home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 995 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 176652 gange)
Zone 43
Manager

Sv: (Dec.) Den Gamle Dame skal til at lære fransk!
« Svar #990: 18 Jul 2007, 21:14 »

Det er da mega irriterende   Sur

Jeg er ved at lægge sidst hånd på updaten for januar måned, men når jeg trykker på "prøve" for at se, hvordan det hele ser ud, så går den ikke videre........

Det samme skete for mig i går, da jeg skrev nogen PB's.. Men kanon at updaten kom Thumbs Up

Som skrevet tidligere: Fine resultater Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Emillionaire
Gæst

Sv: (Jan.) Den Gamle Dame skal til at lære fransk!
« Svar #991: 18 Jul 2007, 22:18 »

god update

må vil folk jeg se et ss af ham der Srdjan Jokic han ser spændende ud med de der tre Mom'ere

glæder mig til pokalfinalen Opstemt

selvom du ikke gav et ss af tabbelen så var det jo fint nok for det første når du så er så langt hænde i spillet så vil folk, kun se top 3  Grin og for det andet så havde du jo også travlt med at finde noget til mig (som jeg sætter stor pris på  Wink )

alt i alt: din blog bliver bare bedre og bedre  Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #992: 22 Jul 2007, 14:18 »

Til trods for afslutningen med den "primitive model" er det en ganske go' update.. Hvis Lyon vinder Ligue 1 igen igen, hvor mange gange er de så blevet franske mestre? KUTGW

Det kommer ikke til at ske igen, at jeg ikke får taget SS af stillingen  Wink

Hvis jeg vinder titlen med Lyon i år, er det det 12. mesterskab til klubben. Det senete blev vundet i sæsonen 2015/2016.

Det samme skete for mig i går, da jeg skrev nogen PB's.. Men kanon at updaten kom Thumbs Up

Som skrevet tidligere: Fine resultater Thumbs Up

Mange tak  Thumbs Up

god update

må vil folk jeg se et ss af ham der Srdjan Jokic han ser spændende ud med de der tre Mom'ere

glæder mig til pokalfinalen Opstemt

selvom du ikke gav et ss af tabbelen så var det jo fint nok for det første når du så er så langt hænde i spillet så vil folk, kun se top 3 Grin og for det andet så havde du jo også travlt med at finde noget til mig (som jeg sætter stor pris på Wink )

alt i alt: din blog bliver bare bedre og bedre Opstemt

Srdjan Jokic er her, han er en spiller, jeg har haft på 2. holdet, men han har virkelig grebet chancen og han bliver bare bedre og bedre:

og mange tak for de rosende ord, jeg beklager den manglende tilbagemelding men de seneste par uger har stået i Tourens og PCM's navn  Wink

molle
Landsholdsspiller

« Svar #993: 22 Jul 2007, 14:51 »

Kan jeg få et ss af Igor Milicevic ?

Metsu1
Manager

« Svar #994: 22 Jul 2007, 14:56 »

Kan jeg få et ss af Igor Milicevic ?

Selvfølgelig, han kommer lige her:

Emillionaire
Gæst

« Svar #995: 22 Jul 2007, 15:13 »

tak for ss'et

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #996: 01 Aug 2007, 21:23 »

Har ikk skrevet så mange kommentarer i denne blog , men har altid læst den og den er simpelthen fantastisk ... Den bedste blog på siden nogensinde... Også er det også din første... FANTASTISK

Hala Madrid!

Metsu1
Manager

« Svar #997: 02 Aug 2007, 16:40 »

Har ikk skrevet så mange kommentarer i denne blog , men har altid læst den og den er simpelthen fantastisk ... Den bedste blog på siden nogensinde... Også er det også din første... FANTASTISK

Jeg kan da huske, du skrev en del i min tid som manager for Real Madrid  Wink

Tak for de flotte ord, det betyder utrolig meget for mig, da det jo stadig er min første (og eneste) blog fra indtil videre.
Det er altid rart med noget feedback, da det hjælper rigtig meget på motivationen.

Jeg har dog manglet motivation til at spille FM i de seneste uger, men det er ved at vende tilbage og der skulle meget gerne kommer en update imorgen eller senest lørdag.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #998: 02 Aug 2007, 17:01 »

Ja men så vil jeg da også komme med feedback Opstemt
Jeg synes du gør det super godt ved at holde denne blog så langt, det kunne eksempelvis Cesc (undskyld Cesc Wink ) lære noget af, super arbejde!

