home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 466 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Et nyt ansigt på St. Andrews
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket indkøb var det bedste?
Greg Halford, 20 mio.
- 3 (6,3%)
Rasmus Würtz, 27 mio.
- 6 (12,5%)
Thomas Gravesen, fri
- 20 (41,7%)
Djibril Cissé, 57.5 mio.
- 18 (37,5%)
Gary O'Neil, 50 mio.
- 1 (2,1%)
Antal Stemmer: 48

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Et nyt ansigt på St. Andrews  (Læst 24196 gange)
Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #60: 27 Okt 2006, 15:54 »

Det ser rigtig godt ud det her, og som Møller siger, så er det rigtig godt at du skifter layout..

KUTGW !
« Seneste Redigering: 27 Okt 2006, 16:02 af Jharn » Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #61: 27 Okt 2006, 16:01 »

Glæder mig til at se bloggen komme rigtigt i gang.

Måske du kunne skrive på en anden måde i stedet for som du har gjort i alle dine andre blogs?
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #62: 27 Okt 2006, 16:07 »

Glæder mig til at se bloggen komme rigtigt i gang.

Måske du kunne skrive på en anden måde i stedet for som du har gjort i alle dine andre blogs?

Hvad er din definition af "rigtigt i gang", for jeg synes da bloggen er godt i gang.

Nej - det har jeg prøvet i min Schalke blog, men det bliver man hurtigt træt af. Kald mig fantasiløs, men jeg skriver som jeg gør - i hvert fald lige nu - take it or leave it Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #63: 27 Okt 2006, 16:12 »

Jeg syntes stadig den er perfekt. Forstår heller ikke hvad du mener med at bloggen ikke er igang endnu. Han har allerede spillet over en sæson, og du siger den ikke er kommet igang.
Logged

Hala Madrid!

Møller
Gæst
 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #64: 27 Okt 2006, 16:12 »

Hafiz er 4 sider blog ikke at være igang ? Opstemt
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #65: 27 Okt 2006, 16:15 »

Hvad er din definition af "rigtigt i gang", for jeg synes da bloggen er godt i gang.

Nej - det har jeg prøvet i min Schalke blog, men det bliver man hurtigt træt af. Kald mig fantasiløs, men jeg skriver som jeg gør - i hvert fald lige nu - take it or leave it Smiley

Jeg mente bare lidt anderledes form for opsætning og skrivemåde, men helt fair, vi har hver vores favorit.

Mht. at omme rigtigt igang så har jeg opvejet det imod "cube-faktoren", hvilket selvfølgelig fører hen til dine seneste blogs, hvor det mest interessante er, når du er kommet længere frem i spillet, selvfølgelig på rekordtid Smiley
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #66: 27 Okt 2006, 16:16 »

Hafiz er 4 sider blog ikke at være igang ? Opstemt

En blog måles ikke i antal sider, Møller. Det måles i forfatterens udformning og passion i bloggen. Og de 4 sider er desværre ikke lutter opdateringer, som du forhåbenligt kan se Smiley

Så jeg glæder mig til nogle flere læseværdige opdateringer
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #67: 27 Okt 2006, 16:18 »

Jeg mente bare lidt anderledes form for opsætning og skrivemåde, men helt fair, vi har hver vores favorit.

Mht. at omme rigtigt igang så har jeg opvejet det imod "cube-faktoren", hvilket selvfølgelig fører hen til dine seneste blogs, hvor det mest interessante er, når du er kommet længere frem i spillet, selvfølgelig på rekordtid Smiley

Jeg bestræber mig faktisk på hele tiden at ændre bloggens design og det synes jeg også jeg har gjort indtil nu. Det er dog muligt at jeg "falder til ro" på et layout på et tidspunkt.
Det kan godt være jeg ændrer tiden jeg skriver i, således at jeg skriver i nutid, men det bliver ikke lige pt.

cube-faktoren Wink det udtryk kan jeg godt li'. Men jeg håber da jeg har formået at gøre bloggen interessant allerede nu.

EDIT: Jeg kan sige at der er en opdatering lige på trapperne.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #68: 27 Okt 2006, 16:43 »

November - december 2007


Overskrifter:
[1] Sunderland - Birmingham
[2] Bendtner skal blive
[3] Birmingham - Everton
[4] Månedlige kåringer
[5] Chelsea - Birmingham
[6] Aston Villa - Birmingham




[1]
Vi fortsatte mod Sunderland, hvor vi med en sejr kunne rykke et godt stykke op i tabellen. Jeg forventede da også at vi ville slå oprykkerne, men det blev slet ikke så let endda. Sunderland spillede rigtig godt og vi var heldige med ikke at være bagud ved pausen. I 2. halvleg fortsatte de på samme måde, men Bendtner slog til og scorede 2 fantastiske mål. Vi vandt kampen med 0-2. Lidt ufortjent, men jeg var ligeglad. Nu lå vi nr. 3.

[2]
Nicklas Bendtner spillede fantastisk mod Sunderland og har generelt gjort det godt. Hans lejeaftale løber til slutningen af sæsonen, men jeg meldte nu ud at jeg ville gøre hvad som helst for at få ham på en permanent aftale. Lad os håbe det lykkes.

[3]
Everton havde indtil videre været en af ligaens store positive overraskelser, da de lå i top 5. Nu skulle vi op imod dem. Everton styrede første halvleg, hvilket statistikken også fortalte: 5 skud mod 1, men der stod altså 0-0 ved pausen.
Vi spillede faktisk bedst i 2. halvleg, men formåede ikke at nette. Det gjorde Everton til gengæld heller ikke og kampen endte 0-0. I 3 kampe - 270 minutter - mere end 4 timers fodbold havde vi ikke lukket et eneste mål ind.

[4]
Masser af roser til os for oktober måned, hvor vi hentede 2 sejre og 1 uafgjort. Nicklas Bendtner vandt fuldt fortjent prisen som månedens spiller, efterfulgt af stjernerne Michael Ballack og Manuel Fernandes.
Månedens unge spiller blev ikke vundet af en Birmingham spiller, men af Manuel Fernandes. Til gengæld blev Cameron Jerome 2'er. Portsmouth's Anton Ferdinand blev nr. 3.
Prisen som månedens bedste manager tilfaldt mig og jeg kunne ikke være mere stolt. 2'er blev Harry Redknap,

    Michael Essien så rødt for
    Chelsea, da vi på udebane
    formåede at hente et 0-0
    resultat.
mens José Mourinho blev 3'er.

[5]
Vi mødte nu storholdet fra Chelsea på Stamford Bridge. Jeg havde nedtonet alle former for forventninger inden kampen. Chelsea-holdet rummede da også stjerner som Riquelme, Lampard og Adriano.
Første halvleg blev, grundet en udvisning til Michael Essien, meget lige og vi kunne gå til pausen med 0-0. Jeg var godt tilfreds.
Chelsea havde det klare overtag i 2. halvleg, men vi holdt stand og kampen sluttede til min store glæde 0-0. Vi havde nu spillet 4 ligakampe uden at lukke mål ind. Fantastisk.

[6]
Vi var igen undertippede mod Aston Villa, men vi havde ikke tabt i 4 kampe i træk så selvtilliden var stor. Det betød også at vi spillede rigtig godt i første halvleg, hvor vi inden pausen kom i front på et flot mål af David Dunn. Netop Dunn blev matchvinder, da han i 2. halvleg fulgte op på et brændt straffespark fra Daryl Fordyce og sikrede en rigtig flot 0-2 sejr, der bragte os op på rækkens 4. plads.
Den 19-årige lejesvend fra Arsenal, Fabrice Muamba, spillede en fantastisk kamp.

Stillingen i dag, d. 9. december, ser således ud:


« Seneste Redigering: 27 Okt 2006, 16:45 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #69: 27 Okt 2006, 16:56 »

Yes mere, mere, mere Er sulten efter efter noget godt ´´slik``
Logged

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #70: 27 Okt 2006, 16:57 »

Yes mere, mere, mere Er sulten efter efter noget godt ´´slik``
lige mine ord Grin
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #71: 27 Okt 2006, 17:07 »

Fantastisk !!
4 point til 1. pladsen !! Smiley

0-0 mod Chelsea.... Det fandme godt klaret !

Jeg kunne rigtig godt lide opsætningen på denne update Smiley Fremragende !
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #72: 27 Okt 2006, 17:32 »

Fantastisk !!
4 point til 1. pladsen !! Smiley

0-0 mod Chelsea.... Det fandme godt klaret !

Jeg kunne rigtig godt lide opsætningen på denne update Smiley Fremragende !

Mange tak.
Det er jeg glad for at høre Smiley hvad var det specifikt gode ved opsætningen?
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #73: 27 Okt 2006, 17:32 »

Hvad sker der for dig cube Peace

Du 0wner jo i PL Peace

KUTGW
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #74: 27 Okt 2006, 18:03 »

Mange tak.
Det er jeg glad for at høre Smiley hvad var det specifikt gode ved opsætningen?

Det du laver med overskrifter, og punkter for overskrifterne..
Det er genialt !
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010