Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
2 Brugere, 1315 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
Persona Non Grata [26]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
8
Forfatter
Emne: Persona Non Grata [26] (Læst 41712 gange)
Nibali
Landsholdsspiller
Sv: Persona Non Grata [16]
«
Svar #60:
16 Sep 2013, 16:21 »
Citat af: Baliian 15 Sep 2013, 18:15
Igen en flot update! Det er ikke de store indkøb du kan få til Middlesbrough, men man havde vel heller ikke forventet det store :-)
Jeg ser frem til næste update, hvor du forhåbentligt kan få hentet en stjernespiller til klubben!
Du skriver flot og grafikken er i top! Jeg er med hele vejen!
Nej, det er lidt svært. Som jeg også skriver, er der lidt en dobbeltmorale eller et paradoks, der går på, at klubben ikke kan blive god nok til at lokke nye ansigter til - fordi nye ansigter ikke vil til i første omgang.
Jeg takker og bukker, Baliian. Er glad for, jeg stadig kan fange dig!
DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
darkalf
Manager
«
Svar #61:
16 Sep 2013, 17:22 »
Følger helt klart også med her endnu
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39287.0
Gang i Brighton igen
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #62:
16 Sep 2013, 20:27 »
Jeg takker og bukker, Darkalf
DYDERNE
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #63:
18 Sep 2013, 14:58 »
MIDDLESBROUGH OPRUSTER
02. SEPTEMBER 2013
Det er slut. Et halvt års intens jagt på nye spillere, der kulminerede i to søvnløse måneder for sportsdirektører over hele verden, er nu slut. De lange dage er slut; Når uret rammer de små timer, kan klubbens jakkesætsfolk ligge hovedet på puden, og drømme sødt om imponerende mål af deres nyerhvervelser. For Mickey Walker, sportsdirektøren i Middlesbrough F.C., endte arbejdet først i sidste sekund, da papirerne på den danske 2-meter-mand,
SIMON MAKIENOK
, tikkede ind få sekunder før deadlinen.
”En stor spiller” blev jagtet gennem hele juli og august, lød rygterne på, men at det skulle blive en fysisk massiv spiller, og ikke en hvis omdømme var det, lå måske ikke i kortene. Eljero Elia, som Walker jagtede i starten af august, endte hos franske Lyon, der betaler en løn langt under hvad hollænderen krævede af Middlesbrough. Lokalhelten Downing valgte Liverpool at sende til Portugal, hvor FC Porto ville betale hans fyrstelige hyre. Den unavngivet forsvarsklippe Boro også jagtede, blev ej heller fundet, ligesom Yoann Gourcuff forblev hos Elias nye klub, Olympique Lyon. Gourcuffs agent var i flere omgange til forhandlinger i London og Paris, hvor han mødtes med en delegation bestående af Steve Gibson, Mickey Walker og manageren George Matters, uden at de tre herrer og agenten dog kunne komme frem til en aftale. I sidste ende løb tiden fra de forhandlende parter, men angiveligt arbejder Middlesbrough stadig på en aftale med den franske landsholdsspiller, der ikke ser ud til at være en del af Lyons trup i den nye sæson heller. Lyon har skruet prisen op til £4.000.000, men kun Boro har meldt interesse i at købe midtbanedirigenten, hvilket måske kan presse prisen lidt ned.
I sommerens vindue blev det i hvert fald til ingen aftale med Gourcuff, hvorfor pengene i sidste øjeblik i stedet blev skubbet til Danmarks 1. division, hvor traditionsklubben Brøndby IF har hjemme. De mange-foldige danske mestrer sluttede på SAS Ligaens nederste position, hvilket førte til et brandudsalg, hvor alle klubbens profiler blev solgt. Længe så det ud til at 202 centimeter høje Simon Makienok skulle blive undtagelsen, men hans seks sæsonscoringer, der var omkring 20 % af Brøndbys sæsontotal, var nok til at overbevise Middlesbrough om at byde £450.000 for tagetmanden. Af nødtørft accepterede Brøndby buddet, hvorfor det kun var op til Makienoks agent, Esben Hansen, at få detaljerne på plads, før den 22-årige angriber kunne tilføje ”Premier League” til sit CV. Efter at have kæmpet med Gourcuff, Elia og Downing, var danskerens lønkrav mere jordnære, og kort inden FA lukkede transfervinduet i, sikrede Middlesbrough sig forstærkning til angrebet. £9.000 hæver boksspilleren om ugen, hvilket kan penge givet vel ud, da de tilføjer et nyt aspekt til Matters taktiske værktøjskasse. 13 gange har Makienok repræsenteret Danmark på U21 plan, hvor det er blevet til 4 scoringer. I flere omgange har han været inde omkring Morten Olsens A-landshold, hvor hans stærke fysik og Jan Koller-agtige hovedspil formentligt vil blive værdsat. Med Premier League-bold i benene, kan det være at Olsen endeligt vælger at give angriberen hans debut.
