home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1060 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 177286 gange)
Nicobong
Ynglingespiller

Sv: Den Gamle Dame er flyttet til London!
« Svar #465: 11 Jan 2007, 18:05 »

Total iorden ynglings-blog Grin

Metsu1
Manager

« Svar #466: 11 Jan 2007, 19:01 »

MAJ 2014

Vi har 2 kampe tilbage i Premier League og vi er meget tæt på at genvinde det engelske mesterskab.

Situationen i toppen af ligaen er nogenlunde den samme som sidste år, vi ligger i spidsen, men Chelsea ånder os kraftigt i nakken. Vi kan højst sandsynligt nøjes med to uafgjorte resultater fora t sikre os mesterskabet, medmindre Chelsea vinder  deres to sidste kampe meget stort.

37. kamp i Premier League
Newcastle: 3,25      Uafgjort: 3,60       Arsenal: 1,50

Newcastle (4) - Arsenal          1-1       (1-0)
1-0 Branamir Kosstadinov (36)
1-1 Laurent Leclerc (77)

MOM: Tomas Rosicky (8)

Vi kæmper os til det ene point og skal nu kun brug et sølle point for at genvinde det engelske mesterskab, da Chelsea kun vandt 1-0 ude over Charlton. Iden sidste kamp er vi på hjemmebane og tager imod Hull, der allerede er dømt som nedrykker inden den sidste turneringskamp, så vi må ikke snuble.

Selvom Henry ikke fik megen spilletid
i hans sidste sæson, kunne han alligevel lade
sig hylde med mesterskabspokalen

38. kamp i Premier League
Arsenal: 1,10     Uafgjort: 6,00      Hull: 16,00

Arsenal - Hull (18)                 5-0        (2-0)
1-0 David Villa (17)
2-0 Patrice Amptil (43)
3-0 Rafinha (46)
4-0 Francesc Fabregas (69)
5-0 Gavin Gunning (selvmål, 88)

MOM: Stuart Reid (8)

Hvilken storartet kamp at slutte af med. I omklædningsrummet før kampen er vi enige om ikke at forcere noget. Vi skal holde Hull fra at score og så har vi selv 90 minutter til at score mesterskabsmålet. Det kan hurtigt ses på banen, at Hull psykisk allerede er i The Championship, da de reelt ikke har bolden i de første 10 minutter. Der går da også kun 17 minutter inden Villa bringer os på mesterskabskurs og derefter er det ren legestue og det hele kulminerer med et selvmål fra Hull forsvareren Gavin Gunning, der ligesom er prikken over i'et for deres dårlige sæson.

Som en ekstra hyldest til Thierry Henry ville jeg have brugt ham en sidste gang inden han trækker sig tilbage efter denne sæson, men han har været plaget af en fodskade og vi var jo ikke helt sikre, så han ville heller nøjes med at tage plads på tribunen og følge kampen. Efter kampen blev han naturligvis hentet ned på banen og her kunne han blive hylet for hans stor indsats gennem årene for Arsenal og sige farvel til de mange trofaste fans.

Slutstillingen i Premier League efter de 38 kampe

Champions League Finale

Real Madrid - Arsenal
2,62  -  3,00  -  2,50

Vi er klar til den største kamp af dem alle for klubhold, Champions League finalen.

Jeg må indrømme, at det er længe siden, jeg har været så spændt til en fodboldkamp. Vi er lige blevet kåret til engelske mestre og nu står vi og kan blive europæiske mestre. Kampen spilles på det forholdsvis lille stadion Stade Constant Vanden Stock i Bruxelles som er hjemmebanen for det belgiske storhold Anderlecht.

Aftenen før kampen får vi lov til at træne på stadionet og det kan godt være, det ikke er det største stadion i Europa, men det har sjæl og en rigtig god atmosfære. De 40.000 tilskuere der kommer i morgen skal nok bidrage med en fantastisk ramme til det der forhåbentlig bliver en fantastisk fodboldkamp.

