home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Betaen - Jeres første indtryk?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Betaen - Jeres første indtryk?  (Læst 38551 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #15: 19 Okt 2012, 17:21 »

Er der nogen der kan give en forklaring på hvordan træningen fungerer? Jeg har kun kort kigget på det, og det virker meget anderledes ift. FM12?
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #16: 19 Okt 2012, 18:01 »

Er jeg den eneste der ikke rigtigt kan finde ud af hvordan den der optage funktion fungerer?  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #17: 19 Okt 2012, 18:10 »

Der er en del små fejl i betaen, som jeg håber de får rettet. Et eksempel kunne være, at når jeg tilbyder Santana til andre klubber (er Dortmund), så står der at han ikke vil forlade klubben da han lige er kommer? :O Han har været der i mange sæsoner efterhånden!
Logged

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #18: 19 Okt 2012, 18:58 »

Synes FMC (som er det jeg spiller) er en fantastisk feature. Har virkelig savnet dette mode siden 2008 versionen.

Dog synes jeg også (som der bliver nævnt af andre) at målmændende er helt væk. Har oplevet utallige gange, at de bare står og kigger på bolden eller giver en vanvittig returbold. Har virkelig sat De Gea af mange gange for det, mens jeg dog har lukreret på det en del ved modstanderen.
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #19: 19 Okt 2012, 20:32 »

Håbløst som altid at finde en taktik der virker, men det kommer.

Noget der dog irriterer mig grænseløst er 3D delen, det hænger slet slet ikke sammen. F.eks står Nani 2 gange inde i højre side af straffesparksfeltet, så burde målmanden dække ud af, men han bliver stående i midten af målet og Nani kan nemt begge gange score ved nærmeste stolpe.

Der er rigtigt mange ting at ønske forbedret ved 3D delen. Her er 12eren bedre.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #20: 19 Okt 2012, 20:36 »

Jeg må indrømme at jeg er en del skuffet på nogle områder, jeg syntes at scout og træner rapporterne er blevet dårligere end i 12 (eller også ved jeg bare ikke hvor jeg skal finde info)

Desuden er det generelt svært at finde rundt i menuerne men det skyldes nok manglende rutine, og gamle vaner. Rullende Øjne

Min spilmotor virker langsom selv på det hurtigste Ubeslutsom Til sidst syntes jeg at det dunkle farvevalg og designet som helhed generelt ikke falder i min smag Ubeslutsom måske er det bare et spørgsmål om vane, man har da lov at håbe.

Sådan har jeg vist altid haft det, mener jeg. Jeg roder rundt i gamle rutiner de første gange jeg gamer.

Men generelt er jeg ganske godt tilfreds indtil nu.
Logged

FC.Lenin
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #21: 19 Okt 2012, 20:54 »

Er det kun mig der har problemer med  teamtalk? Folk reagere konsekvent negativt på det jeg siger (og jeg har prøvet en del forskelligt i forskellige situationer).

Ud over det er jeg ret positiv. Der er nogle bugs i kampsimulatoren (fx løber mine spillere tit forbi bolden i stedet for at tackle), men synes overordnet at det virker ret fedt.
Logged

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face - forever!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #22: 19 Okt 2012, 23:06 »

Nogen der har oplevet spillernes ekstreme krav under "Bonus pr. spillet kamp" ?
Logged

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #23: 19 Okt 2012, 23:12 »

Nogen der ved om man kan sætte assistenten til at stå for trænningen?
Logged

AB4EVER
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #24: 19 Okt 2012, 23:18 »

Jeg er allerede træt af det! Synes det virker forvirrende og uoverskueligt. Taktik er som altid umuligt, men det må komme.
Logged

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #25: 20 Okt 2012, 00:01 »

Lad os håbe at der sker noget, med den kamp motor. Kan ikke passe, at man bare kan gå ud og slå Dortmund 5-0 første gang man møder dem. Udover det, så er det blevet alt for indviklet, når man skal finde noget i spillet. Alle de genvejstaster er en pain som bare pokker.

Dog må jeg sige at økonomi delen ser godt ud. På trods af at de igen har lavet en gigant fejl, når det kommer til hvor meget Euroen er værd i Danske kroner ... Endnu en grund til at man kun skal spille med Euro.

Til sidst skal det siges, at jeg elsker den nye feature, hvor man kan finde en spiller der minder om en anden.
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #26: 20 Okt 2012, 00:06 »

Den har da været der de sidste versioner også, altså den med at finde en lignende spiller?
Logged

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #27: 20 Okt 2012, 00:14 »

Den har da været der de sidste versioner også, altså den med at finde en lignende spiller?

Det har aldrig været i mine spil, hvor du har lavet en report om en spiller. Finder ud af at ham får du ikke råd til, hvorefter du bare trykker på en knap, hvor den finder de folk som er tætteste på ham statsmæssigt. Så du må meget gerne fortæller mig, hvor den er i de andre spil.
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #28: 20 Okt 2012, 00:35 »

Det har aldrig været i mine spil, hvor du har lavet en report om en spiller. Finder ud af at ham får du ikke råd til, hvorefter du bare trykker på en knap, hvor den finder de folk som er tætteste på ham statsmæssigt. Så du må meget gerne fortæller mig, hvor den er i de andre spil.
Man kunne hente et filter som gjorde at du kunne søge på f.eks "Kun targetman" kun skarpretter .. Men ellers ikke andet .. Man kunne sammenligne sådan som man kan nu .
Logged

Vi skal alle være her.

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #29: 20 Okt 2012, 03:04 »

Hmm... Jeg håber virkelig der er rettet en hel del i kampmotoren inden release om 2 uger. Den sætter jo næsten nye standarder for underlige situationer. Herudover synes jeg ikke der er et særlig godt flow, da spillerne til tider laver break dance når de f.eks. skal tage et indkast. I det hele taget virker grafikken lidt gnidret for mig (måske fordi det er blevet ret sent og dermed trætte øjne).
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010