Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
0 Brugere, 1037 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
#192 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
33
Forfatter
Emne: #192 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik (Læst 123089 gange)
aien
Reserveholdsspiller
Sv: #42 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #90:
08 Jan 2013, 19:58 »
Super fed blog. Håber, at du endelig får det mesterskab så!
Shaft
Manager
«
Svar #91:
09 Jan 2013, 00:09 »
Citat af: aien 08 Jan 2013, 19:58
Super fed blog. Håber, at du endelig får det mesterskab så!
Mange tak!
Hvis det bliver i år, så er det i hvert fald fordi ungdommen og mit talentarbejde har sejret :-D
Min blog - Den hollandske talentfabrik
Shaft
Manager
«
Svar #92:
09 Jan 2013, 00:32 »
Farlig lodtrækning for Ajax i Europa
Ajax er endnu engang med ved gruppespillet i Europa League. Det efter først at havet besejret Vojvodina med et samlet resultat på 8-1 og senere norske Rosenborg med et samlet resultat på 5-3.
Ajax var dog ikke helt heldige med lodtrækningen, og skal møde gode hold fra både andet og tredje seedingslag. Derfor skal Ajax også levere, for at være sikker på at gå videre fra gruppen igen i år, og sådan at det, forhåbentligt, ikke bliver ligeså tæt som sidste år.
Det første hold man fik, var en svær modstander fra England af. Generelt er alle hold gode i England, og derfor er man heller ikke særlig begejstret for at møde Reading, som hører til på The Madejski Stadium, og som har plads til lige over 24.000. Reading blev sidste år en flot nummer seks i ligaen, og det er årsagen til de er med i gruppespillet. Deres største profiller er anfører Aron Gunnarsson og topscoren Adam Le Fondre.
Fra tredje seedingslag fik Ajax en hård modstander i Steaua Bucharest fra Rumænien. Det er især i Bukarest, på deres eget stadion Steaua med plads til 27.000, hvor man frygter de inkarnerede fans meget. De vil kunne sætte et ordentligt tryk under Ajax og deres unge spillere.
Den sidste modstander er dog et hold som Ajax skal slå. Hajduk fra Kroatien er nemlig modstanderen, og selvom deres stadion Poljud har plads til lige over 34.000, så skal man simpelthen slå et uerfarent hold som dem. Det er dog et hold som tidligere har været godt, men i nutiden har de langt fra imponeret.
”Jeg frygter vores udebane kampe, som alle tre kan være under vanskelige forhold. Samtidig så er et hold fra England aldrig nogen nem modstander. Når det så er sagt, så er der en årsag til, at det var os der lå i første seedingslag, og det skal vi bevise med sejre og videre deltagelse” udtalte Lars Aanæs om gruppe J som Ajax havnede i.
Martin_T
Lilleputspiller
Sv: #43 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #93:
09 Jan 2013, 10:28 »
Super fed og velskrevet blog !
Er selv i gang med et spil med Ajax og har modsat dig kun oplevet succes. Har vundet mesterskabet i de forgangne otte sæsoner og forventer at den niende sæson bliver lige så succesfuld.
Jeg hentede selv bl.a. Cornelius og Adryan ind i første sæson. Cornelius blev dog sendt videre for 80 mio. til Napoli efter 3. sæson. Adryan er stadig i klubben (2019/2020 sæsonen) og er blandt mine største stjerner (han spiller CM som fremskudt playmaker, offensiv). Han tiltrækker stor interesse fra de største klubber i Europa men er meget tilfreds i klubben og vil ikke væk - heldigvis! Han er vurderet til ca. 150 mio. i øjeblikket.
