home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 510 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Betaen - Jeres første indtryk?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Betaen - Jeres første indtryk?  (Læst 38601 gange)
El Jefe
Gæst
 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #45: 20 Okt 2012, 15:10 »

Sådan har jeg det ikke.. Er Chelsea, og har fået en rædselsfuld start på sæsonen. Men flere uafgjorte kampe og senest et 4-1 nederlag til City.. Har dog heller ikke lavet en fuldført taktik.
Har du kun lavet en halv taktik? En kvart?
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #46: 20 Okt 2012, 15:12 »

Næ nej. Har bare ikke rettet den til Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #47: 20 Okt 2012, 18:23 »

Nogen der ved om den kalenderlinje der var i FM 12, også kan vises i FM13? i stedet for den drop down der er nu..

ikke nogen der har et svar på ovenstående?
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #48: 20 Okt 2012, 18:26 »

Det nye skin/design, nej nej nej.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #49: 20 Okt 2012, 18:31 »

ikke nogen der har et svar på ovenstående?

Jeg tvivler, måske i et hjemmelavet skin.
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #50: 20 Okt 2012, 18:32 »

Jeg er helt vild med det nye design. Det virker dejlig moderne og ligetil - det virker minimalistisk og med rene linjer. Det kan jeg godt lide.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #51: 20 Okt 2012, 18:35 »

Jeg er helt vild med det nye design. Det virker dejlig moderne og ligetil - det virker minimalistisk og med rene linjer. Det kan jeg godt lide.

Jeg ser nu gerne en mørk udgave.
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #52: 20 Okt 2012, 18:36 »

Enig med mørk udgave!
Logged


HRz
Gæst
 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #53: 20 Okt 2012, 18:43 »

Jeg ser gerne som noget som minder om FM 12, men elsker dog de nye staff jobs Smiley
Logged

Mikeman
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #54: 21 Okt 2012, 09:37 »

Synes det virker til og være et fantastisk spil, endnu engang  Smiley.

Der er en del bugs som nok skal blive rettet, men det eneste der irritere mig grænseløst, er jeg altid plejer og have spillerbedømmelsern e i baggrunden når kampen ikke vises. Det kan kun lade sig gøre ved og have kampen på del, og ikke komplet. Det der er dummere, er at man kunne det i 12'eren  Skuffet
Logged

moonwalker699
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #55: 21 Okt 2012, 10:05 »

 :)Generelt må jeg sige at jeg har haft store ferventninger denne gang, men også bange anelser om hvorvidt spillet nu er ved at blive lidt for stort til at man gider at gå igang med det. Desuden er det også vemodigt at skulle forlade FM2012, hvor jeg har bygget et rigtig godt spil op, og desuden har FM2012 stået som det bedste spil i serien siden FM 2008. Nå men jeg er både begejstret og lidt skuffet over FM2013. Synes at FMC er en tiltrængt feature, for folk med mindre tid til at spille. Desværre synes jeg at den er lidt tynd. Mangler ihvertfald at kunne give teamtalk. Ellers ingen beklagelser her. I den fulde version skal jeg lige vænne mig til det nye udseende, og måden man bevæger sig rundt på, for at finde de forskellige ting. Desuden er der flere steder hvor den sorte skrift bliver ulæselig, pga. for mørk beggrund. Synes at 3D-motoren virker ok. Der er mange fede ting i den, men også fejl som jeg håber bliver rettet. Synes at den hakker lidt og målmændene trænger til at blive tweaket lidt. Alt i alt ville jeg give FM 2013 8 ud af 10.  Smiley
Logged

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #56: 21 Okt 2012, 12:11 »

Fm13 ligner ikke et godt spil pt, alt for store sejrer. Det er til at blive vanvittige over, at man ikke kan spille en kamp, uden at man laver 4-5 mål. Håber godt nok det bliver ændre i den første patch, ellers ligner det her et spil, der kommer i listen over ting.

Jeg fatter ikke, at de har gjort et nemt spil, så langt nemmere end før. Derudover kommer jeg aldrig, til at kunne lide de genvejs-taster de får godt nok menuen til at se grim ud som bare pokker og er slet ikke til at overskue. Håber godt nok, at man kan tweake så meget med spillet, at man kan få de gamle drop-menus tilbage.

Det mest positive er at man kan se, hvor meget folk får i løn efter skat.

Fm13 kan godt gå hen og blive det værste spil i denne serie, dog kan den stadigvæk reddes, da den ikke er udgivet som sådan endnu og har sin første patch til gode.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #57: 21 Okt 2012, 12:17 »

Jeg kan slet ikke se problemet med at man kan lave så mange mål. Jeg har i hvert fald på ingen måde det problem. Jeg spiller med Brøndby og jeg har kun lavet 7 mål i 10 kampe. Jeg har ikke lavet mere end to mål i samme kamp og det er faktisk kun sket en enkelt gang. Så for mig er det ikke et stort problem. Til gengæld er det et problem at målmændene piller ALT. De er alt for OP i det her spil. De tager jo det hele  Skuffet
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Lega
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #58: 21 Okt 2012, 12:30 »

Nogen der ved om man får sin beta key med det samme(også i weekenden) hvis man køber over steam?
Logged

Chrcarlsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #59: 21 Okt 2012, 12:51 »

Som mange andre har erfaret herinde på siden, så virker 3D-delen for svag. Jeg har eksempelvis erfaret, at de indlæg jeg eller min modstander sender til bagerste stolpe går ind 8 ud af 10 gange. Dette skyldes så også at der ALTID er en spiller fri på bagerste stolpe? For mig virker det som om, at både forsvar og målmænd ikke kan kommunikere og derved reagere på dette. Jeg spiller med Chelsea, og jeg vil antage at jeg har et særdeles stærkt hold, både defensivt som offensivt.

Der er andre herinde som er glade for at langt flere indlæg rammer deres angribere bedre end i de forrige spil - og det gør de uden tvivl. Men det skyldes også at forsvarsspillerne ikke reagerer på indlægget, også selvom bolden flyver med max ½ meter forbi 3-4 mand. Det samme gælder for målmændene, som i mine øjne placerer sig fuldstændig håbløst. De ligner kegler, rent ud sagt Smiley

Nu ved jeg godt at ovenstående virker meget negativt, men der er også mange positive aspekter som spillet har tilført. Bl.a. mener jeg at tiltaget med, at man kan sætte en medarbejder til at forhandle om prisen på en spiller, med dennes givne klub er fedt. (Hvis ikke jeg har misforstået det). Smiley

For at opsummere synes jeg der er en del fejl og mangler, som jeg inderligt håber vil blive udbedret inden release, eller i første patch.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010