home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Et nyt ansigt på St. Andrews
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket indkøb var det bedste?
Greg Halford, 20 mio.
- 3 (6,3%)
Rasmus Würtz, 27 mio.
- 6 (12,5%)
Thomas Gravesen, fri
- 20 (41,7%)
Djibril Cissé, 57.5 mio.
- 18 (37,5%)
Gary O'Neil, 50 mio.
- 1 (2,1%)
Antal Stemmer: 48

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Et nyt ansigt på St. Andrews  (Læst 24931 gange)
LosCules
Gæst
 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #45: 26 Okt 2006, 19:48 »

Dejlige indkøb..! Og du er da heldig når du har fri 11.35 Skuffet.

Men skal lige sige at SS af Justin Hoyte ikk' virker hos mig.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #46: 26 Okt 2006, 20:09 »

Dejlige indkøb..! Og du er da heldig når du har fri 11.35 Skuffet.

Men skal lige sige at SS af Justin Hoyte ikk' virker hos mig.

Jo tak Smiley hvem synes du bedst om?

Det forstår jeg ikke. Har du prøvet at klikke på det?
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #47: 26 Okt 2006, 20:15 »

Nice indkøb m8 du styrer

held og lykke i PL Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #48: 26 Okt 2006, 20:45 »

Tillykke med oprykningen, held og lykke i Premiership.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #49: 26 Okt 2006, 21:07 »

Enig med United fansene(ovenstående Opstemt )
Logged

Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #50: 26 Okt 2006, 21:41 »

Update update update, du store Cube Peace
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #51: 26 Okt 2006, 21:55 »

Barclays Premiership
En ny start for oprykkerne


Det ville blive svært - rigtig svært. Det vidste jeg bare, inden spillerne gik på banen til sæsonens første kamp - kampen mod Portsmouth. Mine spiller leverede dog en nærmest fantastisk god indsats mod sidste sæsones store positive overraskelse og vandt kampen med 2-1. Cameron Jerome var den helt store oplevelse i en kamp jeg altid vil huske - måske som begyndelsen på noget større.

Birmingham - Portsmouth 2-1
MoM: Cameron Jerome (9)


Vores næste modstander var ingen ringere end Manchester United. Jeg forventede det værste, men håbede på det bedste og kampen blev skudt igang. Hvad jeg ikke havde regnet med var at vi rent faktisk kom foran! Det var Cameron Jerome, der åbnede scoringen. Stillingen ved pausen var 1-1, da Louis Saha formåede at udligne.
I 2. halvleg blev vi kørt over ende, men mod alle forventninger scorede vi alligevel i alt 3 mål.

Manchester United - Birmingham 5-3
MoM: Rafael van der Vaart (9)


Der var debut til 19 årige Daryl Fordyce, og hvilken debut. Den 19-årige englænder viste fra start, hvad han ville. Først skadede han en Newcastle spiller, derefter scorede han på straffe, så fik han et gult kort og til sidst scorede han minsandten igen! En fantastisk debut til den unge spiller. Vi kom foran med 3-0, men blev presset mod kampens slutning, hvor Newcastle gav den fuld gas.

Birmingham - Newcastle 3-2
MoM: Daryl Fordyce (8)


Det kunne let blive en svær kamp mod Bolton i Carling Cuppen, men jeg troede alligevel på at vi kunne vinde. Det viste sig så at jeg var en smule for optimistisk, selvom Jerome bragte os i front. Bolton var bare en tand bedre i dag og kunne ganske fortjent hente en 1-3 sejr.

Birmingham - Bolton 1-3
MoM: Jussi Jääskeläinen (8)


Nu mødte vi Liverpool i en kamp, der blev meget svær. Liverpool styrede fra start og Mark González kunne helt fortjent bringe dem i front. Det var faktisk det eneste, der blev scoret i den kamp. Vi havde enkelte chancer og holdt Liverpool fra fadet i mange situationer så jeg var egentlig godt tilfreds med spillet.

Liverpool - Birmingham 1-0
MoM: Mark González (8)


Vi mødte Fulham en kold September dag. Jeg fortalte spillerne at de kunne vinde kampen og det så da også lovende ud, da Mikael Forssell i 1. halvleg udnyttede en målmandsfejl og gjorde det til pausestillingen 1-0. I 2. halvleg formåede vi på fornemste vis at holde Fulham fra de helt store chancer og vi vandt kampen. Fansene hyldede mig - jo, jeg følte mig hjemme i Premier League. Forresten var det Mikael Forssells første mål i ti timers fodbold.

Birmingham - Fulham 1-0
MoM: Colin Doyle (8)
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #52: 26 Okt 2006, 21:59 »

NICE!!!
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #53: 26 Okt 2006, 22:02 »



Der var debut til 19 årige Daryl Fordyce, og hvilken debut. Den 19-årige englænder viste fra start, hvad han ville. Først skadede han en Newcastle spiller, derefter scorede han på straffe, så fik han et gult kort og til sidst scorede han minsandten igen! En fantastisk debut til den unge spiller.
Opstemt

Men igen, super update! Smukt med PL, og du skal da nok nå en top-10 placering Thumbs Up
Logged

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #54: 26 Okt 2006, 22:20 »

godt indlæg glæder mig til at høre mere...når jeg sidder og læser din blog for jeg selv lyst til at starte en ny med et engelsk 1. div. hold....heh:P
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #55: 27 Okt 2006, 13:00 »

Opstemt

Men igen, super update! Smukt med PL, og du skal da nok nå en top-10 placering Thumbs Up

Ja, det viser da at han giver sig 100% Wink er glad for en engageret spiller.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

9530-This
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #56: 27 Okt 2006, 13:46 »

Fantastisk blog, bliv endelig ved.

Held og Lykke
Logged

”Alt i fodbold bliver vanskeliggjort af det andet holds tilstedeværelse”

Møller
Gæst
 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #57: 27 Okt 2006, 14:07 »

Rigtig nice måde du har stillet det op på cube....

Held og Lykke i PL ! Smiley
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #58: 27 Okt 2006, 15:23 »

Efter at have sluttet sidste måned uden nogle priser, hentede vi en enkelt hjem i september måned.

Månedens manager:
1. David Moyes, Everton
2. Arséne Wenger, Arsenal
3. Mark Hughes, Blackburn
Månedens spiller:
1. Peter Crouch, Newcastle
2. Michael Ballack, Chelsea
3. Steven Reid, Blackburn

                 Månedens unge spiller:
                 1. Kevin Larsen, Birmingham
                 2. Paul Anderson, Blackburn
                 3. James Milner, Newcastle



I øvrigt kunne vi registrere en profit for september måned, der lød på hele 8,43 mio. kr. Ja, man tjener penge, når man spiller i Premier League og vi havde flere tilskuere end længe. En talsmand for fanklubben havde hyldet mig på deres hjemmeside og sagt at "vi går en strålende fremtid i møde." Så langt var jeg dog ikke begyndt at tænke.

    Obafemi Martins scorede
    to gange, da Tottenham
    vandt en smule ufortjent.
Det eneste jeg fokuserede på var morgendagens kamp mod Tottenham, der så meget skræmmende ud. Man havde bl.a. hentet Luka Modric, Jean II Makoun, Claudio Pizzaro og Obafemi Martins.

Jeg mindede spillerne om at presset var væk og sendte dem på banen til kamp. Vi spillede sådan set også en rigtig god kamp og producerede langt flere chancer end Tottenham, men de havde lige den skarphed, der skal til i Premier League. Vi tabte kampen 3-1.

Nu skulle vi op imod Ipswich i en af de kampe som jeg følte at vi virkelig burde vinde. Desværre blev Damien Johnson smidt ud i 1. halvleg og så blev det svært. Alligevel bragte Jerome os i front lige inden pausen på et imponerende hovedstød. Jeg advarede truppen mod at blive for sløsede og sendte dem ind til 2. halvleg. Jerome og Bendtner væltede sig i chancer i 2. halvleg for at Jerome til sidst kunne få scoret og afgjort kampen. Vi vandt 2-0 på flotteste vis.



Stillingen, mandag d. 22. oktober 2007




Så blev der offentliggjort to skifter på bestyrelsesfronten i henholdsvis Middlesbrough og Arsenal.
Keith Lamb overtog tjansen som formand for Steve Gibson, mens et konsortium ledet af forretningsmanden Chris
Callaghan overtog Peter Hill-Woods tjans i Arsenal.
Det bliver spændende at se, hvilke konsekvenser det kommer til at få for de to engelske storklubber.

Mere Premier League-fodbold. Det var blevet tid til kamp mod Charlton og vi var noget overraskende favoritter til at tage sejren ifølge bookmakerne. Ok, måske var det ikke så overraskende endda, da Charlton lå nr. 20 og dermed var ligaens absolutte bundprop.Desværre spillede Charlton en overraskende god 1. halvleg og var foran med 1-0.
Det blev bedre for os i 2. halvleg, men vi formåede aldrig at få bolden i kassen.

Vi modtog desværre ingen priser i oktober måned, men jeg kunne tilfreds se tilbage på nu 8 kampe, hvoraf vi har vundet 4 og tabt 4. Det var helt fint med mig og med alle andre, der var tilsluttet klubben.
Nu ventede en svær kamp mod Middlesbrough. Den blev dog ikke sværere end som så. Vi vandt kampen 1-0 på Jeromes mål og det var ganske fortjent. Jeg var meget tilfreds med spillernes indsats.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #59: 27 Okt 2006, 15:29 »

Nice !!! synd du ikke slog Spurs, men godt du slog et af de hold du kommer til at kæmpe med hvis du ender i bunden Ipswich Smiley

KUTGW godt du skifter layout Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010