I forhold til Chr. Eriksen brugte jeg ham ligesom dig på den offensive midtbane i den første sæson, hvilket var en nogenlunde succes. Men han begyndte først at gå helt amok da han røg ud på en offensiv venstre kant som indvendig angriber. Han spillede tre sæsoner med min. 15 sæsonkasser og 15 assists og var den helt store stjerne. Det resulterede i, at Porto købte ham for 360 mio. kr., hvilket var for mange penge at sige nej til. Til trods for hans høje niveau. Efterfølgende overtog V. Fischer pladsen og fortsatte hvor Eriksen slap og han blev i sommeren 2018 solgt til Arsenal for 250 mio. kr.
Lucas Andersen tog sig af højrekanten som "alm." wing og var den helt store assistkonge og var fra 2013/2014-2017/2018 fast mand inden han blev skippet til Aston Villa for 275 mio. kr.
Derudover har jeg haft positive oplevelser med Toby Aldewereild og Jores Okore i centerforsvaret. Oscar HIljemark, Stefan Strandberg, Ole Kristian Selnæs og Jonas Svensson har også alle gjort det rigtig godt for mig.
Det blev en lidt længere smøre om mit Ajax hold og mine erfaringer. Håber du kan bruge det og at det kan bidrage til at du endelig får hevet mesterskabet hjem!
Held og lykke og jeg glæder mig til at se om det lykkes for dig!
Shaft
Manager
«
Svar #94:
09 Jan 2013, 21:44 »
Citat af: Martin_T 09 Jan 2013, 10:28
Super fed og velskrevet blog !
Er selv i gang med et spil med Ajax og har modsat dig kun oplevet succes. Har vundet mesterskabet i de forgangne otte sæsoner og forventer at den niende sæson bliver lige så succesfuld.
Jeg hentede selv bl.a. Cornelius og Adryan ind i første sæson. Cornelius blev dog sendt videre for 80 mio. til Napoli efter 3. sæson. Adryan er stadig i klubben (2019/2020 sæsonen) og er blandt mine største stjerner (han spiller CM som fremskudt playmaker, offensiv). Han tiltrækker stor interesse fra de største klubber i Europa men er meget tilfreds i klubben og vil ikke væk - heldigvis! Han er vurderet til ca. 150 mio. i øjeblikket.
I forhold til Chr. Eriksen brugte jeg ham ligesom dig på den offensive midtbane i den første sæson, hvilket var en nogenlunde succes. Men han begyndte først at gå helt amok da han røg ud på en offensiv venstre kant som indvendig angriber. Han spillede tre sæsoner med min. 15 sæsonkasser og 15 assists og var den helt store stjerne. Det resulterede i, at Porto købte ham for 360 mio. kr., hvilket var for mange penge at sige nej til. Til trods for hans høje niveau. Efterfølgende overtog V. Fischer pladsen og fortsatte hvor Eriksen slap og han blev i sommeren 2018 solgt til Arsenal for 250 mio. kr.
Lucas Andersen tog sig af højrekanten som "alm." wing og var den helt store assistkonge og var fra 2013/2014-2017/2018 fast mand inden han blev skippet til Aston Villa for 275 mio. kr.
Derudover har jeg haft positive oplevelser med Toby Aldewereild og Jores Okore i centerforsvaret. Oscar HIljemark, Stefan Strandberg, Ole Kristian Selnæs og Jonas Svensson har også alle gjort det rigtig godt for mig.
Det blev en lidt længere smøre om mit Ajax hold og mine erfaringer. Håber du kan bruge det og at det kan bidrage til at du endelig får hevet mesterskabet hjem!
Held og lykke og jeg glæder mig til at se om det lykkes for dig!
Mange tak for den længere kommentar! Det lyder til du har et rigtig fedt spil i gang!
Ser frem til hvad Adryan præsterer nu - han kommer jo ind i startformationen for første gang med afgangen af Siem de Jong. Så må vi se om han også leverer!
Held og lykke med dit spil fremover :-)
Shaft
Manager
«
Svar #95:
09 Jan 2013, 21:54 »
Den perfekte start
Eredivisie er begyndt igen, og det med AZ som tophold. Det tidligere bundhold har imponeret alle med en suveræn defensiv, og har endnu ikke lukket nogle mål ind.
De fører dog kun ligaen på bedre målscorer end Ajax, som altså også er ubesejret efter fire kampe.
Ajax har nemlig spillet overraskende stabilt, og har blandt andet besejret FC Twente på udebane, som er en stor bedrift. Samtidig så overvandt man et rødt kort i det 15 minut mod RKC, samt et straffespark til hjemmeholdet. Det blandt andet efter en scoring af Viktor Fischer i kampens sidste minut, som gav Ajax de tre point imod RKC. Dermed ser efterårssæsonen lovende ud for Lars Aanæs og Ajax.
Der er også blevet trukket lod til pokalturneringen, hvor Ajax i anden runde skal op imod ukendte HHC, i en kamp som bliver spillet på Ajax' hjemmebane. Her må Ajax også være store favoritter, selvom de stiller med deres reservehold.
Ajax har dog også lavet et salg, og et køb siden sidst. Den lovende angriber Andreas Cornelius fik et tilbud som Ajax ikke kunne sige nej tak til. For 52,5 mio – samt 50 % af næste salg er Cornelius taget turen til Tyskland for at spille for Gladbach. Her har han nettet to gange i sine tre kampe indtil videre. Det betød også en afløser skulle findes, og her hentede man i Leverkusen svenske Samuel Armenteros til holdet for 42.000.000. Han får Cornelius’ gamle trøjenummer 17. Den 25 årige angriber, som også kan spille offensiv midt, får 200.000 i løn om ugen for at spille for Ajax. Han har tidligere spillet for både Heerenveen og Heracles i Holland, og kender altså spillesystemet i Holland.
Samuel Armenteros
Stillingen
De Graafschap 1-3 Ajax
Ajax 1-0 Roda
FC Twente 0-1 Ajax
RKC 1-2 Ajax
Shaft
Manager
Sv: #44 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #96:
10 Jan 2013, 13:05 »
De unge talenter stormer derud af
Efteråret har indtil videre været en kæmpe succes for Ajax. Allerede da man mod PSV gennemtævede deres rivaler hele 8-1, i en kamp hvor alt fungerede, lå landet klart. Og det endda imens spillere som Kolbeinn Sigporsson og Christian Eriksen har været skadet. De er ved at være tilbage nu, og det gør holdet endnu farligere.
Ajax ligger nemlig på en flot førsteplads, foran overraskelsen AZ, som Ajax også besejrede sikkert. Det gør, at de allerede nu har et forspring på tre point, som kan øges til seks point når den kamp Ajax har i baghovedet er spillet, hvis Ajax vinder den kamp. Derfor ligger meget op til, at dette endeligt skal være Lars Aanæs’ år.
To af de mest vigtige spillere for Ajax har været Viktor Fischer, som har scoret syv gange i år, de seks gange i ligaen, og Samuel Armenteros, som har nettet flotte seks gange siden sin ankomst. Det blandt andet i Sigporssons fravær, at den stærke svensker har scoret. Samtidig har den nye anfører Toby Alderweireld været en klippe i forsvaret. Den trio er årsagen til, at Ajax ligger så flot som de gør nu.
I cuppen er Ajax også videre, selvom det holdt hårdt. Først slog man sikkert HHC 3-0, men senere da man mødte VVV havde man problemer rent offensivt, og fik først scoret i det 119 minut. Her kom Viktor Fischer frem, efter han var blevet skiftet ind i det 89 minut, og scorede det afgørende mål, som sendte Ajax videre til fjerde runde. Her skal de møde FC Utrecht på hjemmebanen.
