home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1066 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Årsawards 2012
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan fandt du tråden?
Den stod i senest aktive emner
- 26 (25,5%)
Prøvede mig frem på forsiden
- 69 (67,6%)
Fandt den igennem forummet...
- 7 (6,9%)
Antal Stemmer: 102

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Årsawards 2012  (Læst 24385 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Årsawards 2012
« Svar #30: 09 Jan 2013, 23:53 »

Du er en værre en, crew på FMD & ML i 2012 - og så bliver du årets bruger på FmF. Lige før du er årets bruger på hele scenen man.

Ja det er nørdet, jeg ved det godt  Forlegen

Er faktisk glad for at jeg begyndte at bruge FMF. For man bliver så ensporet og nærsynet når man holder sig til et site. Eller jeg gjorde i hvert fald. Alt fokus blev mere flyttet over på de mangler FMD havde  frem for det positive. Alt for mange konflikter osv.. Men når man bevæger sig lidt rundt, så kan man tage det bedste fra hvert site og bare hygge sig...

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

El Jefe
Gæst

« Svar #31: 09 Jan 2013, 23:54 »

I øvrigt sjovt så hurtigt Awardmanden er trådt i karakter og har givet sig selv et hattrick...
Det er da ikke ham, der står for års awards. Det er hele crewet, der bestemmer det. Uden prospects, så vidt jeg husker.

plutonium
Manager

« Svar #32: 09 Jan 2013, 23:54 »

I øvrigt sjovt så hurtigt Awardmanden er trådt i karakter og har givet sig selv et hattrick...

Lige her har han ikke kunnet snyde, medmindre han er blevet i stand til at hypnotisere på skrift Opstemt

Men forstår din mistanke Grin

Er faktisk glad for at jeg begyndte at bruge FMF. For man bliver så ensporet og nærsynet når man holder sig til et site. Eller jeg gjorde i hvert fald. Alt fokus blev mere flyttet over på de mangler FMD havde  frem for det positive. Alt for mange konflikter osv.. Men når man bevæger sig lidt rundt, så kan man tage det bedste fra hvert site og bare hygge sig...

Kloge ord!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #33: 09 Jan 2013, 23:54 »

Tillykke til Wester for hans fine præstation. Tilfreds, VK?

Den spydige tone behøver du ikke hive frem. Det har ikke noget at gøre med om jeg er tilfreds eller ej, men om at vi begge ved hvad sådan en debat her fører med sig i sidste ende. Det har vi set hele to tråde som eksempel på, og det gider vi ikke gentage.

Din indgangsvinkel til sagen er åbenlyst ikke saglig, hvilket bekræftes i at du slet ikke læser de fornuftige svar som er givet til dig. Så det var sådan set en venlig hentydning til at benytte tråden til det den er til for.

Som Pluto siger, så er du velkommen til at tage den over PB hvis du fortsat har uafklarede sørgsmål.

Anfield@
Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #34: 09 Jan 2013, 23:54 »

En sådan afstemning blev allerede afholdt før buddet gik over til brugerne, den endte uafgjort, så derfor fik brugerne valget igen.
OK.

Chamberlain15
Manager

« Svar #35: 09 Jan 2013, 23:54 »

"Årets Mest Ligegyldige Tråd: Jeg er pisse-stiv tråden"

Jeg tager æren for dette! Endelig vinder jeg noget!

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #36: 09 Jan 2013, 23:55 »

Vi er ihf. glade for at du slog et smut forbi FmFreaks også Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #37: 09 Jan 2013, 23:57 »

Det skal du satme også tage æren for! Ingen andre har været stiv så tit og derefter besluttet at han da lige skulle på FmF og skrive i den tråd ingen han gik i seng Opstemt Well done! Grenaagenser til det yderste Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #38: 10 Jan 2013, 00:02 »

Haha Petur, bedømt ud fra den tråd så er du IKKE kedelig at drikke med Wink Grin

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #39: 10 Jan 2013, 00:03 »

Du bekymrer dig virkelig, hva Gemma? Sjovt nok er der ingen andre der lader til at gøre dette. Leave it behind, please...
Jeg er skam også undrende, men jeg har accepteret beslutningen. Sådan tror jeg, der er en del, der har det.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #40: 10 Jan 2013, 00:04 »

Hvorfor slettede Oli sit indlæg? En god kandidat til Årets Crewmedlem i 2013 med sådan et fremragende indlæg.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #41: 10 Jan 2013, 00:04 »

Ved sgu ikke hvor det blev af?... Men tak for stemmen ItaliensLarsen!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #42: 10 Jan 2013, 00:05 »

Jeg sletter indlæg der fortsætter med at bringe den debat på banen. Der er sagt 2 gange nu at man må snakke om vores beslutning i PB hvis man har lyst til det. Så gør det. Ellers, move on.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #43: 10 Jan 2013, 00:09 »

Ja, du må være den mest underholdende krig i verdenshistorien crazy

Men velfortjent må jeg sige Thumbs Up
Kys Gør hvad jeg kan, omend det nok er ubevidst Grin Hvis mine hold ikke var så håbløst lort hele tiden, ville det nok være sværere at vinde den pris crazy

Men tillykke med din titel også, den kan der mildest talt nok ikke siges meget i mod  Thumbs Up

Cool

Legenden
Manager

« Svar #44: 10 Jan 2013, 00:10 »

Tillykke til alle vinderne!  Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010