Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:25:50
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23472
1 Bruger, 806 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
aarvi123
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
#192 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
15
16
[
17
]
18
19
...
33
Forfatter
Emne: #192 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik (Læst 123416 gange)
Supersub
Juniorspiller
Sv: #94 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #240:
02 Feb 2013, 17:47 »
Citat af: Shaft 02 Feb 2013, 16:53
Hehe - hvad så hvis jeg fortæller jeg er et år længere fremme i selve spillet ? :-D
Men mange tak for rosen!
Så kan jeg vist godt smide den tanke i havet. Hehe.
Shaft
Manager
Sv: #94 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #241:
02 Feb 2013, 21:55 »
Vi på vej mod en afgørelse - Vinteren er overstået
Vinterpausen er overstået, og dermed kan holdene i Holland hellere ikke forstærke deres hold via indkøb længere. Ajax hentede en enkel spiller ind i vinterpausen, men det er en spiller som ikke forventes at gøre den store forskel her og nu, men først om et par år.
Zumbi er navnet på den nye Ajax spiller. Zumbi er en midtbanespiller, som bidrager mest rent offensivt. Zumbi kan ved skader, sagtens gå op og afløse i angrebet, hvor han via sin evne til at afslutte og sin højde og gode spil med hovedet, vil være en trussel for modstanderne. Der mangler dog at blive udviklet lidt mentalt før Zumbi kan få sit gennembrud i Holland. Derfor er han også blot på reserveholdet i år. Den 18 årige spiller kostede Ajax 19.000.000 og kommer fra Santos. Han har underskrevet en kontrakt til 2023 og får 45.000 i løn imens.
Ajax har også forlænget aftalen med den unge forsvarer Patrick Vermeulen som har været meget efterspurgt. Vermeulen, som er et af Ajax’ egne talenter, har forlænget sin aftale til 2023 og får 85.000 i løn i den periode.
I ligaen har PSV fået spillet den kamp de havde til gode, og det betyder at de i øjeblikket fører ligaen. Det gør de med fire point ned til Ajax, som kun har et enkelt point ned til både Vitesse og FC Twente. Derfor kan man godt forvente, at der er meget at spille om her i foråret, hvor der stadigvæk er mange realistiske vinder muligheder.
I pokalturneringen strålede flere af Ajax’ reserver da de besejrede Feyenoord i kvartfinalen. Yannick Mbele stod for 1-0 målet, og Rostand Ngassam stod for det afgørende 2-0 mål, 10 minutter før tid. Dermed er Ajax videre til semifinalen hvor de skal op imod Vitesse, på udebane.
Stillingen
Zumbi
Patrick Vermeulen
Ajax 7-0 Marken (venskabs)
Ajax 4-0 Excelsior (venskabs)
Ajax 3-0 AFC (venskabs)
FC Groningen 2-2 Ajax
Heerenveen 0-0 Ajax
Ajax 2-0 Feyenoord (cup)
Ajax 2-0 Feyenoord
Min blog - Den hollandske talentfabrik
Shaft
Manager
Sv: #95 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #242:
03 Feb 2013, 03:04 »
Formnedturen kostede - mesterskabet langt væk
Der har været en mindre formnedgang for Ajax her i løbet af foråret. En formnedgang som gør, at med fem kampe tilbage af sæsonen, ligger Ajax kun på en fjerde plads, hele seks point efter Vitesse i toppen, fem point efter PSV på anden pladsen og to point efter FC Twente på tredje pladsen.
Der er dog hele 12 point ned til Heerenveen på femte pladsen, og dermed bør Ajax være sikker på i det mindste at spille i Europa League næste år.
De svingende resultater kom i en periode hvor Ajax havde skader og karantæner flyvende ned over forsvaret og midtbanen. Det gjorde at der ikke rigtigt var noget stabilitet på holdet, og det betød modstanderne, selv bundhold som FC Oss og Willem II kunne give Ajax nogle overraskende nederlag. Men når alt kommer til alt, så har Ajax lukket 27 mål ind i ligaen, to mere end PSV, men som det næst bedste hold i hele Holland. Derfor kan forsvaret ikke være så ringe igen.
Nogle af de spillere som overrasker mest er blandt andet Carlos de Boer, som har nettet flotte 15 gange i ligaen, og derfor er på en sjette plads på topscorerlisten. Han er dog hele 18 mål efter Wilfried Bony fra Vitesse, som har scoret helt uhørt 33 gange. Hvad gælder oplæg har danske Magnus Nielsen imponeret, og har stået for 13 oplæg. Et mere end Eliandro. De to Ajax spillere er placeret på tredje og fjerde pladsen i ligaen. Giorgi Chanturia fra Vitesse er den med flest oplæg i år, og han har leveret 20 stykker.
I pokalturneringen er Ajax klar til finalen, efter man på udebane gav Vitesse et sjældent nederlag. Forsvaret holdte stand, og så kontrollerede Ajax den føring, som man fik i det 62 minut via et selvmål af Manoel hjem resten af vejen. Dermed er man klar til at møde NEC i finalen.
I Europa League gik det ikke helt så godt. Ajax lagde ellers ud med en flot 1-0 sejr på hjemmebane, efter et mål af Adam Maher, i en kamp hvor udeholdet ikke var farligt. I Italien leverede værterne dog som ventet, og Juventus formåede at score hele fire gange, og da Ajax kun ramte overliggeren som sit farligste forsøg, så var et samlet 4-1 nederlag en realitet.
Stillingen
Carlos de Boer
Ajax 4-1 ADO Den Haag
Vitesse 2-1 Ajax
Ajax 3-3 PSV
Heracles 0-2 Ajax
Ajax 1-0 Juventus (EHL)
SC Veendam 0-4 Ajax
Juventus 4-0 Ajax (EHL)
Ajax 1-3 Willem II
Ajax 2-1 AZ
FC Oss 2-1 Ajax
Ajax 3-0 Sparta
Roda 0-4 Ajax
Vitesse 0-1 Ajax (Cup)
Shaft
Manager
Sv: #96 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #243:
03 Feb 2013, 15:21 »
En pokaltitel - men intet mesterskab
Selvom Ajax sørgede for at vinde alle deres resterende kampe i Eredivisie, så kunne de ikke indhente Vitesse. Vitesse ender dermed som mestrer i 2019-2020 sæsonen, efter at have opnået flotte 77 point.
To point efter kom både Ajax og PSV, men da Ajax har en bedre målscore får de anden pladsen, og muligheden for at kvalificere sig til Champions League næste år, hvor PSV i stedet må tage til takke med Europa League gruppespillet.
Det var ellers et dominerende Ajax hold, som sluttede sæsonen af med lutter sejre, efter en flot kollektiv indsats, som blev rundet af med en storsejr på 5-0 over Heerenveen, som intet havde at stille op imod Ajax’ unge talenter som kørte dem rundt i manegen.
Ajax var også i en pokalturnering, og kunne derfor få et trofæ hjem i år, selvom Eredivisie titlen missede. Man mødte NEC, som man halvanden uge tidligere havde besejret sikkert 3-0. Kampen startede nervøst, og derfor var det også en 0-0 stilling ved pausen. Det var dog Ajax som var klart i mest boldbesiddelse og havde de fleste forsøg. Sådan var det også i anden halvleg, men her skulle der kun gå to minutter før kampens første, og eneste, scoring faldt. Eliandro brød igennem på en kontra, men i stedet for at afslutte selv, leverede han en sukkerbold til Magnus Nielsen på midten, som sørgede for en 1-0 scoringen sikkert. Dermed endte danske Magnus Nielsen som matchvinder af årets Pokalturnering. En turnering hvor Stanley Elbers fra NEC blev topscorer med fire mål – et mere end Roland Bergkamp fra FC Oss og Eliandro fra Ajax.
Så mens det ikke blev til et mesterskab for Lars Aanæs, så hjemførte hans hold en pokaltriumf, som han nu kan tilføje til sin historie over bedrifter.
Stillingen
Ajax 5-1 FC Utrecht
FC Twente 2-4 Ajax
Ajax 3-0 NEC
VVV 0-2 Ajax
Ajax 1-0 NEC (Pokal)
Ajax 5-0 Heerenveen
Fresse94
Landsholdsspiller
Sv: #97 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #244:
03 Feb 2013, 15:43 »
Tæt løb til sidst - dog fik du reddet champions league!
Og stadigvæk gode updates - snart nr. 100!
Shaft
Manager
«
Svar #245:
03 Feb 2013, 15:56 »
Citat af: fresse94 03 Feb 2013, 15:43
Tæt løb til sidst - dog fik du reddet champions league!
Og stadigvæk gode updates - snart nr. 100!
Ja, desværre lidt for tæt :/ Det gjorde jeg nemlig
Mange tak - ja, vi er tæt på. Målet er 1000.........
Shaft
Manager
«
Svar #246:
03 Feb 2013, 21:15 »
Sommeren venter foran os
Endnu en sæson i Holland er gået, og som bekendt endte Vitesse som vinder foran Ajax og PSV. I bunden var det SC Veendam som trak det længste strå og må ned i Jupiler League. Fra Jupiler League kommer MVV derimod op, og gør de 17 andre hold i Eredivisie selskab næste år.
Det var også en sæson, som vil blive husket for Wilfried Bonys mange mål, for Vitesse. Hele 35 gange ramte han målet, og endte dermed som en klar topscorer, foran unge Roberto de Koning, som også var helt enormt godt spillende. De Koning stod nemlig for 30 mål. Ajax’ bedste blev det unge talent Carlos de Boer, som endte på en fjerde plads med flotte 18 mål.
Det var også en spiller fra Vitesse, nærmere betegnet Giorgi Chanturia, som endte med flest oplæg. Fløjen stod for 22 stykker i år, og det var fire bedre end Eliandro fra Ajax som endte på en anden plads med 18 stykker.
Med 35 mål var det også Wilfried Bony som fik den bedste bedømmelse af alle spillerne. Flotte 8,05 endte ham med, og vandt dermed foran Roberto de Koning med 7,81 og Geoffrey Kondogbia med 7,80. For Ajax kom fire spillere i streg bagefter. Robin van Haaren med 7,72 – Carlos de Boer med 7,71 – Patrick Vermeulen med 7,69 og Thom Maas også med 7,69.
Benfica endte meget overraskende med at vinde Champions League, efter de i finalen slog selveste Manchester United med 3-1. Det var en turnering hvor Carlos Fierro fra Benfica endte som topscorer med 14 mål, mens Xherdan Shaqiri fra Manchester United endte højest på oplægslisten med 12 stykker.
Der var dog mere succes til Portugal, da Sporting endte med at vinde Europa League efter en finalesejr på 1-0 over Chelsea. Her endte Admir Mehmedi fra Dynamo Kiev som topscorer med 13 mål, mens Alex Oxlade-Chamberlain fra Arsenal lavede flest oplæg med 11 stykker.
Året siger 2020 – og det betyder det er blevet tid til EM. Her har Holland udtaget deres trup, og det er med tre spillere fra Ajax. Alle tre kommer til at hjælpe i forsvaret og det er Robin van Haaren, Patrick Vermeulen og Thom Maas. Derudover er Eugen Rausch udtaget til det østrigske landshold. Branko Ceraj til det kroatiske landshold. Magnus Nielsen til det danske landsholds og overraskende også Leon Kaffenberger til det tyske landshold.
Også tre spillere er blevet udtaget til OL. Her er der tale om to fra Holland, nemlig Branco van den Boomen og David Sackey mens også Ourdy Bokoto er udtaget til sit hjemland, nemlig Belgien.
For at fuldende landsholdsudtagelse
rne, så er hele otte spillere fra Ajax blevet udtaget til Hollands U-21 trup til deres EM. Det er Güven Kücük, Thom Schilder, Jeroen Dekker, Nabil Wattimury, Carlos de Boer, Marco Mulder, Ronald Meijer og Marcel van der Pluijm.
Shaft
Manager
Sv: #98 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #247:
04 Feb 2013, 05:38 »
De rutinerede solgt - afløst af unge talenter
Det er efterhånden mere en regel end undtagelsen, at Ajax sælger godt ud af deres spiller hver sommer. I hvert fald har Lars Aanæs valgt at sige farvel til seks spillere fra førsteholdet, og kun købt to spillere. Det ene endda et 16 årig talent til ungdomsafdelingen. Derfor er der også rykket en del talenter op, som runder årets førsteholdstrup af.
Stefano Denswil ønskede at prøve sig selv af i en større klub i Europa, og af den grund gik Ajax med til at sælge deres venstre back. Det blev engelske West Bromich som hentede Denswil, og de valgte at give hele 140.000.000 for backen.
Denswil er dog ikke den eneste forsvarspiller, som er blevet solgt. Også backuppen til højre back plads, Kwadwo Acquah er blevet solgt. For to år siden købte Lars Aanæs ellers Acquah i FCK for 12.000.000, men har nu solgt ham videre til Tyskland. Her skal han fremover spille for Nürnberg, som har betalt 75.000.000 for den stærke forsvarer.
Den sidste forsvarer som er blevet solgt, er et af Ajax’ egne talenter. Patrick Vermeulen spiller også næste år i Tyskland, efter at HSV valgte at smide 150.000.000 på bordet for forsvaren. Vermeulen som var en del af Ajax’ eget talentarbejde, nåede at spille i 75 ligakampe og scorede syv mål. Han fik samtidig en bedømmelse på 7,50 i sine kampe.
Den kroatiske fløj Branko Ceraj er også nu fortid i Holland. Ceraj, som for seks år siden skiftede til Ajax for 25.000.000, skal fremover tørne ud for Burnley i England. Burnley har betalt 102.500.000 for fløjen, som nåede at spille 150 ligakampe for Ajax med 45 mål og 52 oplæg som udbytte.
Det sidste salg, som også er det største, er holdets viceanføre Adam Maher, som er blevet solgt til Juventus. Maher som i tidens morgen kostede Ajax 95.000.000 er blevet solgt til Juventus for 200.000.000. Her skal han nu prøve at vinde Serie A. Med salget af Adam Maher, så blev Thom Maas den nye viceanføre.
Det eneste store indkøb som Ajax har lavet, var for at finde en afløser til Stefano Denswil. Backen Björn van der Wal kommer til fra ærkerivalerne Feyenoord. Han har kostet Ajax 60.000.000, og har fået en løn på 125.000 om ugen, til kontrakten udløber i 2025.
Samtidig er det danske talent Philip Weihrauch blevet hentet i danske Aab for 6.500.000. Weihrauch er blevet udråbt til den nye Christian Eriksen, og derfor forventer Ajax også store ting af spilleren, som starter i holdets ungdomsafdeling.
Ajax har også forfremmet spillere fra ungdomsholdet, for at udfylde de pladser som er opstået. Først var det David Sackey som blev forfremmet. Sackey er højre back, og skal være afløseren for Thom Maas når han i ny og næ har brug for en pause. De to fløje Güven Kücük og Max Bosma er Branko Cerajs afløser. Især Max Bosma har en lovende fremtid foran sig ifølge de fleste talentspejdere. Til sidst er det angriberen Dennis Brinkman som er blevet rykket op. Brinkman skal lære af de Boer og Ngassam, mens han er tredje valget til den enlige plads i toppen af holdopstillingen.
Bookmakerne har endnu engang udnævnt hvem de tror vinder, og de er sikker på, at Vitesse genvinder årets Eredivisie titel. Sølle 2,75 giver de igen, mens Ajax følger efter med odds 6,00. PSV giver pengene flotte 13,00 igen, mens FC Twente til 17,00 igen, Feyenoord til 21,00 igen og Sparta til 34,00 igen slutter bookmakernes vurderinger af.
Bjørn van der Wal
David Sackey
Dennis Brinkman
Güven Kücük
Max Bosma
Philip Weihrauch
plutonium
Manager
Sv: #99 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #248:
04 Feb 2013, 08:52 »
Ja, du har godt gang i svingdøren hvert år
Imponerende at du bliver ved med at lave gode resultater
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #249:
04 Feb 2013, 15:58 »
Tillykke med afsnit 99! - Det er virkelig godt klaret og der har været niveau i hver en af dem. Jeg syntes det er den bedste blog der kører i øjeblikket, og du fortjener anerkendelsen i månedens blog, selvom du ikke vandt.
Jeg glæder mig til de næste 99 afsnit, det er altid en fornøjelse at læse (syntes det er sjovere at hylde post nr. 99 fremfor nr. 100).
Derudover, syntes jeg det er fedt du har så mange gode talenter, som du kan hive op gang på gang, og din transfers viser bare at du er god til at udvikle de spillere du køber til klubben. Selvom det er med Ajax, og faktisk langt væk fra min normale måde at spille på, så virker det sku så realistisk (da du ikke vinder hvert år), at jeg godt kan se bort fra at du er en "amatør" manager og ikke en professionel tidligere spiller.
Keep it up, og du vil fastholde din loyale fanskare
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Shaft
Manager
«
Svar #250:
04 Feb 2013, 16:20 »
Citat af: plutonium 04 Feb 2013, 08:52
Ja, du har godt gang i svingdøren hvert år
Imponerende at du bliver ved med at lave gode resultater
Ja, det må man sige :-D
Tak tak!
Citat af: Hcan 04 Feb 2013, 15:58
Tillykke med afsnit 99! - Det er virkelig godt klaret og der har været niveau i hver en af dem. Jeg syntes det er den bedste blog der kører i øjeblikket, og du fortjener anerkendelsen i månedens blog, selvom du ikke vandt.
Jeg glæder mig til de næste 99 afsnit, det er altid en fornøjelse at læse (syntes det er sjovere at hylde post nr. 99 fremfor nr. 100).
Derudover, syntes jeg det er fedt du har så mange gode talenter, som du kan hive op gang på gang, og din transfers viser bare at du er god til at udvikle de spillere du køber til klubben. Selvom det er med Ajax, og faktisk langt væk fra min normale måde at spille på, så virker det sku så realistisk (da du ikke vinder hvert år), at jeg godt kan se bort fra at du er en "amatør" manager og ikke en professionel tidligere spiller.
Keep it up, og du vil fastholde din loyale fanskare
Mange tak for rosen! Og tak fordi du hellere vil hylde afsnit 99 fremfor 100 :-D
Jeg elsker talentudviklingen i Ajax i virkeligheden, så derfor prøver jeg også så godt som muligt at gøre sådan når jeg driver klubben :-)
Mange tak for kommentaren! Og jeg vil forsøge at gøre mit bedste for at fastholde niveauet
Zrave
Ynglingespiller
«
Svar #251:
04 Feb 2013, 16:28 »
Så bliver de 100 updates snart rundet. Jeg har fulgt med fra start og der har været utrolig mange gode/spændende updates og en masse fantastisk læsestof. Bliv endelig ved, jeg ser dig også meget gerne runde de 200
http://www.twitch.tv/chillax10
Shaft
Manager
«
Svar #252:
04 Feb 2013, 16:33 »
Citat af: Zrave 04 Feb 2013, 16:28
Så bliver de 100 updates snart rundet. Jeg har fulgt med fra start og der har været utrolig mange gode/spændende updates og en masse fantastisk læsestof. Bliv endelig ved, jeg ser dig også meget gerne runde de 200
Det gør den nemlig
Mange tak for rosen! Satser da bestemt op også at nå 200!