Metsu1
Manager

« Svar #999: 03 Aug 2007, 22:28 »

FEBRUAR 2019
Ligue 1 priser - januar

Endnu en gang får en af mine spillere prisen som månedens bedste spiller. Det er ikke uventet vores makedonske forsvarsspiller Srdjan Jokic, der får prisen efter hans flotte, flotte præstationer i januar måned.
Vi spillede 4 ligakampe i januar, han havde et snit på 8,00 i de 4 kampe og blev kåret til Man of the Match i den ene af disse kampe.

Udover prisen som månedens bedste spiller, får vores nye franske angrebskomet Adrien Maurel prisen for månedens mål i januar. Det er hans scoring til 2-0 i hjemmebanekampen mod Nice, der er blevet kåret til januar måneds bedste scoring.

23. kamp i Ligue 1 fra Stade Félix Bollaert, Lens
Lens: 8,00    Uafgjort: 4,00    Lyon: 1,33

Lens (19) - Lyon      1-2    (0-1)
0-1 Igor Milicevic (2)
1-1 Andrea Perpetuini (54)
1-2 Aslan Fedulov (70)

MOM: Igor Milicevic, Lyon (8)

Vi har det meget svært i dag mod et af Ligue 1's bundpropper, Lens. For mig er det meget overraskende, at vi ikke formår at afgøre kampen før Fedulov scorer til 2-1 efter 70 minutter især med den seneste form taget i betragtning.
Heldigvis har vi mange forskellige strenge at spille på og det er det, der giver os sejren i dag.

Endnu en herlig dag for
vores supportere

24. kamp i Ligue 1 fra Lyon Stadion, Lyon
Lyon: 1,66     Uafgjort: 3,25     Auxerre: 4,50

Lyon - Auxerre (14)      3-0     (1-0)
1-0 Igor Milicevic (12)
2-0 Jacques Faty (50)
3-0 Armin Sander (63)

MOM: Armin Sander, Lyon (8)

Efter vi havde spillemæssige problemer i forrige spillerunde mod Lens, finder vi heldigvis rytmen igen i dagens hjemmekamp mod Auxerre. Vi vinder en sikker sejr efter en rigtig flot kamp og igen er det især vores unge spillere, der gør forskellen.
Det virker som om, at spillere som Milicevic og Sander bare bliver bedre og bedre. Armin Sander bliver da også fortjent valgt til banens bedste i dag.

25. kamp i Ligue 1 fra Stade de la Licorne, Amiens
Amiens: 8,00    Uafgjort: 4,00    Lyon: 1,33

Amiens (15) - Lyon      0-2    (0-1)
0-1 Youssouf Keita (41)
0-2 Nicolas Keita (49)

MOM: Srdjan Jokic, Lyon (9)

På trods af, det er en ligakamp, vi spiller i dag, så vælger jeg at spare nogle af de bærende kræfter i dagens opgør. Den primære årsag til dette er pga. Champions League opgøret mod Lazio i Rom, der venter os om nogle dage, samtidig har vi et par pokalturneringer i løbet af foråret, vi gerne skulle komme langt i, så det er vigtigt, at spillerne får nogle pauser, så de ikke brænder ud inden sæsonen er færdigspillet.
Heldigvis viser reserverne sig fra deres bedste side og vi vinder en sikker 2-0 sejr og tager de 3 points med hjem fra Amiens i dag.

1. kamp i 1. knockout Runde af Champions League fra Olimpico, Rom
Lazio - Olympique Lyon
Lazio: 2,00    Uafgjort: 3,25    Lyon: 3,25

Lazio - Lyon     0-4    (0-2)
0-1 Srdjan Jokic (6)
0-2 Anderson (27)
Ashley Miller brænder straffespark for Lazio (44)
0-3 Maurice Barbier (59)
0-4 Anderson (64)

MOM: Anderson, Lyon (10)

Kampen vi spiller i dag overgår selv mine vildeste forhåbninger. Vi har alt med os i dag, vi er godt spillende og utrolig skarpe oppe foran, samtidig har vi også heldet og en rigtig god målmand mellem stængerne. Dette her er en af de kampe, hvor alt går op i en højere enhed, dagen i dag kunne vi ikke gør noget forkert og jeg tør godt garantere at vi er med i bowlen, når der trækkes lod til kvartfinalerne i Europa’s fornemste klubturnering.

