home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1129 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 176523 gange)
Ranieri
Gæst

Sv: (Marts.) Den Gamle Dame skal til at lære fransk!
« Svar #1020: 13 Aug 2007, 20:01 »

Umiddelbart så er Garay, den bedste af de to, men han havde to-tre kampe i streg, hvor han spillede virkelig dårligt og en enkelt gang fik han kun et 4-tal for hans præstation.
Faty er meget mere stabil, han spiller næsten aldrig en dårlig kamp og så er han jo franskmand  Wink

Siden jeg så opdagende Srdjan på mit andet hold, ja så har det været svært for Garay overhovedet at få chancen igen.
Aha , nu hænger det sammen. Men det undrede mig fordi Garay blev verdens bedste forsvarsspiller på mit Roma hold allerede i 2. sæson.

Metsu1
Manager

« Svar #1021: 13 Aug 2007, 20:16 »

Aha , nu hænger det sammen. Men det undrede mig fordi Garay blev verdens bedste forsvarsspiller på mit Roma hold allerede i 2. sæson.

Garay kan også spille fantastisk og han vil også blive brugt lidt mere i næste sæson.

Jeg har det bedst med at køre med et fast makkerpar på de centrale forsvarspladser. Jeg har en eller anden ide om, at det giver ro til holdet, når man holder sig til 2 faste centerforsvarer, men det er nok bare mig  Wink

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #1022: 17 Aug 2007, 15:41 »

Så har jeg lige skimmet det jeg har misset pga. ferie, og jeg må sige du impronere i Lyon. Keep on going :-)

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #1023: 17 Aug 2007, 18:05 »

Hvornår kommer der update??

Lang tid siden sidst! Peace

Metsu1
Manager

« Svar #1024: 18 Aug 2007, 15:19 »

Så har jeg lige skimmet det jeg har misset pga. ferie, og jeg må sige du impronere i Lyon. Keep on going :-)

Tak skal du ha', jeg er også selv overrasket over, så godt det er gået i det franske.  Wink

Hvornår kommer der update??

Der kommer en update en af de nærmeste dage, har ikke haft så meget tid til FM den seneste uge.

Metsu1
Manager

« Svar #1025: 21 Aug 2007, 21:42 »

APRIL 2019

Vi nærmer os med hastige skridt afslutningen på sæsonen og i kampen om det franske mesterskab, ser det rigtig godt ud for os. Vi kan næsten ikke undgå at vinde titlen.

Derudover er vi stadig med i den store pokalturnering og ikke mindst er vi stadig en del af de hold, der jagter det allervigtigste trofæ, nemlig Champions League trofæet.

1. kvartfinalekamp i Champions League fra Olimpico, Rom
Roma - Lyon
2,50  -  3,00  -  2,62

Roma - Lyon      1-0     (1-0)
1-0 Victor Rodriguez (9)

MOM: Victor Rodriguez, Roma (7)

Vi slipper fra Rom med et hæderligt resultat på trods af deres hurtige scoring. Det blev desværre ikke til en sejr ligesom sidst vi var på Olimpico, men et 1-0 nederlag på udebane mod Roma er ok, det havde været optimalt med en scoring på udebane, men sådan skulle det ikke gå. Med det beskedne nederlag taget i betragtning, vil jeg mene, at vi har en god chance, for at gå videre til semifinalen.

30. kamp i Ligue 1 fra Stade Nungesser, Valenciennes
Valenciennes: 13,00    Uafgjort: 9,00    Lyon: 1,12

Valenciennes (20) - Lyon      1-1    (1-0)
1-0 Predrag Nenadic (33)
1-1 Aslan Fedulov (72)

MOM: Antonio Baroni (målmand), Valenciennes (8)

Vi er lige ved at blamere os i dag, da vi er ved at tabe til Ligue 1’s dårligste hold. Heldigvis får vores russiske targetmand Aslan Fedulov prikket en enkelt bold i kassen, så vi slipper fra besøget hos Valenciennes med æren nogenlunde i behold.
Spillemæssigt gør vi det egentlig godt nok på trods af, at jeg stiller med en del reserver. Vi får spillet os til mange chancer, men en kombination af mangelende skarphed og flot målmandsspil gør, at vi ikke tager alle 3 points i dag.

