home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  1 Bruger, 296 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Et nyt ansigt på St. Andrews
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket indkøb var det bedste?
Greg Halford, 20 mio.
- 3 (6,3%)
Rasmus Würtz, 27 mio.
- 6 (12,5%)
Thomas Gravesen, fri
- 20 (41,7%)
Djibril Cissé, 57.5 mio.
- 18 (37,5%)
Gary O'Neil, 50 mio.
- 1 (2,1%)
Antal Stemmer: 48

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Et nyt ansigt på St. Andrews  (Læst 23946 gange)
Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #30: 26 Okt 2006, 15:05 »

Jo tak, jo tak Smiley Karaktererne i dansk er da heller ikke helt ringe.
Er rigtig glad for min økonomi og især at den udvikler sig til at blive bedre. Synes ofte det modsatte sker.

Hehe, der er nogle som kan i skolen, hvá? Wink - Mine er faldet 3 karakter siden vi fik ny lærer.  ticked off

- Men helt enig med hensyn til økonomien. Jeg kan slet ikke styrer at have så mange penge mellem hænderne, men det ser ud til at gå meget godt i mit Manchester United-spil. Smiley

Ja, men jeg mente nu at niklasob12345 havde stavet det forkert.  Han havde skrevet keep of...  i stedet for Keep up

 Wink

Dér er nok en lille ordkløver mellem os, hvá? Wink

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #31: 26 Okt 2006, 15:09 »

Hehe, der er nogle som kan i skolen, hvá? Wink - Mine er faldet 3 karakter siden vi fik ny lærer.  ticked off

- Men helt enig med hensyn til økonomien. Jeg kan slet ikke styrer at have så mange penge mellem hænderne, men det ser ud til at gå meget godt i mit Manchester United-spil. Smiley

I hvert fald i de sproglige fag. I fysik falder jeg helt ud Grin

Hehe, kommer du til at ødsle dem væk, eller hvad?
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #32: 26 Okt 2006, 15:12 »


Dér er nok en lille ordkløver mellem os, hvá? Wink

Kerm

Hehe, ja måske. Men mente nu bare at det kunne opfattes forkert (hvis man nu ikke var så skrap til engelsk og ikke kunne kende forskel på of og off).

Keep off the good work betyder jo noget helt andet end Keep up the good work.

Men det er vist nok i denne omgang med "off-topic"   Wink
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

bachpoulsen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #33: 26 Okt 2006, 15:19 »

Brilliant blog cube... godt at se du er tilbage!!

EDIT: Indlæg nr. 100 Opstemt
Logged

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #34: 26 Okt 2006, 15:34 »

Den første "store" blog skriver er begyndt på en FM 07 blog, Jaaaa Opstemt
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #35: 26 Okt 2006, 17:26 »





Først en lille sensation. Reading lå nr. 6 i Premier League og vi mødte dem nu i FA Cuppens 3. runde.
Vi lagde overraskende bedst ud og Mikael Forssell var snart tæt på at få udlignet. Netop Forssell skulle vise sig at blive matchvinder med sit enlige mål. Vi slog overraskende et af Premier Leagues tophold.








Topkamp mod Norwich. Nr. 1 mod nr. 2. Jeg ventede en svær kamp og den blev da også ganske tæt. Til alt held kunne vi til slut trække det længste strå. Desværre blev to spillere udelukket fra næste kamp pga. gule kort, mens endnu 2 spillere blev skadet. Vi førte ligaen med 6 point, men vores spillersituation så fuldstændig forrykt ud. Vi havde ikke mere end 9 spillere 100% klar til kamp.






Grundet de mange skader kunne jeg ikke tillade mig at forvente noget mod Liverpool i FA Cuppens 4. runde og vi fik da heller ikke mange chancer i kampen. Til gengæld udnyttede vi én af de få og tabte med 1-2 og kunne dermed gå fra banen med værdigheden i behold.
Rafa Beñitez udtalte efter kampen: "Birmingham rykker stensikkert op."






5 sejre på stribe. Vi spillede fantastisk og havde i de sidste 5 kampe gået fra banen med en sejr. Humøret var højt i truppen og min assistent træner bemærkede at han syntes, at holdet så ud til at være rigtig godt sammenspillet. Der var en god indbyrdes forståelse i truppen og spillerne gav den fuld gas til træning.
Vores største sejr lød på 4-1 over Burnley, men den egentlig
succes lå i, at vi kun havde lukket 2 mål ind i disse 5 kampe.
Jeg var meget tilfreds.




Efter 10 kampe uden nederlag tabte vi endelig. Det skete mod Sheffield Wednesday, der slog os 1-0 på et meget kontroversielt mål. Jeg vurderede at der var klar offside og klagede til FA. Som det ses forblev FA tavse omkring beslutningen, men medierne mente at jeg var i min gode ret til at blive godt gal i skralden.
Nederlaget betød at kampen om mesterskabet blev intensiveret.





Sæsonens vigtigste kamp blev et rent helvede. Vi mødte Ipswich, og måtte se os slået med 0-3 i den værste kamp vi har spillet i hele sæsonen. Samtale spillere fik 5-taller, lige med undtagelse af Kevin Larsen.
Resultatet betød at vi nu kun havde 1 points forspring til netop Ipswich i ligaen. Det kunne gå hen og blive rigtig nervepirrende i kampen om førstepladsen, men vi var så godt som sikret oprykning ligemeget hvad.







I den følgende kamp slog vi West Bromwich og så var vi ellers sikret direkte oprykning til stor glæde for bestyrelsen og fansene, der dog antydede at det var ganske som forventet. Jeg var alligevel stolt af mine drenge, men nu handlede det om at forsvare førstepladsen og få guldet om halsen i sidste ende. Det skulle dog vise sig at blive meget svært, da vi i næstsidste kamp tabte til Derby. Nederlaget betød at Ipswich for første gang i sæsonen overtog førstepladsen - med 2 point ned.
Vi spillede 2-2 mod Sunderland i sidste spillerunde, og det var ikke nok, selvom Ipswich tabte. Vi rykkede op som 2'er.




Således sluttede det hele:

« Seneste Redigering: 26 Okt 2006, 20:22 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #36: 26 Okt 2006, 18:42 »

tillykke med oprykningen ærgeligt du ikke blev nr 1
Logged

bachpoulsen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #37: 26 Okt 2006, 18:56 »

Tillykke! hvad er forhåbninger til næste sæson???
Logged

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #38: 26 Okt 2006, 18:59 »

Tillykke! hvad er forhåbninger til næste sæson???

Overlevelse i den bedste række. Så har jeg vist ikke taget munden for fuld Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

bachpoulsen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #39: 26 Okt 2006, 19:02 »

Okay... mit bud vil ligge et sted mellem 10. og 15. pladsen
Logged

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #40: 26 Okt 2006, 19:03 »

Yes kanon godt arbejde cube
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #41: 26 Okt 2006, 19:19 »

Dejligt med oprykning Smiley.. Men jeg sad egentlig lige og tænkte på: Hvordan fanden får du spillet så meget? Opstemt.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #42: 26 Okt 2006, 19:21 »

Dejligt med oprykning Smiley.. Men jeg sad egentlig lige og tænkte på: Hvordan fanden får du spillet så meget? Opstemt.

Jeg havde fri kl. 11.35 i dag og har ingen lektier for til i morgen Wink
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #43: 26 Okt 2006, 19:22 »

Tillykke med oprykningen. Det er en rigtig god præstation
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #44: 26 Okt 2006, 19:43 »

Så er Birmingham City FC klar til en ny sæson.
Vi har været ganske aktive på spillermarkedet, hvor mit primære mål var 2 stk. forsvarere. Det lykkedes mig da også at hente to super store talenter af disse for 26 mio. kr. Det er alt i alt blevet til følgende handler:



Tommy Miller fra Sunderland for 1,1 mio. kr.

I mine øjne en rigtig god handel. Kun at betale 1,1 mio. kr. for en spiller af denne kaliber er det rene røverkøb. Det er dog langt fra sikkert om Miller kan tilspille sig en plads på den centrale midtbane, da mange kæmper om posten.

Daryl Fordyce fra Portsmouth på en fri transfer.

Daryl besidder utvivlsomt et kæmpe talent og han vil med stor sandsynlighed blive en spiller vi kan regne med i fremtiden. Foreløbig tager han plads på bænken, hvilket han er fuldt ud afklaret med.

Justin Hoyte fra Arsenal for 12 mio. kr.

Egentlig blev jeg lidt overrasket, for jeg troede jeg ville få ham på fri transfer, men da transferen gik igennem stod der at jeg havde betalt 12 mio. kr. Nå, godt det samme - Hoyte er i hvert fald en yderst talentfuld spiller.

Matthew Bates fra Middlesbrough for 13 mio. kr.

Så blev den ene af mine to klasseforsvarere hentet. Bates er blot 20 år og kan allerede gå ind i startopstillingen. Med den rigtige træning kan han blive landsholdsspiller i fremtiden.

Peter Ramage fra Newcastle for 13 mio. kr.

Ramage er en meget dygtig spiller og en duo med ham og Bates i midterforsvaret kan blive svær at komme uden om. Jeg er meget tilfreds med at have hentet Ramage og forventer at han bliver blandt holdets profiler i den kommende sæson.



Klubkassen rummer i øjeblikket lige omkring 50 mio. kr., hvilket er helt igennem tilfredsstillende.
Bestyrelsen og fansene mener at vi kommer til at kæmpe hårdt for at undgå nedrykning. Det tror og håber jeg på ikke bliver tilfældet. Jeg glæder mig meget til at komme igang med den nye sæson og min første kamp i Premier League mod Portsmouth, hvor vi sjovt nok er spået favoritter.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010