home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:55:39 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 551 Gæster Online.

Indlæg: 1132848 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Et nyt ansigt på St. Andrews
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket indkøb var det bedste?
Greg Halford, 20 mio.
- 3 (6,3%)
Rasmus Würtz, 27 mio.
- 6 (12,5%)
Thomas Gravesen, fri
- 20 (41,7%)
Djibril Cissé, 57.5 mio.
- 18 (37,5%)
Gary O'Neil, 50 mio.
- 1 (2,1%)
Antal Stemmer: 48

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Et nyt ansigt på St. Andrews  (Læst 24085 gange)
cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #90: 28 Okt 2006, 16:28 »

Dine indkøb lover rigtig godt! Mon ikke du med Würtz og Graver på den centrale midtbane kan fighte dig til et spillemæssigt overtag i PL?  Rullende Øjne

Bruger dem ikke samtidig Smiley de er for meget samme type.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #91: 28 Okt 2006, 16:35 »

Bruger dem ikke samtidig Smiley de er for meget samme type.

Aha ...

Din blog er så god at jeg får lyst til at starte en ny blog igen  Smiley
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #92: 28 Okt 2006, 16:40 »

Aha ...

Din blog er så god at jeg får lyst til at starte en ny blog igen  Smiley

Mange tak Grin kunne være fedt hvis du startede en ny.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #93: 28 Okt 2006, 16:43 »

Aha ...

Din blog er så god at jeg får lyst til at starte en ny blog igen  Smiley

Så kom igang !!!  Rullende Øjne
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #94: 28 Okt 2006, 17:18 »

Så kom igang !!!  Rullende Øjne

Ja, ja, lad os nu se ...  Rullende Øjne
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #95: 28 Okt 2006, 17:28 »

Hvilken begyndelse


Bestyrelsen og fansene forventer en sikker midterplacering, men indtil nu har vi overgået alles forventninger. Vi har fået en helt utrolig start på sæsonen. Alle mand har været 100% fokuserede og nyindkøbene har strålet. Vi lagde ud mod Wigan. Jeg forventede en sejr, om den så var kneben eller sikker spillede ingen rolle. Vi skulle bare vinde, og det gjorde vi med cifrene 2-1 og spillerne fik dermed tanket selvtillid til en lang sæson. Greg Halford scorede i sin debutkamp, mens det var den rutinerede offensiv midtbane, David Dunn, der scorede vores andet mål.

    Stipe Pletikosa, der er udlejet til os fra Shakhtar, har haft god
    grund til at juble. Birmingham har fået en rigtig god start på
    den nye sæson.

Vores 2. kamp stod mod oprykkerne fra West Ham og endnu engang forventede jeg en sejr. Det blev en meget lige kamp, men i sidste ende var vi bare dét bedre. Vi fik David Dunn udvist, men vandt alligevel 2-1 på 2 scoringer af Cameron Jerome.

Reading var også en overkommelig opgave, men denne gang gik det bare ikke helt vores vej. Cameron Jerome scorede vores enlige mål i en kamp, der endte 1-1 pga. Justin Hoyte scorede et ærgeligt selvmål.

Boro så på papiret ud til at blive en svær opgave, men vi rystede de værste nerver af os og sikrede en sikker 1-0 sejr. Det var Cissé, der scorede sit første mål for klubben og dermed blev matchvinder i en kedelig kamp.

Medierne fokuserede inden vores næste kamp - en kamp mod Watford - på at det ville være min kamp nr. 100 for Birmingham. Jeg kunne ikke ønske mig en bedre jubilæumsgave, end en sejr og det gav spillerne mig. Desværre var det ikke alt for overbevisende, da Daryl Fordyce sikrede sejren efter hele 93. minutters spil.

Manchester City kom på besøg i en kamp pressen forventede vi ville vinde, og det så da også ganske godt ud, da Cissé og O'Neil hurtigt bragte os i front med 2-0. City formåede at reducere, men det ændrede ikke ved at vi vandt vores 5. kamp af 6 mulige. Det skal nævnes at Rasmus Würtz spillede en helt fantastisk kamp.