2. kvartfinalekamp i Champions League fra Lyon Stadion, Lyon
Lyon - Roma
2,62  -  3,00  -  2,50

Lyon (0) - Roma (1)      3-0    (0-0)
1-0 Igor Milicevic (65)
2-0 Anderson (68)
3-0 Anderson (90)

MOM: Andre Bach, Lyon (9)

Hvilken gyser, det ender med at blive mod Roma, men vi holder dem væk fra scoringer og er videre til semifinalen med en sejr på sammenlagt 3-1.
Jeg vælger, at satse lidt fra starten i dag, idet jeg kigger på dagsformen og udfra det vælger de startende 11.
Det betød, at spillere som Milicevic og Anderson startede på bænken. Det går dog ikke som, jeg havde håbet og selvom vi spiller godt i de første 45 minutter, er vi ganske enkelt for tandløse oppe foran. Jeg skifter derfor Igor og Anderson ind fra starten af anden halvleg og som I kan se, viste det sig som en rigtig god beslutning. De viser vejen med deres 3 scoringer og selvom Anderson’s scoring til 3-0 nok er den nemmeste i hans karriere, så er Igor og Anderson p.t. de to bedste angribere i truppen.

Lodtrækning til semifinalerne

Der er to af mine gamle hold med i bowlen ved lodtrækningen til semifinalerne i Champions League.
Det er min første klub Juventus og The Toon Army, der har klaret sig igennem til de sidste fire. Det sidste hold der har klaret sig igennem til de sidste fire, er det spanske storhold Atletico Madrid.

Atletico - Juventus
Lyon - Newcastle

Vi får den vel nok sværeste lodtrækning, da vi trækker de regerende Champions League mestre fra Newcastle. Det bliver en meget svær opgave, men samtidig bliver det også sjovt at møde det hold, som jeg over 3 sæsoner byggede op til at blive Europa’s bedste.

31. kamp i Ligue 1 fra Lyon Stadion, Lyon
Lyon: 2,00      Uafgjort: 3,25      Le Mans: 3,25

Lyon - Le Mans (11)      2-0    (0-0)
1-0 Igor Milicevic (52)
2-0 Aslan Fedulov (84)

MOM: Florian Clerc, Lyon (8)

Jeg ved ikke, hvorfor oddset på hjemmesejr i dag var så højt, men måske har bookmakerne hørt rygter om, at jeg endnu en gang ville lade nogle af de bærende kræfter sidde over i dagens kamp mod Le Mans. Det betyder dog ingenting og holdet fra byen med det kendte raceløb, må tage hjem med et nederlag på 2-0.
Vi nærmer os for alvor mesterskabet og hvis vi kan vinde de næste to kampe, så kan vi fejrer mesterskabet allerede 5 runder før Ligue 1 slutter.
Jeg har hele tiden troet og håbet på et mesterskab, men at vi måske allerede 5 runder før tid, kan hæve trofæet, overgår selv mine vildeste forhåbninger.

Coupe de France Semifinale fra Lyon Stadion, Lyon
Lyon - Lille
1,57  -  3,50  -  5,00

Lyon - Lille      3-0       (0-0)
1-0 Igor Milicevic (50)
2-0 Igor Milicevic (59)
3-0 Adrien Maurel (66)

MOM: Andre Bach, Lyon (9)

Efter en meget lige første halvleg, hvor spillet bølger frem og tilbage, får vi i anden halvleg hurtig scoret til 1-0. Efter scoringen sidder vi totalt på kampen og Milicevic scorer endnu en gang til 2-0 og med 25 minutter igen afgører Maurel kampen med sin scoring til 3-0.
Med sejren spiller vi os i endnu en finale, denne gang i den rigtig pokalturnering, hvor vi i finalen på Stede de France skal møde Valenciennes.

Anderson igen dobbelt målscorer

32. kamp i Ligue 1 fra Stade Saint-Symphorien, Longeville-les-Metz
Metz: 5,50    Uafgjort: 3,60    Lyon: 1,50

Metz (12) - Lyon      0-2    (0-2)
0-1 Anderson (13)
0-2 Anderson (24)

MOM: Bruno Mesquita, Lyon (8)

Vi vinder endnu en gang og denne gang er det Anderson, der folder sig ud med to scoringer.
Hvis vi kan vinde næste rundes kamp i Ligue 1 mod Lille på hjemmebane, kan vi allerede løfte mesterskabstrofæet, selvom der resterer 5 spillerunder.
Allerførst skal vi dog lige besøge min gamle hjemmebane St. James Park, hvor Newcastle venter i den første Champions League semifinale.

