home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 520 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Betaen - Jeres første indtryk?
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Betaen - Jeres første indtryk?  (Læst 38736 gange)
AB4EVER
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #120: 23 Okt 2012, 23:22 »

Jeg slår snart nogen ihjel!!! Hold kæft hvor er jeg træt af det spil. Der er ingen kontinuitet i hvordan holdet spiller en taktik eller reagerer.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #121: 23 Okt 2012, 23:24 »

Helt enig AB.

Jeg har prøvet med adskillige hold. Nu ser det dog endelig ud til at jeg har fået noget til at virke med, FCK.
Logged


MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #122: 24 Okt 2012, 10:07 »

Jeg synes nu også det er underligt at de samme hold, køber de samme spiller hver gang :/
Logged

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #123: 24 Okt 2012, 10:14 »

Jeg synes nu også det er underligt at de samme hold, køber de samme spiller hver gang :/

Forstår jeg ikke helt, det er jo ellers et tegn på, at de forskellige hold i spillet handler konsekvent. Hvilket jo er en god ting, da det fjerne en stor randomness faktor.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #124: 24 Okt 2012, 10:17 »

Forstår jeg ikke helt, det er jo ellers et tegn på, at de forskellige hold i spillet handler konsekvent. Hvilket jo er en god ting, da det fjerne en stor randomness faktor.

For mig gør det heller ikke noget.
Jeg regner i hvert fald stærkt med på et tidspunkt at finde et hold jeg kan lave et langt save med og dermed kommer det ikke til at betyde noget. Syntes som du også siger bare at det er positivt.
Logged


Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #125: 24 Okt 2012, 11:17 »

Det er godt nok en lille ting, men priserne for trænerkurser passer ikke.

B-licens(B1+B2+eksamen) er 13.100+3.800+1.350 = 18.250 og i spillet koster det ca. 11.500.
A-licens(A+eksamen) er 61.500+4.300=65.800, hvor det i spillet koster ca. 30.000
P-licens koster 102.000 og her siger spillet ca. 60.000.

Det er en bagatel, men ret nemt at undersøge og vil gøre spillet den brøkdel mere realistisk.
Jeg kan da ikke være den eneste med trang til flueknepperi? Wink
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #126: 24 Okt 2012, 11:19 »

Jamen lad mig så sige det på en anden måde. Det er da underligt at de køber de samme spiller hver gang. Har set Man C købe glen johnson for sammen pris hver gang og chelsea køb martin skrtel for samme pris. Det er vel fint nok. Men det ville jo aldrig ske i virkeligheden, for de priser. Det er det jeg ikke lige kan forstå...  
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #127: 24 Okt 2012, 11:21 »

Det er godt nok en lille ting, men priserne for trænerkurser passer ikke.

B-licens(B1+B2+eksamen) er 13.100+3.800+1.350 = 18.250 og i spillet koster det ca. 11.500.
A-licens(A+eksamen) er 61.500+4.300=65.800, hvor det i spillet koster ca. 30.000
P-licens koster 102.000 og her siger spillet ca. 60.000.

Det er en bagatel, men ret nemt at undersøge og vil gøre spillet den brøkdel mere realistisk.
Jeg kan da ikke være den eneste med trang til flueknepperi? Wink

Det kan være at det ikke koster det samme i alle lande i virkelighedens verden Peace

I Danmark har vi jo generelt høje lønninger, høje udgifter og høje skatter i forhold til mange lande. Det vil sige at kursusprisen i Danmark må formodes at stige, da kursusansvarlige skal have højere løn, da de jo skal betale højere skat.

Så hvis licens-priserne er sat efter fx britisk standard for alle lande, så er det klart at det vil synes billigere i spillet end i den virkelige verden Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #128: 24 Okt 2012, 13:03 »

Jeg har oplevet ( ved ikke om i også har det ) At der er sindsygt mange trænerfyringer ! har spillet 2 sæsoner og der har været min. 15 fyringer fra top klubberne rund i europa.. det virker meget mærkeligt..

Så er der småfejl som nogle meget mærkelige mål engang og at bolden ofte ryger i gennem målnettet ( kan selvf være fordi mine spillere sparker som heste )  LOL...

Men ellers helhedsintrykket er godt Smiley Go dag
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #129: 24 Okt 2012, 13:09 »

Jeg har oplevet ( ved ikke om i også har det ) At der er sindsygt mange trænerfyringer ! har spillet 2 sæsoner og der har været min. 15 fyringer fra top klubberne rund i europa.. det virker meget mærkeligt..

Så er der småfejl som nogle meget mærkelige mål engang og at bolden ofte ryger i gennem målnettet ( kan selvf være fordi mine spillere sparker som heste )  LOL...

Men ellers helhedsintrykket er godt Smiley Go dag

Oplever også bolden ryger gennem nettet, men mon ikke det er noget de retter.

Jeg oplever også der generelt i spillet bliver scoret sindssygt mange mål efter indlæg fra baglinien.  Ca. 80% af alle målene i mine kampe bliver scoret sådan, lidt kedeligt hvis man bare skal sætte sine spillere til at slå indlæg fra baglinjen og vinde alt.

Nu kan det selvfølgelig have noget med taktik at gøre, men synes stadigvæk det er lidt vildt.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #130: 24 Okt 2012, 13:19 »

Oplever også bolden ryger gennem nettet, men mon ikke det er noget de retter.

Jeg oplever også der generelt i spillet bliver scoret sindssygt mange mål efter indlæg fra baglinien.  Ca. 80% af alle målene i mine kampe bliver scoret sådan, lidt kedeligt hvis man bare skal sætte sine spillere til at slå indlæg fra baglinjen og vinde alt.

Nu kan det selvfølgelig have noget med taktik at gøre, men synes stadigvæk det er lidt vildt.

Det med indlægne fra baglinien har jeg også lagt mærke til, jeg vil tro at 2/3 af mine mål kommer fra indlæg fra baglinien...
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #131: 24 Okt 2012, 13:22 »

Det kan være at det ikke koster det samme i alle lande i virkelighedens verden Peace

I Danmark har vi jo generelt høje lønninger, høje udgifter og høje skatter i forhold til mange lande. Det vil sige at kursusprisen i Danmark må formodes at stige, da kursusansvarlige skal have højere løn, da de jo skal betale højere skat.

Så hvis licens-priserne er sat efter fx britisk standard for alle lande, så er det klart at det vil synes billigere i spillet end i den virkelige verden Smiley

For ikke at snakke om, hvordan SI før har haft problmer med at gøre euro/pund/dollars til kroner vha. en passende kurs.. Smiley
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #132: 24 Okt 2012, 13:29 »

Er det muligt at få en liste over hvad der er bekræftet SI vil rette til den endelige udgave?
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #133: 24 Okt 2012, 13:30 »

Det med indlægne fra baglinien har jeg også lagt mærke til, jeg vil tro at 2/3 af mine mål kommer fra indlæg fra baglinien...
Der er i øjeblikket problemer med at der bliver scoret for mange mål efter indlæg til bagstolpen. Det er en bug de er klar over og de arbejder på at rette den.
Logged

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Betaen - Jeres første indtryk?
« Svar #134: 24 Okt 2012, 13:33 »

Oplever også bolden ryger gennem nettet, men mon ikke det er noget de retter.

Jeg oplever også der generelt i spillet bliver scoret sindssygt mange mål efter indlæg fra baglinien.  Ca. 80% af alle målene i mine kampe bliver scoret sådan, lidt kedeligt hvis man bare skal sætte sine spillere til at slå indlæg fra baglinjen og vinde alt.

Nu kan det selvfølgelig have noget med taktik at gøre, men synes stadigvæk det er lidt vildt.

Begge disse problemer er noget de har kig på hos SI.

Er det muligt at få en liste over hvad der er bekræftet SI vil rette til den endelige udgave?

Der er ikke nogen liste som sådan, nogle ting har de bare bekræftet i beta-tråden på deres forum. Der er dog denne liste over foreløbige match engine-fixes:

http://community.sigames.com/showthread.php/320432-Next-match-engine-update-fixes-so-far...
Logged



Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010