Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:25:50
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23472
0 Brugere, 1077 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
aarvi123
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
#192 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
18
19
[
20
]
21
22
...
33
Forfatter
Emne: #192 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik (Læst 123284 gange)
Shaft
Manager
Sv: #110 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #285:
07 Feb 2013, 04:16 »
Talentarbejdet bærer frugt
Det har været et meget stille transfervindue indtil videre denne sommer for Ajax. Et stort salg er hvad det er blevet til, mens kun et enkelt talent er blevet købt ind, samt nogle forfremmelser fra ungdomsholdet til førsteholdet.
Det store salg som der er tale om, at angriberen Rostand Ngassam som har forladt Ajax. Den 22 årige angriber, som sidste år scorede 21 mål i 36 kampe, og i alt i sin tid hos Ajax har scoret 34 mål i 73 kampe vender nemlig hjem til Frankrig. Lars Aanæs købte for tre år siden angriberen for 70.000.000 hos Lyon. Han er nu blevet solgt for 200.000.000 til Marseille.
Det indkøb som Lars Aanæs har lavet, er at hente den 16 årige dansker Steen Jørgensen hos AGF. Den offensive midtbaneprofil er et af de største talenter, både hos Ajax og i hele Danmark. Han har kostet Ajax 8.500.000 kroner og har fået en kontrakt til 2024.
Tre talenter er blevet rykket op for at forstærke førsteholdet og givet holdet bredde. Der er her tale om en forsvarer, en midtbanespiller samt en angriber.
Først rykkede Ajax midterforsvaren Peter Spandeel op. Spandeel som allerede har fået tre førsteholdskampe som reserve er et af de mest lovende talenter Holland har på den position. Han kan både tackle og heade, og er samtidig både godt udviklet mentalt, teknisk og fysisk.
Den 19 årige hollænder Thom Schilder er også blevet rykket op. Schilder spiller defensiv midt, og kan eventuelt også gå ned i midterforsvaret. Han skal først og fremmest lære af kaptajnen Branco van den Boomen og Leon Kaffenberger, men hans talent kan række langt. Han mangler lidt mentalt, men det kommer forhåbentligt her med alderen.
Til sidst er det angriberen Eric Dekker som er blevet rykket op. Den 18 årige angriber skal være backup til henholdsvis Carlos de Boer og Dennis Brinkman, som er holdets to bedste angribere. Hans fysik er allerede blandt de bedste på holdet, ligesom han mentalt og teknisk også er godt udviklet, af en spiller på hans alder.
Bookmakerne har besluttet hvem de har som favoritter, og det er sidste års anden plads Vitesse, som giver mindst igen. De giver blot pengene 2,75 igen, efterfulgt af Ajax med oddset på 4,00. PSV giver pengene 11,00 gange igen mens Feyenoord giver 15,00 igen. Til sidst er det Sparta og FC Utrecht som giver 34,00 gange pengene igen.
Steen Jørgensen
Peter Spandeel
Eric Dekker
Thom Schilder
Min blog - Den hollandske talentfabrik
Shaft
Manager
Sv: #111 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #286:
07 Feb 2013, 10:26 »
Eugen Rausch - Den hemmelig stjerne
En af de spillere, som generelt ikke får meget opmærksomhed hos Ajax, men som er en nøgleprofil er østrigske Eugen Rausch. Den danske hjemmeside bold.dk har fået fornøjelsen af, at lave et sjældent interview med midtbanestyrmanden.
Mange tak fordi du gad tage tid til os Eugen. Tillykke med The Double sidste år. Var det den bedste sæson du har oplevet i din professionelle fodboldkarriere?
”Mange tak. Det var uden tvivl en af de bedste sæsoner vi som hold har haft. Vi var sure på os selv, for at ryge ud til Wolves. Derfor besluttede vi os for, at give den gas i de andre turneringer, og det gav bonus til sidst.”
Du er blevet rygtet til flere forskellige klubber igennem de sidste par år. Forventer du snart at forlade Ajax?
”Jeg har ikke travlt, og jeg elsker Ajax. Så for min skyld, og i hvert fald så længe Lars Aanæs er her, så behøver jeg ikke skynde mig videre i min karriere. Det er dog ingen hemmelighed, at jeg om fem år håber på at spille for Manchester United”
Lars Aanæs hentede dig til Ajax fra Red Bull Salzburg tilbage for otte år siden. Dengang betalte han kun 7.500.000 for dig. Hvor stor en indflydelse på din karriere har han haft?
”Lars har betydet alt for mig. Selv da min udvikling gik i stå, og jeg blev lejet ud til Freiburg støttede han mig. Det er hans fortjeneste at jeg har udviklet mig så meget som jeg har”
Du spiller i øjeblikket ved siden af Branco van den Boomen på midtbanen. Hvordan er det at spille ved siden af jeres anføre?
”Branco er en naturlig leder, og tager hensyn til alle spillere. Det er en stor ære at spille sammen med ham.”
Du har spillet sammen med mange store spillere i løbet af din Ajax karriere. Hvilken spiller har været den bedste at spille sammen med?
”Ser man udelukkende på kvaliteten, så er det Christian Eriksen og Adam Maher. Den som jeg har spillet bedst sammen med, og som jeg klinger bedst med for tiden er Eliandro. Hans humør er simpelthen for genial”
Et sidste spørgsmål. Hvordan tror du denne sæson kommer til at gå for Ajax? Både hvad angår Champions League, Pokalturneringen og den hjemlige liga?
”Vi skal vinde den hjemlige liga, og hvis vi får en okay lodtrækning også pokalturneringen. Hvad angår Champions League, så kommer det helt an på vores modstandere. Vi har potentiallet til at overraske og komme langt, men vi vinder næppe turneringen”
Eugen Rausch er 24 år gammel og er på nuværende tidspunkt vurderet til 105.000.000. Han har spillet 25 landskampe for A-landsholdet. For Ajax har han scoret 45 mål i 200 kampe.
Eugen Rausch
plutonium
Manager
Sv: #112 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #287:
07 Feb 2013, 11:56 »
Feeeeedt
EDIT
Er altså lidt vild med de interviews du laver
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
rynke
Reserveholdsspiller
«
Svar #288:
07 Feb 2013, 13:51 »
Ej hvor går det langsomt, kom nu igang med de updates!!
KUTAwesomeW
Det bedste manager der har været, er cm 0102
Shaft
Manager
«
Svar #289:
08 Feb 2013, 12:56 »
Citat af: plutonium 07 Feb 2013, 11:56
Feeeeedt
EDIT
Er altså lidt vild med de interviews du laver
Det jeg glad for at høre :-)
Citat af: rynke 07 Feb 2013, 13:51
Ej hvor går det langsomt, kom nu igang med de updates!!
KUTAwesomeW
Haha ja, det gik godt nok langsomt igår
Mange tak!
Shaft
Manager
«
Svar #290:
08 Feb 2013, 13:23 »
De forsvarende mestrer
Det er, til forskel for så mange andre år, næsten et identisk hold som Ajax prøver at forsvare deres Eredivisie titel med. Det er et lidt bredere hold, grundet nogle talenters ankomst, men ellers er det den samme trup som sluttede sidste års sæson af.
Målmænd:
1. Jeroen Zoet
23. Iwan Ramadhan
Forsvar:
2. Thom Maas
3. Björn van der Wal
4. Robin van Haaren
5. Marcel van der Pluijm
12. David Sackey
13. Ourdy Bokoto
21. Ron Tuinstra
24. Peter Spandeel
Midtbane:
6. Branco van den Boomen
7. Eugen Rausch
8. Nabil Wattimury
10. Eliandro
15. Leon Kaffenberger
16. Zumbi
17. Max Bosma
18. Güven Kücük
20. Jan Schreuder
22. Thom Schilder
25. Magnus Nielsen
Angreb:
9. Carlos de Boer
11. Dennis Brinkman
19. Eric Dekker
På mål bliver Jeroen Zoet, efter nogle dårlige præstationer, presset hårdt af den 19 årige Iwan Ramadhan. Rygter siger, at det er Zoets sidste sæson i Ajax, og man blot beholder ham, for at se om Ramadhan kan klare presset som starter. Zoet starter dog på målet, men har en kort lunte.
Forsvaret er der ikke sket nogle ændringer ved, udover at Peter Spandeel er kommet op og giver holdet lidt mere bredde. Det er et hold, bestående af fire hollandske landsholdspillere. Både Robin van Haaren, Thom Maas, Marcel van der Pluijm og Björn van der Wal har fået debut på landsholdet. Deres reserve er talentfulde talenter, som blot venter på et salg så de kan komme til mere spilletid.
Den centrale del af midtbanen, som også tænker defensivt er også helt ens. Det eneste som er sket, er at holdets eget talent Thom Schilder er blevet rykket op. Schilder har sin force i det defensive spil, og skal altså lære af Branco van den Boomen.
På den offensive del af midtbanen er der sket en lille ændring. Nabil Wattimury overtog Yannick Mbeles plads som offensiv midt, da han blev købt af Lyon sidste vinter. Det store tekniske talent er nu holdets offensive omdrejningspunkt, og hans tilstedeværelse af blandt andet en af årsagen til, at Eliandro er blomstret op som han er. Det er stadigvæk de lovende talenter som dækker dem ind i bredden.
I angrebet er Carlos de Boer nu den ubestridte starter. De Boer har allerede i en alder af 22 år scoret 41 mål i 72 kampe for Ajax. Han vil få støtte af Dennis Brinkman, ligesom det nye talent Eric Dekker også kan spille i front og give en pause i ny og næ.
På trods af, at der har været en stor afgang i Rostand Ngassam denne sommer, og Yannick Mbele i vinters, så forventer Lars Aanæs store ting af sit hold.
”Det er et hold som ser rigtig tændte ud. De vil ud og spille underholdende fodbold, og levere resultater. Og det tror jeg at vi gør i år. Vi er ikke dårligere end sidste år. Tværtimod.”
«
Seneste Redigering: 08 Feb 2013, 14:41 af Shaft
»
rynke
Reserveholdsspiller
Sv: #113 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #291:
08 Feb 2013, 14:47 »
Spændende trup.. det ser ikk ud til du har fået de allermest vanvittige talenter, så der er forhåbentlig lidt konkurrence i ligaen
Det bedste manager der har været, er cm 0102
Shaft
Manager
«
Svar #292:
08 Feb 2013, 15:20 »
Citat af: rynke 08 Feb 2013, 14:47
Spændende trup.. det ser ikk ud til du har fået de allermest vanvittige talenter, så der er forhåbentlig lidt konkurrence i ligaen
Jeg har som sådan, med få undtagelser, aldrig fået de syge talenter hvad angår stats. Men de leverer på banen!
SkjoldManden
Reserveholdsspiller
«
Svar #293:
08 Feb 2013, 15:34 »
Med de priser du sælger til, så kan det da umuligt være dårlige talenter du sælger videre
Shaft
Manager
«
Svar #294:
08 Feb 2013, 15:39 »
Citat af: SkjoldManden 08 Feb 2013, 15:34
Med de priser du sælger til, så kan det da umuligt være dårlige talenter du sælger videre
Sådan kan man selvfølgelig også sige det
Shaft
Manager
«
Svar #295:
08 Feb 2013, 16:31 »
Det europæiske eventyr
Ajax er tilbage i det forjættede land. Champions League, hvor de bedste europæiske topklubber mødes. Grundet Ajax’ gode resultater i Europa de senere år, er Ajax placeret i andet seedingslag. Helt præcist som det 11 bedste hold, ifølge seedingspoints. Derfor skal man op imod en topklub, samt en klub som kan overraske.
Den store modstander som Ajax skal op imod er den franske gigant Paris SG. Paris Saint-Germain som klubben helt præcist hedder trænes stadigvæk af Carlo Ancelotti som blandt andet har ført en Champions League titel med hjem til Paris. Holdets største spillere er kaptajnen Marco Verratti, Javier Pastore, Andrea Poli og Shinji Kagawa. Holdet vandt suverænt den franske række sidste år. Her fik de 83 point, og vandt foran Toulouse som blot fik 65 point. Deres hjemmebanekampe bliver spillet på Paris Saint-Germain Stadion med plads til 72.144 tilskuere.
Fra tredje seedingslag skal Ajax op imod en svær modstander i russiske Zenit St. Petersburg. Zenit som igennem længere tid har været en topklub i Europa har en del profiller at byde på. De største spillere er dog Paulo, Axel Witsel og Hulk. Sidste år røg de dog allerede ud i første knald og fald kamp i Europa League, da franske FC Lorient slog dem. Holdet spiller på Gazprom-Arena og har plads til 69.501 tilskuere.
Det sidste hold som Ajax skal op imod, er ukrainske Metalist Kharkiv, som normalt bare bliver kaldt Metalist. Deres profiller er kaptajnen Jonathan Cristaldo og derudover har de spillere som Eduardo og Roman Zozulya. Man skal helt tilbage til 2016/2017 sæsonen for at finde Metalist sidste optræden ved Champions League. Dengang gik man overraskende videre fra gruppespillet som udover Metalist også havde Manchester United, PSV og Red Star i gruppen. De spiller på hjemmebanen Kharkiv foran 40-236 tilskuere.
Selvom Ajax er favoritter i gruppen, så forventer Lars Aanæs hård modstand.
”Vi plejer ikke at spille så godt igen når vi skal på udebane imod de østlige lande. Derfor er både Zenit og Metalist rigtig dårlige hold for os. Jeg håber dog på det bedste, og dét er at vi kvalificerer os videre fra gruppespillet”
Shaft
Manager
Sv: #114 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #296:
08 Feb 2013, 20:45 »
Så er sæsonen startet
Så er sæsonen i gang, og det med et forholdsvis godt spillende Ajax mandskab, på trods af skader. Holdets tre angribere er nemlig alle ramt af skader, men ventes alle tilbage inden næste kamp
, da der er to ugers pause grundet landsholdsfodbold. Med det i baghoved er Ajax’ fjerde plads, tre point efter PSV en acceptabel start på sæsonen.
Lars Aanæs’ mandskab åbnede også sæsonen med en titel, da de vandt den hollandske Super Cup. I finalen slog de Vitesse klart med 5-2. Det efter en helt uhørt godt spillende Robin van Haaren, som udnyttede fire dødboldssituationer til at score fire mål. Eliandro stod for det sidste mål for Ajax.
Ajax har også forlænget aftalerne med ni af deres spillere, som alle stod med kontraktudløb næste sommer. Robin van Haaren har underskrevet en kontrakt til 2025 og får 395.000 i løn. Ron Tuinstra har forlænget sin aftale til 2024 og får 132.500 i løn. Peter Spandeel har forlænget til 2024 og får 7.750 i løn. Leon Kaffenberger har forlænget til 2025 og får 300.000 i løn. Branco van den Boomen har forlænget til 2025 og får 355.000 i løn. Eugen Rausch har forlænget til 2025 og får 315.000 i løn. Også Nabil Wattimury har forlænget til 2025 og får 90.000 i løn, og de to angribere Eric Dekker og Carlos de Boer har også forlænget deres aftaler til henholdsvis 2024 og 2025 og får 9.000 og 275.000 i løn. Dermed er det nu kun Jeroen Zoet, Jan Schreuder, Dennis Brinkman og Max Bosma som har kontraktudløb næste sommer.
I pokalturneringen skal Ajax op imod HSC’21 som er en amatørklub. Ajax får udebanen i det opgør, hvor de skal forsøge at spille sig videre til tredje runde af turneringen, som de er dobbelte forsvarende mestre i.
Stillingen
Ajax 4-2 Mechelen (venskabs)
Verl 1-6 Ajax (venskabs)
Ajax 0-0 FC Bayern (venskabs)
Ajax 1-1 Randers (venskabs)
Siegen 0-3 Ajax (venskabs)
Heusden-Zolder 0-14 Ajax (venskabs)
Ajax 5-2 Vitesse (Super Cup)
FC Eindhoven 1-2 Ajax
Ajax 3-1 Sparta
Feyenoord 2-1 Ajax
Ajax 3-0 FC Oss
Shaft
Manager
Sv: #115 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #297:
08 Feb 2013, 23:37 »
Chok i pokalturneringen...
Sæsonen startede glimrende for Ajax, men skader har spoleret de sidste par kampe for holdet. Holdets profil Eugen Rausch er blevet skadet i fem måneder med en brækket fod. Inden da, havde han nået at score 10 mål i 12 kampe, og det fra en plads som central midtbanespiller. Holdet har samtidig også fået skader til Magnus Nielsen, Zumbi, David Sackey og Güven Kücük.
Ajax ligger dog stadigvæk til i toppen af ligaen, og det er specielt Eliandros skyld. Med ni oplæg, tre mål og en vurdering på 7,57 er han en af de bærende kræfter af holdet. Samtidig har Carlos de Boer nettet fem gange, hvilket placerer ham på en niende plads på topscorer listen. En liste som Donizete fra PSV fører med 14 mål.
Der har dog også været en mindre skandale for Ajax. I pokalturneringen gik alt galt da de gæstede HSC’21 og Ajax fik et 3-1 nederlag, efter at have været bagud 3-0. Det var en kamp hvor intet fungerede for Ajax. Dermed er mestrene for de sidste to år i pokalturneringen allerede slået ud.
Stillingen
Heracles 0-3 Ajax
Ajax 4-0 SC Cambuur
HSC’21 3-1 Ajax (pokal)
FC Twente 2-3 Ajax
Ajax 3-0 FC Groningen
Ajax 5-1 FC Utrecht
AZ 1-0 Ajax
ADO Den Haag 0-1 Ajax
Vitesse 4-2 Ajax
Shaft
Manager
Sv: #116 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #298:
09 Feb 2013, 03:42 »
Lidt for mange uafgjorte kampe
Der var allerede fra start af, lagt op til et opgør mellem Ajax og Zenit om anden pladsen i gruppe E i Champions League. De to hold var forventet at komme efter Paris SG mens Metalist var solid bundprop i gruppen.
Derfor var det også vigtigt for Ajax at få points med hjem fra Rusland i årets første kamp. Efter et hattrick af Carlos de Boer fik man et enkelt point hjem, men man var lidt skuffet da Georgi Milanov udlignede i det 82 minut, og dermed forhindrede en Ajax sejr.
Metalist på hjemmebane var en klar sejr til Ajax mandskabet, som fuldstændig udspillede modstanderne og førte 4-0 efter 47 minutter. Herefter slappede Ajax en del af, og det blev blot til en 4-2 sejr i sidste ende. Ajax’ mål blev sat ind af Nabil Wattimury, Magnus Nielsen og to gange Eugen Rausch.
Paris SG er gruppens tophold, men Ajax spillede godt op med dem. Rent faktisk lykkedes det for Ajax at få point både på udebane og hjemmebane. Det var dog kun et enkelt point begge gange efter 3-3 og 2-2 opgør, og det gjorde at Ajax skulle bruge en sejr over Zenit for at gå videre. Med uafgjort kunne man stadigvæk godt nå det hvis Paris slog Zenit i sidste spillerunde. Et nederlag vil betyde farvel og tak.
Zenit bragte sig overraskende hurtigt foran 2-0 i opgøret på Ajax’ hjemmebane, men da Carlos de Boer i det 21 minut reducerede, havde man fået håb. Björn van der Wal begiv dog den fejltagelse af lave to frispark til gult kort, og blev udvist kort inden pausen. At være en mand i undertal kunne Ajax ikke klare, og da Zenit i det 79 minut bragte sig foran 3-1 var nederlaget en realitet, ligesom man ikke kunne gå videre længere.
Dermed betød den sidste kamp imod Metalist ikke det store, da det ukrainske hold ikke havde opsamlet nogle points. Det betød også en usikker kamp fra Ajax, som dog fik et 2-2 resultat med hjem, på trods af flere reserver startede. Det efter mål af Eliandro og Jan Schreuder.
I Europa League skal Ajax i første knald og fald kamp op imod tyrkiske Trabzonspor. Vinderen af det opgør skal så op imod Galatasaray eller FCK.
Zenit 3-3 Ajax
Ajax 4-2 Metalist
Paris SG 3-3 Ajax
Ajax 2-2 Paris SG
Ajax 1-3 Zenit
Metalist 2-2 Ajax
Shaft
Manager
Sv: #117 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #299:
09 Feb 2013, 15:15 »
Glimrende slutning på efteråret
Ajax går til vinterpause på en tredje plads, fem point efter PSV som er topho
ldet. Samtidig ligger Vitesse på samme antal points som Ajax, men er kun foran på en bedre målscore. PSV har samtidig endnu ikke tabt nogen kampe i Eredivisie, ej heller da de gæstede Ajax.
Det har været et utroligt skadesplaget hold som Ajax har stillet med i slutningen af efteråret. Derfor er man også tilfredse med sin placering, som man forventer at forbedre i foråret. Man er i hvert fald rimelig sikker på at komme i top tre, da der er langt ned til holdene under dem.
Holdets topscorer er Carlos de Boer som har nettet otte gange, og er på en delt ottende plads i Eredivisie. Donizete ligger i øjeblikket øverst på topscorerlisten med 19 mål. Det er tre mere end hvad Ruud Boymans fra Heerenveen har scoret. Samtidig er det Eliandro som har stået for flest oplæg af alle i ligaen med 13 stykker. Det er to mere end hvad Rafael Cândido fra PSV har præsteret. Til sidst er det Sebastián Barroso fra PSV som har den bedste bedømmelse med 8,09. Ajax’ bedste er Carlos de Boer på en sjette plads med 7,75.
Dermed er der lagt op til et spændende forår, samt et spændende transfervindue i vinteren, hvor Ajax måske bliver forstærket. Der er i hvert fald rygter omkring forskellige spillere, som Lars Aanæs skulle have kigget på.
Stillingen
Ajax 2-1 Roda
Ajax 2-1 Heerenveen
NEC 0-5 Ajax
Ajax 2-2 PSV
Ajax 1-0 NAC Breda
Sider:
1
...
18
19
[
20
]
21
22
...
33
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »