home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1252 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 177328 gange)
F.C.K.
Gæst

Sv: (Afstemning!) Den Gamle Dame er flyttet til London!
« Svar #450: 07 Jan 2007, 10:12 »

BLIV I ARSENAL !!!! Men hvis du ikk gør det så skal du ikke Vælge Bárca !

Metsu1
Manager

Sv: Den Gamle Dame er flyttet til London!
« Svar #451: 08 Jan 2007, 22:41 »

MARTS 2014

Manager Rob Kelly havde intet
 at smile af i dagens kamp

28. kamp i Premier League
West Brom: 13,00      Uafgjort: 6,00       Arsenal: 1,12

West Brom (17) - Arsenal          0-4       (0-2)
0-1 Micah Richards (7)
0-2 Adil El Houti (20)
0-3 Tomas Rosicky (53)
0-4 Adil El Houti (55)

MOM: Micah Richards (10)

Der lader til at spillerne har opdaget alvoren, for deres præstation idag var fantastisk. Vi sidder på West Brom fra starten af kampen og vi har total kontrol i hele kampen. Efter kampen siger jeg tak for kamp til Robert Kelly, manager for W.B.A. og han roser mit hold og siger samtidig, at hvis vi kan holde det niveau, vi har i dagens kamp, så kan Chelsea ikke hente os i toppen. Jeg er helt enig og håber naturligvis, at vi kan holde stilen og dermed vinder endnu et mesterskab.

Champions League - 1. knockout fase, 2. kamp
Arsenal (1) - HSV (2)

Arsenal - HSV             4-1          (2-1)
1-0 Rafinha (str 24)
2-0 Micah Richards (36)
2-1 Steven Linke (45+2)
3-1 Luis Cruz (selvmål, 58)
4-1 Matt Payne (90+3)

MOM: Gary O'Brien (8)

Flot kamp igen fra spillerne og vi har ingen problemer med at hente det et-måls forspring som HSV har fra det første opgør i Hamborg. Selvom de får reduceret lige inden halvleg, så vi står helt lige, sidder man alligevel med en fornemmelse af, at vi kan og vil kører den hjem i anden halvleg, hvilket spillerne også gør. Så er der 8 hold tilbage i Champions League og lodtrækningen kan I læse om i det næste afsnit.

Champions League lodtrækning - Kvartfinaler

De otte kvalificerede hold til kvartfinalerne:

Chelsea, Arsenal, Lyon, Galatasaray, Feyenoord, Roma, Real Madrid, Inter

Kvartfinalerne

Galatasaray - Arsenal

Inter - Lyon

Chelsea - Real Madrid

Feyenoord - Roma

Vi får æren af Galatasaray som vi også mødte i det indledende gruppespil og vandt over i begge kampe. Sejrene var dog ikke overvældende, da vi vandt 3-2 og 4-3 i to meget seværdige kampe. Jeg håber selvfølgelig, at vi kan gentage bedriften og dermed spille os i semifinalen i Champions League.

Lennon var meget hård ved hans
tidligere holdkammerater i dagens kamp

29. kamp i Premier League
Arsenal: 1,40     Uafgjort: 3,75      Tottenham: 7,50

Arsenal - Tottenham (9)      3-2       (2-1)
0-1 Tomas Pekhart (1)
1-1 Aaron Lennon (5)
Rødt kort til Steven Taylor (10)
2-1 Laurent Leclerc (16)
2-2 Tomas Pekhart (66)
3-2 Aaron Lennon (74)

MOM: Aaron Lennon (8)

Spillerne viser igen format i dag. Vi kommer bagud i kampens første angreb, men vi finder hurtigt os selv igen og får udlignet. Taylor begår derefter et professionelt frispark, som skal give rødt kort. Alligevel formår spillerne at vinde dette vigtige lokalopgør og især Lennon var ond ved hans tidligere holdkammerater.
Vores næste kamp er også en hjemmekamp og er mod en af vores ærkerivaler, Man Utd. Man U er langt fra fordomsstyrke og ligger og roder på en 7. plads, hvor de først lige er kommet efter at have ligget midt i tabellen det meste af sæsonen.

Richards kunne juble over endnu
en flot præstation og endnu en scoring

30. kamp i Premier League
Arsenal: 1,40     Uafgjort: 3,75      Man Utd: 7,50

Arsenal - Man Utd (7)       2-0       (2-0)
1-0 Adil El Houti (29)
2-0 Micah Richards (38)

MOM: Micah Richards (9)

Vi vinder en sikker sejr i dag og et svagt United hold. Adil El Houti har vist sig som en god investering, men han har desværre en tendes til at blive let skadet og må holde en lille pause efter dagens kamp.
Desværre vinder Chelsea 2-1 over Liverpool på den mest irriterende måde. John Terry scorer sejrsmålet i det 96. minut efter et hjørnespark. Det havde lunet, hvis de havde sat point til hjemme mod Liverpool.

Berbatov blev matchvinder idag

31. kamp i Premier League
Tottenham: 4,00      Uafgjort: 3,00       Arsenal: 1,80

Tottenham (11) - Arsenal          1-0       (1-0)
1-0 Dimitar Berbatov (20)

MOM: Michael Dawson (8)

Det er en af de mest uretfærdige kampe. jeg længe har været med til. Spurs har naturligvis deres chancer, da de som altid spiller frisk til den på hjemmebane, men det har vi så sandelig også i høj grad, så vi skulle minimum have haft det ene point med hjem i dette lokalopgør.
Det har været nogle giftige kampe i den seneste tid og selvom, vi taber i dag, ser det heldigvis ud som om, at spillerne har fundet formen på det helt rigtige tidspunkt, nu hvor vi nærmere også de afgørende kamp i Premier League og Champions League.

Den spændende stilling efter 31 kampe

Zone 43
Manager

« Svar #452: 09 Jan 2007, 13:30 »

Så kender vi Arsenal igen.. Thumbs Up

Forhåbenlig kan du holde Chelsea væk, og ikke få så meget spænding som sidst Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #453: 09 Jan 2007, 14:12 »

Så kender vi Arsenal igen.. Thumbs Up

Forhåbenlig kan du holde Chelsea væk, og ikke få så meget spænding som sidst Smiley

Ja, vi må håbe at Podolski falder lidt til ro  Opstemt

Som det ser ud lige nu, bliver det meget spændende. Jeg håber, at jeg kan have sæsonafslutningen klar i aften/nat, men jeg kan ikke love det. (arbejdet skal jo også passes og kæresten  Opstemt )

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #454: 09 Jan 2007, 19:56 »

hehe. Sådan er det jo når man er voksen. Så er det en fordel stadig at være en teenegeer!!

Hala Madrid!

Metsu1
Manager

« Svar #455: 09 Jan 2007, 23:08 »

APRIL 2014

Står Arsenal uden manager efter sæsonen??

Det er blevet tid til forhandlinger
 om en ny kontrakt

Den 1. april er jeg indkaldt til møde med Bestyrelsesformand Andy Batey.

Jeg har kontraktudløb om 3 måneder, d. 30. juni 2014 og selvom jeg ikke har luftet tanken før, har jeg tænkt på, at forlade Arsenal efter udløb af kontrakten, hvis ikke de kommer op med et rigtig godt tilbud, da jeg synes, det er tid til en ny udfordring. Folk vil måske kalde mig grådig, men jeg mener, at med de resultater, jeg har opnået siden starten i Serie B med Juventus taler for sig selv.

Hr. Batey kommer med et udkast og mens transfer- og lønbudgetterne ser fine ud, får jeg tilbudt en løn, der er helt magen til den, jeg har idag. Jeg mener ikke, det er rimeligt, selvom 490.000 kr. om ugen da er mange penge, siger jeg til ham, at jeg forventer en løn på omkring 600.000 kr. om ugen. Hr. Batey virker en smule fornærmet, men vil vende det med bestyrelsen og så komme med et nyt tilbud senere.

Efter mødet med Batey gør jeg klar til vores første kamp i kvartfinalen af Champions League mod Galatasaray, som vi har mødt to gange tidligere i sæsonen og vundet begge gange efter meget tætte kampe.

Champions League - Kvartfinale - 1. kamp
Galatasaray - Arsenal

Galatasaray - Arsenal          3-4        (3-2)
1-0 Kasin Hakan (10)
2-0 Yilmaz Aydin (13)
2-1 David Villa (21)
2-2 Tomas Rosicky (29)
3-2 Jorge Guagua (45+1)
3-3 Micah Richards (68)
3-4 Wesley Sneijder (75)

MOM: Hatem Ben Arfa (8)

En helt igennem fremragende fodboldkamp af begge mandskaber. Jeg må indrømme, at efter 13 minutter var jeg i chok, men som før mod Galatasaray viser drengene flotte fighteregenskaber og hiver sejren hjem til sidst. En sejr der bertyder, at vi er meget tæt på at være blandt de 4 bedste holds i Europa.
Som en lille sjov bemærkning kan det nævnes, at vi nu har spillet 3 kampe mod Galatasaray i denne sæson og der er blevet scoret 19 mål i disse 3 kampe  Shockeret

32. kamp i Premier League
Arsenal: 1,57     Uafgjort: 3,50      Birmingham: 5,00

Arsenal - Birmingham (4)      2-0       (0-0)
1-0 Adam Randall (60)
2-0 Aaron Lennon (63)
Rødt kort til Adam Randall (83)

Selvom det er rækkens nummer 4 vi spiller i mod og vi er lidt længe om at score, har vi styr på tingene. Jeg havde netop fået Adam Randall hjem fra et lejeophold i Crewe, hvor han havde gjort det rigtig godt, så jeg tog ham med på bænken. Han blever skiftet ind i det 57. minut og takker for tilliden. Han tabte desværre hovedet til sidst og nikkede en Birmingham spiller en skalle og fik fortjent det røde kort.

Champions League - Kvartfinale - 2. kamp
Arsenal (4) - Galatasaray (3)

Arsenal - Galatasaray          4-0        (3-0)
1-0 David Villa (23)
2-0 David Villa (27)
3-0 Tomas Rosicky (28)
4-0 Micah Richards (53)
Rødt kort til Gabriel Tamas (85)

MOM: Micah Richards (10)

Vi spiller Galatasaray ude af banen og kvalificerer os til semifinalen i Champions League. De 3 øvrige hold, der går videre er mit gamle hold Real Madrid, vores ærkerivaler fra Chelsea og de franske mestre Lyon.

Champions League semifinaler

Real Madrid - Chelsea

Lyon - Arsenal

Vi trækker Lyon, hvilket må betegnes som den bedst mulige lodtrækning. Nu håber jeg vi kan gå i finalen og det kunne være rigtig godt, at møde mit tidligere hold Real Madrid i finalen.

Endnu en flot præstation
 af Svensson

33. kamp i Premier League
Crystal Palace: 11,00      Uafgjort: 5,00       Arsenal: 1,16

Crystal Palace (11) - Arsenal      1-3       (1-3)
0-1 Micah Richards (24)
0-2 Adil El Houti (35)
1-2 Grant Creaney (36)
1-3 Tomas Rosicky (38)

MOM: Karl Svensson (9)

Vi holder dampen oppe og vinder udekampen mod Palace, der ellers bider godt fra sig og nok fortjener en bedre skæbne i dagens kamp. Vores midterforsvar med Svensson og Richards er uhyggelig og i dag er det Svensson, der spiller bedst.

Villa grundlagde sejren mod Liverpool

34. kamp i Premier League
Arsenal: 1,57     Uafgjort: 3,50      Liverpool: 5,00

Arsenal - Liverpool (4)                  3-1       (3-1)
1-0 David Villa (7)
2-0 Micah Richards (10)
2-1 Karim Benzema (13)
3-1 Francesc Fabregas (37)

I hvad der skulle have været et tæt opgør, lukker vi hurtigt kampen med 2 mål i de første 10 minutter. Liverpool får hurtigt reduceret, men formår slet ikke at holde sig inde i kampen. Efter vi scorer til 3-1 er kampen lukket og vi kunne nemt have scoret 2-3 mål mere i 2. halvleg men vi er ikke helt skarpe nok i afslutningerne.

35. kamp i Premier League
Ipswich: 8,00      Uafgjort: 4,00       Arsenal: 1,33

Ipswich (11) - Arsenal                1-0       (0-0)
1-0 Michael Gravgaard (74)

MOM: Scott Cuthbert, Ipswich (8)

Der er ikke meget at sige til denne kamp. Vi er ikke gode nok i dag, selvom vi som tophold sidder på spillet, er det desværre Ipswich og Michael Gravgaard, der udnytter en opdækningsfejl ved et hjørnespark, så vi taber 1-0. De næste tre kamp vi skal spille er de vigtigste i hele sæsonen, da det er de to semifinaler mod Lyon og så hjemmekampen mod Chelsea i Premier League, hvor vi med en sejr er meget tætte på at genvinde mesterskabet.

Champions League - Semifinale - 1. kamp
Lyon: 2,62  -  Uafgjort: 3,00  -  Arsenal: 2,50

Lyon - Arsenal                  1-4        (0-3)
0-1 Francesc Fabregas (24)
0-2 Micah Richards (37)
0-3 Francesc Fabregas (43)
0-4 David Villa (54)
1-4 Morais (83)
Rødt kort til Morais, Lyon (90+2)

FANTASTISK RESULTAT!! Vi er med 99% sikkerhed i Champions League finalen efter denne sejr på Stade Gerland i Lyon. I dag viser vi for alvor skarpheden foran mål, da vi ikke har flere chancer end Lyon, men vi har bare kynismen i dag og står som sagt med mere end det ene ben i Champions League finalen.

Det eneste problem med kampen mod Lyon er, at vi undervejs mistede vores 2. målmand Gary O'Brien med en skade og da Alexander Johansson også er ude med en skade, er jeg nødt til at hente 3. målmand Gilles Meslien op fra andetholdet.
Jeg har fuld tiltro til Meslien, da han også i Juventus tiden var reserve og gjorde det godt når der var brug for ham. Jeg er dog spændt på om han har det der skal til, når vi står overfor en modstander som Chelsea og med så meget på spil.

Fabregas er begyndt at score mål

36. kamp i Premier League
Arsenal: 2,75     Uafgjort: 3,20      Chelsea: 2,25

Arsenal - Chelsea (2)          4-1         (3-0)
1-0 Tomas Rosicky (14)
2-0 Francesc Fabregas (38)
3-0 Diego Biseswar (39)
4-0 David Villa (61)
4-1 Luks Podolski (63)

MOM: Karl Svensson (9)

En ny stor kamp og en ny sikker sejr. Med denne sejr skal vi "bare" vinde en af de sidste to kampe eller spille dem begge uafgjorte, så kan vi kalder os engelske mestre for andet år i træk.
Kampen i dag er mere jævnbyrdig end resultatet antyder. Vi er lige så skarpe som mod Lyon og da Chelsea spillerne enten ikke kan ramme målet eller passere en godtspillende Meslien blev det hurtigt klart at vi ville vinde denne kamp. Stemningen efter kampen var da også euforisk og spillerne øjnede nu for alvor muligheden for, at hente både det engelske mesterskab og Champions League trofæet.

Champions League - Semifinale - 2. kamp
Arsenal: 2,25  -  Uafgjort: 3,20  -  Lyon: 2,75

Arsenal - Lyon                    1-2        (1-2)
1-0 Anderson (2)
1-1 Bala Bazuaye (8)
1-2 Anderson (43)

MOM: Anderson, Lyon (8)

Vi gør, hvad vi skal mod Lyon og selvom vi løber ind i et af de mere sjældne hjemmebanenederlag, så er vi i FINALEN I CHAMPIONS LEAGUE. Jeg har været der en gang før med Juventus og det var en af de største oplevelser, jeg har haft som manager. Nu står jeg der igen og denne gang er det mod mit gamle hold Real Madrid, som slog Chelsea ud efter to tætte kampe. Det er det hold, jeg helst ville møde af de to tilbageværende mandskaber, så Champions League har indtil videre været helt perfekt for os.

« Seneste Redigering: 09 Jan 2007, 23:11 af Metsu1 » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #456: 10 Jan 2007, 10:23 »

Damn.. nogle resultater Opstemt

Forhåbenligt ender det med the double Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Emillionaire
Gæst

« Svar #457: 10 Jan 2007, 11:51 »

Fabregas får da scoret en del mål det er da godt

det ku føre til gode resultater

arsenalistic
Manager

« Svar #458: 10 Jan 2007, 12:11 »

Må vi ikke få et ss af anderson? Smiley
Har ham selv i Arsenal og vil se hvad drengen kan drive det til  Wink

Go you Gunners!

Metsu1
Manager

« Svar #459: 10 Jan 2007, 12:24 »

Damn.. nogle resultater Opstemt

Forhåbenligt ender det med the double Thumbs Up

Nu må vi se hvordan det ender, jeg er desværre ikke hjemme før sent i aften, så jeg tror ikke jeh kan nå at spille og opdatere sæsonafslutningen i dag.

Fabregas får da scoret en del mål det er da godt

det ku føre til gode resultater

Ja, han er kommet i gang efter nytår, han har så samtidig ytret ønske om nye udfordringer, så jeg ved ikke om jeg kan holde ham i Arsenal

Må vi ikke få et ss af anderson? Smiley
Har ham selv i Arsenal og vil se hvad drengen kan drive det til  Wink

Jeg smider et SS op af Anderson, så snart jeg kommer hjem i dag, men det bliver nok først omkring kl. 22.

Tak til jer alle tre for kommentarerne, det er rart at I holde øje med min blog  Wink

arsenalistic
Manager

« Svar #460: 10 Jan 2007, 12:29 »

Alt om Arsenal Wink

Go you Gunners!

Badefar
Manager

« Svar #461: 10 Jan 2007, 18:01 »

glæder mig til sæsonaslutningen hvornår får vi den?

cube
Manager

« Svar #462: 10 Jan 2007, 18:19 »

Måske skulle du lige rette at næsten hele sidste indlæg står med fed Peace ellers en god blog.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Nicobong
Ynglingespiller

« Svar #463: 10 Jan 2007, 20:35 »

Dette er gudebloggen Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #464: 10 Jan 2007, 22:57 »

Måske skulle du lige rette at næsten hele sidste indlæg står med fed Peace ellers en god blog.

Tak for rosen, cube. Jeg kan bare ikke se, at det skulle stå med fed i mit sidste indlæg, så jeg ved ikke, hvordan jeg skal rette det.  Ubeslutsom

glæder mig til sæsonaslutningen hvornår får vi den?

Jeg har været optaget af arbejde frem til kl. 22.00 i dag, men jeg håber meget, at den er klar imorgen aften inden det bliver alt for sent.   Wink

Dette er gudebloggen Opstemt

Jeg er super glad for din kommentar og at du er vild med bloggen, Nicobong  Thumbs Up

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010