Startformationerne til finalen

KICK-OFF

Richards viser endnu en gang
 sin målfarlighed

6 min: Kampen er startet i et forsigtigt tempo og der er ikke rigtig nogen af de to hold, der har vovet noget. Vi har et hjørnespark nu, Ben Arfa tager det fra venstre side, han slår bolden til forreste stolpe, Richards kommer foran Ramos...... HAN SCORER TIL 1-0, vi har fået en drømmestart, Richards har spillet fantastisk i de seneste måneder og han starter også godt i dag må man sige.

15. min: Real Madrid spillerne har været noget chokeret siden vores scoring, men nu angriber de med Walcott på højrekanten, han sender et indlæg afsted lige til Aguero, der skyder og sco....... NEJ, O'Brien får med en refleks reddet til hjørnespark. Det var en stor chance til den lille argentiner.
Ben Arfa er i hopla mod sin gamle klub

22. min: Vi har et nyt hjørnespark, denne gang er det dog fra højreside men her er det også Ben Arfa, der sender bolden indover. Richards når igen højest OG SCORER TIL 2-0, heller ikke Felix i Real forsvaret kunne dække ham op og samtidig ser Morgado i Real målet heller ikke for godt ud i situationen. Hvilken fremragende udvikling tidligt i denne finale.
Sergio Ramos skulle have været udvist

40. min: Sergio Ramos taber hovedet og støder Ben Arfa i brystet med sit hoved, efter min mening en klar skalle og rødt kort, men dommeren som ser hele hændelsen vælger at nøjes med det gule kort, hvilket er en fuldstændig vanvittig beslutning, Ramos skulle helt sikkert have været sendt i bad for den svinstreg.

45+1. min: Vi er så småt ved at gå til pausen, men Real har lige et frispark fra højreside der skal tages. Walcott sender bolden indover og igen finder han en fri Aguero, men igen redder O'Brien forsøget fra den argentinske troldmand.

PAUSE

48. min: I pausen har vi talt om, at vi skal holde presset på Real, da de virker en anelse modløse. Vi starter også bedst og Ben Arfa har en halv stor chance efter han er blevet spillet fri af Fabregas med en god stikning ned bagved Real forsvaret.
Walcott var uheldig med
 ikke at reducere

63. min: Vi har godt styr på spillet og lader ikke Real spillerne komme igennem til de store chancer. Morgado har bolden og sender en lang bold afsted. Den høje dansker angriber Jakob Christensen hopper højest og header bolden ned bag ved Stone, hvor Walcott er stukket afsted, han er alene med O'Brien i vores mål...... han skyder......men han overplacerer hans skud, sikke en kæmpe mulighed for at komme tilbage i kampen.
O'Brien sender målsparket afsted, men lige i hovedet på Bouhlarouz, der header bolden ud til Aguero på venstrekanten. Han trækker ned af venstrekanten og sender bolden ind til Jakob Christensen, der står umarkeret, men han skyder forbi!!!! To store chancer til Real og jeg synes vores forsvar er lidt på hælene i de to situationer. Det var vist lige tidlig nok, at jeg fik sagt, vi har styr på tingene.

66. min. Reid har bolden for os på midtbanen. Han spiller den frem til Rosicky, der har rigtig god plads. Han er pludselig alene igennem, han skyder....... men bolden går forbi mål, det var da helt utrolig meget plads, Rosicky fik i den situation.

76. min: Endnu en gang har Walcott bolden i højresiden. Han spiller den ind midt på til Aguero, der splitter forsvaret ad med en rigtig god aflevering til Jakob Christensen, der igen er alene igennem. Denne gang rammer han målet, men O'Brien redder skuddet og Stone kan sende den ud til indkast. Man må sige, at Real har haft chancerne i anden halvleg, de har bare ikke formået at udnytte dem.
Pokalen med de store ører
skal med til London

90+3. min: Vi har ikke tilladt Real mange chancer i det sidste kvarter og NU FLØJTER DOMMEREN KAMPEN AF, vi har vundet Champions League med en 2-0 sejr over Real Madrid i en kamp, der til tider bød på rigtig flot spil.

Real Madrid  -  Arsenal                0-2       (0-2)

0-1 Micah Richards (6)
0-2 Micah Richards (22)

MOM: Micah Richards (9)

Vi vinder The Double og med sejren i dag, er det helt sikkert, at jeg forlader Arsenal efter min kontrakt udløber. Jeg har opnået det jeg gerne ville med klubben og det eneste jeg mangler i min samling efter mit eventyr i det engelske er en FA Cup sejr, men man kan jo ikke vinde det hele.

Vi ankommer til London midt om natten, men der er stadig et hav af mennesker til at modtage os i lufthavnen. Efter vi er kommet ud af lufthavnen sætter vi kurs mod midtbyen, hvor vi skal feste igennem, selvom vi er udkørte efter de sidste par rigtig hårde dage.

Dagen efter vore triumf, kan jeg i den lokale sportsavis læser om de forskellige kåringer, der er foretaget i England og Champions League. I får lige listen her:

Årets spiller i England kåret af spillerne
Sean Howard, Everton
Micah Richards, Arsenal
Salomon Kalou, Tottenham

Årets unge spiller
Zhang Jianjun, Man City
Dave Allen, Charlton
Bastien Kerroux, West Ham

Årets manager
Jesper Nissen, Arsenal
Louis Van Gaal, Chelsea
Stuart Pearce, Newcastle

Årets spiller i England
Jack Jeffrey, Birmingham
Stuart Reid, Arsenal
Conor McCormack, Preston

Premier League - Topscorer
Sean Howard, Everton - 24 mål
Klaas-Jan Huntelaar, Newcastle - 19 mål
Jack Jeffrey, Birmingham - 19 mål

Bedste spiller i Champions League
Micah Richards, Arsenal
Stein Huysegems, Celtic
Karl Svensson, Arsenal

Micah Richards bliver fuldt fortjent kåret til bedste spiller i Champions League og det er da også ham, der har været en af vores allerbedste igennem hele sæsonen.

Næste update: VM i fodbold - kan brasserne igen vinde den mest eftertragtede titel i professionel fodbold??
« Seneste Redigering: 11 Jan 2007, 19:04 af Metsu1 » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #467: 11 Jan 2007, 19:08 »

Tillykke med the double .. forhåbenlig kan du en trible i form af VM Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #468: 11 Jan 2007, 19:09 »

tillykke med "the double"!! Rigtig god bolg  Wink

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #469: 11 Jan 2007, 20:38 »

som sagt tidligere: En fantastisk blog!! Samtidig skal jeg lige ønske dig tillykke med the double. Og jeg tror også på Brasserne til VM. Held og lykke!!

Hala Madrid!

Metsu1
Manager

« Svar #470: 12 Jan 2007, 12:54 »

Tillykke med the double .. forhåbenlig kan du en trible i form af VM Thumbs Up

Tak, jeg håber også, jeg kan vinde VM, men det ser svært ud.

tillykke med "the double"!! Rigtig god bolg Wink

Mange tak, det er dejligt, at du læser med

som sagt tidligere: En fantastisk blog!! Samtidig skal jeg lige ønske dig tillykke med the double. Og jeg tror også på Brasserne til VM. Held og lykke!!

Tak for supporten, jeg glæder mig til at komme i gang med VM  Thumbs Up

Nicobong
Ynglingespiller

« Svar #471: 12 Jan 2007, 15:25 »

Jeg elsker simpelthen den her blog Grin . Elsker den måde du skriver på og sætter det hele op Thumbs Up

Metsu1
Manager

« Svar #472: 13 Jan 2007, 16:38 »

World Cup 2014

Jeg er rejst til Spanien med den brasilianske VM-trup. Jeg har udtaget følgende 23 spillere til denne turnering, der bliver min sidste som brasiliansk landstræner. Jeg har besluttet mig for, at hvis jeg skal være landstræner igen, så skal det være for et europæisk landshold, da der er for mange rejser forbundet med at være træner for et landshold fra et andet kontinent.

Truppen

Jeg har valgt disse spillere til at forsvare de brasilianske farver under VM-slutrunden i Spanien. Jeg synes det er en god blanding af unge spiller og rutinerede spillere.
Forventningerne er selvfølgelig tårnhøje til os og mit personlige mål er da også at komme blandt de fire bedste i verden. Desværre blev vi allerede på første dagen ramt af uheld under træningen og det betyder at Michel Schmoller i bedste fald først kan komme til at spille fodbold i en eventuel semifinale. Derudover blev Eduardo skadet, men han skulle blive klar indefor en uges tid.

Da truppen skulle udtages var der desværre enkelte spillere, jeg har brugt i de seneste landskampe, der var ude med skader, blandt andet den rutinerede venstrekantspiller Daniel Carvalho og målmand Julio Cesar, så det åbnede op for en spiller som Carlos Eduardo, der har gjort det godt for hans tyske klub Dortmund i denne sæson.

Den eftertragtede World Cup

Titel-Odds

Brasilien 3,00
Argentina 3,50
Tyskland 3,50
Frankrig 3,50
Italien 4,00
Spanien 5,00

Vi er favoritter, men der er mange hold om buddet og som det fremgår af oddsene, så er hold som Frankrig, Tyskland og vores rivaler fra Argentina altid hold, der kommer langt i disse turneringer.
Jeg har som sagt sat mit eget mål og det er en plads i semifinalen, så vi kan komme til at spille om medaljer.

8. juni 2014 - Santiago Bernabeu, Madrid
1. kamp i Gruppe C
England - Brasilien

England - Brasilien       1-3      (0-2)
0-1 Kaka (28)
0-2 Kaka (34)
0-3 Robinho (69)
1-3 Luke Moore (90+1)

MOM: Kaka (8)

Hvilken fantastisk indledning for os på VM. Vi slår den formentlig værste modstander i den indledende puljekamp. Vi spiller en rigtig god kamp og holder England fra de store chancer, mens vi samtidig viser skarphed foran mål. Det er især godt at se, at Kaka allerede i den første kamp er i hopla.

13. juni 2014 - Camp Nou, Barcelona
2. kamp i Gruppe C
USA - Brasilien

USA - Brasilien       2-1      (1-1)
1-0 Jay DeMerit (13)
1-1 Robinho (24)
2-1 Landon Donovan (90+5)

MOM: Landon Donovan (8)

Sikke en forestilling. Spillerne havde tydeligvis ikke fået armene ned efter den flotte sejr over England. USA viser i dag, hvorfor man ikke skal undervurdere dem, de spiller rigtig flot fodbold og holder os ude af kampen.
Det kan godt være de først scorer sejrsmålet i dommerens over, overtid på et meget tvivlsomt straffespark, men man kan ikke pille ved deres sejr, som var mere end fortjent. Nu har alle hold vundet en kamp og tabt en kamp, så det betyder, at vi med en sejr over Sydkorea, selv kan afgøre om vi skal videre fra den indledende pulje.

18. juni 2014 - Ramon Sanchez Pizjuan, Sevilla
3. kamp i Gruppe C
Brasilien - Sydkorea

Brasilien - Sydkorea       2-0      (1-0)
1-0 Adriano (9)
Rødt kort til Cha Doo-Ri, Sydkorea (25)
2-0 Felipe (60)
Rødt kort til Lee Jae-Young, Sydkorea (80)

MOM: Ronaldinho (9)

Første mål er nået. Vi er videre som nummer 1 fra piljen, da England slog USA i deres kamp og dermed følger os til mellemrunden. Sejren i dag er aldrig i fare og da først de får en mand udvist midt i første halvleg er det helt sikkert, at de ikke kan komme igen.
Adriano scorer sit første slutrundemål i dag, men det bliver desværre også det sidste, da han brækker en tå og vil være ude i cirka 4 uger.

Ottendelsfinalerne
Østrig - Frankrig
Uruguay - Rusland
Iran - Brasilien
Polen - England
Ecuador - Mexico
Italien - Sverige
Colombia - Senegal
Nigeria - Holland

22. juni 2014 - Lluis Companys, Barcelona
Ottendelsfinale
Iran - Brasilien

Iran - Brasilien       1-3      (0-2)
0-1 Masoud Bahadorani (selvmål, 18)
0-2 Renato Augusto (32)
1-2 Naser Tabani (47)
1-3 Felipe (58)

MOM: Renato Augusto (8)

Vi kvalificerer os sikkert til kvartfinalen efter en kamp mod Iran som vi styrer fuldstændig. Indsatsen i dag lover godt for resten af turneringen. De hjælper os i dag med at score et selvmål og selvom de reducerer lige efter pausen, så har vi som sagt helt styr på kampen.

Resultater af ottendelsfinalerne og lodtrækningen til kvartfinalerne

Østrig - Frankrig  2-3 efter forlænget spilletid
Uruguay - Rusland 2-0
Iran - Brasilien 1-3
Polen - England 4-2 efter straffespark
Ecuador - Mexico 1-0 efter forlænget spilletid
Italien - Sverige 1-0
Colombia - Senegal 3-0
Nigeria - Holland 4-0

Kvartfinalerne
Frankrig - Polen
Uruguay - Brasilien
Ecuador - Nigeria
Italien - Colombia

27. juni 2014 - Vicente Calderon, Madrid
Kvartfinale
Uruguay - Brasilien

Uruguay - Brasilien       0-1      (0-0)
0-1 Luizao (90+2)

MOM: Luizao (9)

Vi gjorde det!! Vi er i semifinalen som var målet fra starten af turneringen. Dagens kamp var en meget svær kamp, da Uruguay ikke virkede til at ville spille fodbold, de havde mere travlt med at trække tiden. Det var som om, de prøvede at trække tiden, så de kunne prøve lykken i straffesparkskonkur rencen. Heldigvis dukkede vores høje midterforsvarer Luizao op ved forreste stolpe, da vi har et hjørnespark i overtiden og han header bolden i nettet og afgører kampen.
I semifinalen venter os endnu en rival fra det sydamerikanske. Vi skal spille mod Ecuador og Frankrig møder Italien i den anden semifinale.

2. juli 2014 - Camp Nou, Barcelona
Semifinale
Brasilien - Ecuador

Brasilien - Ecuador       2-0      (1-0)
1-0 Lucas (36)
2-0 Ronaldinho (str 54)

MOM: Lucas (8)

Vi skal spille om det ultimative trofæ i fodbold efter vi har vundet vores semifinale mod Ecuador. De starter ellers som lyn og torden og er tæt på at bringe sig foran tidligt i kampen. Efter vi kommer foran på Lucas' flotte frisparksmål, så har de faktisk ikke en afslutning i resten af kampen og da vi får tilkendt et straffe som Ronaldinho sikkert sparker i kassen, er kampen afgjort.
Italien trak det længste strå i den anden semifinale, da de vinder over Frankrig efter straffespark. De har den gamle Juve-målmand Buffon på mål i semifinalerne og han tager to straffespark og sørger for, at Italien endnu en gang kommer i en VM-finale.

VM-FINALEN

6. juli 2014 fra Camp Nou, Barcelona

Italien - Brasilien
2,75  -  3,20  -  2,25

Startopstillingerne i finalen

KICK-OFF

15. min: Kampen er startet med begge hold meget afventende. Der har faktisk ikke været en reel afslutning og man kan godt mærke på spillerne fra begge hold, hvad det er de spiller om.
Det nærmeste vi er kommet en afslutning er et mislykket indlæg fra Ronaldinho.
Fansene er som altid i godt humør

30. min: Italien spiller meget defensivt i dag, det er som om de ved, at de har en Buffon i måler, der er veloplagt i straffesparkskonkur rencer. Efter de første 30 minutter har de endnu ikke haft et skud på mål. Leandro Lima har haft et forsøg fra 30 meter i forbindelse med et frispark, men afslutningen gik desværre forbi mål. Den største mulighed har Kaka haft men han ramte desværre heller ikke målet.

37. min: Vi styrer kampen nu og italierne står med 10 mand på egen banehalvdel. Vi har bolden, det er Felipe, der spiller den frem tilLucas, han sender bolden videre til Kaka, der dribler forbi Aquilani, han lægger an til skud og trykker af........ men den suser lige forbi det ene målhjørne. Hvis ikke italienerne snart kommer lidt frem, kan det blive farligt for dem.

42. min: Så har italienerne haft deres første afslutning. Bini tager et frispark fra højreside og Strambelli får headet på mål, men han rammer heldigvis ved siden af.

45+3. min: Italien har frispark cirka 20 meter ude. Alberto Aquilani står klar til at tage frisparket. Han sparker bolden henover muren, men Tiago griber sikkert forsøget.

PAUSE

48. min: Italien er begyndt at vise tænder og har fået endnu et frispark i højre side helt ude ved hjørneflaget. Montolivo sender bolden indover, Strambelli tager det ned og dribler forbi Leandro Lima, han skyder på mål.... og kanonerer bolden på overliggeren. En kæmpe chance til Italien og klart den største chance i hele kampen.

60. min: Rafinha spiller bolden til Ronaldinho, der sender Robinho afsted i dybden. Robinho sender bolden indover men Barzagli kommer i vejen for indlægget. Vi er ikke rigtig kommet i gang i anden halvleg.

75. min: Kampen er fuset ud og jeg sidder og frygter for at kampen går i forlænget spilletid og i væreste fald straffesparkskonkur rence, da italienerne har de bedste kort på hånden, hvis kampen skal afgøres på denne facon.
Robinho og Kaka jubler
efter den sene scoring

82. min: Italien får et frispark igen, men Anderson mister hovedet og sparker til Gilardino, dommeren er ikke i tvivl, det er et rødt kort og vi skal spille den resterende del af finalen med 10 mand. Han er lige blevet skiftet ind og så lader han sig provokere, det er simpelthen for dumt.

86. min: Ronaldinho har bolden, han sparker den langt frem og Bini opfanger bolden helt nede ved italienernes baglinie. Bini får fat i bolden, men den hopper fra ham og Lucas opsnapper den, han centrer den til Robinho og HAN SCORER TIL 1-0, vi har gjort det og det med kun 5 minutter tilbage, et fremragende tidspunkt at score på.

90. min: Vi prøver at holden bolden i egne rækker og der er kun lagt to minutter til. Ronaldinho sparker bolden væk.
Italienske fans gik amok
efter udligningen i overtiden

90+1. min: Italien får frispark udenfor feltet. Rosina sparker det, men han rammer muren og der er hjørnespark. Buffon går med frem til hjørnesparket. Bolden kommer indover men Kaka får den ud af feltet. Felipe jagter Chiellin og begår et nyt frispark lige udenfor feltet.

90+2. min: Vi er i det allersidste minut og italienerne har frispark. Det er Valerio Zappia, der tager det, han går til bolden OG HAN SCORER TIL 1-1, nej, nej, nej, italienerne udligner med det sidste spark i kampen, hvor er det typisk italiensk, mine spillere er knuste.

KICK-OFF i den forlængede spilletid
Rafael Sobis troede,
 han havde sikret os VM-titlen

98. min: Begge hold er mærket, Incitti sender en lang bold afsted, Dani Alves forsøger at sende den ud af feltet, men den ender hos Aquilani, der skyder............. men lige forbi vores mål, det var en ret stor chance, de brænder her.

120. min: Vi er i sidste minut inden vi skal til at sparke straffespark. En afslutning som jeg havde håbet på, vi kunne undgå. Vi har frispark ved midtercirklen. Edcarlos sparker bolden til Dani Alves, der skifter side og sender bolden til Rafinha. Rafinha sender bolden indover til Rafael Sobis, der er helt fri og SCORER TIL 2-1, VI ER VERDENSMESTRE, nej............. der er dømt offside, spillerne er helt oppe at køre, de mener ikke det er rigtigt, i alt tumulten vælger dommer Wolfgang Stark at fløjte af. VM-titlen skal afgøres i en straffesparkskonkur rence.

Straffesparkskonkur rencen:

Francesco Bini sparker først og scorer sikkert. 1-0
Rafael Sobis sparker for os, men Buffon hiver en flot redning frem.
Aquilani sparker for Italien og han banker bolden ind til 2-0
Robinho sparker vores næste spark og han scorer sikkert til 2-1
Rosina er den næste for Italien, nu skal Tiago snart frem med en redning, men Rosina scorer sikkert til 3-1
Ronaldinho der er vores normale skytte skyder næste spark for os, han går til bolden, MEN ENDNU EN GANG REDDER BUFFON.
Montolivo kan afgøre finalen, hvis han scorer på italienernes fjerde spark, han går til bolden og SCORER TIL 4-1.
Italien har vundet VM efter et drama, hvor er det bittert, at være så tæt på og så alligevel ikke kunne løfte trofæet til sidst.

KAMPFAKTA

Buffon gjorde forskellen i dag

Italien - Brasilien      5-2 efter straffespark  (0-0)
Rødt kort til Anderson (82)
0-1 Robinho (84)
1-1 Valerio Zappia (90+2)

Straffesparkskonkur rencen:

Francesco Bini scorer
Rafael Sobis brænder
Alberto Aquilani scorer
Robinho scorer
Alessandro Rosina scorer
Ronaldinho brænder
Riccardo Montolivo scorer

MOM: Andrea Barzagli, Italien (8)

En lang update med en sørgelig slutning, læs med næste gang, hvor der er klubber som Aston Villa, Porto og Bayern, der vil have fingre i mig efter min kontrakt med Arsenal udløber.
« Seneste Redigering: 13 Jan 2007, 16:40 af Metsu1 » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #473: 13 Jan 2007, 17:10 »

Neeeeeej, holdkæft hvor er det surt!

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #474: 13 Jan 2007, 17:16 »

kom igen man

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Nicobong
Ynglingespiller

« Svar #475: 13 Jan 2007, 20:34 »

Ejj hvor trist :O

Mikkellas
Gæst

« Svar #476: 13 Jan 2007, 20:41 »

Troede lige du havde vundet da du scorede til 2-1, men det havde du så ikke alligevel. Syndt at du skulle tabe på den måde! Kunne du sige noget om dommeren efter kampen? Smiley

Nicobong
Ynglingespiller

« Svar #477: 13 Jan 2007, 21:07 »

Jeg er så tæt på at sige røv Grin

Metsu1
Manager

« Svar #478: 13 Jan 2007, 21:54 »

Troede lige du havde vundet da du scorede til 2-1, men det havde du så ikke alligevel. Syndt at du skulle tabe på den måde! Kunne du sige noget om dommeren efter kampen? Smiley

Nej, desværre ikke  Djævel

Men døm selv om der er offside, jeg tror den er god nok.

Jeg glemte at sætte SS'et ind i opdateringen, men nu kan I se, hvor tæt vi var på, at vinde verdensmesterskabet . Så kan man da vist snakke om små marginaler  Wink

Mikkellas
Gæst

« Svar #479: 13 Jan 2007, 21:56 »

Nej, desværre ikke  Djævel

Men døm selv om der er offside, jeg tror den er god nok.

Jeg glemte at sætte SS'et ind i opdateringen, men nu kan I se, hvor tæt vi var på, at vinde verdensmesterskabet . Så kan man da vist snakke om små marginaler  Wink

Jo, han er lige en meter på den forkerte side. Ærgeligt at du taber VM på en meter Smiley

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010