a. fordi jeg mødte 4 af topholdene på udebane i løbet af de 6 kampe.

Hvilken taktikker bruger i, bruger i den samme holdopstilling både ude og hjemme? Har altid haft problemer med at vinde over topholdene på udebane, derfor frygter jeg altid at møde dem :-)

Samt bruger i meget tid på at indstille hver enkelt spiller? For tror selv jeg har en rimelig overfladisk holdning til det, jeg gør det faktisk sjælden. Fordi hvordan ved man om, det er godt at f.eks. den ene fløj løber ind i banen og den anden gør ikke osv.? Jeg er nok mere den forsigtige type:-) 
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #66: 08 Nov 2013, 12:09 »

Jeg er hoppet med på Tottenham vognen

Startopstilling bliver som følger:


                                      Lloris(friedel)
Walker(Naghton) - Dawson(Kaboul) - Vertonghen(Chiriches) - Rose(Naughton)

             Dembele(Paulinho) - Capue(Sandro)

Lamela(Townsend) - Eriksen(Holtby) - Chadli(Lennon)

                               Soldado(Defoe)

Der kommer til at være en sund rotation, og mange spillere vil få en del spilletid. Sigurdsson og Kane får også deres muligheder.

Jeg havde tænkt jeg ville satse på hjemdyrket spillere. Spillere som Harry Kane, Townsend og Rose mv. vil blive arbejdet op til at starte inde. Dertil vil der blive suppleret med ung talent fra verden omkring mig, og en enkelt stjerne i ny og næ.

Af indkøb er der endnu ikke foretaget nogen, men der kommer en opdatering, når jeg er kommet igang med sæsonen, for at give overblik over taktik, form, og et færdigt transfervindue!

Oh when the spurs go marching in!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #67: 09 Nov 2013, 20:12 »

Så er jeg blevet færdig med anden sæson og transfervinduet op i mod 3. sæson, så derfor skal i da lige have en kort update på hvordan det går mit Spurs hold.

I ligaen blev jeg toer 4 point efter Chelsea, i anden sæson kom der lidt flere mål i begge ender, men det rakte altså ikke til mere end en 2. plads.

I CL blev jeg udtrukket sammen med Real Madrid, Spartak og Olympiakos fik anden pladsen. 1. knockoutrunde kampene var i mod Galatasaray hvor jeg går sikkert videre, så løber jeg ellers ind i Real igen og taber begge kampe.

I FA Cuppen tog jeg en finale sejr over Stoke

Capital One Cuppen røg jeg ud i semifinalen mod Newcastle.

I transfervinduet har jeg haft gang i svingdøren.



De mest spænende talenter er kan i også lige få lov at se

Sergio Olaizola


Eduardo Lopes


Jose G. Silva


Scott Hislop


Markus Mann (£8 mil.)


Tristan Jacqout (Hentet på fri)
Logged

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #68: 14 Nov 2013, 20:49 »

Det er jo vild så mange chancer man skal for at score. Jeg var i 2 mand i overtal fra det 39 min mod Nowich. Havde 37 skud og 19 inden for målrammen og vinder kun 1-0, det er sgu for latterlig.

Jeg har brug for hjælp. det går ikke godt på udebane.
Jeg køber spillere ind til 4-2-3-1 opstilling. Hvordan kan jeg få en opstilling der gør at jeg kan vinde mere på udebane, jeg har jo mange offensive spillere i truppen?
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #69: 14 Nov 2013, 21:02 »

Det er jo vild så mange chancer man skal for at score. Jeg var i 2 mand i overtal fra det 39 min mod Nowich. Havde 37 skud og 19 inden for målrammen og vinder kun 1-0, det er sgu for latterlig.

Jeg har brug for hjælp. det går ikke godt på udebane.
Jeg køber spillere ind til 4-2-3-1 opstilling. Hvordan kan jeg få en opstilling der gør at jeg kan vinde mere på udebane, jeg har jo mange offensive spillere i truppen?

Altså jeg spiller også en 4-2-3-1 FB(s)-CB(d)-CB(d)-FB(s)
                                                        MC(d)-BTB(s)
                                                     IA(a)-AP(s)-IA(a)
                                                               P(a)
Bed din angriber løbe dybt og holdet til at aflevere dybt.

Det gjorde det for mig Werner har scoret 31 mål i 32 ligakampe for mig.
Logged

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #70: 14 Nov 2013, 22:05 »

Altså jeg spiller også en 4-2-3-1
FB(s)-CB(d)-CB(d)-FB(s)
      MC(d)-BTB(s) BTB?HuhHuhHuh
   IA(a)-AP(s)hvad er hans indstillinger?-IA(a) - Indvendig angriber, skal han stå som aut?
             P(a) "p" betyder bare han skal stå dybtliggende angriber?

Håber du forstår, selvom det er lidt rodet sat op :-)
« Seneste Redigering: 14 Nov 2013, 22:07 af fc-andeby » Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #71: 14 Nov 2013, 22:45 »

Altså a'et er for angreb/offensiv og P er Poacher/Skarpretter, AP er det der hedder fremskudt playmaker.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #72: 16 Nov 2013, 19:31 »

Så blev jeg også færdig med sæson nummer 3. Så derfor får i da lige en kort update om hvordan den sæson forløb og transfervinduet frem i mod 4. sæson.

Jeg vandt mesterskabet i sikker stil og det så længe ud som om at jeg skulle slå Chelseas point rekord på 95 point fra 04/05 sæsonen, men måtte nøjes med 93 point. Topscore blev unge Timo Werner med 33 mål i 36 kampe i ligaen. Mest chance skabende var Eriksen selvfølgelig endnu engang og han formåede at lave 22 assist i sine 36 kampe i ligaen. Capital One Cuppen blev jeg nok en gang slået ud af Newcastle. I FA Cuppen var slutdestinationen Wigan efter omkamp og straffespark.
Nåede frem til semifinalen i CL og mødte PSG og hold da op et hold de har, så der blev jeg da stille og roligt smidt ud på røv og albuer med to nederlag på 0-1, lyder ikke af meget, men ter Stegen var storspillende.

Transfers frem mod den nye sæson. Fokus har igen været på at hente unge spillere til holdet og derfor er der lige pt. kun 11 spillere i førsteholdstruppen som ikke er u21 spillere. Dawson og Kaboul blev sendt til Cardiff og Liverpool for at gøre plads til de unge folk i forsvaret. Paulinho røg til Atletico for at gøre plads på midten. Danny Rose var ude med en korsbåndsskade og var virkelig faldet i niveau over til 10 måneders skadeperiode Aston Villa bød £2,8 mil. plus 50 % af fremtidig salg. Havde ikke regnet med et salg af Lorenzo Insigne som spillede til 7,14 i 32 kampe, men Monaco bød £36,5 mil. og det kunne jeg ikke sige nej til.

Ind er kommet seks regens til en pris af £40,67 mil. hvor den dyreste kostede £15,5 mil.

Er ydermere rykket ind på New White Hart Lane, med en kapacitet på 56.250 siddepladser.

Hvis der er noget i ønsker at se screenshots af. så spørg endelig.
Logged

Graens
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #73: 16 Nov 2013, 21:46 »

Hvis der er noget i ønsker at se screenshots af. så spørg endelig.

Hvis du har en taktik du kan vise et ss af? :-)
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #74: 16 Nov 2013, 23:39 »



Lagde lige mærke til at mine kanter står som wings, det passer ingen steder, de spiller normalt som IF(o). Spillerne har hver i sær nogle forskellige indstillinger, så de gør som jeg beder dem om.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010