home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1036 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 176386 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #45: 25 Okt 2006, 10:12 »

Flot klaret - tillykke med oprykningen. Sikke et forspring.
Spændende med økonomien, når du nu vender tilbage til den bedste række.
Glæder mig til at høre mere...

Tak skal du have, det var godt, det kun tog en sæson  Thumbs Up

Der er store problemer med økonomien, jeg kan godt røbe nu, at man ikke får de helt store profil-indkøb at se fra min side i den nye sæson, men det kan jo være at der kommer en "onkel Roman" og gøre det hele lidt sjovere.

Hvis ikke skal jeg nok klare mig, da der er kommet et par kompetente gutter retur fra udlån, men det bliver jo også nogle helt andre hold, jeg skal op imod, men jeg glæder mig til udfordringen både sportslig og økonomisk

fsn19 77
Lilleputspiller
*

« Svar #46: 25 Okt 2006, 12:21 »

Metsu: Hvilke placering mener du selv det er muligt at få i seria A, med dit nuværende hold? Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #47: 25 Okt 2006, 13:21 »

Metsu: Hvilke placering mener du selv det er muligt at få i seria A, med dit nuværende hold? Smiley

Godt spørgsmål, jeg vil som minimum, gå efter en UEFA cup plads.

Problemet er, at der er en del rigtig gode hold i Serie A, et hold som Palermo er rigtig godt kørende, Milan Inter, Roma er jo The Usual Suspects, så en top 5-7 stykker, tror jeg ikke er helt urealistisk, men jeg kunne goddt bruge lidt forstærkninger.

En anden faktor er det taktiske element, dette er jo mit første spil i FM 07, så man har ikke rigtig en "sikker" taktik, som man ved fungerer endnu, ligesom man havde i FM06, så det bliver også lidt spændende og se, om jeg kan ramme det taktiske i en stærkere liga.

Numquam Moribimur
Ynglingespiller

« Svar #48: 25 Okt 2006, 14:04 »

Gleder meg til fortsettelsen!  Thumbs Up

Lurer faktisk på å starte en egen blog om noen uker, om dere tåler en norskspråklig en her.  Wink
Blir iallefall veldig inspirert av dette.

A devil in red

Metsu1
Manager

« Svar #49: 26 Okt 2006, 00:46 »

PRESEASON 2007/2008

Priser til Juventus

Efter sæsonen sluttede blev alle spillere, trænere osv. inviteret til en stor afslutningsfest, hvor der ville blive uddelt diverse priser. Jeg fik at vide, at jeg skulle overække prisen for årets topscorer og det vidste jeg jo godt hvem var.....  Wink

Vi fik følgende priser denne aften:

Årets spiller i Serie B:
David Trezeguet

Årets topscorer i Serie B:
David Trezeguet

Årets manager i Serie B:
Jesper Nissen

Jeg fik samme aften at vide, at vi lå nummer 10 på den europæiske klubrangliste. Det må da siges, at være en ganske fornuftig placering, når man lige er rykket op fra Serie B.  Thumbs Up

Da festen var veloverstået, tog jeg som nævnt tidligere på ferie og derefter havde jeg bestilt billet til en lille rundtur i Europa, for at snakke med min talentspejdere. Da jeg var på vej til Holland for at snakke med Ruud Wetzel ringede mobilen, (jeg ved godt, den ikke må være tændt i flyveren, men jeg var nødt til at tage denne samtale), det var formanden Hr. Cobolli, han sagde pænt goddag og vi snakkede lidt om vind og vejr, men det var sjældent, at han ringede til mig, så jeg spurgte om, der var noget galt:

