home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 458 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Betaen - Jeres første indtryk?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Betaen - Jeres første indtryk?  (Læst 38488 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Betaen - Jeres første indtryk?
« : 19 Okt 2012, 14:46 »

Halløj allesammen Smiley

Nu har vi snart haft adgang til betaen i et lille døgns tid, og hvis jeg kender jer ret, så har mange af jer allerede gamet heftigt!

Men hvordan har jeres oplevelse med spillet så været? Virker det godt, skidt eller noget tredje? Hvem er I gået i gang med?



Personligt har jeg startet et spil med Milan, hvor jeg har forsøgt at kopiere Italiens taktik. Indtil videre kører det godt, og jeg må sige at jeg er vild med det nye look spillet har fået. Det virker mere flydende og rigtig indbydende. Dog så skal man som altid lige vænne sig til nogle af ændringerne.

Mens jeg synes meget godt om resten, så er jeg dog ret delt omkring kampmotoren. Måske er det bare i mit tilfælde, men jeg synes allerede nu at jeg har oplevet utallige utrolige fejl af især målmændene, mens også forsvarsspillerne flere gange nærmest sprinter på stedet, i stedet for at følge med en angriber i kontraløb. Det gør mig lidt bekymret for det endelige spil.
Modsat, så har jeg oplevet stor succes med indlæg, måske endda for stor set i forhold til mængden af dem.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #1: 19 Okt 2012, 14:55 »

Jeg er ikke udelt begejstret, men det er der i og for sig ikke noget  nyt i, da jeg næsten altid har det på den måde. Mon ikke det bare kræver lidt tilvænning?  Smiley Jeg synes det er lidt forvirrende med det nye look, men som sagt det kræver tilvænning så det er vel ikke det store problem.

Selve kampmotoren synes jeg fungerer rigtigt godt. Nu har jeg også for første gang fået lov til at spille på høj kvalitet uden lag  Opstemt Dog har den enkelte fejl, såsom at min spiller lavede tilbagelægning til målmanden som bare stod og kiggede på. Det resulterede så i et selvmål....

Jeg kan også godt lide alle de nye "genvejskanpper". I stedet for at skulle bruge en drop-down menu eller skulle en eller anden kringlet vej ind til det, har de fleste funktioner fået en knap i stedet for. Det er super fedt  Opstemt

Jeg synes så det er lidt underligt at featuren med de sociale netværk ikke virker for mig, men mon ikke jeg overlever at lige præcis det ikke virker?  Skuffet

Så jeg synes egentlig at SI games har lavet et rigtigt fint spil i denne omgang  Opstemt
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #2: 19 Okt 2012, 15:00 »

Jeg synes så det er lidt underligt at featuren med de sociale netværk ikke virker for mig, men mon ikke jeg overlever at lige præcis det ikke virker?  Skuffet

De sociale netværksting er slået fra i betaen.
Logged



Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #3: 19 Okt 2012, 15:00 »

De sociale netværksting er slået fra i betaen.

Vidste jeg ikke men det forklarer det jo  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Dolph
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #4: 19 Okt 2012, 15:03 »

Jeg må indrømme at jeg er en del skuffet på nogle områder, jeg syntes at scout og træner rapporterne er blevet dårligere end i 12 (eller også ved jeg bare ikke hvor jeg skal finde info)

Desuden er det generelt svært at finde rundt i menuerne men det skyldes nok manglende rutine, og gamle vaner. Rullende Øjne

Min spilmotor virker langsom selv på det hurtigste Ubeslutsom Til sidst syntes jeg at det dunkle farvevalg og designet som helhed generelt ikke falder i min smag Ubeslutsom måske er det bare et spørgsmål om vane, man har da lov at håbe.
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #5: 19 Okt 2012, 15:10 »

Husk nu det kun er beta Smiley
Logged


Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #6: 19 Okt 2012, 15:12 »

Husk nu det kun er beta Smiley

Som det er nævnt masser af gange, er det ikke just store ændringer, der bliver lavet til det endelige spil. Så synes godt man kan vurdere på det nu Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #7: 19 Okt 2012, 15:27 »

Der kan skam sagtens nå at laves en del ændringer, al den feedback de får på deres eget forum arbejder de videre med - om ikke til udgivelsesdagen, så til første patch.
Logged



PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #8: 19 Okt 2012, 15:27 »

De sociale netværksting er slået fra i betaen.

så kan jeg sgu også bedre forstå det... var ved at blive helt rødglødende
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #9: 19 Okt 2012, 15:29 »

For at give et ord fra SI med:

"The beta is a work-in-progress version so yes, the release version will address some of the issues raised here."
Logged



Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #10: 19 Okt 2012, 15:31 »

Der kan skam sagtens nå at laves en del ændringer, al den feedback de får på deres eget forum arbejder de videre med - om ikke til udgivelsesdagen, så til første patch.

Det havde jeg sgu ikke lige fanget... Men det er jo bare dejligt, da spillet nok bliver endnu bedre så Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #11: 19 Okt 2012, 15:41 »

Jeg synes ikke om det Skuffet der er nogle nye ting der er meget fede Smiley meeeeen sådan noget som tekst, det er jo det samme der gå tilbage til ja FM2010 jeg synes godt de kan skrive noget nyt under pressekonference, holdmøde osv... Det er squ for nemt at spille FM efter hånden Skuffet
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #12: 19 Okt 2012, 16:22 »

Mit indtryk af spillet indtil videre, hvor jeg kun har spillet mig frem til begyndelsen af oktober;

1. Quincy Antipas er crazy god.
2. Der er langt mellem skaderne (Bernburg er ikke engang blevet skadet igen!)
3. Spillet må være for nemt, når jeg kan trække en 13 sejre i træk uden store indkøb med Brøndby.
4. 3D Kampviseren er blevet virkelig nice, syntes det er fedt sådan som spillerne bøjer sig, drejer sig osv. når de header, og så er det nice at se både gode indlæg fra baglinjen og tidlige indlæg som RAMMER angriberen.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #13: 19 Okt 2012, 16:31 »

Jeg synes det virker aldeles fremragende! Som nævnt ovenover er der blevet effektiviseret en hel del med de her drop-down menuer, og det er for mit vedkommende helt skønt at der er kommet alle de her genvejsknapper så man ikke skal sidde og bladre helt vildt i menuerne. Under kampen er jeg også ovenud tilfreds med at man kan foretage udskiftninger endnu lettere og mere komfortabelt end tidligere, efter min mening. Dog synes jeg at det virker til at der er for mange fejl endnu i selve kampene. Jeg er startet med Arsenal, og efter 10 kampe, har jeg endnu ikke prøvet en kamp hvor enten jeg eller modstanderen ikke har scoret 4 mål eller derover, og det er vel og bemærket ikke fordi der bliver gået vildt offensivt til værks, for eksempel er min eneste uafgjorte kamp (mod Tottenham) endt 4-4 efter jeg var foran 4-1. Men alt i alt er jeg ganske positivt stemt over de nye ændringer... Smiley
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #14: 19 Okt 2012, 16:54 »

Scouting systemet irriterer mig. Det var meget enklere i 12'eren, men det kan være, at det bare kræver lidt tilvænning + man kan ikke længere bare genstarte en scout - man skal ind og gøre det hele forfra igen. Noget andet, der irriterer mig, er træningssektoren. Man kan åbenbart ikke længere selv lave programmer til spillerne.
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010