home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 454 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Betaen - Jeres første indtryk?
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Betaen - Jeres første indtryk?  (Læst 38564 gange)
bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #30: 20 Okt 2012, 09:38 »

Ind i mellem (især når jeg skriver kontrakter, af en eller anden grund) laver mit spil grafiske fuck-up, der dog forsvunder igen, efter et tryk på fortsæt (space). Derudover synes jeg, spillerene forlanger alt for vanvittig kontakter.. Ved i, om man kan fortælle dem, de altså spiller i en økonomisk trængt klub, og der simpelthen ikke er råd til fyrstelige lønninger mm.? Ellers er jeg meget godt tilfreds med beta'en
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #31: 20 Okt 2012, 10:47 »

Nu har jeg prøvet at kigge lidt nærmere på det, og jeg synes stadigvæk at træningsdelen virker helt fucked up ! Jeg kan slet ikke finde hovede og hale i det, og lige nu rører jeg intet udover trænernes fokusområder.... Hvad synes i om det?
Logged

Thomashald
Gæst
 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #32: 20 Okt 2012, 11:24 »

Er det bare mig, eller er der ingen b-holds kampe i danmark ??
Logged

dalle112
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #33: 20 Okt 2012, 11:27 »

Ind i mellem (især når jeg skriver kontrakter, af en eller anden grund) laver mit spil grafiske fuck-up, der dog forsvunder igen, efter et tryk på fortsæt (space). Derudover synes jeg, spillerene forlanger alt for vanvittig kontakter.. Ved i, om man kan fortælle dem, de altså spiller i en økonomisk trængt klub, og der simpelthen ikke er råd til fyrstelige lønninger mm.? Ellers er jeg meget godt tilfreds med beta'en

jeg har oplevet at med FCK at skulle skrive kontrakt med Bashkim, hans agent krævede 70k/u og jeg tilbød ham så 21k/u, sænkede kampbonus til 5k og fjernede årlig lønstigning. han accepterede kontrakten.. så det virker som om man kan forhandle meget hårdt. Smiley
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #34: 20 Okt 2012, 11:46 »

Tjoe.. Men at gå fra ob til fck må jo også siges at være et skridt op.. De fleste ville nok presse citronen mht. kontraktudlæget og så stadig acceptere et væsentligt dårligere modbud Smiley
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #35: 20 Okt 2012, 13:02 »

Angående kontraktfornyelser, så har jeg i de to tilfælde jeg har forsøgt at forny spillernes kontrakter først fået højere lønkrav end klubben var villige til at betale. Jeg har så tilbudt de to spillere max af, hvad klubben ville give, som stadig var mere end deres gamle kontrakt, hvilket de så begge afslog. Det er der selvfølgelig ikke noget odiøst i, men jeg tilbød dem så at forlænge med de kontraktvilkår de allerede havde, som var ringere (samme længde på kontrakterne dog) og det accepterede de så i begge tilfælde. Virker en anelse underligt på mig.

Træningsdelen, synes jeg detsvære er blevet forringet, da jeg ikke selv har kunnet lave mine træningsprogrammer. ..hvis man kan så har jeg ikke kunnet finde det Smiley

Taktikken, skal jeg lige have styr på, men det plejer jeg nu ganske hurtigt.

Kampmotoren har også her lavet nogle "sjove" mål hvor keeperne ser en anelse dumme ud... eller rettere sagt en topklasse keeper ligner en serie 6 spiller, hvilket jeg håber bliver rettet.

Ellers synes jeg sgu det ser meget godt ud Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #36: 20 Okt 2012, 13:04 »

Jeg synes, at FM13 virker som et fantastisk spil! Design etc. er optimeret helt vildt. Det samme med Game Engine etc. Det er fantastisk!

Du har så mange muligheder nu (uden at det er blevet vanskeliggjort) Jeg orkede ikke at stå for Match-Preparation i FM12, men nu er det 100 gange mere overskueligt, og sådan synes jeg faktisk generelt det er med alt.

Ps. Kan man spille videre på sit save fra betaen når spillet officielt udkommer?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #37: 20 Okt 2012, 13:05 »


Ps. Kan man spille videre på sit save fra betaen når spillet officielt udkommer?

Sagtens
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #38: 20 Okt 2012, 13:32 »

Nogen der ved om den kalenderlinje der var i FM 12, også kan vises i FM13? i stedet for den drop down der er nu..
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #39: 20 Okt 2012, 14:03 »

så fik jeg også oplevet et af de vanvittige selvmål.... hold da op !!
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #40: 20 Okt 2012, 14:43 »

Jeg har lige lidt mere.

- For mange straffespark.

- For mange brændte straffespark.

- For mange mål.

- Og til sidst men ikke mindst hvad fanden laver målmændene en gang i mellem?
Logged


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #41: 20 Okt 2012, 14:45 »

Jeg tænker lidt om man overhovedet kan tabe i FM13? ;-) Ellers er jeg bare stadig en taktikker uden lige..

Er startet med Newcastle, efter en halv sæson er jeg ubesejret, jeg scorer sindssyg mange mål og lukker sjældent nogen ind. Og så er mit hold åbenbart et comeback hold, efter jeg endnu ikke har haft en kamp hvor jeg er kommet bagud, uden at vende kampen og vinde. De uafgjorte kampe er altså kommet af jeg først har scoret, og derefter lukket mål ind.

Efter 18 kampe har Obertan scoret 8 mål i 12 liga kampe, Demba ba 15 i 15, Papiss cisse 13 i 13, Wilfried Zaha 8 i 10, ben arfa 3 i 6, Shane ferguson 5 i 5, bare for at nævne noget, som jeg aldrig har oplevet så ekstremt før.

Slog Arsenal 5-1, Lazio 7-1, Leverkusen først 5-0 og så 4-0, 6-0 Tottenham og AC Horsens 9-0 i europa league.. Håber bare jeg har ramt den perfekte taktik, ellers er spillet da blevet alt for let.

Mine indkøb er Ryan Shawcross og Wilfried Zaha.

EDIT: Og hvis ikke spillerne var blevet så dårlige til at heade bolden ind når de er frie foran mål, så tror jeg Demba Ba havde haft 30 mål i 15 kampe..........
« Seneste Redigering: 20 Okt 2012, 14:55 af Caspper » Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #42: 20 Okt 2012, 15:04 »

Sådan har jeg det ikke.. Er Chelsea, og har fået en rædselsfuld start på sæsonen. Men flere uafgjorte kampe og senest et 4-1 nederlag til City.. Har dog heller ikke lavet en fuldført taktik.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #43: 20 Okt 2012, 15:06 »

Jeg tænker lidt om man overhovedet kan tabe i FM13? ;-) Ellers er jeg bare stadig en taktikker uden lige..
Du er uden tvivl verdens bedste.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #44: 20 Okt 2012, 15:09 »

Du er uden tvivl verdens bedste.

Ja, det tror jeg også!
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010