home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 995 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Betaen - Jeres første indtryk?
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Betaen - Jeres første indtryk?  (Læst 38647 gange)
Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #75: 21 Okt 2012, 15:39 »

Det mener
Det vil overhovedet ikke være et paradoks. I virkeligheden analyserer du på virkeligheden. Hvorfor skulle det ikke være muligt selv at analysere ud fra 3D-delen, frem for at bruge statistik genereret på baggrund af disse kampe? Du behøver jo ikke fjerne det statistiske slutprodukt, du kan vælge at kombinere dette med din egen analyse fra 3D kampen.

Problemet er sådan set bare, at du ikke behøver at se en kamp i virkelgheden for at vide, hvordan den forløb eller hvilke spillere der gjorde det godt i den kamp.

Du kan få  statistik, for hvordan den enkelte spiller har bevæget sig i kampen, hvor de har miste bolden. Hvor de har vundet bolden, hvor mange succesfulde afleveringer de har haft, hvor de har forsøgt disse aflevering, hvor mange skud de har haft, hvor de har afsluttet fra. Alt dette kan du finde i virkeligheden og bruge til at vurdere hvordan en kamp har forløbet. Hvilket en del træner har vedkendt, at de også gør.

så jo, det er et paradox at fjerne vittigheden af  statistik i Fm, især når det er det Fm er bygget op om. Den store konkurrent Fifa manager, har det i eftersøger. Men som vi alle ved, så er det spil ikke Fm. Hvorfor så lave Fm om til Fifa Manager, når man ved at den del af Fm's fanbasen ville forlade spillet det øjeblik, du tvinger dem til at bruge 3D kampe.
« Seneste Redigering: 21 Okt 2012, 15:54 af Phata » Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #76: 21 Okt 2012, 15:39 »

Undskyld Phata, jeg tror slet ikke du forstår, hvad jeg skriver. Jeg skriver ingen steder, at man skal fjerne hverken funktionaliteten eller vigtigheden af statiskker. Blot at gengivelsen ved hjælp af ME'en, bør være så realistisk, at dette skal være det primære værktøj, ligesom i virkeligheden, dette vil også give bedre statistiske produkter. Som jeg ser det, har ME'en også været en meget god gengivelse af fodbold indtil nu, men det mangler måske de sidste 5-10%, som jeg håber de ihvertfald kan tage lidt af i år.
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #77: 21 Okt 2012, 15:51 »

Phata, hvad fabler du om? Jeg snakker på ingen måde om 3D. Jeg har spillet det her spil i mange år efterhånden, og været på denne side siden dens fødsel, og fra start været stor modstander af 3D, af samme årsag sværger jeg til 2D. Det jeg netop siger er, at ME'en, som altså er selve måden spillerne bevæger og interagerer og spiller på, skal være bedre. Det har intet at gøre med grafikken, for den er jeg ligeglad med. Jeg går selv op i taktikken i FM til det ekstreme, og mener at forbedring af ME'en vil betyde en forbedring af gengivelsen af fodbolden der vises, og dermed både 2D-visningen og de statistikker som du benævner, da de uden tvivl er vigtige. Men der er jo en grund til, at virkelighedens managers møder op til kampen, og viser video'er af kampene til deres spillere, og det er, at selve spillet på banen stadig med flere længder er vigtigere end det statistiske slutprodukt.

Og så kan jeg lige cementerer, at ME betyder gengivelsen af fodbolden. Den har INTET har med 3D at gøre, og min kritik INTET har med 3D at gøre, da jeg ikke bruger 3D, og ikke kunne finde på det.
Logged

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #78: 21 Okt 2012, 15:53 »

Phata, hvad fabler du om? Jeg snakker på ingen måde om 3D. Jeg har spillet det her spil i mange år efterhånden, og været på denne side siden dens fødsel, og fra start været stor modstander af 3D, af samme årsag sværger jeg til 2D. Det jeg netop siger er, at ME'en, som altså er selve måden spillerne bevæger og interagerer og spiller på, skal være bedre. Det har intet at gøre med grafikken, for den er jeg ligeglad med. Jeg går selv op i taktikken i FM til det ekstreme, og mener at forbedring af ME'en vil betyde en forbedring af gengivelsen af fodbolden der vises, og dermed både 2D-visningen og de statistikker som du benævner, da de uden tvivl er vigtige. Men der er jo en grund til, at virkelighedens managers møder op til kampen, og viser video'er af kampene til deres spillere, og det er, at selve spillet på banen stadig med flere længder er vigtigere end det statistiske slutprodukt.

Og så kan jeg lige cementerer, at ME betyder gengivelsen af fodbolden. Den har INTET har med 3D at gøre, og min kritik INTET har med 3D at gøre, da jeg ikke bruger 3D, og ikke kunne finde på det.

Den sidste var ikke til dig, men til Chrcarlsen. Det skulle gerne være klart nu. Har aldrig ment, at du skulle have sagt noget i den retning. Men beklager at jeg ikke havde gjort det klart nok.
« Seneste Redigering: 21 Okt 2012, 15:57 af Phata » Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #79: 21 Okt 2012, 15:54 »

Første indtryk: Uoverskueligt!

Efter at have siddet med det i 10 min: Uoverskueligt men meget "clean". Det skal nok blive godt når man har vendet sig til det!
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #80: 21 Okt 2012, 16:00 »

Den sidste var ikke til dig, men til Chrcarlsen. Det skulle gerne være klart nu. Har aldrig ment, at du skulle have sagt noget i den retning. Men beklager at jeg ikke havde gjort det klart nok.

Cool, det er helt okay. Håber, at jeg har gjort det klart nu, hvad meningen med mine beskeder er.
Logged

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #81: 21 Okt 2012, 16:07 »

Cool, det er helt okay. Håber, at jeg har gjort det klart nu, hvad meningen med mine beskeder er.

Det står klart, hvad du mener. Selvom at jeg stadigvæk ikke er helt enig, da de statistikker som kommer efter kampen, altid ville blive affødt at netop spillets match engine. Altså de vil altid være stor set lige vigtige, hvis du spørger mig.

Så for mig handler det mere om, hvordan man ønsker at spille Fm. Det var derfor jeg nævnte det omkring at det måtte være et paradox. Men jeg forstår hvor du kommer fra.
Logged

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #82: 21 Okt 2012, 16:11 »

Nu kommer det jo først, når den færdige version udkommer, men umiddelbart nej. Det eneste tidspunkt hvor man bliver nødt til at starte forfra, har været ved dataændringer. Altså når der har fulgt en ny database med i en patch.

Når du siger dataændringer, det er når de opdater transfers og sådan ikke ?
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #83: 21 Okt 2012, 18:37 »

Generelt er jeg rigtig tilfreds med dette spil og med nogle rettelser som andre også nævner så skal det nok blive endnu et godt fm år.  Træningsdelen dog? Skal man slet ikke bruge programmer i år? Shockeret
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #84: 21 Okt 2012, 18:49 »

Har prøvet FM Classic her i dag, og det synes jeg faktisk meget godt om. Der mangler dog en væsentlig ting i teamtalks.

Ellers tror jeg også. det bliver et godt FM år Opstemt
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

forza
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #85: 21 Okt 2012, 19:58 »

hvad har jeg fået trykket på eller gjort i spiller søgning er listen med spillere utrolig lille  og så er halvdelen af siden blank og så kommer det der foroven hvor man kan tilføje kriterer for søgning, kan man ikke få større spillerliste?
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #86: 21 Okt 2012, 21:10 »

hvad har jeg fået trykket på eller gjort i spiller søgning er listen med spillere utrolig lille  og så er halvdelen af siden blank og så kommer det der foroven hvor man kan tilføje kriterer for søgning, kan man ikke få større spillerliste?
Er ret sikker på, at du skal trykke på ´skjul brugerdefinerede valgmuligheder´ (eller lignende) lidt ude til højre. Knappen er så vidt jeg husker grøn Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

forza
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #87: 21 Okt 2012, 21:58 »

ok tak :-)
Logged

Dolph
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #88: 21 Okt 2012, 22:03 »

Er det kun mig der har problemer med  teamtalk? Folk reagere konsekvent negativt på det jeg siger (og jeg har prøvet en del forskelligt i forskellige situationer).

Det samme her, jeg har oplevet en prøvespiller der blev glad for at han skulle vise sit værd, mens flere af stamspillerne virkede ligeglade og umotiveret. det må klart være en bug der skal fikses!

Jer har efterhånden fundet ud af det nye look, det er dog efter min mening visse steder lidt for dunkelt, desuden er der steder hvor teksten er svær at læse fordi den står med en skrift der blender ind med baggrunden.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #89: 21 Okt 2012, 23:36 »

Skuffet... Ved godt det er betaen, men den er da også fyldt med fejl. For og fremmest må der være noget galt med værdien af spillerne, synes rigtig mange spillere har en forholdsvis høj værdi, sammenlignet med virkelighedens priser. Derudover så i kampene har jeg indtil videre kun spillet 3 kampe, og det har resulteret i 3 straffe, ét i hver kamp, og spiller ikke en gang på aggressiv. Desuden kan spillerne jo som flere har nævnt ikke dække op ved bageste stolpe.. Håber det bliver ændret, ellers får jeg svært ved at spille det.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010