- "Det er skidt med finanserne, Jesper"
- "Øhh, hvordan skidt?", spurgte jeg undrende
- Vi har et stort underskud, der er ikke penge til markante forstærkningert". "Du er samtidig nødt til at skille dig af med nogle af de løntunge spillere, da lønbudgettet er ved at dræne os fuldstændig"!
- "Okay, det er ikke ligefrem den bedste nyhed, nu hvor jeg er på ved ud til vores spejdere og snakke spillerkøb!", svarede jeg lidt irriteret.
- "Jeg ved det, Jesper, men du har da lidt at gøre godt med, det største problem har vi med lønbudgettet, det må du få gjort noget ved". "Nå, men vi snakkes jo ved, når du kommer retur til Italien"

Jeg lagde på og var ikke helt tilfreds med den melding, men jeg vidste også, at jeg havde en rigtig god trup, så jeg måtte nøjes med at sondere terrænet og så afvente.

Da jeg returnerede til Italien fra min rundtur i Europa, havde jeg faktisk kun en underskrevet kontrakt med hjem, det var på en 18-årig målmand, jeg købte i Bordeaux for kr. 3.250.000 millioner, Gilles Meslien:

Han har alle egenskaberne til at blive en god målmand. Det eneste, der halter lidt er det mentale, men det skal nok komme, når han først blive lidt ældre og får lidt spilletid.

Der lå en del mails på computeren, da jeg kom tilbage på kontoret, bl.a var der et kampprogram fra Fodboldforbundet, jeg skulle starte med 2 udekampe med hhv. Napoli og Roma og allerede i tredje kamp ventede der os, en af de helt store kampe i sæsonen, nemlig en hjemmekamp mod rivalerne fra AC Milan. Jeg var rimelig tilfreds med programmet, nu glædede jeg mig bare til at komme igang.

Hr. Cobolli havde også smidt mig en mail om, at den økonomiske situation vil begynde at lysne i løbet af det næste halve års tid, da han havde fået en melding fra RAI, at de ville give os kr. 300.000.000 i tv penge i løbet af sæsonen, men han var stadig nødt til at bede mig om, at skære i truppen til sæsonstarten.

Efter gennemgangen af mine mails, skulle jeg videre til et kort orienteringsmøde med bestyrelsen. De talte lidt om, hvor dejligt det var at være tilbage i Serie A og så havde de set på vores muligheder i ligaen, de forlangte ikke mesterskabet i år, men deres forventning er, at vi opnår en hæderlig placering og meget gerne en placering, der udløser europæisk fodbold til næste år.

Efter det var jeg nødt til at kigge på problemet med den for store trup. Jeg havde jo fået at vide, at jeg skulle for nedbragt truppen. Den første spiller, der skifter klub, er Lorenzo Davids, som jeg har sendt til Viborg på en låneaftale for resten af sæsonen. Der regner jeg med, at han vil få masser af spilletid og samtidig udvikle sig positivt.

Efter et par uger med en del henvendelser og snak på transfermarkedet, var det nu blevet tid til årets første træningskamp.

Vi skulle møde Palermo, som klarede sig rigtig godt i Serie A sidste sæson. Jeg kunne samtidig se, at de havde købt en af de spillere, som jeg har fulgt i lang tid, nemlig Elano fra Shaktar Donetsk.

Træningskamp
Palermo - Juventus  -  (1-0)
1-0 Vincenzo Iaquinta (18)
MOM: Federico Agliardi, Palermo (9)

Palermo har et lille overtag i starten af kampen, men vi arbejder os stille og roligt ind i kampen og få tilkæmpet os overtaget, vi kan bare ikke scorer, da Agliardi i Palermos mål stod en rigtig god kamp. Det vigtigste var heller ikke resultatet, men derimod at vi fik ret godt gang i vores spil igen.

Træningskamp
Milan - Juventus  2-1  (1-1)
0-1 David Trezeguet (6)
1-1 Ricardo Oliveira (23)
2-1 Suazo (85)
MOM: Suazo (8)

Ikke helt fortjent at vi taber, synes vi spiller en ganske udemærket kamp og de har ikke de helt store chancer, men så kommer Suazo på banen og gøre det onde ved os med en scoring sent i kampen. Det er godt at se, at vi også spiller godt fodbold mod et tophold som Milan, men vi skulle dog gerne snart ud og vinde en kamp.

Spiller(ud)salg i Juventus?
Der er åbenbart problemer med økonomien i Juventus, da det i dag blev offenliggjort, at de har solgt to af deres spillere. Det drejer sig om Jonathan Zebina, der skifter til Espanyol for kr. 12.000.000 Alessio Tacchinardi, der skifter til Fulham for kr. 10.000.000.

Jeg solgte de to spillere, da jeg mener, at jeg har bedre spillere på de pladser i forvejen, derudover var alderen også begyndt at trykke især Tacchinardi.

Træningskamp
PSV - Juventus  0-1  (0-0)
0-1 Raffaele Palladino (76)
MOM: Anthony Vanden Borre (8)

Endelig en sejr og en fuldt fortjent en af slagsen. Der er flere ting, der er godt ved denne sejr; PSV er en svær modstander, vi spiller på udebane og så lukker vi ikke mål ind, det er godt, at se spillet bliver bedre og bedre.

Træningskamp
Vitesse - Juventus  1-1  (0-1)
0-1 David Trezeguet (17)
1-1 Rihairo Meulens (76)
MOM:  Fabrizio Miccoli (8)

Jeg synes, det er meget skuffende, at vi ikke kan følge op på den gode præstation, vi lavede mod PSV og derfor kun for en uafgjort mod et meget middelmådigt Vitesse hold. Vi styrer kampen total, indtil vi foretager en del udskiftninger i anden halvleg, så mister vi rytmen og de får så prikket en heldig kasse ind et kvarter før tid. Sådan er fodbold, heldigvis er det kun en træningskamp.

I dag kunne vi så offentliggøre endnu et spillersalg, denne gang var det Giuliano Giannichedda, der forlader os til fordel for Napoli, der også netop er vendt tilbage til Serie A.

Giannichedda skifter til Napoli for kr. 8.000.000

Træningskamp
Juventus - Olympiakos   4-0   (2-0)
1-0 David Trezeguet (7)
2-0 Jean-Alain Boumsong (16)
3-0 Rey Volpato (68)
4-0 Raffaele Palladino (86)
MOM: Gianluigi Buffon (8)

Endelig flyder spillet igen for alvor. Spillerne leverer idag en rigtig god holdindsats. Jeg er meget tilfreds med spillet i dag og det var også dejligt endelig at for scoret mere end et mål i en kamp, det her må give noget selvtillid til sæsonstarten. Det var samtidig rigtig godt at se Fabrizio Miccoli og  Rey Volpato   træde i karakter.

AC Milan ude efter Juventus talent!
AC Milan er åbenbart parat til at betale Juventus og Fiorentina en stor sum penge for angriberen Valeri Bojinov. Det har ikke været muligt, at få en kommentar fra Juventus manager Jesper Nissen, men Fiorentina skulle ikke være afvisende overfor tanken.
Jeg gad ikke snakke med avisen, men de har desværre fat i noget, jeg havde via fax dagen før modtaget et bud på kr. 190.000.000 for vores 50% andel af Valeri Bojinov, det er det dobbelte af hans samlede værdi, så jeg har set mig nødsaget til at acceptere buddet fra Milan. Jeg gør det også kun, fordi jeg har mange andre spillere på hans position, samt fordi det kan give økonomien det sidste løft, så vi igen kan væremed på transfermarkedet.

1. kval. runde af Coppa Italia
Sassari Torres: 12-1   Uafgjort: 5-1   Juventus:1-8
Så gælder det årets første "rigtige" kamp, vi skal i pokalen op mod Serie C2/A holdet Sassari Torres i en kamp, vi bare skal vinde. Jeg er dog også mere end sikker på, vi kan gøre dette efter den flotte sejr over Olympiakos i midtugen.

Sassari Torres - Juventus   0-4  (0-4)
0-1 Pavel Nedved (1)
0-2, 0-4 Alessandro Del Piero (8, 45)
0-3 David Trezeguet (30)
Rødt kort til Alvaro Menichinni (90+2)
MOM: Alessandro Del Piero (10)

Pligtsejren blev kørt hjem i overbevisende stil allerede i 1. halvleg, det var godt at se spillerne i en kamp, hvor der var noget på spil og så se dem leverer en koncentreret indsats.

Serie A - Titelodds
Inter: 7-4
Milan: 5-2
Roma: 8-1
Palermo: 16-1
Lazio: 33-1
Livorno: 40-1
Juventus: 40-1

Bookmakerne tror på, at jeg kan være med i den sjove del af tabellen i år og jeg må sige, at jeg er med på ideen, jeg tror godt, vi kan være med i kampen om de europæiske pladser.

2. kval. runde af Coppa Italia
Juventus: 4-6   Uafgjort: 9-4   Empoli; 7-2
Anden kval. runde af pokalturneringen bliver mod en af konkurrenterne fra Serie A, Empoli. Jeg håber, drengene kan holde stilen og gejsten fra den seneste kamp.

Juventus - Empoli   2-0  (1-0)
1-0, 2-0 Alessandro Del Piero (41, 74)
MOM: Alessandro Del Piero (8)

Endnu en sejr der bliver kørt stille og roligt hjem. Spillet var ikke prangende fra vores side, men vi kontrollerer kampen og vinder fortjent. Det er rigtig godt at se Del Piero scorer mål igen og betryggende at vide, da Bojinov jo måske er på vej til Milan.

3. kval. runde af Coppa Italia
Piacenza: 7-2   Uafgjort: 9-4   Juventus: 4-6
En svær udekamp mod en af de gamle rivaler fra Serie B. Jeg håber virkelig at vi vinder denne kamp, så vi kan komme endnu længere i pokalen. En god "Cup-run" er godt for moralen og truppen er så bred, at de ekstra kampe ikke betyder så meget.

Piacenza - Juventus   1-2  (0-0)
0-1, 0-2 David Trezeguet (56. 67)
1-2 Daniele Cacia (str 89)
MOM: David Trezeguet (8)

Endnu en noget kedelig 1. halvleg, får vi bedre fat efter pausen og udnytter nogle af de muligheder, vi har. Da vi først er kommet på 1-0 virker det ikke som om Piacenza har moralen til at komme tilbage, det er først, da de får det sene straffespark, de begynder at vise tænder igen, men vi holder dem fra chancer til sidst og vinder fortjent kampen.

I 1. runde af Coppa Italia er vi blevet trukket sammen med Livorno. Hvem der går videre, skal afgøres over 2 kampe.

Travlhed ved lukning af transfervinduet
Juventus har haft gang i svingdøren igen. Manager Jesper Nissen har sagt ja til at sælge yderligere 3 marginalspillere fra hans trup.
Olivier Kapo er sendt til Celtic i Skotland for kr. 6.750.000, Marcelo Zalayeta er solgt til ærkerivalerne Torino for kr. 5.000.000, samt er den unge angriber Michele Paolucci solgt til Manchester City for kr. 25.000.000.

Så er transfervinduet lukket og jeg fik skåret ned i truppen. Jeg synes måske, at de spillere jeg solgte her til sidst, blev solgt lidt for billigt, på nær Paolucci som jeg aldrig ville komme til at bruge. Zalayeta brød jeg mig bare ikke om og Kapo var lige kommet tilbage fra en måneds orlov pga. hjemve, da han så igen brød sammen efter en træningssamlingen, vi blev derefter enig om, at han skulle prøve noget nyt og jeg var bare interesseret i at få både ham og Zalayeta sendt afsted.

Alt i alt er jeg skuffet over, at jeg ikke havde mulighed for at hente nogle rigtige klassespillere til Juventus, men det må jeg så vente med. Det skal dog siges, at jeg er meget tæt på at lukke en handel med Liverpool vedr. Gabriel Paletta, så ham skulle vi gerne se i en Juventus trøje til januar. Den eneste rigtig gode nyhed i forbindelse med, at der ikke længere kan købes/sælges spillere er, at Bojinov nu bliver hos mig i Juventus, da Milan ikke kunne få en pris på plads med Fiorentina.

Nu skal vi bare vente 14 dage mere, så går ligaen i gang og jeg kan love jer for, at den gamle dame glæder sig til at komme igang med turneringskampene igen.
« Seneste Redigering: 26 Okt 2006, 01:10 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #50: 26 Okt 2006, 00:52 »

Gleder meg til fortsettelsen!  Thumbs Up

Lurer faktisk på å starte en egen blog om noen uker, om dere tåler en norskspråklig en her.  Wink
Blir iallefall veldig inspirert av dette.

Det er godt at høre, du bliver inspireret af denne lille historie.  Thumbs Up

Jeg synes da bare, du skal kaste dig ud i en blog, så kan du jo se, om du bliver grebet af det.
« Seneste Redigering: 26 Okt 2006, 01:07 af Metsu1 » Logged

Numquam Moribimur
Ynglingespiller

« Svar #51: 26 Okt 2006, 12:15 »

Jeg gjør som jeg alltid gjør med et nytt CM/FM, jeg lærer de nye features å kjenne gjennom et par sesonger med Manchester United, før jeg tar for meg noe mer utfordrende.

Pr. i dag tenker jeg på å gjøre noe med lag som Yeovil, NEC, Paris Saint-Germain, eller kanskje Crewe. Men tror nok at blog kommer om et par uker!

A devil in red

Badefar
Manager

« Svar #52: 26 Okt 2006, 13:34 »

elsker den her blog den er super god

F.C.K.
Gæst

« Svar #53: 26 Okt 2006, 14:03 »

Hva med Bojinov har du fået solgt ham ?

Brodtgaard
Manager

« Svar #54: 26 Okt 2006, 14:08 »

Hva med Bojinov har du fået solgt ham ?

Det står faktisk i næstsidste afsnit af updaten:

"Den eneste rigtig gode nyhed i forbindelse med, at der ikke længere kan købes/sælges spillere er, at Bojinov nu bliver hos mig i Juventus, da Milan ikke kunne få en pris på plads med Fiorentina".

Så Bojinov er der stadig...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

F.C.K.
Gæst

« Svar #55: 26 Okt 2006, 14:09 »

"Den eneste rigtig gode nyhed i forbindelse med, at der ikke længere kan købes/sælges spillere er, at Bojinov nu bliver hos mig i Juventus, da Milan ikke kunne få en pris på plads med Fiorentina".

Okay tak for the help 

Metsu1
Manager

« Svar #56: 26 Okt 2006, 16:36 »

Okay tak for the help

Det er mig der takker, jeg har ikke haft tid til at svare før nu, men Bojinov har jeg heldigvis endnu  Cool

elsker den her blog den er super god

Det er rigtig godt at høre, så kan jeg glæder dig med, at jeg har fri fra arbejde i morgen, så jeg regner med at kunne smide et par updates på i løbet af i aften og i morgen  Wink

Metsu1
Manager

« Svar #57: 26 Okt 2006, 20:04 »

SEPTEMBER 2007

Efter den noget vilde afslutning på transferperioden med mange spillersalg, fik jeg den glædelige nyhed, at vi har overskud på kontoen for første gang i mange måneder, samtidig er vores lønudgifter nu også at finde indefor budgettet, så det går rigtig godt i Juve for tiden.

Jeg blev kontaktet af en sportsjournalist fra RAI, der var igang med at forberede sig til sæsonstarten i Serie A og han ville meget gerne have mig ind til et interview på direkte italiensk tv, for at høre om vores planer og forventninger nu hvor storholdet Juventus igen var tilbage i Serie A. Jeg bringer her nogle af de spørgsmål, jeg blev stillet.

- "Nu hvor I er rykket op i Serie A igen, skal vi så regne med, at se Juventus som en magtfaktor igen"?
- "Jeg er sikker på vi kan gøre en god figur, da vi har en god trup med en god blanding af erfarne spillere og unge spillere, men ligefrem magtfaktor, tror jeg ikke, vi skal regne med at være allerede i første sæson".

- "Der har været meget skriveri om, at jeres økonomiske situation har været utrolig dårlig og det er derfor, vi har set så mange spillere forlade jeres klub, er der problemer i Juventus rent økonomisk"?
- "Det har været svært at få det til at hænge sammen rent økonomisk i sidste sæson, da interessen jo ikke er så stor for Serie B fodbold". "En af de årsagerne er nok også, at vi har valgt at bygge vores stadion om, så vi er flyttet til det mindre stadion i Torino, nemlig Olimpico, hvor vi kun har plads til omkring 25.000 tilskuere". "Derudover var klubben jo vant til Serie A og indtægterne i forbindelse med at spille i den bedste række". "Jeg kan dog berolige alle Juventus fans med, at alt går strygende i klubben både sportsligt og økonomisk".

- "Hvordan ser du jeres chancer i næste sæson og hvilke mål har I sat jer"?
- "Jeg tror, vi har gode muligheder for at overraske, som sagt er truppen rigtig god og gejsten er megt høj, efter vores gode resultater i træningskampene og Coppa Italia". "Vores mål er endnu en gang at være med i europæisk fodbold, hvis vi kvalificerer os til UEFA Cuppen er målet nået, og skulle det lykkes os, at kvalificere os til Champions League ville det være helt fantastisk".

Dagen efter interviewet blev jeg kaldt ind til bestyrelsesformande n Giovanni Cobolli. Han ville bare sige, at det var et godt interview og at han ville blive henrykt, hvis jeg kunne få Juventus tilbage i såvel italiensk som europæisk topfodbold igen. Jeg lovede ham, at gøre mit allerbedste for klubben.

Så var tiden kommet til den første Serie A kamp for Juventus i over en sæson og jeg må da blank tilstå, at jeg ikke sov ret meget dagen før vores opgør med Napoli.

1. turneringskamp i Serie A
Napoli: 9-4    Uafgjort: 9-4    Juventus: Evens
En virkelig vigtig kamp, som vi skal have point i, men Napoli er ikke et dårligt hold og slet ikke på hjemmebane, hvor de har opbakningen fra alle deres fanatiske fans.

Napoli - Juventus       0-1     (0-0)
0-1 Fabrizio Miccoli (83)
MOM: David Trezeguet (8)

Puha, så er vi igang og endda med en sejr, det var utrolig vigtigt, at komme godt i gang og få points. Det var som ventet en meget tæt kamp, men vi spiller godt og jeg synes, sejren er fortjent.

2. turneringskamp i Serie A
Roma: 3-1    Uafgjort: 2-1    Juventus: 4-5
En meget svær udekamp i vente, jeg synes det er utroligt at man som oprykker bliver gjort til favorit, men det vidner jo bare om respekt for den gamle dame. Det eneste problem er, at vi er ramt af skader, jeg mangler både Vanden Borre, Marchionni og Bojinov.

Roma (15) - Juventus      2-0     (1-0)
1-0 Jorge Andrade (15)
2-0 Rodrigo Ferrante Taddei (90+4)
MOM: Rodrigo Ferrante Taddei (8)

En meget dårlig kamp fra vores side. Der var alt for mange personlige fejl, det var som om, vi ikke var klar i hovederne. Roma er et godt hold og vi er på udebane, men jeg bryder mig ikke om, at vi spille udstillet på denne måde, men det er jo kun anden kamp og vi skal jo lige igang.

Ny forsvarsspiller til Juventus

Gabriel Paletta er klar til at tørne ud for Den Gamle Dame fra Januar 2008. Han skifter fra Liverpool for 35.000.000 kr.

Endelig en forstærkning på vej til os, jeg tror på, at med det rette træningsskema, så kan Paletta bliver en fremragende forsvarsspiller for Juventus

3. turneringskamp i Serie A
Juventus: 7-4    Uafgjort: 11-5    Milan: 5-4
Det er jo sådan en kamp, man ser frem til som manager, at få besøg af et storhold som Milan er altid en kæmpe udfordring. Jeg håber, vi kan tage points fra dem og naturligvis helst alle tre. Jeg har igen Vanden Borre tilbage efter hans skade, han går direkte ind i startopstillingen på bekostning af Balzaretti, der havde en rigtig dårlig dag på Olimpico i Rom forleden.

Juventus - Milan (3)     2-1     (1-0)
1-0, 2-0 Fabrizio Miccoli (22, 40)
2-1 Alberto Gilardino (76)
MOM: Alberto Gilardino, Milan (8)
Sådan!! Et fremragende resultat og en utrolig flot indsats af drengene, det skal dog siges, at sejren ikke var helt fortjent, da Milan spillede en rigtig god kamp og skabte masser af chancer.

Kontroversielt mål i Juventus sejr

Clarence Seedorf har været fremme efter Milan's nederlag mod Juventus og sagt, at Fabrizio Miccoli's mål til 1-0 aldrig skulle have været anderkendt. Seedorf mener, at Miccoli begår frispark lige før han sparker bolden i mål.

Juventus' manager Jesper Nissen havde ikke meget tilovers for Seedorf, han mente, at Milan spilleren nok bare var bitter over nederlaget, men at han samtidig godt kunne forstå dem, da han syntes Milan havde spillet en rigtig god kamp.

4. turneringskamp i Serie A
Juventus: 5-4    Uafgjort: 11-5    Palermo: 7-4
Jeg har revanche tilgode mod Palermo efter nederlaget på 1-0 i træningskampen op til sæsonen. Efter sejren over Milan er jeg ret sikker på, atvi også tager de 3 points mod Palermo.

Juventus - Palermo (6)      4-0     (3-0)
1-0, 4-0 Fabrizio Miccoli (7, 74)
2-0, 3-0 David Trezeguet (20,27)
MOM: Fabrizio Miccoli (9)
En fantastisk indsats og sejr. De er allerede total væk efter en halv time i 1. halvleg, efter det tager vi det med ro og Miccoli lukker og slukker i 2. halvleg...... MEN selvfølgelig skal der gå et eller andet galt og i det 94. min bliver Trezeguet skadet efter en svinestreg fra Marco Pisano. Han er ude i over en måned og nu kan jeg kun håbe på, at Bojinov snart er klar ellers har vi gode gamle Alessandro Del Piero klar i kulissen.

Så gik den første måned med Juve som Serie A klub, nedenunder kan I se den dejlige stilling.

« Seneste Redigering: 26 Okt 2006, 20:27 af Metsu1 » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #58: 26 Okt 2006, 20:08 »

Fantatisk start, med undtagelse af nederlaget. Men så er der revanche i det næste opgør! Djævel

Bare fortsæt med de sejre Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #59: 27 Okt 2006, 10:36 »

Fantatisk start, med undtagelse af nederlaget. Men så er der revanche i det næste opgør! Djævel

Bare fortsæt med de sejre Opstemt

Jeg må også indrømme, at det går over alt forventning, men som du kan se i næste update, så har jeg det lidt svært på udebane.

Men jeg fortsætter trods alt med at vinde kampe  Grin

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010