Ajax har også forlænget med fire af deres spillere, som ellers stod til at få kontraktudløb. Tre danskere har forlænget. Det er Nicolai Boilesen, som har underskrevet en kontrakt til 2019 med en løn på 65.000, Lucas Andersen som har underskrevet en kontrakt til 2019, og får en løn på 115.000. Den sidste dansker er Viktor Fischer som også har underskrevet en kontrakt til 2019 og får 125.000 i løn. Den sidste som har forlænget er Simäo. Han har blot forlænget sin aftale til 2017 med en løn på 155.000. Rygterne går på, at Ajax kun forlængede med Simäo for at sælge ham videre til sommer, når Branco van den Boomen forventes klar til at overtage pladsen i startopstillingen. Simäo er vurderet til 57.500.000 kroner værd, og er for tiden efterspurgt af Lazio og Getafe.
Stillingen
Ajax 8-1 PSV
Ajax 3-0 HHC (Cup)
Ajax 2-2 FC Groningen
Ajax 3-0 FC Utrecht
Heerenveen 0-1 Ajax
NEC 2-1 Ajax
Ajax 1-0 VVV (Cup)
Ajax 2-0 AZ
«
Seneste Redigering: 10 Jan 2013, 14:38 af Shaft
»
plutonium
Manager
Sv: #45 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #97:
10 Jan 2013, 13:32 »
Kan det være rigtigt?! Skal Ajax vinde guld i år
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Shaft
Manager
«
Svar #98:
10 Jan 2013, 13:55 »
Citat af: plutonium 10 Jan 2013, 13:32
Kan det være rigtigt?! Skal Ajax vinde guld i år
Ja til det første - Måske til det næste. Nægter at tro på det inden sæsonen er slut i hvert fald! :-D
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #99:
10 Jan 2013, 14:31 »
Citat af: Shaft 10 Jan 2013, 13:05
Ajax 8-1 PSV
Ajax 3-0 HHC (Cup)
Ajax 2-2 FC Groningen
Ajax 3-0 FC Utrecht
Heerenveen 0-1 Ajax
NEC 2-1 Ajax
Ajax 1-0 VVV (Cup)
Ajax 2-0 AZ
Du manglede lige nederlaget til NEC.
Ellers fantastisk blog du har gang i. Kan du smide et ss op af Fischer?
Shaft
Manager
«
Svar #100:
10 Jan 2013, 14:39 »
Citat af: fresse94 10 Jan 2013, 14:31
Du manglede lige nederlaget til NEC.
Ellers fantastisk blog du har gang i. Kan du smide et ss op af Fischer?
Huh, ja det har du helt ret i :-) Mange tak for rettelsen
SS af Fischer kan jeg først smide op senere i sæsonen, da jeg er lidt foran :-)
Shaft
Manager
«
Svar #101:
11 Jan 2013, 01:40 »
Sikker europæisk indsats af de unge drenge
Ajax havde inden sæsonen solgt mange af deres store profiller. Derfor var det også et ungt hold, som skulle forsøge at sparke Ajax videre fra gruppespillet i Europa League. De unge helte svigtede dog ikke, selvom man var i problemer i flere af holdets kampe.
Man lagde ellers fra land med en sikker sejr, som den unge midterforsvarer Robin van Haaren sørgede for, i en kamp hvor Ajax brændte mange chancer. Derfor vandt man også blot 1-0 over kroatiske Hajduk. Derefter ventede to svære udebane kampe for Ajax. I England var Reading for stærke, og Ajax formåede ikke at hente den 2-0 føring som hjemmeholdet sikrede sig inden pausen, og derfor fik Ajax et fortjent nederlag. I Rumænien mod Steaua var man foran en enkel gang, men endte blot med at få et uafgjort resultat med hjem til Holland. Derfor var kravet en sejr i returopgøret på hjemmebanen, så man havde en forholdsvis sikker føring i gruppen.
Inden for en halv time, af opgøret mod Steaua i Holland førte Ajax allerede 3-0, og den føring holdte man indtil langt inde i anden halvleg, hvor Steaua fik en nytteløs reducering. Derfor skulle Ajax blot slå Hajduk, mens Reading på hjemmebane skulle slå Steaua for at både Reading og Ajax var sikret videre deltagelse inden puljens sidste kamp. Reading vandt 4-3, mens Ajax selv vandt 4-0 over Hajduk, og derfor var der intet på spil i den sidste kamp i puljen.