DYDERNE
Nibali
Landsholdsspiller
Sv: Persona Non Grata [17]
«
Svar #64:
21 Sep 2013, 09:51 »
”Where do we go from here?”, som spørgsmålet så ofte har lydt. Det er en kliché at påstå, men også sandfærdige ord og et retfærdigt spørgsmål. Tolv kampe gammel er Premier League anno 2013/14, men champagnen har ikke rigtigt brust i Middlesbrough endnu. Efter tolv kampe er vi sejrsløse, hvorfor det ville være nemt at erklære projektet for dødt, men jeg er faktisk forbavsende fortrøstningsfuld. I hver anden kampe – seks omgange – har vi forladt banen efter en pointdeling, hvilket betyder at fem hold faktisk har tabt flere kampe end vi har. Dét er da lidt positivt. Everton, West Ham, Hull City, Stoke og i de to seneste runder, Tottenham Hotspurs og Blackburn Rovers, er listen af hold vi har taget point fra. Mod Chelsea i debutrunden var vi chanceløse, ligesom vi var det mod Arsenal og Manchester City. Michael Laudrups Swansea slog os 0:1, mens både Southampton og Queens Park Rangers scorede tre gang på Jason Steele, der har lukket 19 mål ind på de første 1080 minutter. Det er lige i underkanten af en time per mål, hvilket ikke er fantastisk, men dog acceptabelt, når man ser på at syv målmænd har ladet flere bolde passere. Det store problem er nærmere i den anden ende, hvor det kun er blevet til et mål hvert 108. minut, hvilket kun Q.P.R. og West Ham har gjort dårligere.
PREMIER LEAGUE
Klik for tabel
Chelsea 1-3
@ Arsenal 0-1
Everton 1-1
@ West Ham 1-1
@ Swansea 0-1
Hull 1-1
Southampton 2-3
Man City 0-2
@ Stoke 1-1
@ Q.P.R. 1-3
Tottenham 1-1
Blackburn 1-1
Topscoreprisen er delt mellem Faris Haroun, Emmanuel Ledesma og Marvin Emnes, der alle tre har fejret to scoringer. Ikke just imponerende! Plasteret på det blødende sår sommerens transfermarked var, hedder Simon Makienok, men efter syv runder, har han ej heller været skarp. Ét mål har den 202 cm. høje angriber scoret, om end det er blevet til to oplæg, hvilket kun et andet nyindkøb kan overgå: Hviderusseren Anton Putsila. Tre gange har kreatøren været i assistens-rolle, men et mål har landsholdsspilleren endnu ikke selv kunne signere. Grundet skader, taktiske overvejelser og andre uforudsete ting, har Putsila i flere omgange spillet både helt fremme og i 10’er-rollen, lige bag frontløberen. Ikke overraskende er det dog hverken Putsila eller en anden offensiv-spiller, der har været holdets bedste, men derimod vores bagkæde. Rhys Williams har leveret 12 kampe til en gennemsnits rating på 7.49, hvilket har katapulteret hans markedsværdi op til £8.750.000, som er mere end Ledesma og George Friend, de næst-mest værdifulde i klubben, er værd tilsammen. Samme Friend har spillet til 7.24, mens Woodgate har præsteret 7.20 i hans seks optrædener. De er også Williams har flest gange ”Kampens spiller”, ligesom han også har været mest præcis i sine afleveringer.
16 gule kort er halvdelen af hvad West Ham har høstet, hvilket gør os til ligaens artige drenge. 4 røde kort har Aston Villa og West Ham også raget til selv, mens vi er en del af den kvartet der endnu ikke er blevet forevist dommerens blødrøde besked. Vi har forsøgt ikke at være alt for voldsomme, da spillet har en tendens til at foregå omkring vores straffesparksfelt. Fortsætter vi med at kigge på statistik, kan vi måske finde en årsag til at vi endnu er sejrsløse: Vores årlige lønbudget er blot på £8.330.000, hvilket er en tredjedel af Blackburn, der indtager 19. pladsen på denne rangliste og næsten 18 gange mindre end Manchester Citys grandiose £148.000.000. Et retroperspektiv på transfervinduet afslører samme tilbøjelighed: Manchester City, der fører ligaen, brugt hele £62.000.000 mere end vi gjorde henover sommeren, hvilket kan forklare hvorfor de er 1’ere og vi er på 19.-pladsen. Det er måske også grunden til, at Tottenham reddede 1:1 på Riverside Stadium i 11. spillerunde, selv om Hotspurs spillede med 10 mand i mere end 30 minutter. Som så ofte før forsøgte vi at stå meget centralt og kompakt midt på banen, hvilket lukker okay ned for modstanderne, men desværre ikke levner meget rum til at være kreative fremmad. Efter udvisningen var vi dog tættest på at score, hvorfor smagen naturligvis var lidt bitter, da kampen blev fløjtet af, og vi endnu en gang måtte nøjes med uafgjort. Det ændrer dog ikke på, at 1:1 resultatet mod Londons Hvide er vores fornemmeste i denne sæson, men med Cardiff, Fulham, Norwich, West Ham, Hull og Southampton inden for de næste 13 runder, må sejren da ende på Riverside Stadium før eller siden. Spørgsmålene indtil er dog mange:
- Bør Rhys Williams sælges?
- Bør Middlesbrough FC satse på ungdommen?
- Skal vi undgå dyre kontrakter og acceptere at vi returnere til The Championship næste år?
- Går det udover mit omdømme, hvis jeg rykker ned med MFC?
- Hvordan skaber man resultater med et hold, der er håbløst meget dårligere end de 19 andre?
DYDERNE
Grün
Landsholdsspiller
Sv: Persona Non Grata [18]
«
Svar #65:
21 Sep 2013, 10:02 »
Satans!
1: Ja, pengene vil kunne bruges bedre andetsteds
2: Ja til en hvis grad, dog kun i tilfælde af en nedrykning
3: Måske, måske kig mod Afrika for spillere(hvis det er muligt og der er nogle som er gode nok)
4: Det mener jeg det gør
5: Det vil jeg også gerne vide
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #66:
21 Sep 2013, 10:19 »
1. I min optik kun hvis i rykker ned!
2. Ja, men enig i at kun hvis i rykker ned
3. Der findes mange ældre spillere med masser af kvalitet som man kan finde rundt omkring.
4. Det gør det vist nok.
5. Jeg har før haft succes med at overraske alle i ligaen og tromle derudaf offensivt. Simpelhent kigge bort fra forsvaret, da jeg alligevel ikke mente jeg kunne holde dem fra at score. Bare smide tøjlerne og køre offensivt og forsøge at overrumple modstanderen. Har reddet mig 2/7 gange (sæsoner), så man kan ikke ligefrem sige det er hylende effektivt. Det virkede dog bedre end at forsøge at lukke af for dem!
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #67:
22 Sep 2013, 20:20 »
Tak for rådene, både Boxx og Grün. Og kommentarerne! Jeg glæder mig til at fortælle om resten af sæsonen, der nok må siges at være ret afgørende for mit eftermæle.. Som I også begge antager.
DYDERNE
Grün
Landsholdsspiller
«
Svar #68:
22 Sep 2013, 21:03 »
Jeg vl vente!
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #69:
22 Sep 2013, 21:06 »
Er også startet med Middlesbrough, fordi jeg blev inspireret af din blog :p Venter også spændt på at følge din videre færd i premier leauge, specielt efter jeg også selv er rykket op!
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #70:
24 Sep 2013, 18:21 »
1-4: MAKIENOK ØDELÆGGER CARDIFF
1. DECEMBER
Efter uafgjort mod først Tottenham Hotspurs og siden Blackburn Rovers, lå det ligesom i luften. Efter 12 spillerunder var George Matters’ Middlesbrough F.C. stadig uden sejre i Premier League, da Williams, Steele og de øvrige Boro-spillere rejste mod Wales’ hovedstad, Cardiff. Pressen og bookmakerne gjorde hurtigt hjemmebaneholdet til en svag favorit, da de havde slået Queens Park Rangers, Manchester City og senest Aston Villa ugen forinden. Waliserne blev i sidste sæson placeret som nummer 11 i ligaen, men inden opgøret mod Middlesbrough var de nede på en 15. plads, seks point foran The Smoggies.
Begge managere havde valgt en flad 4-4-2-formation at starte kampen på, og det mest bemærkelsesværdige, var Anton Putsila’s skadede ankel, der betød han måtte se til fra sidelinjen. Emnes og Makienok startede i angrebet, men i kampens første minutter var det Rhys Williams der headede et hjørnespark på tværs til Ben Gibson, der dog akkurat ikke fik fanget og sparket til bolden, hvorfor chancen løb ud i sandet. I det 22. minut var bolden i den modsatte ende, da godt Cardiff-sammenspil endte på fløjen hos Bentley. Den tidligere Spurs og Rovers-spiller bankede læderet på tværs. Inde på midten missede Gibson sit hovedstød, og danske Andreas Cornelius fik fumblet bolden på Jason Steele, der uheldigvis blev noteret for et selvmål. 1-0 til Cardiff efter 22 minutter, selv om gæsterne havde været bedst. Middlesbrough lod sig dog ikke kure, og kun 45 sekunder efter at have givet bolden op, fremtvang Emmanuel Ledesma et straffespark. Grant Leadbitter gik med selvsikkerhed til pletten, men hans velplaceret og yderlige skud blev reddet af keeperen. Endnu en kold klud i hovedet på de, til anledningen, blåklædte. Endnu et par gange inden halvlegen, skabte Middlesbrough chancer, men ved halvleg var stillingen stadig 1-0 til Cardiff, der dog var presset.
Efter sideskiftet fortsatte tendens fra første halvleg, med at Boro pressede og Cardiff forsvarede. Måske var det hvad der førte til Cardiff-stjernen Aron Gunnarssons frustrationer. 50 sekunder inde i anden akt, kom han for sent til en takling på Leadbitter, hvilket fik dommeren Atkinson til at give Gunnarsson hans andet gule kort. Marchordrer fulgte, til islændingens store skuffelse. Hurtigt udnyttede Matters’ mandskab sit overtag, og Ledesma skruede i det 51. minut en bold flot rundt om muren, men i hænderne på Cardiff-keeperen. Fem minutter senere løb heldet dog ud for hjemmeholdet. Haroun brød et walisisk kontraangreb, og sendte bolden op til Emnes. Frontløberen trak en forsvarsspiller til sig, hvilket Makienok udnyttede til at løbe bagom og få en veltimet aflevering. På kanten af feltet modtog danskeren bolden, tog et hurtigt træk og prikkede den forbi den fremstormende målmand. 1-1 ændrede stillingen sig til, og det lugtede pludseligt mere af 3 point for Middlesbrough end for Cardiff. Danskeren, der kun havde scoret ét sæsonmål inden kampen, bragte igen fokus på sig selv, i det 72. minut. Haroun havde god plads ved baglinjen, og lagde en sand svævebold til bagerste stolpe, hvor 202 cm. høje Simon steg til vejrs og efterlod to Cardiff-folk langs jorden. Det nemmeste mål i en evighed, men også målet der bragte Middlesbrough foran med tyve minutter tilbage. Det betød samtidig at Cardiff blev nødt til at satse mere offensivt, hvilket gav bagslag bare tre minutter efter 1-2 scoringen.
På et kontraangreb der startede helt nede hos Steele, fandt Leadbitter Emnes på en stikning. Makienok løb i position på kanten af feltet, og kunne let hugge bolden videre da Emnes’ aflevering faldt. Med et roligt venstre ben scorede Makienok sit tredje mål og lukkede kampen. Et hattrick af targetmanden, der ellers ofte er gjort til syndebuk. ”Maki” var dog ikke færdig, og udnyttede i kampens sidste minut sin energi til at holde forsvaret bag sig på en Ledesma-stikning. Med den selvtillid tre mål på aftenen havde sikret, fandt angriberen det lille hul mellem forsvarene og målmanden, og lagde kuglen på tværs, lige uden for den 41-årige Schwarzers rækkevide. 1-4 ændrede lystavlen sig til, på Simon Makienoks fjerde mål, hvilket skamskød alle postulater om hans manglende niveau. Ikke overraskende blev han kåret til ugens spiller, mens Middlesbrough kravlede op på 17. pladsen, tre point bag Cardiff og overlevelse.
CARDIFF 1 – 4 MIDDLESBROUGH FC
1-0, JASON STEELE (22, OG)
1-0, BRÆNDT STRAFFESPARK (23, LEADBITTER)
1-0, ARON GUNNARSSON (46, UDVISNING)
1-1, SIMON MAKIENOK (56)
1-2, SIMON MAKIENOK (72)
1-4, SIMON MAKIENOK (75)
1-4, SIMON MAKIENOK (89)
DYDERNE
Stimorol
Førsteholdsspiller
Sv: Persona Non Grata [19]
«
Svar #71:
25 Sep 2013, 21:29 »
Har her i dag, mens jeg er syg, ligget og læst den her blog. Og må sige at jeg synes den er fantastisk, har sjældent læst så god en blog. Fantastisk arbejde!
Liverpool, Dortmund, AGF
McG
Lilleputspiller
«
Svar #72:
26 Sep 2013, 13:04 »
Jeg må også støtte op, har lige fundet den... Super godt skrevet!
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #73:
26 Sep 2013, 16:22 »
Mange tak til jer begge! Jeg er glad for at også nye kan komme med om bord!
DYDERNE
Inferno
Landsholdsspiller
«
Svar #74:
26 Sep 2013, 16:35 »
Bedste blog på siden (Y)
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
8
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »