home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:29:54 Broen13 Blogkonkur... [9] Journeyman - Alle ...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 219 Gæster Online.

Indlæg: 1132721 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Årsawards 2012
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan fandt du tråden?
Den stod i senest aktive emner
- 26 (25,5%)
Prøvede mig frem på forsiden
- 69 (67,6%)
Fandt den igennem forummet...
- 7 (6,9%)
Antal Stemmer: 102

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: Årsawards 2012  (Læst 22647 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #90: 13 Jan 2013, 01:10 »

Kunne nu også godt tænke mig et notifikationssystem, så man kunne tilmelde sig tråde uden at det skal være med mail-notitser.

Se det ville tilgengæld være genialt! For det fungere perfekt på FMD. Elsker jeg med det samme kan se når jeg logger ind, at mine favorit tråde har været aktive.

Men ja det er off. topic... Sorry.. Tilbage til awards...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #91: 13 Jan 2013, 01:11 »

Nej enig knap er roden til alt ondt! En af FMF stærke sider er det aktive forum, fordi det kræver man rent faktisk skriver noget af værdi. Man er tvunget til at komme med en holdning i debatterne og kan ikke bare nøjes med at FB like  Thumbs Up
Hvis vi piller de to sidste linjer væk fra dit ellers nydelige indlæg, så er jeg enig. Helt enig. Den like knap skal for guds skyld holdes langt væk, fra denne side.

(Kan måske være svært at tro det, for det er nok de færreste 15-årige der siger sådan  crazy)
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #92: 13 Jan 2013, 01:18 »

Nej enig knap er roden til alt ondt! En af FMF stærke sider er det aktive forum, fordi det kræver man rent faktisk skriver noget af værdi. Man er tvunget til at komme med en holdning i debatterne og kan ikke bare nøjes med at FB like  Thumbs Up

Jeg hader det like lort!

Så hold jer væk fra sådan noget nymodes pjat...

Det jo det jeg siger, alt det nymodens pjat! Ligesom man pludselig skal sætte taktik og alt muligt i FM, i stedet for at spille som i CM, hvor man satte en taktik og satte sit hold. Ikke alle mulige dødbolde osv. osv. Gaaaaab!

I øvrigt er jeg helt enig med dig. Et indlæg som "+1" er super god værdi for forummet! Opstemt
Alle kunne jo gennemskue den unge herre var ironisk. Alle ved jo at jeg er in med de unge mennesker og ingenlunde er en gammel mand. Det var et indlæg fyldt med pep og gas. N17 er en værre lurendrejer. Det var bare knæhøj karse og bred ymer...

Wuuhuuu tak - nu har jeg ellers vænnet mig til, at jeg er en gammel tosse, så derfor er det rart med en ældre moden mand med ordentlig tøjstil i stedet for alt det der hængerøv, som forstår at rose de unge(miiiig!)

Vi er inde med de unge - eller?

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010