Shaft
Manager
«
Svar #253:
04 Feb 2013, 16:51 »
Nu tager vi hævn!
Med et år mere som rutine og erfaring, så forventer Lars Aanæs, at hans unge hold har lært lidt, og selv uden store indkøb kan gå hen og vriste trofæet af Vitesses hænder, og genvinde mesterskabet med det samme mandskab, minus nogle profiller, som sidste år fik en anden plads.
Målmænd:
1. Jeroen Zoet
24. Marco Mulder
Forsvar:
2. Thom Maas
3. Björn van der Wal
4. Robin van Haaren
5. Marcel van der Pluijm
12. David Sackey
13. Ourdy Bokoto
21. Ron Tuinstra
Midtbane:
6. Branco van den Boomen
7. Eugen Rausch
8. Eliandro
10. Yannick Mbele
15. Leon Kaffenberger
16. Zumbi
18. Max Bosma
19. Güven Kücük
20. Nabil Wattimury
22. Jan Schreuder
23. Magnus Nielsen
Angreb:
9. Carlos de Boer
11. Rostand Ngassam
17. Dennis Brinkman
Målmandsposten er stadigvæk uændret, hvilket betyder at Jeroen Zoet endnu engang er et sikkert valg i målet. Zoet vil endnu engang have backup af Marco Mulder, som dog inden længe begynder at presse på for at få lov til, at starte fast.
I forsvaret er der kommet en spændende ændring i Björn van der Wal, som går ind og tilfører holdet noget nyt blod på venstre back positionen. Samtidig så skal Marcel van der Pluijm afløse Patrick Vermeulen. Det er en meget svær spiller at afløse med succes, men van der Pluijm har bestemt talentet til at gøre det. Robin van Haaren og Thom Maas er stadigvæk de ledende typer i forsvaret, og er klar på endnu en sæson med Ajax.
På midtbanen er der også kommet ændringer. Ikke så meget på de første to centrale midtbanepladser, hvor det endnu engang er Branco van den Boomen og Eugen Rausch som starter, mens Leon Kaffenberger blot kan vente på han får mere spilletid. På de offensive pladser er det en starterkerne som skal levere. De er nemlig flankeret af unge talenter, som ikke med garanti vil kunne gå ind og imponere fra start af. Med tiden udvikler de sig, men her og nu kan man intet forventet. Der er, af den grund, også store forventninger til Yannick Mbele, som endelig har fået lov til at starte efter salget af Adam Maher.
I front er Carlos de Boer og Rostand Ngassam stadigvæk de to foretrukne efter deres gode sæson sidste år, mens Dennis Brinkman nu er kommet op for at snuse til spilletiden på førsteholdet. Et angreb som nok skal sørge for der kommer en del mål.
På trods af, at der ikke var de store indkøb efter salgene, så regner Lars Aanæs med det er et meget konkurrencedygtigt mandskab som Ajax har.
”Det er rigtigt at vi ikke direkte har brugt penge på indkøb til at forstærke holdet, men det synes jeg heller ikke var nødvendigt. Vi har mange gode talenter, og de har brug for spilletid før de bliver til noget. Derfor er jeg også meget fortrøstningsfuld frem mod den kommende sæson, og tror på vi vinder mesterskabet tilbage til Amsterdam, hvor det hører hjemme” udtalte Lars Aanæs.
Gazza
Juniorspiller
Sv: #100 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #254:
04 Feb 2013, 22:40 »
Held og lykke med revanchen, og tillykke med de 100 indlæg. Det er et forbilledlig arbejde, som du har lagt i denne aldeles glimrende blog.
It's Not A Game - It's A Lifestyle!
Audere Est Facere!
Sider:
1
...
15
16
[
17
]
18
19
...
33
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »