home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 766 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Årsawards 2012
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan fandt du tråden?
Den stod i senest aktive emner
- 26 (25,5%)
Prøvede mig frem på forsiden
- 69 (67,6%)
Fandt den igennem forummet...
- 7 (6,9%)
Antal Stemmer: 102

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Årsawards 2012  (Læst 24372 gange)
Vinokourov
Manager

Sv: Årsawards 2012
« Svar #15: 09 Jan 2013, 23:36 »

Tillykke til vinderne Smiley

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Anfield Road
Manager

« Svar #16: 09 Jan 2013, 23:36 »

Wow  Shockeret

Jeg kan se at "min" tråd er nomineret  i både Årets mest ligegyldige tråd og Årets sjoveste tråd. Den havde jeg ærligt talt ikke set komme, men sådan er det vel... Det eneste sjov jeg kan se i det må være mine holdninger. Nu har jeg da bekræftelse på at folk sidder bag skærmen og griner af alle mine latterlige udtalelser  Grin

Edit: Vinderne skal selvfølgelig også have et tillykke med på vejen  Smiley
« Seneste Redigering: 09 Jan 2013, 23:39 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 09 Jan 2013, 23:38 »

Så ville jeg da gerne høre hvorhenne du læser at jeg skriver at ingen af dem fortjente sejren? Vi kan på ingen måde vurdere hvilken af dem der fik flest reelle stemmer, og derfor dette valg. Jeg tvivler på at nogen af dem føler sig snydt - måske er de træt af at folk køre farcen videre?
Tja. Du skrev:

"Der er ingen som kan sige om Acido blot vandt fordi at han fik én mere snydestemme end Hansen. Hansen kunne sagtens have fået flere reelle stemmer uden at der var dobbeltbrugere, så det ville være hult at tildele Acido en pris på den baggrund."

Det lyder meget pro Hansen i mine øre. Du får det til at lyde som om, at Hansen fortjener sejren mere end Acido.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #18: 09 Jan 2013, 23:41 »

Tja. Du skrev:

"Der er ingen som kan sige om Acido blot vandt fordi at han fik én mere snydestemme end Hansen. Hansen kunne sagtens have fået flere reelle stemmer uden at der var dobbeltbrugere, så det ville være hult at tildele Acido en pris på den baggrund."

Det lyder meget pro Hansen i mine øre. Du får det til at lyde som om, at Hansen fortjener sejren mere end Acido.

Jeg troede at jeg mente at ingen fortjente sejren? Men nej, jeg stemte faktisk på Acido i afstemningen, men det gør nu ikke resultatet mere reelt. Og så tror jeg ikke at vi behøver at vende den situation mere.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager

« Svar #19: 09 Jan 2013, 23:42 »

Tja. Du skrev:

Du læser det du gerne VIL læse, Gemma Tunge

Havde Hansen vundet over Acido med en stemme var det bare at bytte navnene om i det Hawkins skriver, og pludselig ville det være pro-Acido i din bog. De fik begge snydestemmer, ergo ville ingen af dem kunne regnes for reelle vindere, for vi ANER ikke hvor mange snydestemmer der var i spil.

Og drop så dit trolleri. Den sag er lukket, og vi gider ikke høre mere på det. Nu har du også fået forklaret sammenhængen, så ingen grund til at rode mere rundt i det.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 09 Jan 2013, 23:45 »

Du læser det du gerne VIL læse, Gemma Tunge

Havde Hansen vundet over Acido med en stemme var det bare at bytte navnene om i det Hawkins skriver, og pludselig ville det være pro-Acido i din bog. De fik begge snydestemmer, ergo ville ingen af dem kunne regnes for reelle vindere, for vi ANER ikke hvor mange snydestemmer der var i spil.

Og drop så dit trolleri. Den sag er lukket, og vi gider ikke høre mere på det. Nu har du også fået forklaret sammenhængen, så ingen grund til at rode mere rundt i det.
Nu er jeg pludselig troll. Det er en reel bekymring, fordi jeg føler, at det er skævvredet. Uagtet om der har været snydestemmer eller ej.

Jeg ved ikke, om jeg læser selektivt, men du kan da godt høre, at ordlyden lød som om, at Hansen burde få kastet et award i nakken.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #21: 09 Jan 2013, 23:46 »

Nu er jeg pludselig troll. Det er en reel bekymring, fordi jeg føler, at det er skævvredet. Uagtet om der har været snydestemmer eller ej.

Jeg ved ikke, om jeg læser selektivt, men du kan da godt høre, at ordlyden lød som om, at Hansen burde få kastet et award i nakken.

Går det helt seriøst over hovedet på dig, at Hawkins bare forklarer dig, hvorfor man vælger ikke at uddele awarden? Fanger du ikke den?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #22: 09 Jan 2013, 23:46 »

Shockeret

Den havde jeg ikke lige set komme...

Den er jeg rigtig glad for. Så tak for det  Smiley

Jeg vil dog bare for en ordens skyld lige sige at DM i FM ikke er mit projekt, jeg er bare tossen der poster det. Det er en fælles indsats og projekt mellem crewet på FMD og FMF, jeg er bare ansigtet udadtil...
Du er en værre en, crew på FMD & ML i 2012 - og så bliver du årets bruger på FmF. Lige før du er årets bruger på hele scenen man.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #23: 09 Jan 2013, 23:47 »

Du er en værre en, crew på FMD & ML i 2012 - og så bliver du årets bruger på FmF. Lige før du er årets bruger på hele scenen man.

Haha, ja det må da vist siges at være korrekt! Du må snart købe et nyt trofæskab, Wester!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager

« Svar #24: 09 Jan 2013, 23:48 »

Nej, det kan jeg ikke høre? Jeg fangede præcis hvad Hawkins mente, og det er jeg ret sikker på at du også gjorde. Slut på den diskussion. Hvis du vil diskutere det yderligere, så send en pb. Linket er lige nedenfor, hvis det er.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 09 Jan 2013, 23:48 »

Går det helt seriøst over hovedet på dig, at Hawkins bare forklarer dig, hvorfor man vælger ikke at uddele awarden? Fanger du ikke den?
Jo. Det gør jeg da. Forstår bare ikke, hvorfor man ikke tager en anonym afsteming i crewet fx.

De kan vel mere end nogle andre vurdere årets crew. De kan se, hvad der sker i baglokalerne.

Og KF du behøver ikke tale ned for mig.

verdenskrig
Manager

« Svar #26: 09 Jan 2013, 23:49 »

Den her sag har vidst været debatteret nok allerede. Så Gemma frem for at trolle videre burde du i stedet sige tillykke til vinderne som alle andre, og i stedet acceptere de svar som gives.

Enhver kunne se at den afstemning gik helt i kage, så derfor er beslutningen naturligvis truffet på et fornuftigt grundlag.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #27: 09 Jan 2013, 23:50 »

Tillykke til Wester for hans fine præstation. Tilfreds, VK?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #28: 09 Jan 2013, 23:50 »

Jo. Det gør jeg da. Forstår bare ikke, hvorfor man ikke tager en anonym afsteming i crewet fx.

De kan vel mere end nogle andre vurdere årets crew. De kan se, hvad der sker i baglokalerne.

Og KF du behøver ikke tale ned for mig.

En sådan afstemning blev allerede afholdt før buddet gik over til brugerne, den endte uafgjort, så derfor fik brugerne valget igen.

Anfield Road
Manager

« Svar #29: 09 Jan 2013, 23:50 »

I øvrigt sjovt så hurtigt Awardmanden er trådt i karakter og har givet sig selv et hattrick...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010