home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 354 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?  (Læst 20564 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #45: 30 Okt 2012, 00:51 »

Så bare fordi nogen ikke lige mener det samme som mig, så skal jeg bare kaste mig tilbage og lade det ligge?


Så må det jo betyde, at der overhovedet ikke er nogen, der brokker sig til dommeren efter en fejldom...

Jeg vil egentlig bare gerne høre fra crewet, hvorfor de mener, at de ikke skal rette de fejl. Smiley

Til det første - nej, selvfølgelig skal man ikke bare lade det ligge. Men det har du jo heller ikke gjort Peace

Debatten havde sin berettigelse, men nu er det på tide at komme videre. Det tjener intet formål at blive ved med at brokke sig over det. Crewet har hørt at der var utilfredshed om konkurrencen og forhåbentlig tager de den til sig, så fremtidige konkurrencer ikke får det samme problem. De har ikke tænkt sig at kompensere Vino, og så er den ikke længere. Det hjælpe næppe at brokke sig yderligere eller presse dem på et svar, jeg ikke helt forstår du vil have?

Til det andet - hvad  mener du her? crazy
Selvfølgelig er der masser der brokker sig over en fejldom? Det var ikke min pointe. Min pointe er, at man ikke får meget ud af det i den givne situation. Hvis man er heldig, så tager dommeren det til sig i fremtiden. Ellers har man fået afløb fra frustrationer ved at brokke sig. Men lader man sig hænge i at man ikke fik det som man ville have det, så bliver man jo bare sur og tvær. Det gavner ingen.

Og det sidste vil jeg så ikke blande mig i. Det er vist ikke noget jeg skal blande mig i Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Søgaard
Gæst
 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #46: 30 Okt 2012, 00:52 »

Jeg vil egentlig bare gerne høre fra crewet, hvorfor de mener, at de ikke skal rette de fejl. Smiley
Ligesom da vi to var i crewet, så plejede vi ikke nødvendigvis at kommentere disse ting på forummet, så hvis du absolut ikke kan leve uden et svar, så tror jeg, at du vil have større chance for at få din forklaring ved at kontakte et crewmedlem, fremfor at blive ved med at brokke dig her i tråden. Du kommer ingen vegne med at blive ved med at kommentere på folks indlæg herinde.

Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #47: 30 Okt 2012, 00:57 »

Til det første - nej, selvfølgelig skal man ikke bare lade det ligge. Men det har du jo heller ikke gjort Peace

Debatten havde sin berettigelse, men nu er det på tide at komme videre. Det tjener intet formål at blive ved med at brokke sig over det. Crewet har hørt at der var utilfredshed om konkurrencen og forhåbentlig tager de den til sig, så fremtidige konkurrencer ikke får det samme problem. De har ikke tænkt sig at kompensere Vino, og så er den ikke længere. Det hjælpe næppe at brokke sig yderligere eller presse dem på et svar, jeg ikke helt forstår du vil have?

Til det andet - hvad  mener du her? crazy
Selvfølgelig er der masser der brokker sig over en fejldom? Det var ikke min pointe. Min pointe er, at man ikke får meget ud af det i den givne situation. Hvis man er heldig, så tager dommeren det til sig i fremtiden. Ellers har man fået afløb fra frustrationer ved at brokke sig. Men lader man sig hænge i at man ikke fik det som man ville have det, så bliver man jo bare sur og tvær. Det gavner ingen.

Og det sidste vil jeg så ikke blande mig i. Det er vist ikke noget jeg skal blande mig i Peace

Jeg kommer nok videre på et tidspunkt, det bliver bare ikke liiiige nu. Har jeg får meget tid til.

Du fik det bare til at lyde som om, at man ikke fik noget ud af at brokke sig til dommeren, så det skulle man lade være med. Så mente jeg bare, at der jo stadig er mange, der brokker sig.

"Ellers har man fået afløb fra frustrationer ved at brokke sig. Men lader man sig hænge i at man ikke fik det som man ville have det, så bliver man jo bare sur og tvær." Præcis. Hvornår det er for længe er vel op til den enkelte? Smiley

Ligesom da vi to var i crewet, så plejede vi ikke nødvendigvis at kommentere disse ting på forummet, så hvis du absolut ikke kan leve uden et svar, så tror jeg, at du vil have større chance for at få din forklaring ved at kontakte et crewmedlem, fremfor at blive ved med at brokke dig her i tråden. Du kommer ingen vegne med at blive ved med at kommentere på folks indlæg herinde.
Nej, det kan jeg faktisk ikke lige huske tbh. Ville da også være mærkeligt, hvis man ikke kunne svare på det her?

Jeg har skam skrevet med Sune et par gange på MSN om det, men jeg synes stadig ikke helt, han har svaret på det.

PS. Var du ikke gået i seng, TheDuck? crazy
Synes stadig du læser med :Q
« Seneste Redigering: 30 Okt 2012, 01:00 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #48: 30 Okt 2012, 01:00 »

Hvornår det er for længe er vel op til den enkelte? Smiley

Det er jo som man ser det Wink

Nogle gange kan man have behov for at få at vide, at det er på tide at droppe det. Man kan jo blive blind af sin irritation Peace

I hvert fald føler jeg at vi er nået til et punkt, hvor det kun bringer dårlig stemning Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #49: 30 Okt 2012, 01:01 »

Det er jo som man ser det Wink

Nogle gange kan man have behov for at få at vide, at det er på tide at droppe det. Man kan jo blive blind af sin irritation Peace

I hvert fald føler jeg at vi er nået til et punkt, hvor det kun bringer dårlig stemning Smiley

Du er ikke for skarp hvis du først er der nu.
Logged


Søgaard
Gæst
 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #50: 30 Okt 2012, 01:02 »

Nej, det kan jeg faktisk ikke lige huske tbh. Ville da også være mærkeligt, hvis man ikke kunne svare på det her?

Jeg har skam skrevet med Sune et par gange på MSN om det, men jeg synes stadig ikke helt, han har svaret på det.
Det har aldrig været kutyme, at man decideret blandede sig i sådan nogle diskussioner, men at der derimod blev snakket sammen i baglokalerne om en officiel udmelding. Sådan blev der gjort i langt de fleste diskussioner og den officielle udmelding er de vel reelt kommet med.

Du er ikke for skarp hvis du først er der nu.
Du er heller ikke for skarp, hvis du opfatter det, som om, at han mener i dette øjeblik.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #51: 30 Okt 2012, 01:02 »

Du er ikke for skarp hvis du først er der nu.

Som sagt: debatten havde sin relevans ved dens begyndelse, og så skal den også tages Wink

Debat er jo ikke en dårlig ting, så længe den er konstruktiv. Og vi er vist ude over det punkt, hvor det var konstruktivt nu Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #52: 30 Okt 2012, 01:06 »

Det er jo som man ser det Wink

Nogle gange kan man have behov for at få at vide, at det er på tide at droppe det. Man kan jo blive blind af sin irritation Peace

I hvert fald føler jeg at vi er nået til et punkt, hvor det kun bringer dårlig stemning Smiley

Jamen, så må vi jo stoppe den her for. Godnat, jeg håber du sover godt i nat. Drømmer sødt og vågner op med solen i dit ansigt.  Wink

Det har aldrig været kutyme, at man decideret blandede sig i sådan nogle diskussioner, men at der derimod blev snakket sammen i baglokalerne om en officiel udmelding. Sådan blev der gjort i langt de fleste diskussioner og den officielle udmelding er de vel reelt kommet med.

Måske ikke at blande sig, men det (som jeg husker det) er da meget normalt, at de kommer og svarer på de spørgsmål, der bliver stillet. Men så må jeg jo spørge i en PB.

Kan du også sove godt, Søgaard. Sender kys din vej i morgen tidlig, når du skal op og af sted mod dit studie.  Wink
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #53: 30 Okt 2012, 01:08 »

Jamen, så må vi jo stoppe den her for. Godnat, jeg håber du sover godt i nat. Drømmer sødt og vågner op med solen i dit ansigt.  Wink

Jeg fanger godt din let skjulte sarkasme, men jeg vil nu alligevel sige tak og i lige måde, om end jeg faktisk mener det oprigtigt Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Søgaard
Gæst
 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #54: 30 Okt 2012, 01:09 »

Jamen, så må vi jo stoppe den her for. Godnat, jeg håber du sover godt i nat. Drømmer sødt og vågner op med solen i dit ansigt.  Wink

Måske ikke at blande sig, men det (som jeg husker det) er da meget normalt, at de kommer og svarer på de spørgsmål, der bliver stillet. Men så må jeg jo spørge i en PB.

Kan du også sove godt, Søgaard. Sender kys din vej i morgen tidlig, når du skal op og af sted mod dit studie.  Wink
Tak tak. De bliver desværre sendt forgæves, fordi jeg har fri resten af ugen, så hvis du kan vente til omkring middagstid, så modtager jeg dem med åbne arme  Kys

Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #55: 30 Okt 2012, 01:09 »

@Pluto
Det var skam ikke sarkastisk.  Smiley

@Søgaard
Så er det jo perfekt, fordi det er også der, jeg har tænkt mig at stå op i morgen. Grin
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #56: 30 Okt 2012, 01:09 »

Jeg håber i alle får en dårlig nat, en dårlig morgen og en dårlig dag.

Men tak for dagens underholdning.
Jeg ser frem til et nyt og eventyrligt drama i morgen.
Logged


Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #57: 30 Okt 2012, 01:36 »

Jeg ser både i denne sag og den forrige, at enkelte brugere konsekvent udtrykker sig negativt om crewets og dens funktion her på siden. Javel er det ikke et par heldige sager, men i begge sager føler jeg, at man har kørt diskussionen helt ud på et sidespor, hvor der bliver sat spørgsmålstegn ved crewets funktion, grundet et manglende svar og nu på grund af sølle 50.000 freak$. Hvis vi havde haft et FM13 i spil, ja, så kunne jeg da forstå at Vinokourov ville være irriteret, men når der er tale om 50.000 freak$, så er vi nede i så små ting, at det blot bliver diskuteret, fordi folk keder sig her en mandag aften. Selvom der var tale om et FM13, så håber jeg da alle herinde er villige til at smide de 250-300 kroner for spillet og ikke begynder at tude i sådan en grad, som jeg faktisk synes det efterhånden kandiderer til. Princip eller ej, så er det en vanvittig idiotisk diskussion, som er komplet ligegyldig, ligesom mit indlæg, som jeg har brug de sidste 5 minutter på at skrive også er ligegyldig.
Jeg føler på ingen måde, at jeg tuder - faktisk bryder jeg mig ikke om at blive beskyldt for dette. Mit motiv for at bringe dette op er, at jeg føler mig dårligt behandlet af crewet, og at jeg sådan set godt kunne tænke mig en fair forklaring på, hvorfor jeg skal have skudt i skoene, at jeg har svaret forkert på noget, som jeg i virkeligheden har svaret helt og aldeles korrekt på. At jeg så ovenikøbet kan komme op på en delt 3.-plads i konkurrencen, som jeg faktisk (tro det elller ej) har lagt en del tid i, er jo en gulerod, som jeg gerne tager med. Mit motiv er ikke præmien på 50k freak$ - denne må de som sådan gerne beholde, så længe jeg ender med at følelsen af, at jeg er blevet behandlet fair.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #58: 30 Okt 2012, 01:49 »

Nu har jeg ikke læst alle indlægene slavisk igennem, men jeg ved nogenlunde godt, hvad det hele går ud på.

Jeg er slet ikke i tvivl om, at Crewet gør et flot stykke arbejde generelt set, men dette er en svipser, og det er jo menneskeligt at fejle. Nu kender jeg dig ikke så godt, Vino, så derfor ville det også være aldeles fordomsfuldt, hvis jeg sad og antog alt muligt om dig og dit motiv for dette debatoplæg. Dog vil jeg mene, at du er en af brugerne herinde, som troller og driller lidt. Det skal der selvfølgelig også være plads til. Ret skal samtidig være ret, og hvis du burde have modtaget 50k freak$, så skal du naturligvis modtage dem. Nu kan det godt være, at jeg har skippet noget i min læsning af de andre indlæg, men jeg forstår ikke helt Crewets ageren i denne sag. Crewet har lavet en fejl og samtidig undskyldt, hvorfor jeg finder det meget nærliggende at give ham de 50k. Så ville problemet vel være løst?

I min skimning fik jeg endvidere indtrykket af, at nogle har stillet sig yderst kritiske overfor Crewets stillingtagen og generelle evner. Det hører ikke hjemme i min optik. Det kan dog godt være, at jeg ikke fik det hele med, da jeg ikke orker at læse de romanlange indlæg igennem lige nu. Vi må antage, at Crewet arbejder efter bedste evne, og vi må også udvise en vis overbærenhed med deres fejl i denne quiz/konkurrence. Selvfølgelig er det ikke godt nok, men ingen er fejlfrie.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #59: 30 Okt 2012, 01:55 »

Nu kan det godt være, at jeg har skippet noget i min læsning af de andre indlæg, men jeg forstår ikke helt Crewets ageren i denne sag. Crewet har lavet en fejl og samtidig undskyldt, hvorfor jeg finder det meget nærliggende at give ham de 50k. Så ville problemet vel være løst?
Der, hvor crewet har undskyldt for fejl, er ved at have offentliggjort quizzens resultat for hurtigt. De har alt andet end undskyldt i min 'sag'.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010