home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 546 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Betaen - Jeres første indtryk?
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Betaen - Jeres første indtryk?  (Læst 38713 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #105: 23 Okt 2012, 11:05 »

Problemet? Det er simpelthen ikke noget de har lavet med vilje så man ikke kan?

Du kan da også lige få det fra SI selv:

"Because of the changes done to the Match screen this year, the match report has to be generated for any past matches you access. We are reviewing the possibility of changing this to behave like it did before, but it's not a straightforward technical fix."
Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #106: 23 Okt 2012, 11:07 »

Det er selvfølgelig også rigtigt nok. Man kommer jo helt ind til kampen nu hvor man trykker på en kamp.
Det de skal have lavet er vel en anden del, hvor man blot kommer ind til resultatet og nogle andre oplysninger når man trykker på kampen.
Logged


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #107: 23 Okt 2012, 11:12 »

Drenge, kan man virkelig ikke selv få computeren til at læse post automatisk?? synes jeg får 150 mails hver gang, og i FM12 havde jeg automatisk gå videre indstillingen på, den er her ikke Skuffet

Haha, stygt...
Det er jo hurtigt at gå hen over og så har du bedre kontrol over det du kan bruge til noget.
Vidste ikke funktionen fandtes i FM12.

Har du kigget på dine abonnenter eller er du på ferie 1-2 måneder for hvert klik?
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #108: 23 Okt 2012, 11:14 »

jaja, bare træls at skulle gøre det hele tiden :-) det var mere når jeg lavede andre ting end fm, at den så ikke hele tiden var stoppet med at spille fordi at jeg ikke kiggede i 30 sekunder Smiley
Logged


Dolph
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #109: 23 Okt 2012, 11:15 »

Hvorfor skulle det dog være en bug? Du har formentlig valgt "automatisk" i tidligere erfaring til din manager. Derfor har du intet omdømme i fodboldverdenen, og af selvsamme årsag, er der vel intet overraskende i, at stamspillerne ikke har nogen videre respekt for dig? Sådan var det også i FM 2012. Når du starter i en ny klub, skal du først vise dig værd som manager, før spillerne for alvor begynder at reagere positivt på dine team talks.
At prøvespilleren er mere tilbøjelig til at lytte til dig, burde være ganske åbenlyst.

Har i aldrig oplevet den form for respons fra stamspillere før, derfor mener jeg at det måske er en bug (måske er det bare mere "realistisk" - I så fald er det ikke et tiltag jeg bryder mig om)

Jeg kan ikke forstå alle dem der skriver om at de score mange mål i kampene, de eneste der score mange mål hos mig er mine modstandere, alle kampe som jeg burde vinde taber jeg stort (OB primært nuværende trup) Jeg benytter samme taktik jeg har brugt de seneste par år med stor succes, det skyldes nok at min forberedelse ikke virker efter hensigten (hvilket den altid har gjort førhen) igen et punkt jeg ikke bryder mig om

Jeg er heller ikke vild med den sparsomme information man får fra sine scouts, ej heller det nye træningsskema, overvejer seriøst at droppe FM13 til fordel for FM12 som jeg stadig kan bruge timer på dagligt, der er alt for mange tiltag jeg ikke er tilfreds med og ser som forbedringer, sådan som det ser ud nu, lidt trist for jeg har glædet mig utrolig meget til FM13
« Seneste Redigering: 23 Okt 2012, 11:20 af Dolph » Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #110: 23 Okt 2012, 12:53 »

Jeg vil lige sige, min den første kamp jeg havde, var i mellem Fck og Esbjerg 7-3. Jeg synes da det er lidt mange mål i en kamp....
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #111: 23 Okt 2012, 12:59 »

Synes jeg har læst flere skrive noget om at man ikke længere kan købe spillere via 48 mdr, med de samme fordele som i FM12? Det virker som om at det er som altid i mit spil?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #112: 23 Okt 2012, 13:04 »

Jeg vil lige sige, min den første kamp jeg havde, var i mellem Fck og Esbjerg 7-3. Jeg synes da det er lidt mange mål i en kamp....

Der bliver scoret ekstremt mange mål ja.
Spiller med Juventus lige nu.
Super Cuppen mod Napoli. 5-3...
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #113: 23 Okt 2012, 13:05 »

Synes jeg har læst flere skrive noget om at man ikke længere kan købe spillere via 48 mdr, med de samme fordele som i FM12? Det virker som om at det er som altid i mit spil?

Du kan godt købe over 48 måneder men nu flere måneder du vælger, nu større en udbetaling skal du ligge.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #114: 23 Okt 2012, 13:07 »

Du kan godt købe over 48 måneder men nu flere måneder du vælger, nu større en udbetaling skal du ligge.

Har du en oversigt over hvor stor en procentdel du skal lægge ift. mdr. ?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #115: 23 Okt 2012, 13:09 »

37+ months = 30%
25+ months = 20%
13+ months = 10%
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #116: 23 Okt 2012, 13:11 »

37+ months = 30%
25+ months = 20%
13+ months = 10%

Så hvis du køber en spiller for 100 mio over 48 mdr. skal du kun lægge 30 mio. med det samme? Det er jo kun marginalt mere end i FM12. Der mener jeg det var 25% ve køb over 48 mdr.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #117: 23 Okt 2012, 14:10 »


Og så lige i spørgsmålet, som måske er nævnt tidligere i tråden, men ja.
Hvis man nu ser Danmark har slået Italien, og tænker, kan det passe, jeg må lige se hvem der scorede de mål. Så kunne man i tidligere versioner bare trykke på kampen, hvor efter man kunne se en oversigt, statistisk osv.
Man kunne så vælge at loade kamp rapporten, hvis man ville det.
I FM 13, loader den kamp rapporten med det samme, hvilket er virkelig belastende, da jeg ikke gider og se den, men bare vil se kamp oversigten.
Findes der en vej omkring dette?

Du kan højreklikke og vælge hvad du ønsker at se, der loader den ikke.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #118: 23 Okt 2012, 14:51 »

Du kan højreklikke og vælge hvad du ønsker at se, der loader den ikke.

Den loader stadig det hele hos mig?  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #119: 23 Okt 2012, 21:38 »

Kan det være rigtigt at hver eneste gang man lukker spillet ned og åbner det igen, så har ens farver ændret sig?

Altså de farver man kan lave om på under indstillingerne så ens spilleres egenskaber vises i andre farver end de originale. Jeg laver dem om hver gang jeg starte spillet op igen, fordi de går tilbage til det originale hver gang jeg lukker spillet.
Logged


Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010