home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 473 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?  (Læst 20560 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #60: 30 Okt 2012, 02:02 »

Der, hvor crewet har undskyldt for fejl, er ved at have offentliggjort quizzens resultat for hurtigt. De har alt andet end undskyldt i min 'sag'.
Okay. Men hvis de undskylder for den forhastede offentliggørelse af quizzen, er det så ikke også en indirekte undskyldning overfor dig? Altså, den forhastede offentliggørelse er jo gået ud over dig, så at sige. Men vil det hele ikke løse sig, hvis de giver endnu en undskyldning, samt 50k freak$, eller hvordan ser du på det?
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #61: 30 Okt 2012, 02:03 »

Okay. Men hvis de undskylder for den forhastede offentliggørelse af quizzen, er det så ikke også en indirekte undskyldning overfor dig? Altså, den forhastede offentliggørelse er jo gået ud over dig, så at sige. Men vil det hele ikke løse sig, hvis de giver endnu en undskyldning, samt 50k freak$, eller hvordan ser du på det?

Jeg føler på ingen måde, at jeg tuder - faktisk bryder jeg mig ikke om at blive beskyldt for dette. Mit motiv for at bringe dette op er, at jeg føler mig dårligt behandlet af crewet, og at jeg sådan set godt kunne tænke mig en fair forklaring på, hvorfor jeg skal have skudt i skoene, at jeg har svaret forkert på noget, som jeg i virkeligheden har svaret helt og aldeles korrekt på. At jeg så ovenikøbet kan komme op på en delt 3.-plads i konkurrencen, som jeg faktisk (tro det elller ej) har lagt en del tid i, er jo en gulerod, som jeg gerne tager med. Mit motiv er ikke præmien på 50k freak$ - denne må de som sådan gerne beholde, så længe jeg ender med at følelsen af, at jeg er blevet behandlet fair.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #62: 30 Okt 2012, 02:11 »

Så var der noget vigtigt, jeg havde misset. Så giver det hele ganske god mening. Jeg må sige, at jeg så heller ikke helt forstår Crewet her. De har jo tydeligvis stillet et spørgsmål, som du har svaret rigtigt på. At de så har ment noget andet, må de jo tage på deres kappe. Som du sikkert også selv synes, er præmien lidt ligegyldig, da det blot er fiktive penge, men nu bliver det jo en principsag.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010