home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  2 Brugere, 737 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Et nyt ansigt på St. Andrews
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket indkøb var det bedste?
Greg Halford, 20 mio.
- 3 (6,3%)
Rasmus Würtz, 27 mio.
- 6 (12,5%)
Thomas Gravesen, fri
- 20 (41,7%)
Djibril Cissé, 57.5 mio.
- 18 (37,5%)
Gary O'Neil, 50 mio.
- 1 (2,1%)
Antal Stemmer: 48

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Et nyt ansigt på St. Andrews  (Læst 24094 gange)
LosCules
Gæst
 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #75: 27 Okt 2006, 19:42 »

Jeg synes det er et godt lay-out du har fundet dig, men jeg ville foretrække det "normale" design til dine blogs Smiley. Men det forhindrer mig ikke i at blive ved med at læse med Smiley.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #76: 27 Okt 2006, 20:05 »

Jeg synes det er et godt lay-out du har fundet dig, men jeg ville foretrække det "normale" design til dine blogs Smiley. Men det forhindrer mig ikke i at blive ved med at læse med Smiley.

Det er ikke et layout "jeg har fundet mig", for det skifter hele tiden Wink
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #77: 28 Okt 2006, 13:14 »

Sæsonen er slut og vi overlevede i Premier League på flottest vis. I lang tid lå vi faktisk i top 5, men til slut viste de etablerede holds klasse sig alligevel, hvorfor vi tabte 5 kampe i træk. Til gengæld formåede vi at holde en top 10 placering, da vi endte som - ja faktisk nr. 10. En placering, der overvældede både bestyrelsen og fansene, der var yderst tilfredse.



Økonomien havde hele sæsonen udviklet sig videre i den rigtige retning og det med god grund. St. Andrews Stadium rummede 30.000 tilskuere og der havde i gennemsnit mødt ca. 28.000 op til hver kamp.
Det betød således at klubbens balance på 2 år havde bevæget sig fra 23 mio. kr. til 185 mio. kr. (af en eller anden grund har vi ikke fået de tv-penge vi skulle have - der har to gange stået at vi har modtaget 147,5 mio. kr. i tv-penge, men de er aldrig kommet ind på klubbens konto).
Den gode økonomi betyder at vi er kommet i top 100 over Europas rigeste klubber. Vi ligger i øjeblikket nr. 79 på listen som Barcelona topper.

Ved de årlige kåringer modtog vi ingen priser, men Cameron Jerome fik 2. pladsen som årets spiller, hvilket han godt kan være rigtig stolt af. Cameron har været rigtig god i år. Han blev nr. 6 på topscorer listen og er ydermere blevet kåret til årets spiller ifølge klubbens fans.

For at vende tilbage til vores præstationer i ligaen, havde jeg dog grund til bekymret, pga. vores sidste 10 kampe, hvor vi ikke hentede mere end 3-4 sejre og bl.a. tabte med 3 og 4-0 til Newcastle og Middlesbrough. Simpelthen ikke godt nok. Det kan betyde at taktikken skal renoveres godt og grundigt inden den nye sæson.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #78: 28 Okt 2006, 13:17 »

Rigtig godt resultat og super blog, næste år skal du lige en tand op, så du kan komme med i de europæiske turneringer.  Thumbs Up
Logged

bachpoulsen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #79: 28 Okt 2006, 13:23 »

fantastisk resultat!!!

(host host) Hvad sagde jeg? (ang. placeringen)(host host)
Logged

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #80: 28 Okt 2006, 13:24 »

Rigtig fornuftigt resultat ...
Regner du med at lave indkøb, og hvor mange transferpenge har du til rådighed?
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #81: 28 Okt 2006, 13:29 »

Jeg har det fulde beløb til rådighed af klubbens balance :O og jeg har allerede lavet et par indkøb.
Desuden er vi med i EURO Vase Cup Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #82: 28 Okt 2006, 13:30 »

Skynd dig med en update !!!! Opstemt
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #83: 28 Okt 2006, 14:38 »

Masser af nyt herfra Birmingham!

Først har vi måttet sige et vemodigt farvel til Nicklas Bendtner, der igennem sine to sæsoner i klubben har gjort det så godt. Nu var det imidlertid ikke muligt at få forlænget lejeaftalen med Arsenal og klubben forlangte også en alt for høj pris for en transfer - derfor måtte klubbens fans, en våd tirsdag, sige farvel til deres unge angrebsprofil.
"Det har været helt fantastisk at spille i Birmingham og det har betydet utroligt meget for min karriere. Jeg ville gerne have skiftet på en permanent aftale, men det kunne klubberne desværre ikke blive helt enige om," sagde Nicklas Bendtner.



Der er blevet hentet flere nye spillere, men de kunne desværre ikke deltage i EURO Vase Cup pga. en tidlig registrering, derfor tager vi først hul på spillerkøb lidt senere. Først til EURO Vase Cup:

3. runde: Vi lægger ud mod Dnipro fra Ukraine og sander snart at det bliver en svær kamp. Hjemmeholdet er hurtigt foran med 2-0, men vi kommer tilbage i kampen vha. en stærk Jerome-præstation. Kampen ender 2-2 og vi står med fine kort inden returopgøret.

I returkampen bringer Jerome os hurtigt i front og vi dominerer 1. halvleg, hvorfor jeg i pausen erklærer mig ganske tilfreds. I 2. halvlegs start får Dnipro meget ufortjent udlignet og 10 minutter senere bringer de sig i front. Katastrofe. Vi taber meget ufortjent og er ude af turneringen inden den overhovedet kom igang.



blev der handlet ind. Jeg anså det som vitalt at hente nogle dygtige spillere til klubben for at vi kunne forsvare sidste sæsons flotte 10. plads. Og der blev skam hentet profiler - også danske af slagsen. Indkøbene ser ud som følger:


Thomas Gravesen
fra Celtic på fri transfer


Rasmus Würtz fra Aalborg Boldklub for 27 mio. kr.


Gary O'Neil fra Portsmouth for 50 mio. kr.


Greg Halford fra Rangers for 20 mio. kr.


Djibril Cissé fra Charlton for 57,5 mio. kr.


Jeg er meget tilfreds med mine handler og især synes jeg det er stort at vi har fået Djibril Cissé til klubben. Ham og Jerome kan jeg forestille mig vil supplere hinanden flot i angrebet.
Så er der jo også blevet hentet 2 stk. danskere - Thomas Gravesen og Rasmus Würtz. Thomas Gravesen kender vi jo alle på godt og ondt, men mest på godt og den karismatiske dansker kan forvente at rotere med Würtz på den defensive del af midtbanen.
Greg Halford, som jeg har hentet i Rangers, er yderst talentfuld og skal nok få sin chance både på højre back og i angrebet - begge positioner spiller han optimalt.
Portsmouths Gary O'Neil var faktisk ham jeg hentede først. Han ville ikke forlænge med sin klub og var dermed sat til salg efter eget ønske og så slog jeg til. O'Neil er en fantastisk spiller.
I øvrigt har jeg hentet Stipe Pletikosa fra Shakhtar Donetsk på en lejekontrakt, og han kommer med stor sandsynlighed til at starte på banen.
Der er nu 26 mio. kr. tilbage af klubbens beholdning.

De startende elleve ser i øjeblikket ud til at blive: Stipe Pletikosa, Justin Hoyte, Matthew Bates, Peter Ramage, Stephen Kelly, Kevin Larsen, Rasmus Würtz, Gary O'Neil, David Dunn, Djibril Cissé og Cameron Jerome.

Det bliver spændende at se, hvad dette hold kan præstere i den kommende sæson. Desværre har det ikke set alt for godt ud i venskabskampene, hvor vi har skuffet med et nederlag til Nottingham Forest og 1-1 mod Ipswich.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Frazonn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #84: 28 Okt 2006, 14:50 »

fedt med det danske islæt .
nice blog Opstemt
Logged

Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #85: 28 Okt 2006, 14:53 »

Lyder virkelig til at være nogle spænende indkøb..  Smiley Ellers træls med den der Vase Cup, men jeg glæder mig sgu til at høre om den nye sæson.
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #86: 28 Okt 2006, 15:39 »

Det her bliver stort !! Smiley
Dine indkøb er intet mindre end fantastiske, og jeg tror sgu på en top 5 placering i denne sæson !

TOMMY TOMMY TOMMY G !!! Grin
Logged

9530-This
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #87: 28 Okt 2006, 15:52 »

Gode indkøb Cube  Thumbs Up
Skal nok blive en god kommende sæson Smiley
Logged

”Alt i fodbold bliver vanskeliggjort af det andet holds tilstedeværelse”

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #88: 28 Okt 2006, 16:16 »

Nice indkøb!!!!!!!
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt ansigt på St. Andrews
« Svar #89: 28 Okt 2006, 16:27 »

Dine indkøb lover rigtig godt! Mon ikke du med Würtz og Graver på den centrale midtbane kan fighte dig til et spillemæssigt overtag i PL?  Rullende Øjne
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010