Stillingen, d. 24. september 2008

 
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #96: 28 Okt 2006, 17:52 »

En supergod begyndelse på den nye sæson. Held og lykke med at skaffe UEFA Cup deltagelse i den kommende sæson. Du fortjener det, når nu du var så uheldig at ryge ud tidligt i Toto-cup'en
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #97: 28 Okt 2006, 18:40 »

Arsenal - Birmingham
Skud på mål: 19 - 7
Boldbesiddelse: 53 - 47
Frispark: 10 - 20
Afleveringer: 77 - 66
Resultat: 2 - 1

Desværre formåede vi ikke at slå Arsenal i en kamp, der tydeligt blev domineret af hjemmeholdet. Jeg havde dog heller ikke forventet meget andet, da Arsenal lå nr. 1 i ligaen med 6 sejre i 6 kampe. Nu 7.



Birmingham - Liverpool
Skud på mål: 6 - 13
Boldbesiddelse: 48 - 52
Frispark: 23 - 20
Afleveringer: 68 - 77
Resultat: 0 - 0

Kampen mod Liverpool var meget den samme som den sidste mod Arsenal, men forskellen var bare at vores forsvar stod rigtig godt i denne kamp, hvorfor vi kunne hente et flot 0-0 resultat. Vi havde faktisk været 1. halvlegs bedste hold, men så skruede The Reds lige op i 2. halvleg.



Birmingham - Blackburn
Skud på mål: 10 - 11
Boldbesiddelse: 49 - 51
Frispark: 16 - 26
Afleveringer: 67 - 75
Resultat: 2 - 2

Vi var foran med 2-0, men så skiftede jeg Jerome ud i pausen og kampen endte 2-2. Det er en meget god beskrivelse på denne kamp, hvor vi skuffende nok ikke formåede at hente en sejr. Det betyder at vi nu har spillet 3 kampe uden at vinde. Bare det ikke bliver permanent. Og så blev Djibril Cissé i øvrigt skadet og er ude i 3 uger til en måned.



Fulham - Birmingham
Skud på mål: 7 - 7
Boldbesiddelse: 47 - 53
Frispark: 25 - 11
Afleveringer: 69 - 69
Resultat: 1 - 0

Vi spillede ganske miserabelt i dag og kunne ikke formå at skabe de helt store chancer. En meget lige kamp endte uheldigvis med et nederlag og vi havde nu ikke vundet i 4 kampe i træk. Moralen i truppen var dog stadig fin og spillerne troede på, at de havde, hvad der skulle til. Trods nederlaget er vi stadig i top 5.

Dagen efter henvendte Deportivo-ledelsen sig til mig og tilbød mig den ledige post som manager for klubben, der spiller i La Primera División, men jeg valgte pænt at takke nej til tilbuddet. En åbenlys grund, var at der ikke var nogle penge til transfers overhovedet.



Q.P.R. - Birmingham (Carling Cup, 3. runde)
Skud på mål: 7 - 19
Boldbesiddelse: 47 - 53
Frispark: 23 - 12
Afleveringer: 70 - 71
Resultat: 2 - 4

Kampen var 19 sekunder gammel, da vi kom i front ved Mikael Forssell. Utroligt - det måtte næsten være rekord? 6 minutter senere stod der så 0-2 til os og så var den sejr så godt som hjemme. Queens Park Rangers kom aldrig tæt på i en kamp, der endte 2-4.
« Seneste Redigering: 29 Okt 2006, 14:11 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Frazonn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #98: 28 Okt 2006, 19:47 »

uheldigt med resultaterne i ligaen . men godt at se dine gutter ikke helt har glemt hvordan man vinder en fodboldkamp Smiley
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #99: 28 Okt 2006, 19:56 »

