home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 446 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?  (Læst 20561 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #30: 30 Okt 2012, 00:10 »

Nej, vi kommer desværre nok aldrig videre. Det, de kan gøre, er at give folk point på de spørgsmål, som de egentlig har svaret rigtigt på. Det er sgu da bare mere princippet for mit vedkommende.

Det var i 2010, hvor der var en, der ikke havde talt heeeelt rigtigt. Heldigvis kom det ikke til at betyde noget, da ham, der blev 'snydt' også vandt lodtrækningen. Smiley

Jeg forstår godt princippet, og kan sagtens forstå jer. Men jeg synes man har kørt i det længe nok Smiley

2010 tror jeg stadig at jeg sad i crewet i min første periode. Jeg kan slet ikke huske at der var problemer med FM Quiz'en dengang? Men jeg betvivler ikke at du har ret. Så er spørgsmålet om man bør sløjfe den konkurrence i fremtiden, for hvis der sker fejl hver andet eller tredje år, så er det jo ikke værd at lave den. Så skal man finde på alternativer som nekrolog- eller digtkonkurrencerne, man før har brugt.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

El Jefe
Gæst
 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #31: 30 Okt 2012, 00:11 »

Hey. Lad lige være med at blande mig ind i det, NJ.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #32: 30 Okt 2012, 00:12 »

Jeg syntes det er utroligt så travlt crewet (Og nogle brugere) har med at pointere at dem der er i crewet er frivillige og de ligger deres fritid i det og alt det ævl, selvom det ikke er det som diskussionen egentlig handler om. Stop nu med at bruge det som undskyldning for at det er gået skævt. Det handler jo om at der er blevet sløset og at tingene slet ikke er blevet kigget igennem på nogen måde. Hellere i kommer med resultatet et par dage senere end at i kommer med det og det så er sløset. Det at i er frivillige osv. er sgu ikke en undskyldning.

I øvrigt syntes jeg at Sune skal prøve at ringe til TV3. Jeg er sikker på de gerne vil lave et reality program baseret på hændelserne der sker på FmFreaks. Siden bliver jo efterhånden en større og større joke. Det er helt sikkert noget de kan bruge der. Så kan Sune måske også tjene lidt penge.
Logged


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #33: 30 Okt 2012, 00:14 »

Nu har jeg i en del år, og også den sidste tid, fulgt med på sidelinjen herinde, og jeg syntes godt nok der er mange utaknemmelige stakler herinde !
I burde sgu være glade for at der er et crew, der bruger timer af deres liv på at skrive artikler, lave fede konkurrencer, hvor man oven i købet kan vinde nogle fede præmier, og alt muligt andet fedt til FM.

Så kan det godt være at de har lavet en lille brøler, men det er sgu da menneskeligt at fejle, så tag jerlige engang sammen, vær lidt taknemmelig over crewets arbejde og kom over det !

Der er lavet en fejl (eller to, kommer jo an på, hvordan man ser på det). Men crewet siger, at det ikke har nogen betydning for, hvem der vinder spillet. Hvorfor retter de så ikke bare deres fejl, så folk fik det, de ønskede? Så ville det da efter min mening gå langt mere smertefrit.

Jeg forstår godt princippet, og kan sagtens forstå jer. Men jeg synes man har kørt i det længe nok Smiley

2010 tror jeg stadig at jeg sad i crewet i min første periode. Jeg kan slet ikke huske at der var problemer med FM Quiz'en dengang? Men jeg betvivler ikke at du har ret. Så er spørgsmålet om man bør sløjfe den konkurrence i fremtiden, for hvis der sker fejl hver andet eller tredje år, så er det jo ikke værd at lave den. Så skal man finde på alternativer som nekrolog- eller digtkonkurrencerne, man før har brugt.

Jeg skal jo ikke bestemme, hvilke konkurrencer der skal køres på siden. Så det må Sunbao da helt selv styre. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #34: 30 Okt 2012, 00:15 »

Arh, man kan nu bruge de imaginære penge på at skifte brugernavn og oddse!

Jeg har nu også tilkendegivet min mening og synes at crewet skal rette op på fejlen. At man er stædig og ikke vil indrømme at Vinokourovs svar er korrekt, lyder efterhånden mere pinligt end stålfast. Det var noget der gik i mine dage, men ikke mere..

Men for så også lige at forsvare crewet lidt, så har jeg selv været inde over 2-3 af disse quizzer, og det er UFATTELIGT svært at formulere en quiz så den ikke kan misforstås. Jeg mindes at vi brugte LANG tid på at diskutere hver enkelt spørgsmål og være sikre på at det ikke kunne misforstås og der ikke kunne være flere svarmuligheder, men det er helt vildt så anderledes enkelte brugere tænker, og så kom der alligevel altid opfølgningsspørgsmå l hvor man måtte præcisere et eller andet. Her er det så ikke blevet præciseret, og så må man jo bare beslutte om de indgivne svar er korrekte eller ej. Eftersom Vinokourovs svar er korrekt i forhold til spørgsmålet, forstår jeg så ikke at der ikke blot blive indrømmet dette og rettet op på fejlen, så vi kan komme videre i teksten.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #35: 30 Okt 2012, 00:18 »

X, hvorfor skal du lave et prima indlæg, for så at ødelægge det med de sidste par linier? crazy

Du har ret i, at det at være frivillig ikke er en undskyldning i sig selv. Men når man har en deadline man skal arbejde ud fra, så skal den jo overholdes. Man kan ikke bare skyde tingene foran sig i det uendelige, for pludselig er spillet her Peace

Når man er frivillig arbejdskraft, så er det ikke altid det  har første prioritet. Har man en travl hverdag, så gør det bare at man ikke kan altid kan afsætte de timer det tager at få gennemarbejdet tingene ordentligt. Det er for dumt, enig, men hvis crewet er presset på mandetimer, så forklarer det altså hvorfor der til tider kommer sløset arbejde ud af det. I orden? nej. Men det er en forklaring på hvorfor det sker.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #36: 30 Okt 2012, 00:21 »

X, hvorfor skal du lave et prima indlæg, for så at ødelægge det med de sidste par linier? crazy

Du har ret i, at det at være frivillig ikke er en undskyldning i sig selv. Men når man har en deadline man skal arbejde ud fra, så skal den jo overholdes. Man kan ikke bare skyde tingene foran sig i det uendelige, for pludselig er spillet her Peace

Når man er frivillig arbejdskraft, så er det ikke altid det  har første prioritet. Har man en travl hverdag, så gør det bare at man ikke kan altid kan afsætte de timer det tager at få gennemarbejdet tingene ordentligt. Det er for dumt, enig, men hvis crewet er presset på mandetimer, så forklarer det altså hvorfor der til tider kommer sløset arbejde ud af det. I orden? nej. Men det er en forklaring på hvorfor det sker.

Det er sgu da en skide god ide!
Logged


TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #37: 30 Okt 2012, 00:22 »

@Neymar
Jo, den skid var givet vis slået, og det ville da også klart være det nemmeste at gøre. Det ændrer imidlertid ikke på den manglende sammenhæng imellem indsats og gevinst.

@TheX
Du misforstår hvad jeg siger, såfremt du hentyder til mig. Det at de er frivillige er ikke en undskyldning for at lave fejl. Til gengæld er det "Jeg har ret til"-mentaliteten, der er skyld i at frivilligt arbejde er en uddøende race. Stod jeg som frivillig medarbejder her eller et hvilket som helst andet sted, så gad jeg ikke tage initiativ til noget, hvis det her er takken for at begå en fejl, og det er netop pointen. Jeg synes I skal brokke videre og blive enige om hvor amatøragtige og sløsede den/de konkurrenceansvarli ge er, og så kan vi se om der kommer en ny konkurrence næste år.
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #38: 30 Okt 2012, 00:24 »

Der er lavet en fejl (eller to, kommer jo an på, hvordan man ser på det). Men crewet siger, at det ikke har nogen betydning for, hvem der vinder spillet. Hvorfor retter de så ikke bare deres fejl, så folk fik det, de ønskede? Så ville det da efter min mening gå langt mere smertefrit.

Omvendt kan man så sige at hvis det ikke har nogen betydning for hvem der vinder spillet, hvorfor så gøre et så stort nummer ud af, det er jo blot et ramaskrig uden nogen nytte, en storm i et glas vand og andre pensionerede fraser, der i det hele opsummere det simple fact at det er ligegyldigt, lad det ligge, og lad så vær med at hetze de stakkels crewmembers, det er jo til at få lange løg over, og hjælper bestemt ikke på moralen, i forhold til det arbejde de gør herinde...
Logged




Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #39: 30 Okt 2012, 00:30 »

@Neymar
Jo, den skid var givet vis slået, og det ville da også klart være det nemmeste at gøre. Det ændrer imidlertid ikke på den manglende sammenhæng imellem indsats og gevinst.

Du har set lyset! Så er det, at jeg tænker - hvorfor gør crewet så ikke det? I stedet for bare at skulle spille det sådan. "Vi ved, at vi (måske) har fejlet, men vi gider ikke ændre det, fordi (indsæt selv en eller anden mærkelig begrundelse)"

Sammenhæng mellem indsats og gevinst betyder ikke så meget for mig her, det er nu bare princippet. Det ville være så meget nemmere, hvis de rettede op på deres fejl.

Omvendt kan man så sige at hvis det ikke har nogen betydning for hvem der vinder spillet, hvorfor så gøre et så stort nummer ud af, det er jo blot et ramaskrig uden nogen nytte, en storm i et glas vand og andre pensionerede fraser, der i det hele opsummere det simple fact at det er ligegyldigt, lad det ligge, og lad så vær med at hetze de stakkels crewmembers, det er jo til at få lange løg over, og hjælper bestemt ikke på moralen, i forhold til det arbejde de gør herinde...

Har jeg skrevet tidligere. For mig er det mest princippet i det, at de har fejlet, men ikke gider at rette op på deres fejl. Retning af fejl = ro (eller i hvert fald mere ro). Ingen retning af fejl og spille det som de har gjort = mere larm.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #40: 30 Okt 2012, 00:35 »

Du har set lyset! Så er det, at jeg tænker - hvorfor gør crewet så ikke det? I stedet for bare at skulle spille det sådan. "Vi ved, at vi (måske) har fejlet, men vi gider ikke ændre det, fordi (indsæt selv en eller anden mærkelig begrundelse)"

Sammenhæng mellem indsats og gevinst betyder ikke så meget for mig her, det er nu bare princippet. Det ville være så meget nemmere, hvis de rettede op på deres fejl.

Har jeg skrevet tidligere. For mig er det mest princippet i det, at de har fejlet, men ikke gider at rette op på deres fejl. Retning af fejl = ro (eller i hvert fald mere ro). Ingen retning af fejl og spille det som de har gjort = mere larm.

I så fald vil jeg mene, uden at have hensigt i at fornærme dig eller andre, at det er en ufattelig barnelig holdning at have. Crewet har taget en beslutning, og den skal der rettes ind efter, hvilket der også står i reglementet, som du, jeg og alle andre har accepteret da vi oprettede brugere.

Stop tuderiet og kom videre, og det bliver så sidste ord fra mig.
Logged




plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #41: 30 Okt 2012, 00:37 »

Neymar, jeg tror alle har fattet at det er blevet en principsag for dig, men hvad får du ud af at kæmpe den kamp fortsat? Smiley

Jeg er 100 på at crewet har hørt dig. At de ikke vælger at gøre noget ved det er så deres sag. Bliver man bare ved med at stå fast og sige, at man er uenig, så bliver det til sidst bare baggrundsstøj. Det at du har råbt højt omkring det her gør forhåbentlig, at de tager det til sig og gør det bedre i fremtiden. Men jeg tror det ligger klart, at de ikke har tænkt sig at ændre noget ved den nu afsluttede konkurrence.

Du var og er uenig i den beslutning de traf, men bare se hvor meget det hjælpe fodboldspillerne at brokke sig over dommeren bagefter kampen. Det er uhyre sjældent de faktisk får noget ud af det. Det duer ikke at de brokker sig i ugevis efter. Hvad skulle det nytte?

Det er ikke for at provokere dig eller tale ned til dig, men kan vi ikke bare lukke den og se fremad i stedet for at tvære rundt i det? Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #42: 30 Okt 2012, 00:37 »

@Neymar

For nu at kneppe det sidste liv ud af fluen, så blev det principielle vel opnået, da Sune klart og tydeligt indrømmede at have fejlet i optællingen. Mht. Freak$, så er vi da helt enige i, at det da var nemmest at føje de utilfredse brugere og dermed lukke den med det samme, men omvendt, så forstår jeg heller ikke hvorfor man gider blive ved med at argumentere for noget hvor "modstanderen" vel har lagt sig fladt ned på maven, og det eneste, der er tilbage at opnå, er Freak$. Men om ikke andet, kan vi da være enige i at være uenige i dette. Min seng kommer snart selv og henter mig, så jeg vil komme den i forkøbet og lave ninja-bagholdsangreb på den nu. Godnat drenge...
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Søgaard
Gæst
 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #43: 30 Okt 2012, 00:42 »

Vinokourovs svar er ganske korrekt i forhold til hvad der bliver spurgt om, men ikke hvad crewet reelt har ment med spørgsmålet. Jeg er helt enig med Hawken i, at der bør falde en udbetaling i dette tilfælde, men jeg er helt og aldeles imod at det bliver kørt så langt ud fra flere brugere. Neymar må jo åbenbart føle sig trådt over tæerne, siden han har så travlt med at tale Vinos sag. Hvis de 50.000 freak$ er så vigtige for Vinokourovs overlevelse og eventuelle andre, som er blevet snydt, så skal jeg da gerne starte en indsamling, så de kan få brød på bordet eller noget... Grunden til kortet med crewet er frivilligt bliver spillet, er jo at folk gør dette efter skole og arbejde, hvilket ikke altid giver en masse tid til det arbejde, som skal gøres herinde. Det gør jo, at fejl kan forekomme, hvilket er beklageligt og det er jeg sikker på, at både crew og brugere gerne så ikke skete, men sådan er virkeligheden, når det er frivilligt arbejde. Jeg er sgu heller ikke ligeså koncentreret, når jeg som tutor på universitetet er på "arbejde",som jeg er, når jeg er på mit rigtige arbejde. Ganske enkelt fordi jeg er tutor af egen fri vilje og det er ulønnet og derfor er guleroden ikke noget fysisk jeg på et tidspunkt får i hånden, men derimod er det lysten, der driver værket. Når der kommer sådan et ramaskrig, hvis der bliver lavet en fejl, så bliver det næppe til mange ansøgninger til crewet, hvilket iøvrigt allerede nu er på et minimum. Yderste konsekvens er jo, at siden må lukke ned, hvis man ikke kan finde disse frivillige hænder og det er næppe i nogens interesse og hvis det er i nogens interesse, så må personen/personerne godt nok have et sølle liv. Til tider kan man tro, at der er enkelte af disse på siden, men det er en helt anden historie.

Jeg ser både i denne sag og den forrige, at enkelte brugere konsekvent udtrykker sig negativt om crewets og dens funktion her på siden. Javel er det ikke et par heldige sager, men i begge sager føler jeg, at man har kørt diskussionen helt ud på et sidespor, hvor der bliver sat spørgsmålstegn ved crewets funktion, grundet et manglende svar og nu på grund af sølle 50.000 freak$. Hvis vi havde haft et FM13 i spil, ja, så kunne jeg da forstå at Vinokourov ville være irriteret, men når der er tale om 50.000 freak$, så er vi nede i så små ting, at det blot bliver diskuteret, fordi folk keder sig her en mandag aften. Selvom der var tale om et FM13, så håber jeg da alle herinde er villige til at smide de 250-300 kroner for spillet og ikke begynder at tude i sådan en grad, som jeg faktisk synes det efterhånden kandiderer til. Princip eller ej, så er det en vanvittig idiotisk diskussion, som er komplet ligegyldig, ligesom mit indlæg, som jeg har brug de sidste 5 minutter på at skrive også er ligegyldig.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #44: 30 Okt 2012, 00:44 »

I så fald vil jeg mene, uden at have hensigt i at fornærme dig eller andre, at det er en ufattelig barnelig holdning at have. Crewet har taget en beslutning, og den skal der rettes ind efter, hvilket der også står i reglementet, som du, jeg og alle andre har accepteret da vi oprettede brugere.

Stop tuderiet og kom videre, og det bliver så sidste ord fra mig.

Fedt, så kan jeg jo skrive, hvad jeg vil nu, uden du svarer igen.

Derfor: L.. nu bare r...n

Edit: Hvem har ændret mit tastatur, så den skriver "." i stedet for bogstaver? Weird. "Lol nu bare videre" skulle der have stået, det må være noget autocorrect med det sidste.

Neymar, jeg tror alle har fattet at det er blevet en principsag for dig, men hvad får du ud af at kæmpe den kamp fortsat? Smiley

Jeg er 100 på at crewet har hørt dig. At de ikke vælger at gøre noget ved det er så deres sag. Bliver man bare ved med at stå fast og sige, at man er uenig, så bliver det til sidst bare baggrundsstøj. Det at du har råbt højt omkring det her gør forhåbentlig, at de tager det til sig og gør det bedre i fremtiden. Men jeg tror det ligger klart, at de ikke har tænkt sig at ændre noget ved den nu afsluttede konkurrence.

Du var og er uenig i den beslutning de traf, men bare se hvor meget det hjælpe fodboldspillerne at brokke sig over dommeren bagefter kampen. Det er uhyre sjældent de faktisk får noget ud af det. Det duer ikke at de brokker sig i ugevis efter. Hvad skulle det nytte?

Det er ikke for at provokere dig eller tale ned til dig, men kan vi ikke bare lukke den og se fremad i stedet for at tvære rundt i det? Peace
Så bare fordi nogen ikke lige mener det samme som mig, så skal jeg bare kaste mig tilbage og lade det ligge?

Jeg er faktisk over 100 på, at crewet har hørt mig. Det har jeg da i hvert fald sørget for.

"Du var og er uenig i den beslutning de traf, men bare se hvor meget det hjælpe fodboldspillerne at brokke sig over dommeren bagefter kampen. Det er uhyre sjældent de faktisk får noget ud af det. Det duer ikke at de brokker sig i ugevis efter. Hvad skulle det nytte?"

Så må det jo betyde, at der overhovedet ikke er nogen, der brokker sig til dommeren efter en fejldom...

Jeg vil egentlig bare gerne høre fra crewet, hvorfor de mener, at de ikke skal rette de fejl. Smiley
« Seneste Redigering: 30 Okt 2012, 00:49 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010