home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  2 Brugere, 460 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?  (Læst 20563 gange)
Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #15: 28 Okt 2012, 23:46 »

Nu er dem med 14 rigtige blevet placeret på 3.-pladsen. Her vil jeg egentlig også gerne placeres. Det kan simpelthen ikke passe, at mit rigtige svar ikke bliver godtaget pga. en fejl, som sidens ejer har lavet. Det er virkelig ikke god stil. Men sådan er det vel: Den store vinder over den lille. Fatter det ikke.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #16: 29 Okt 2012, 18:00 »

Hvor har du dog ret, og hvor er det skidt håndteret af crewet. Du har ingen fejl lavet. Du burde få en delt 3. plads og få 50.000 freaks. Så kan crewet være glade for, at det ikke kostede dig et eventuelt lod i lodtrækningen om FM13. Det er dog mere princippet.

Jeg håber, at crewet ændrer denne beslutning.
« Seneste Redigering: 29 Okt 2012, 18:06 af Jakob E » Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #17: 29 Okt 2012, 19:10 »

Helt enig i at dette er en gevaldig ommer. Det er overhovedet ikke okay at "rette hurtigt", og ikke tage det 100% seriøst, når så mange har brugt massere  tid på at finde svar på quizzen. Og jeg mener også helt klart at det med Aprilsnaren er fuldkommen korrekt, så længe spørgsmålet er formuleret som det nu engang er.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #18: 29 Okt 2012, 20:36 »

Jeg synes virkelig, at crewet har gjort det dårligt i denne konkurrence. En helt igennem elendig udførelse efter min mening. Hvordan kan I lave en række spørgsmål og offentliggøre dem uden I egentlig ved, om I kan svare på dem?

Og hvordan kan I ikke give point for dette spørgsmål, som Vino har svaret på? Og hvordan kan I ikke give point på spørgsmål 11, når prospects tidligere f.eks. ikke har talt med der, hvis man kun har regnet med det 'rigtige' crew?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #19: 29 Okt 2012, 21:23 »

Hvor har du dog ret, og hvor er det skidt håndteret af crewet. Du har ingen fejl lavet. Du burde få en delt 3. plads og få 50.000 freaks. Så kan crewet være glade for, at det ikke kostede dig et eventuelt lod i lodtrækningen om FM13. Det er dog mere princippet.

Jeg håber, at crewet ændrer denne beslutning.

Det er i orden at mene vi ikke ar været gode nok i vores arbejde - men flere andre at forstået spørgsmålet korrekt og at Vinokourov ikke har forstået det således er jo beklageligt, men det gør ikke svaret mere rigtigt - var der nu ikke nogen som havde svaret rigtigt, så kunne det være at man kunne stille større spørgsmålstegn ved det.

Dermed siger jeg også at det ikke ændres, da svaret ikke er korrekt.

Helt enig i at dette er en gevaldig ommer. Det er overhovedet ikke okay at "rette hurtigt", og ikke tage det 100% seriøst, når så mange har brugt massere  tid på at finde svar på quizzen. Og jeg mener også helt klart at det med Aprilsnaren er fuldkommen korrekt, så længe spørgsmålet er formuleret som det nu engang er.

Jeg er helt enig i at det er under kritik at sammen tællingen skete hurtigt, og det beklager vi dybt.

Jeg synes virkelig, at crewet har gjort det dårligt i denne konkurrence. En helt igennem elendig udførelse efter min mening. Hvordan kan I lave en række spørgsmål og offentliggøre dem uden I egentlig ved, om I kan svare på dem?

Og hvordan kan I ikke give point for dette spørgsmål, som Vino har svaret på? Og hvordan kan I ikke give point på spørgsmål 11, når prospects tidligere f.eks. ikke har talt med der, hvis man kun har regnet med det 'rigtige' crew?

Vi har alle spædet til med spørgsmål og har således hver især svarene på dem, med hensyn til det udgåede spørgsmål, så mente vi at have svaret og så kom vi i tvivl - så mente vi det var bedre at tage spørgsmålet ud, ellers havde det jo også været til debat. Men den beslutning tog vi, da det var bedste løsning.

Med hensyn til dit spørgsmål omkring Vinokourovs svar har jeg kommenteret det ovenfor. Og med hensyn til hvem der er med i crewet - ser vi crewprospekts som en del af crewet i den periode de er prospekts. Jeg er ganske enig i vi desværre burde have svaret på det spørgsmål omkring hvem der hørte til crewet, det er selvfølgelig beklageligt. Men at folk lytter til et tidligere Crew medlem gør ikke at det bliver det korrekte svar, eftersom han ikke har været med til at udforme spørgsmålene.

Vi kan kun være enige om at konkurrencen ikke har været optimal, hvilket vi skal være de første til at beklage. Men nu er det første konkurrence i længere tid, som er gået galt, vi er ikke professionelle, så jeg håber i kan bære over med den mindre gode håndtering. Vi bestræber os på at alt der kommer fra os er af højest mulige kvalitet, men hvor der handles, der spildes. Jeg håber selvfølgelig at vi fremadrettet undgår sådanne misforståelser, og fremadrettet vil vi være mere opmærksomme på vores formuleringer.
« Seneste Redigering: 29 Okt 2012, 21:35 af Hcan » Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #20: 29 Okt 2012, 23:33 »

Vi har alle spædet til med spørgsmål og har således hver især svarene på dem, med hensyn til det udgåede spørgsmål, så mente vi at have svaret og så kom vi i tvivl - så mente vi det var bedre at tage spørgsmålet ud, ellers havde det jo også været til debat. Men den beslutning tog vi, da det var bedste løsning.

Med hensyn til dit spørgsmål omkring Vinokourovs svar har jeg kommenteret det ovenfor. Og med hensyn til hvem der er med i crewet - ser vi crewprospekts som en del af crewet i den periode de er prospekts. Jeg er ganske enig i vi desværre burde have svaret på det spørgsmål omkring hvem der hørte til crewet, det er selvfølgelig beklageligt. Men at folk lytter til et tidligere Crew medlem gør ikke at det bliver det korrekte svar, eftersom han ikke har været med til at udforme spørgsmålene.

Vi kan kun være enige om at konkurrencen ikke har været optimal, hvilket vi skal være de første til at beklage. Men nu er det første konkurrence i længere tid, som er gået galt, vi er ikke professionelle, så jeg håber i kan bære over med den mindre gode håndtering. Vi bestræber os på at alt der kommer fra os er af højest mulige kvalitet, men hvor der handles, der spildes. Jeg håber selvfølgelig at vi fremadrettet undgår sådanne misforståelser, og fremadrettet vil vi være mere opmærksomme på vores formuleringer.

Når I skriver således i spørgsmålet "Hvad sker der i Football Manager 2012, hvis man den første 1. april også når datoen 1. april i spillet ?", hvordan kan det så ikke være i orden bare at skrive aprilsnar? Det er jo det, der sker? Der kommer en aprilsnar. Det var da også kun mere held end forstand, at jeg lige fik skrevet et eller andet random efter mit svar til det spørgsmål.

Hvis I alle har spædet til med spørgsmål, hvorfor har I så ikke også haft svarene klar på forhånd (inden I lægger til op på siden), hvis I nu alle har spædet til og hjulpet til, som det fremgår i dit indlæg. Men ja, det er da den bedste beslutning, når I ikke kender svaret på spørgsmålet, I har lagt op.

"Men at folk lytter til et tidligere Crew medlem gør ikke at det bliver det korrekte svar". Hm, det mener du vel. Jeg ved bare, at han har stået for konkurrencen før, og jeg tjekkede tidligere konkurrencer, hvor der var lignende spørgsmål. Der hørte prospects ikke med. Så er det vel klart, at jeg går ud fra det, når der ikke bliver annonceret noget fra crewet? Han (ham, der har stået for det før) skriver, at prospects ikke tæller med som et af de første indlæg i tråden, og der er simpelthen ingen fra crewet der har set det indlæg. Besynderligt.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #21: 29 Okt 2012, 23:46 »

Han (ham, der har stået for det før) skriver, at prospects ikke tæller med som et af de første indlæg i tråden, og der er simpelthen ingen fra crewet der har set det indlæg. Besynderligt.

Lige den her er jeg nødt til at kommentere på Wink

Havde jeg stået med konkurrencen for crewet, så havde jeg heller ikke reageret på at nogen antog et eller andet. Hvis alle deltagerne i konkurrencen har tænkt sig at følge en, der ikke står for konkurrencen, bare fordi han tidligere har erfaring med det, så er det deres problem. Hvis et crewmedlem går ind og kommenterer på sådan noget, så har de indirekte givet hjælp til konkurrencen, hvilket ikke er i nogens interesse set med crewets øjne.

At nogen har TIDLIGERE erfaring med noget er netop tidligere erfaring. Det kan føre dig langt, men tiderne ændrer sig også , og dermed bliver erfaring nogle gange overflødiggjort. Bare tag det indenfor medicinens verden! Nogle af de ting man sværgede til for 30 år siden bruger man ikke i dag, og dermed er dem der har stor erfaring i datidens rutiner ikke længere de førende på området, fordi der er nye og bedre rutiner. Det tager ikke deres erfaring fra dem, men set fra omverdenens synspunkt er erfaringen bare ikke længere relevant.

Igen - din anke med at ingen fra crewet læste og reagerede på det indlæg kan du ikke klandre dem for. De er i deres gode ret til at tie stille, når nogen kommer med en antagelse.

Og skal vi så ikke snart få lukket den diskussion? Crewet klokkede i den med den her konkurrence, men det er første gang i mine 3-4 år på siden det er sket. Fejl sker, lad os komme videre. Det er op til crewet om de vil kompensere dem det er gået ud over eller ej, og jeg tvivler på at videre kritik vil ændre på noget.


Og så vil jeg faktisk sige, at jeg godt kan forstå, at de ikke godtager svaret 'aprilsnar'. Det har været kotume i rigtig lang tid, at man på den slags spørgsmål forventer mere uddybende svar. Bare tag den quiz der var for et par år tilbage. Der var det det samme, og der brokkede folk sig også. Jeg ved godt at jeg har sagt, at tiderne skifter, men dermed ikke sagt at alting skifter Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #22: 29 Okt 2012, 23:50 »

Dermed siger jeg også at det ikke ændres, da svaret ikke er korrekt.
Nå, så spillet kommer altså ikke med nogen aprilsnar? Hvad sker der så?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #23: 29 Okt 2012, 23:53 »

Det er fint, Pluto.

Men nu er den en vis person fra crewet, der har undskyldt og sagt, at det er meget beklageligt, de ikke har svaret på det med crewet.

"At nogen har TIDLIGERE erfaring med noget er netop tidligere erfaring. Det kan føre dig langt, men tiderne ændrer sig også , og dermed bliver erfaring nogle gange overflødiggjort. Bare tag det indenfor medicinens verden! Nogle af de ting man sværgede til for 30 år siden bruger man ikke i dag"

Nå ja, det er også 100% det jeg mener... Det er jo ikke det, at det har ændret sig, det er jo mere det, at det ikke er blevet annonceret eller blevet gjort klart. Når det er et så 'svært' spørgsmål, hvor man ikke kan være helt sikre på, hvor folk bor, burde det da gøres klart, hvem det egentlig er, der tæller med.

Edit: "Og skal vi så ikke snart få lukket den diskussion? Crewet klokkede i den med den her konkurrence, men det er første gang i mine 3-4 år på siden det er sket. Fejl sker, lad os komme videre. Det er op til crewet om de vil kompensere dem det er gået ud over eller ej, og jeg tvivler på at videre kritik vil ændre på noget."

Lol, det er da ikke mange år siden, der blev klokket i optællingen også.

« Seneste Redigering: 29 Okt 2012, 23:54 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #24: 29 Okt 2012, 23:55 »

Det kan vi så være helt enige i Peace

Men igen vil jeg holde mig til, at jeg ikke tror man vil komme videre med kritik af crewets håndtering af det her. Vi kan alle være enige om, at det er under al kritik, at quizens svar ikke er blevet tjekket ordentligt igennem. Det har crewet også været ude at undskylde. Mere kan de ikke gøre, medmindre de mener det er på sin plads at kompensere de deltagere det er gået ud over. Det kan gøres med freak$, men hvor stor en forskel gør det for nogen? Smiley

Jeg synes vi skal komme videre, for det er for sent at ændre på noget nu sådan som jeg ser det.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #25: 29 Okt 2012, 23:56 »

Lol, det er da ikke mange år siden, der blev klokket i optællingen også.

Hvornår var det da? Smiley

Det kan jeg i hvert fald ikke huske, så Peace

Men selektiv hukommelse er så også en af mine svagheder crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #26: 30 Okt 2012, 00:03 »

Det kan vi så være helt enige i Peace

Men igen vil jeg holde mig til, at jeg ikke tror man vil komme videre med kritik af crewets håndtering af det her. Vi kan alle være enige om, at det er under al kritik, at quizens svar ikke er blevet tjekket ordentligt igennem. Det har crewet også været ude at undskylde. Mere kan de ikke gøre, medmindre de mener det er på sin plads at kompensere de deltagere det er gået ud over. Det kan gøres med freak$, men hvor stor en forskel gør det for nogen? Smiley

Jeg synes vi skal komme videre, for det er for sent at ændre på noget nu sådan som jeg ser det.

Nej, vi kommer desværre nok aldrig videre. Det, de kan gøre, er at give folk point på de spørgsmål, som de egentlig har svaret rigtigt på. Det er sgu da bare mere princippet for mit vedkommende.

Hvornår var det da? Smiley

Det kan jeg i hvert fald ikke huske, så Peace

Men selektiv hukommelse er så også en af mine svagheder crazy

Det var i 2010, hvor der var en, der ikke havde talt heeeelt rigtigt. Heldigvis kom det ikke til at betyde noget, da ham, der blev 'snydt' også vandt lodtrækningen. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #27: 30 Okt 2012, 00:03 »

Jeg har hverken stået for eller deltaget i konkurrencen, men har alligevel fulgt denne tråd. Crewet har lavet en fejl/uheldighed, de har undskyldt og erkendt, og skal vi så ikke komme videre? Jeg forstår godt, at man er utilfreds med at der er sket fejl, men face it, det er folk der frivilligt lægger timer i holde dette forum kørende samt bl.a. tager initiativ til, at en heldig bruger får et gratis FM2013 som følge af konkurrencen.

Så vidt jeg forstår, så går diskussionen på at nogen ikke fået nogle Freak$, som de ville kunne opnå ved en potentielt højere placering i konkurrencen. Vi taler om imaginære "penge", som man kan bruge på... intet???

Jeg vil ikke nedværdige mig til at uddele kiks, da jeg udmærket godt forstår frustrationen over (måske) at være blevet snydt, men prøv lige at kigge lidt indad og se om appeller og argumenter står mål med den missede gevinst?

Kom videre, glæd Jer til på fredag, og skriv på forum, når I har ført Døllefjelde-Musse til sejr i Champions League. Det er god karma i stedet for alt det brok...
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #28: 30 Okt 2012, 00:08 »

Nu har jeg i en del år, og også den sidste tid, fulgt med på sidelinjen herinde, og jeg syntes godt nok der er mange utaknemmelige stakler herinde !
I burde sgu være glade for at der er et crew, der bruger timer af deres liv på at skrive artikler, lave fede konkurrencer, hvor man oven i købet kan vinde nogle fede præmier, og alt muligt andet fedt til FM.

Så kan det godt være at de har lavet en lille brøler, men det er sgu da menneskeligt at fejle, så tag jerlige engang sammen, vær lidt taknemmelig over crewets arbejde og kom over det !
Logged




Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejlagtigt resultat af FmFreaks-quizzen?
« Svar #29: 30 Okt 2012, 00:09 »

Jeg har hverken stået for eller deltaget i konkurrencen, men har alligevel fulgt denne tråd. Crewet har lavet en fejl/uheldighed, de har undskyldt og erkendt, og skal vi så ikke komme videre? Jeg forstår godt, at man er utilfreds med at der er sket fejl, men face it, det er folk der frivilligt lægger timer i holde dette forum kørende samt bl.a. tager initiativ til, at en heldig bruger får et gratis FM2013 som følge af konkurrencen.

Jamen, hvis de har lavet en fejl, hvorfor retter de så ikke op på den? Så er jeg da ligeglad, om det er frivilligt eller ej.

Så vidt jeg forstår, så går diskussionen på at nogen ikke fået nogle Freak$, som de ville kunne opnå ved en potentielt højere placering i konkurrencen. Vi taler om imaginære "penge", som man kan bruge på... intet???

Hvis det bare er imaginære penge, hvorfor retter crewet så ikke bare op på deres fejl? Så var den skid jo slået forholdsvis hurtigt, tror du ikke?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010