home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 470 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?  (Læst 20559 gange)
Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« : 28 Okt 2012, 15:19 »

FmFreaks' quiz med 20 spørgsmål er afgjort, og nyheden er lige her.
Jeg vil egentlig gerne høre, hvad I brugere synes om denne 'sag', hvorfor denne tråd er oprettet.

Nr. 1 havde 18 rigtige
Nr. 2 og 3 havde begge 15 rigtige.

Jeg har fået at vide af Sunbao, at jeg har 14 rigtige og var således ét rigtigt svar fra at komme med i lodtrækningen om 2.-pladsen.

Nu, hvor jeg var så tæt på, er jeg naturligvis nysgerrig og spørger hvilke af mine svar, der er forkerte. Her får jeg at vide, at blandt andet mit svar på spørgsmål 15 er forkert. Spørgsmålet lød som følger:
15. Hvad sker der i Football Manager 2012, hvis man den første 1. april også når datoen 1. april i spillet ?

Mit svar: Spillet kommer med en aprilsnar.

Jeg undrer mig over, at dette svar er forkert, hvorfor jeg spørger Sunbao. Følgende svar modtager jeg:
Sune Fristrøm says (14:54)
ja, vi ville ha at vide hvad der skete, ikke blot at det var en aprilsnar, da dette jo næsten sagde sig selv


Ja, det kan da godt være, at det siger sig selv, at spillet kommer med en aprilsnar. Men kunne man så ikke have stillet spørgsmålet anderledes. Som formuleringen af spørgsmålet er nu, virkede det ikke som om, at Sunbao var synderligt interesseret i en uddybelse af svar. Man kunne evt. have skrevet noget med "svar gerne fyldigt". Dette gjorde han dog ikke, og jeg står tilbage med følelsen af at have fået mit svar fejlagtigt rettet. Jeg har svaret rigtigt, men da det desværre ikke er fyldestgørende nok, bliver et rigtige åbenbart til forkert.

Jeg har efterfølgende skrevet til Sunbao med ovenstående argumentation; en argumentation, han slet ikke tager til sig og bare preller af på.

Hvad mener I? Er det virkelig fair at sige, at jeg har svaret forkert på et spørgsmål, der ikke indbyder til en dyb besvarelse? Svarer det ikke lidt til, at 2+2 ikke giver 4, fordi man ikke har argumenteret for det?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #1: 28 Okt 2012, 15:25 »

Jeg er også lidt uenig med Sunbao omkring resultatet (jeg havde også 14 rigtige ifølge ham), men det virker desværre håbløst.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #2: 28 Okt 2012, 15:26 »

Du har svaret rigtigt på det spørgsmål, som blev stillet. Du har god grund til at føle dig røvrendt.
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #3: 28 Okt 2012, 15:26 »

Jeg synes helt klart, at du har en pointe. Jeg var selv i tvivl om mange af mine svar, men da jeg glemte at indsende dem, er det lidt irrelevant for mig nu. Jeg ville også have svaret som dig.

Jeg synes, at du har en fin sag.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #4: 28 Okt 2012, 15:30 »

Jeg mener bestemt at der tidligere, i nyheden, stod "Der kom en aprilsnar" eller noget i den retning. Senere er det så blevet uddybet, og det er jo nok på baggrund af din henvendelse, Vinokourov. Jeg mener bestemt også at dit svar skal godkendes eftersom du har svaret ganske korrekt på det. Hvis man ville have en uddybende beskrivelse, skulle der have stået det i spørgsmålene. Det er måske en fejl at der ikke gør det, men det er ikke en fejl som DU skal bøde for.

I øvrigt dejligt at du skriver så sagligt et indlæg, i stedet for bare at bitche, som man ikke kan tage seriøst.

Selvom det ville være lidt surt for 2. og 3. pladsen, synes jeg bestemt at Crewet skal tage det op og lave ny lodtrækning.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #5: 28 Okt 2012, 15:31 »

Jeg vil da bestemt mene at dit svar er korrekt, når spørgsmålet er formuleret som det er. Som Gazlgor nævner, så var svaret i nyheden anderledes tidligere, og var vel næsten identisk med dit svar. Det er så blevet ændret nu.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #6: 28 Okt 2012, 15:33 »

Heh, da der tidligere i nyheden stod svaret "Der kommer en aprilsnar", tænkte jeg at det da absolut ikke kunne være nok bare at svare dette.
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #7: 28 Okt 2012, 15:35 »

Heh, da der tidligere i nyheden stod svaret "Der kommer en aprilsnar", tænkte jeg at det da absolut ikke kunne være nok bare at svare dette.

Så må man jo formulere spørgsmålet anderledes. Vinokourov har jo svaret helt korrekt på spørgsmålet, det kan vel ikke være hans fejl. Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #8: 28 Okt 2012, 15:35 »

Først og fremmest, ja spørgsmålet er måske ikke optimalt i forhold til det svar vi har ønsket. Dog har jeg aldrig sagt at, vi ikke ville kigge på det, har endnu ikke haft mulighed for at vende situationen med mit crew.

Men han har kun 13 rigtige ikke 14, et rigtigt svar med aprilsnar vil kun bringe ham op på 14 rigtige.
Så det vil ikke ændre noget for fordelingen af podie pladser.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #9: 28 Okt 2012, 15:38 »

Så må man jo formulere spørgsmålet anderledes. Vinokourov har jo svaret helt korrekt på spørgsmålet, det kan vel ikke være hans fejl. Smiley

Meget muligt at det kunne være formuleret bedre, det var bare min første tanke da jeg læste "svaret". Enhver tosse kunne jo regne ud at der var tale om en aprilsnar.

Om hans svar skal godkendes eller ej gider jeg slet ikke blande mig i, der er altid ævl og kævl og tvivl om spørgsmålene i disse konkurrencer, hvert eneste år Opstemt
Logged



JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #10: 28 Okt 2012, 15:38 »

Heh, da der tidligere i nyheden stod svaret "Der kommer en aprilsnar", tænkte jeg at det da absolut ikke kunne være nok bare at svare dette.

"Hvad sker der i Football Manager 2012, hvis man den første 1. april også når datoen 1. april i spillet ?"
Der kommer en aprilsnar.

Hvordan kan det ikke være svaret på spørgsmålet? Det der sker er jo, at der kommer en aprilsnar.
EDIT: Nvm, ser dit svar ovenover. 

Nå, ja. Jeg har kun 16 rigtige svar (ikke 18, som der stod først og heller ikke 17, som der står nu), hvis den her er forkert.

15, 16 og 17 har jeg forkert. Spørgsmål 19 udgår, så det må vel være 16 rigtige svar.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #11: 28 Okt 2012, 15:38 »

Først og fremmest, ja spørgsmålet er måske ikke optimalt i forhold til det svar vi har ønsket. Dog har jeg aldrig sagt at, vi ikke ville kigge på det, har endnu ikke haft mulighed for at vende situationen med mit crew.

Men han har kun 13 rigtige ikke 14, et rigtigt svar med aprilsnar vil kun bringe ham op på 14 rigtige.
Så det vil ikke ændre noget for fordelingen af podie pladser.

Det er simpelthen for meget, det der. Først får jeg at vide, at følgende af mine svar er forkerte:

Sunbao said (14:53)
6 11 15 16 17 i alt fald

Derfor starter jeg denne tråd. Efter jeg har startet tråden, skriver du så, at jeg også liiiiiige har endnu et svar forkert - nemlig spørgsmål 14.

Hvordan i alverden skulle jeg kunne vide, at jeg også har spørgsmål 14 forkert, efter at jeg lige har fået at vide, at spørgsmål 6, 11, 15, 16 og 17 er mine forkerte svar?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #12: 28 Okt 2012, 15:40 »

Jeg lavede en hurtig gennemgang og skrev dem jeg lige hurtigt kunne spotte ud, ud fra dine svar.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #13: 28 Okt 2012, 15:48 »

Det er simpelthen for meget, det der. Først får jeg at vide, at følgende af mine svar er forkerte:

Sunbao said (14:53)
6 11 15 16 17 i alt fald

Derfor starter jeg denne tråd. Efter jeg har startet tråden, skriver du så, at jeg også liiiiiige har endnu et svar forkert - nemlig spørgsmål 14.

Hvordan i alverden skulle jeg kunne vide, at jeg også har spørgsmål 14 forkert, efter at jeg lige har fået at vide, at spørgsmål 6, 11, 15, 16 og 17 er mine forkerte svar?

Måske du skulle tage at finde den PB du sendte med svarene og så checke dem? Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #14: 28 Okt 2012, 15:54 »

Jeg beklager dybt den fejlfyldte quiz, jeg har personligt kun selv lavet en hurtig gennemløbning, og derpå overladt at tælle op og kontrollere antallet af rigtige, ud fra den svarliste jeg har leveret.

Dette rette arbejde viser sig desværre at være yderst mangelfuldt.
Der er ikke tale om et crew medlem som har rettet det igennem, så der er ingen her der er skylde ud over mig selv, som burde ha gennemløbet hans afleverede liste.

Der kommer til at være lidt rokering i top 3, som vil fremgå af en ny nyhed på forsiden snarest. Dog er det kun internt i top 3 der kommer ændringer.
Men det er også slemt nok.
« Seneste Redigering: 29 Okt 2012, 19:25 af Sunbao » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010