1. Seminalekamp i Champions League fra St. James Park, Newcastle
Newcastle - Lyon
2,50  -  3,00  -  2,62

Newcastle - Lyon      1-0     (0-0)
1-0 Dennis Gaunitz (52)

MOM: Srdjan Jokic, Lyon (8)

Akkurat som i kvartfinalen imod Roma sikrer vi os et udemærket resultat til returopgøret. Vi taber 1-0 på et mål af den tyske højrewing Dennis Gaunitz, en spiller jeg i sin tid hentede til klubben.
Vi spiller en ganske fornuftig kamp og er kun enkelte gange for alvor under pres. Vi har da også selv nogle gode forsøg og det eneste negative er, at det endnu en gang ikke lykkedes os, at score det vigtige udebanemål.
Jeg forventer en meget tæt kamp om en uge på Lyon Stadion og håber, at vi kan vinde kampen med to overskydende mål og dermed løse billet til finalen på Giuseppe Meazza i Milano. 

33. kamp i Ligue 1 fra Lyon Stadion, Lyon
Lyon: 1,80      Uafgjort: 3,00      Lille: 4,00

Lyon - Lille (6)     1-1       (1-0)
1-0 Antonio Pettinato (9)
1-1 Youssef Selmi (88)

MOM: Youssef Selmi, Lille (8)

Det er så typisk, fristes man til at sige. Vi kommer hurtigt foran og alt er under kontrol, men stille og roligt overlader vi alt for meget initiativ til gæsterne fra Lille. Det ender da også galt for os, da vi med to minutter igen desværre dummer os og lader Selmi scorer og dermed udligne til 1-1.
Scoringen betyder, at vi ikke kan fejre mesterskabet i dag, men muligvis i morgen, hvis Bordeaux ikke formår at vinde over Monaco.

28. april 2019

Olympique Lyonnais fransk mester for 12. gang.

Det blev i dag en kendsgerning, at Lyon vinder det franske mesterskab i fodbold. Dette skete efter, at deres nærmeste forfølgere fra Girondins de Bordeaux ikke formåede at vinde deres kamp mod Monaco. Bordeaux tabte opgøret med 1-0 og dermed kunne Lyon fejrer endnu et mesterskab - et mesterskab, der kommer i hus allerede 5 spillerrunder før sæsonen slutter.

Lyon har i denne sæson været særdeles suveræne under vejledningen af den danske succes træner Jesper Nissen, der udover dette mesterskab, har vundet mesterskaber i såvel Italien, Spanien, Tyskland og ikke mindst England. Derudover har han muligheden for, at kvalificere Lyon til deres første Champions League finale, hvis de i midtugen på hjemmebane, kan hente Newcastle sejr på 1-0 fra deres første møde i England

Nu hvor Jesper Nissen også har vundet det franske mesterskab, har vi spurgt ham om hans planer for fremtiden, vil han blive hos Lyon eller kan vi forvente endnu et jobskifte fra hans side til sommer?.
"Jeg har ingen kommentarer til det spørgsmål, men idag skal vi være glade over, at vi har vundet det franske mesterskab for i morgen begynder nedtællingen til en af de vigtigste kampe i Lyons historie, en kamp der kan sende klubben i finalen om det mest eftertragtede fodbold trofæ i Europa".

Alt tyder på at Jesper Nissen tager endnu en sæson i Lyon, da han har kontrakt med Lyon til sommeren 2020.

2. Semifinalekamp i Champions League fra Lyon Stadion, Lyon
Lyon - Newcastle
2,62     3,00      2,50

Lyon (0) - Newcastle (1)      2-0    (1-0)
1-0 Igor Milicevic (36)
2-0 Igor Milicevic (65)

MOM: Igor Milicevic, Lyon (8)

Vi er i Champions League finalen!! Efter en helt forrygende forestilling lykkedes det os, at vinde med 2-0 og dermed sende Newcastle ud af turneringen.
Kampen er ligesom det første opgør en tro kopi af vores hjemmekamp i kvartfinalen mod Roma. Vi spiller rigtig godt i den første time, men efter Milievic gør det til 2-0, er det som om spillerne bliver bange for at vinde og overlader alt spillet til Newcastle. Det engelske mesterhold har flere gode muligheder i de sidste 20 minutter, men vi holder nullet og kvalificerer os dermed til finalen.
Det er min tredje Champions League på stribe som træner og jeg må indrømme, at da jeg for knap 9 måneder siden startede i Lyon, havde jeg ikke troet, det var muligt, at få os så langt i Champions League allerede i første sæson, det er overvældende.

I finalen bliver det spansk modstand, da Atletico slog Juventus efter straffespark. Det tegner godt for os, da vi har vundet vores 2 seneste opgør mod Atletico, men spændende bliver det d. 22 maj på Giuseppe Meazza i Milano.

Stillingen i Ligue 1 efter 33 kampe

Pga. ferie og andre projekter vil bloggen holde en pause på ca. 2-3 uger, jeg ved godt, det ikke er det bedste tidspukt med Champions League finalen lige om hjørnet, men I må bære over med mig  Wink

« Seneste Redigering: 21 Aug 2007, 21:59 af Metsu1 » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

Sv: (April) Den Gamle Dame skal til at lære fransk!
« Svar #1026: 21 Aug 2007, 21:45 »

Fantastiske resulatater, fedt at du slår din gamle Toon Army! Opstemt

N17
Manager

« Svar #1027: 21 Aug 2007, 21:46 »

Så det vidst tid til et nyt hold hva Metsu!

Men ellers godt gået, man må sige du redder din røv på hjemmebane flere gange Wink

KUTGW.. Men du kan da ikke lade den ligge i 2-3 uger med CL finalen ventende... Hvem venter i finalen?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

molle
Landsholdsspiller

« Svar #1028: 21 Aug 2007, 21:48 »

Må jeg få et ss af Anderson?

Ranieri
Gæst

« Svar #1029: 21 Aug 2007, 21:48 »

Men ellers godt gået, man må sige du redder din røv på hjemmebane flere gange Wink

KUTGW.. Men du kan da ikke lade den ligge i 2-3 uger med CL finalen ventende... Hvem venter i finalen?
Atletico Madrid - står i teksten Wink

N17
Manager

« Svar #1030: 21 Aug 2007, 21:49 »

Atletico Madrid - står i teksten Wink

Arghhh dammit - havde jeg sku lige overset  funny

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Metsu1
Manager

« Svar #1031: 21 Aug 2007, 21:55 »

Fantastiske resulatater, fedt at du slår din gamle Toon Army! Opstemt

Ja, men det var næsten for nervepirrende, de var så tæt på til sidst!!

Ja, muligheden for et klubskifte er der, men det kommer an på, hvilket job der bliver ledigt, det kunne være man skulle vende næsen hjemad, selvom mine erfaringer med SAS-Ligaen ikke er gode.

Mht. CL-finalen piner det mig også, at den må vente i et par uger, men så har I jo noget at se frem til  Opstemt
Det bliver svært at opdatere, da jeg flyver udenlands i morgen kl. 07.00.

Arghhh dammit - havde jeg sku lige overset funny

Du er jo også ved at være en gammel herre  Grin

Må jeg få et ss af Anderson?

Naturligvis, den brasilianske magiker er lige her:

Emillionaire
Gæst

« Svar #1032: 21 Aug 2007, 22:00 »

tilykke med den franske liga - god sæson

glæder mig til CHL finalen  Wink  Opstemt

N17
Manager

« Svar #1033: 21 Aug 2007, 22:06 »

Ja, muligheden for et klubskifte er der, men det kommer an på, hvilket job der bliver ledigt, det kunne være man skulle vende næsen hjemad, selvom mine erfaringer med SAS-Ligaen ikke er gode.

Mht. CL-finalen piner det mig også, at den må vente i et par uger, men så har I jo noget at se frem til  Opstemt
Det bliver svært at opdatere, da jeg flyver udenlands i morgen kl. 07.00.

Hvor flyver du hen? og med ni timer til afgang, så der tid nok til at nå CL finalen Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Zone 43
Manager

« Svar #1034: 21 Aug 2007, 22:08 »

Uanset hvad, så er der plads til en Go' tur hjem, go' tur hjem Opstemt Wink

Fine resultater - igen!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010