Kan vi få en liga stilling før næste update ? Smiley
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #100: 28 Okt 2006, 20:03 »

Jo, det skal jeg nok fikse, men jeg tar' til fest nu her så det må blive i morgen. Kan også sige at der er blevet rettet op på det med resultaterne Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #101: 28 Okt 2006, 20:39 »

Nice cube Smiley godt skrevet og god start

KUTGW
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #102: 28 Okt 2006, 21:01 »

hey cube jeg elsker bare dine blogs.... man denne her er super god
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #103: 29 Okt 2006, 17:48 »

Barclays Premiership:
Den seneste tids skuffelser havde bekymret fansene, men jeg kunne berolige dem, da mit hold først besejrede Charlton med 2-0 og derefter Portsmouth med 1-2 for til sidst at gå videre i Carling Cuppen efter en gyser mod Southampton i en kamp vi igen vandt med 1-2. Det var Greg Halford, der afgjorde den i ekstra tiden.

    Franskmanden Djibril Cissé begynder at vise sin
    klasse efter en svag start i klubben. Han unskyld-
    er selv med at han har været plaget af skader.


Sejrene betød at vi nu lå placeret som 3'er i Premier League med 7 sejre, 3 uafgjorte og 2 nederlag.
Alle mand var klar til kamp, da vi mødte oprykkerne fra Luton på udebane. Gary O'Neil bragte i første halvleg os i front på et flot frisparksmål, men så gik alt også bare galt og vi endte med at tabe med 2-1 til ligaens absolutte bundprop. Stor skuffelse.

Den næste kamp endte 1-1 mod Newcastle, inden vi spillede en af vores allerbedste Premier League kampe. Det var mod Tottenham og jeg har sjældent set drengene spille med sådan et engagement. Rigtig flot. Vi vandt kampen 0-2 på to mål af unge Greg Halford, der også blev kampens bedste.
Netop Halford scorede også to gange i den følgende kamp, hvor vi noget ufortjent snuppede 3 point fra Everton, men jeg kunne ikke være mere tilfreds. Vi var med i toppen og lå nu nr. 2. Dog var jeg ikke af den forventning at vi skulle kæmpe med om mesterskabet. Greg Halford blev kåret til månedens spiller for november, mens jeg blev 3'er som månedens manager.

Så kom mit største resultat som Birmingham manager. Vi mødte United og formåede at vinde med 2-1 hjemme på St. Andrews. Det var ellers dem, der kom foran efter blot 45 sekunder, hvor Rossi udnyttede en forsvarsfejl, men så slog Larsen og Halford til med et frisparksmål hver og mere blev der ikke scoret i den kamp, selvom United pressede som gale. Fansenes jubel ville ingen ende tage.

Vi kom dog godt og grundigt ned på jorden i den efterfølgende kamp, hvor Aston Villa tog imod os. Lokalrivalerne hentede en horribel 6-1 sejr i en kamp, hvor Luke Moore scorede 5 gange. Stor skuffelse og mit største nederlag i spidsen for Birmingham.
De følgende kampe endte med disse resultater:

2-2 Birmingham - Chelsea: Vi var hårdt pressede, men en Chelsea udvisning fik os tilbage i opgøret.
4-3 Crewe - Birmingham (Carling Cup kvartfinalen): Dybt ufortjent. Personlige fejl kostede os sejren.
1-0 Wigan - Birmingham: Vores dårlige periode fortsatte med et ærgeligt nederlag i en kamp vi styrede.
1-0 Birmingham - West Ham: Så kom den længe ventede sejr i hus i en meget lige kamp.
4-2 Birmingham - Burnley: Udeholdet kom foran med 0-2, men det var så også det. Fortjent sejr.
1-3 Reading - Birmingham: Så fik vi den 3. sejr på stribe. En rigtig flot holdindsats.



Stillingen, d. 15. januar 2009

Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #104: 29 Okt 2006, 17:49 »

Godt med cisse igang og en god placering KUTGW
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010