ligakampe uden nederlag
er vi oppe på nu

26. kamp i Ligue 1 fra Lyon Stadion, Lyon
Lyon: 1,57      Uafgjort: 3,50      Le Havre: 5,00

Lyon - Le Havre (13)      4-0     (3-0)
1-0 Adrien Maurel (23)
2-0 Bruno Mesquita (39)
3-0 Bruno Mesquita (43)
4-0 Bruno Mesquita (59)

MOM: Bruno Mesquita, Lyon (10)

Efter afklapsningen af Lazio på Olimpico i Rom, så er spillerne slet ikke til at styre. De strutter af selvtillid og det går udover de stakkels spillere fra Le Havre, der slet ikke formår at presse os i dag.
Vores unge midtbanegeneral Mesquita rammer virkelig formen og kroner hans fornemme indsats i dag med et hattrick. Jeg pillede ham ud med små 20 minutter igen og han fik forståelig nok, en stående applaus fra hele Lyon Stadion med på vejen.

Lille venter på os i
semifinalen af Coupe de France

Kvartfinale i Coupe de France fra Lyon Stadion, Lyon
Lyon: 1,57      Uafgjort: 3,50      Sedan: 5,00

Lyon - Sedan (FL2)      3-0     (2-0)
1-0 Youssouf Keita (15)
2-0 Chimo Moyano (45+1)
3-0 Antonio Pettinato (90+4)

MOM: Youssouf Keita, Lyon (8)

Igen prøver jeg at starte med en del reserver til dagens pokalkamp mod Sedan og igen viser de, at de er opgaven voksen.
Vi er klar til semifinalen og med den komfortable føring, vi har i ligaen og finalepladsen i ligacuppen, betyder det at chancerne for en national triple er rigtig gode. Samtidig er vi jo næsten videre i Champions League, så indtil videre har sæsonen været over alt forventning.

Stillingen i Ligue 1 efter 26 kampe

Mickelborg
Landsholdsspiller

Sv: (Feb.) Den Gamle Dame skal til at lære fransk!
« Svar #1000: 04 Aug 2007, 00:16 »

Lyon's stortid tilbage.. Tør næsten godt ønske dig tillykke med det mesterskab. Jeg ved godt der kan ske meget på 12 spille runder men med den form dit hold kører med tror jeg ikke du misser mesterskabet.!  Tillykke.!

Jeg vil gætte på du er videre i Cl hehe.  Glæder mig til at høre mere.!

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Emillionaire
Gæst

« Svar #1001: 04 Aug 2007, 00:26 »

sejr sejr og atter sejr

godt at se du nu for alvor har lagt dig foran om det franske mesterskab Opstemt

du beskriver også kampene (som altid) rigtigt godt

Alfster
Blogmester

« Svar #1002: 04 Aug 2007, 08:49 »

Ligner unægteligt endnu et mesterskab til samlingen.

Hvad er det næste mål, jeg regner med du napper både mesterskab og CHL i denne sæson.

Kan vi forvente en sviptur til Superligaen måske??

Ser ihvertfald frem til at du fortsætter Fmfreaks bedste blog i lang tid endnu

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Emillionaire
Gæst

« Svar #1003: 04 Aug 2007, 11:16 »

Kan vi forvente en sviptur til Superligaen måske??

Ser ihvertfald frem til at du fortsætter Fmfreaks bedste blog i lang tid endnu

OB , Lyngby ?  Opstemt  Cool  Thumbs Up

Metsu1
Manager

« Svar #1004: 04 Aug 2007, 12:13 »

Mange tak for de flotte kommentarer.  Thumbs Up

Jeg må også indrømme, at jeg trods alt ikke havde regnet med at være så suveræn på dette tidspunkt af sæsonen.  Wink

Mht. mine fremtidsplaner er DK da i spil, jeg har bare aldrig været god i den hjemlige liga, det fungerer ikke for mig, når jeg har prøvet det i andre spil, men hvem ved det kunne være en sjov måde, at stoppe karrieren på.
Hvis det kommer på tale bliver det EFB, OB, Vejle, BIF eller FCK, der skal sende bud efter mig.

Selvom det går godt, tror jeg, at Alfster har for store forventninger med Champions League, den pokal er næppe en, der kommer til at stå i Lyon's pokalskab efter denne sæson.... men alligevel, så ved man jo aldrig, hvad der kan ske, bolden er jo rund.

Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010