home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 572 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Betaen - Jeres første indtryk?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Betaen - Jeres første indtryk?  (Læst 38707 gange)
Hnansen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #90: 21 Okt 2012, 23:40 »

Det samme her, jeg har oplevet en prøvespiller der blev glad for at han skulle vise sit værd, mens flere af stamspillerne virkede ligeglade og umotiveret. det må klart være en bug der skal fikses!

Hvorfor skulle det dog være en bug? Du har formentlig valgt "automatisk" i tidligere erfaring til din manager. Derfor har du intet omdømme i fodboldverdenen, og af selvsamme årsag, er der vel intet overraskende i, at stamspillerne ikke har nogen videre respekt for dig? Sådan var det også i FM 2012. Når du starter i en ny klub, skal du først vise dig værd som manager, før spillerne for alvor begynder at reagere positivt på dine team talks.
At prøvespilleren er mere tilbøjelig til at lytte til dig, burde være ganske åbenlyst.
Logged

AB4EVER
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #91: 22 Okt 2012, 10:26 »

Er jeg den eneste der oplever at uanset hvilket hold, shvilke spillere og hvilken taktik jeg bruger, så får det andet hold hundrede chancer i hver eneste kamp?? Og målmanden redder de fleste skud ved "kun kommentarer" mens han lukker alt ind i 3D delen
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #92: 22 Okt 2012, 10:52 »

Er jeg den eneste der oplever at uanset hvilket hold, shvilke spillere og hvilken taktik jeg bruger, så får det andet hold hundrede chancer i hver eneste kamp?? Og målmanden redder de fleste skud ved "kun kommentarer" mens han lukker alt ind i 3D delen

Det oplever jeg ikke og jeg har spillet både 2D, 3D og kommentarer indtil videre.

I øvrigt burde der jo ikke være forskel på hvad der sker på banen, alt efter hvordan du ser kampen. Det burde da forhåbentligt være det samme.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #93: 22 Okt 2012, 11:01 »

Det kan 100 % afvises, at målmanden redder mere ved kommentarer end ved 3d. Alle spillets visningsformer (3d, 2d og kommentar) er bygget på den PRÆCIS samme Match Engine. Ved ikke om man stadig kan, men engang kunne man under kampene skifte mellem de forskellige visningsformer mens kampen kørte, og det havde heller ikke kunnet lade sig gøre, hvis der var tale om forskellige MEs.

Så at det føles som om målmændene redder mere på kommentarvisning er indbildning.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #94: 22 Okt 2012, 11:19 »

Det samme her, jeg har oplevet en prøvespiller der blev glad for at han skulle vise sit værd, mens flere af stamspillerne virkede ligeglade og umotiveret. det må klart være en bug der skal fikses!



Altså det giver da rigtig god mening. Dine stamspillere føler vel allerede at de har vist deres værd, mens den nye prøvespiller lige er kommet til holdet og vil vise sit værd for at du signer ham?
Logged

FC Barcelona

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #95: 22 Okt 2012, 22:22 »

At det er godt at det ikke er den endelig version!

Oplevede lige at et mål "annulleret"
Det der sker er at en af spillere afslutter inden for rammen, keeperen parere bolden i eget net. Hvorefter der står at han slår ved siden af mål, selvom det er tydeligt at se at den gik ind, bolden lagde sågar i nettet.

En anden ting er spillernes intelligens, det at en spiller løber efter en fri bold, uden pres fra modstandere, som en medspiller er i en tydelig bedre position til at overtage. og den som er i en bedre position bare fortsætter som om at bolden var i den anden side af banen!
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #96: 23 Okt 2012, 09:43 »

Jeg ved ikke om der er nogen der har skrevet det, for jeg orker ikke lige kigge alle siderne igennem.

Mit spil kører ikke i fuld skærm, den cutter noget af siderne og jeg har prøvet at ændre indstillinger, men jeg har endnu ikke fået spillet til at køre i hele skærmen desværre Skuffet.

Er der nogen der ved hvad der skal gøres? Smiley
Logged

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #97: 23 Okt 2012, 09:58 »

At det er godt at det ikke er den endelig version!

Oplevede lige at et mål "annulleret"
Det der sker er at en af spillere afslutter inden for rammen, keeperen parere bolden i eget net. Hvorefter der står at han slår ved siden af mål, selvom det er tydeligt at se at den gik ind, bolden lagde sågar i nettet.

En anden ting er spillernes intelligens, det at en spiller løber efter en fri bold, uden pres fra modstandere, som en medspiller er i en tydelig bedre position til at overtage. og den som er i en bedre position bare fortsætter som om at bolden var i den anden side af banen!

Hvis det er 3d eller 2d, som det er sket i. Så er det jo bare en grafik fejl, da det er tydeligt at spillets match engine har ført den ved siden af målet. Så nej, selvom at dine øjne siger noget andet, så har den aldrig været i det mål.

Igen er det en grafisk fejl i enten 2d eller 3d, som gør at det fremgår sådan. Du skal dog huske på, at der sagtes kan opstå sådanne ting i virkeligheden.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #98: 23 Okt 2012, 10:32 »

Jeg ved ikke om der er nogen der har skrevet det, for jeg orker ikke lige kigge alle siderne igennem.

Mit spil kører ikke i fuld skærm, den cutter noget af siderne og jeg har prøvet at ændre indstillinger, men jeg har endnu ikke fået spillet til at køre i hele skærmen desværre Skuffet.

Er der nogen der ved hvad der skal gøres? Smiley

Købe en computer som kører en større opløsning.
Ellers er der ikke andet at gøre.

Desværre.
Lider selv af det.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #99: 23 Okt 2012, 10:34 »

Jeg er indtil videre ganske godt tilfreds. Der er selvfølgelig nogle få bugs når man ser kampen, men det vil der jo altid være.

jeg har dog endnu ikke haft gidet kigge på trænings og scounting delen, det er nok noget jeg vil gøre mere ud af efter et par patches.
Desværre er presse møderne, stadig lige så intet sigende som de altid har været. Det er også svært at lave ordenligt, men det er som om de end ikke har prøvet denne gang.
Jeg kan dog godt lide de spørgsmål man får løbende i slutningen af et transfer vindue. Spørgsmålet er så om det også bliver trivielt i længden.

Og så lige i spørgsmålet, som måske er nævnt tidligere i tråden, men ja.
Hvis man nu ser Danmark har slået Italien, og tænker, kan det passe, jeg må lige se hvem der scorede de mål. Så kunne man i tidligere versioner bare trykke på kampen, hvor efter man kunne se en oversigt, statistisk osv.
Man kunne så vælge at loade kamp rapporten, hvis man ville det.
I FM 13, loader den kamp rapporten med det samme, hvilket er virkelig belastende, da jeg ikke gider og se den, men bare vil se kamp oversigten.
Findes der en vej omkring dette?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #100: 23 Okt 2012, 10:50 »

Og så lige i spørgsmålet, som måske er nævnt tidligere i tråden, men ja.
Hvis man nu ser Danmark har slået Italien, og tænker, kan det passe, jeg må lige se hvem der scorede de mål. Så kunne man i tidligere versioner bare trykke på kampen, hvor efter man kunne se en oversigt, statistisk osv.
Man kunne så vælge at loade kamp rapporten, hvis man ville det.
I FM 13, loader den kamp rapporten med det samme, hvilket er virkelig belastende, da jeg ikke gider og se den, men bare vil se kamp oversigten.
Findes der en vej omkring dette?

Det kan man ikke gøre noget ved, nej. SI er klar over problemet, og de arbejder på at få det lavet om til release.
Logged



Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #101: 23 Okt 2012, 10:52 »

Det kan man ikke gøre noget ved, nej. SI er klar over problemet, og de arbejder på at få det lavet om til release.

Okay super! Tænkte der måske var en indstilling jeg ikke kunne finde
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #102: 23 Okt 2012, 10:53 »

Det kan man ikke gøre noget ved, nej. SI er klar over problemet, og de arbejder på at få det lavet om til release.

Problemet? Det er simpelthen ikke noget de har lavet med vilje så man ikke kan?
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #103: 23 Okt 2012, 10:57 »

Problemet? Det er simpelthen ikke noget de har lavet med vilje så man ikke kan?

Nej, det er et resultat af nogle af ændringerne i layoutet, og efter hvad jeg har læst, er det faktisk ikke bare lige sådan at ændre igen - der er en del underliggende ting der skal laves om.
Logged



daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #104: 23 Okt 2012, 11:03 »

Drenge, kan man virkelig ikke selv få computeren til at læse post automatisk?? synes jeg får 150 mails hver gang, og i FM12 havde jeg automatisk gå videre indstillingen på, den er her ikke Skuffet
Logged


Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010