Ajax startede også med at komme bagud 2-0, eftersom det var holdets reserver som spillede. Dog formåede Patrick Olsen at score to mål, og være kampens spiller i den comeback sejr som Ajax tog. Det lykkedes nemlig Lars Aanæs’ tropper at tage en 3-2 sejr over Reading.
Ajax skal op imod Franske Lyon i den første kamp i foråret, i Europa League. Lyon ligger i øjeblikket, efter 15 kampe i den franske liga blot på en syvende plads. Vinderen af det opgør skal op imod enten engelske Sunderland eller spanske Zaragoza.
Ajax 1-0 Hajduk
Reading 2-1 Ajax
Steaua 2-2 Ajax
Ajax 3-1 Steaua
Hajduk 0-4 Ajax
Ajax 3-2 Reading
JimmyGP
Manager
Sv: #46 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #102:
11 Jan 2013, 01:55 »
Tillykke med videre avancement - det ser ud til at det er dit år
GO GO GO
- Veni, vidi, vici -
Shaft
Manager
«
Svar #103:
11 Jan 2013, 22:56 »
Citat af: JimmyGP 11 Jan 2013, 01:55
Tillykke med videre avancement - det ser ud til at det er dit år
GO GO GO
Mange tak skal du have
Det ser i hvert fald godt ud!
Shaft
Manager
«
Svar #104:
12 Jan 2013, 00:09 »
Suveræne Ajax!
En ufattelig stærk defensiv, krydret med offensive talenter, har bragt Ajax en i position hvor de ikke kan tillade sig at smide mesterskabet væk. Og vi er kun nået til januar. Kun et nederlag, og en enkel uafgjort er det blevet til for Ajax, som i 17 kampe blot har lukket ni mål ind.
Det betyder også at de har 46 point i ligaen, og det er hele 11 point bedre end FC Twente på anden pladsen, og 14 point bedre end både AZ og Vitesse på fjerde og tredjepladsen.
En af årsagerne til denne flotte start på sæsonen, skal findes i Siem de Jongs afløser. Adryan fra Brasilien er nemlig topscorer for Ajax, og har nettet 12 gange. Her af de 10 mål i ligaen. Det er næsten uhørt fra en central midtbanespiller. Samtidig har hele holdet leveret på et vanvittigt højt niveau, over hele linien.
Undervejs har Zakaria Labyad, Alex Schalk og Nicolai Boilesen været skadet, uden det dog har kunnet ses på spillet. Også afløseren for Andreas Cornelius – Samuel Armenteros har imponeret. Armenteros har i 20 kampe, de 14 fra start, nettet 10 gange hvilket er acceptabelt for en helt ny spiller i et nyt system.
Samtidig så er Ajax også sikkert videre fra pokalturneringen, da man slog de forsvarende ligamestre FC Utrecht ud med hele 5-1. Det efter en 3-0 føring efter seks minutter, med mål af Christian Eriksen, Adryan og Branko Ceraj. Senere scorede Robin van Haaren også, samt et selvmål fra Utrecht gav det sidste mål. I næste runde skal Ajax møde FC Groningen på udebanen.
To af holdets bærende profiller har forlænget aftalen. Branko Ceraj har underskrevet en aftale til 2019 og giver ham en løn på 43.000. Samtidig har det store forsvaretalent, Robin van Haaren også forlænget sin aftale. Van Haaren har forlænget sin aftale til 2020, og får en løn på 45.000 undervejs.
Robin van Haaren
Adryan
Stillingen
FC Den Bosch 0-2 Ajax
Ajax 3-0 Vitesse
Heracles 0-2 Ajax
Ajax 7-0 NAC Breda
Ajax 3-0 Feyenoord
SC Cambuur 0-4 Ajax
Ajax 5-1 FC Utrecht (Cup)
Ajax 3-2 De Graafschap
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
33
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »