home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23339
  1 Bruger, 465 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: shophianargis
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  25# Taktiske analyser - Blog
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem skal jeg vælge efter Vejle?
AGF
- 2 (8,3%)
AaB
- 0 (0%)
AC Horsens
- 3 (12,5%)
HB Køge
- 3 (12,5%)
FC København
- 2 (8,3%)
FC Midtjylland
- 0 (0%)
FC Nordsjælland
- 2 (8,3%)
Lyngby
- 0 (0%)
Silkeborg
- 4 (16,7%)
Viborg
- 0 (0%)
Esbjerg
- 3 (12,5%)
Randers
- 0 (0%)
Skive
- 1 (4,2%)
Næstved
- 1 (4,2%)
Brønshøj
- 3 (12,5%)
Antal Stemmer: 24

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: 25# Taktiske analyser - Blog  (Læst 29084 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 11# Taktiske analyser - Blog
« Svar #60: 29 Sep 2012, 19:31 »

Afstemning oppe omkring det næste klubvalg... Så få smidt nogle stemmer afsted i god tid   Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 11# Taktiske analyser - Blog
« Svar #61: 29 Sep 2012, 20:31 »

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 12# Taktiske analyser - Blog
« Svar #62: 30 Sep 2012, 10:42 »

Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 13# Taktiske analyser - Blog
« Svar #63: 30 Sep 2012, 15:23 »

Spændende, ser frem til hvordan det lykkedes dig at spille med højt pres og bagkæde, hvis det ikke er noget du er vant til. Smiley Følger helt sikkert stadig med. Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 13# Taktiske analyser - Blog
« Svar #64: 30 Sep 2012, 15:33 »

Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 14# Taktiske analyser - Blog
« Svar #65: 30 Sep 2012, 16:02 »

Går ud fra du ikke spiller med en opdateret database, hvorfor du må have Akharraz i truppen.
Kan se han ikke er i 1. holds truppen, men har du overvejet ham?

Har selv haft kæmpe succes med ham som fremskudt angriber i en lignende opstilling og mon ikke han kan supplere SMC?
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14# Taktiske analyser - Blog
« Svar #66: 30 Sep 2012, 16:07 »

Spændende, glæder mig til sæsonen bliver skudt igang!  Thumbs Up

Jeg har dog et spørgsmål: Det lader til at du satser mere offensivt med Brøndby, men alligevel ser det ud til at du beholder strategien på standard. Hvordan kan det være? Smiley
Logged

FC Barcelona

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 14# Taktiske analyser - Blog
« Svar #67: 30 Sep 2012, 16:31 »

Går ud fra du ikke spiller med en opdateret database, hvorfor du må have Akharraz i truppen.
Kan se han ikke er i 1. holds truppen, men har du overvejet ham?

Har selv haft kæmpe succes med ham som fremskudt angriber i en lignende opstilling og mon ikke han kan supplere SMC?
Jeg spiller med den nyeste patch, men ingen transferupdates. Men sådan lige umiddelbart, så tror jeg ikke at han er i truppen. Han spiller vel for AGF?


Spændende, glæder mig til sæsonen bliver skudt igang!  Thumbs Up

Jeg har dog et spørgsmål: Det lader til at du satser mere offensivt med Brøndby, men alligevel ser det ud til at du beholder strategien på standard. Hvordan kan det være? Smiley

Da jeg har været inde manuelt og ændre på indstillingerne, så har det ingen betydning om strategien står på offensivt. Så det er egentlig derfor..  Smiley
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14# Taktiske analyser - Blog
« Svar #68: 30 Sep 2012, 16:42 »

Ej hvor pinligt, det vidste jeg ikke! Skuffet
Logged

FC Barcelona

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 14# Taktiske analyser - Blog
« Svar #69: 01 Okt 2012, 19:43 »

Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# Taktiske analyser - Blog
« Svar #70: 01 Okt 2012, 19:48 »

Fuldstændigt spot on med hensyn til Jan K. Endelig en der kan forstå hvad jeg har prøvet at sige til folk det seneste års tid  Opstemt Han er alt for god til  bare at sælge for ingen penge.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 15# Taktiske analyser - Blog
« Svar #71: 01 Okt 2012, 20:08 »

Fuldstændigt spot on med hensyn til Jan K. Endelig en der kan forstå hvad jeg har prøvet at sige til folk det seneste års tid  Opstemt Han er alt for god til  bare at sælge for ingen penge.

Håber ikke at jeg afslører for meget omkring spillet ved at smide dette lille SS af Jan K...   Wink



Manden er jo genial, så snart han får lov at komme tæt på mål, så han med sine afslutninger for alvor får lov at udfolde sig.. Desuden sparker han gerne et frispark eller to ind også i løbet af en sæson..   Thumbs Up


EDIT:  Desuden har jeg vist aldrig omtalt hvor stor en betydning det har, at han kan sparke med begge fødder. Det er netop det der gør ham så god, da han både kan trække ind i banen for at afslutte, eller trække ud på kanten for at slå et indlæg. Betydningen af dette kan jo ses på hans scoringer og assists, som begge er meget høje for en midtbanespiller..
« Seneste Redigering: 01 Okt 2012, 20:17 af Guldbrand » Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 15# Taktiske analyser - Blog
« Svar #72: 01 Okt 2012, 20:22 »

Det er en genial blog du har gang i Guldbrand! Du formår at give rigtig mange af dine tanker ud, og vi lærer vidst alle meget omkring det at lave en taktik efter holdets evner - Det kunne jeg nok godt selv bruge lidt oftere, i stedet for bare den løse taktik jeg altid sætter Peace

Dog forstår jeg ikke at du med så stærk en midtbane du mener du har ikke sætter holdet ud fra at have meget boldbesiddelse og vinde kampen på overtal på midtbanen. I stedet for at satse på ham Simon i angrebet.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 15# Taktiske analyser - Blog
« Svar #73: 01 Okt 2012, 20:32 »

Det er en genial blog du har gang i Guldbrand! Du formår at give rigtig mange af dine tanker ud, og vi lærer vidst alle meget omkring det at lave en taktik efter holdets evner - Det kunne jeg nok godt selv bruge lidt oftere, i stedet for bare den løse taktik jeg altid sætter Peace

Dog forstår jeg ikke at du med så stærk en midtbane du mener du har ikke sætter holdet ud fra at have meget boldbesiddelse og vinde kampen på overtal på midtbanen. I stedet for at satse på ham Simon i angrebet.

Det kunne man nok også gøre, selvom jeg jo med min taktik nødig skulle miste bolden, hvorfor jeg også forsøger at holde bolden i egne rækker. Men jeg er nød til at vurdere hvilke angrebstyper jeg har til rådighed, og da Brøndby ikke ligefrem vælter sig i fremragende angribere, så er jeg nød til at satse på det sted, hvor de har den største spidskompetence, hvilket altså er i hovedspillet.

Med den midtbane Brøndby har, så kunne det være fedt at spille hurtigt pasningsspil, men for at det skal blive en succes, så skal jeg jo have nogle angribere der kan formå at løbe i de huller som vil blive skabt, ved at flytte bolden hurtigt rundt. Men da man ikke har sådanne typer (Agger og Bernburg er ikke gode nok) så syntes jeg ikke at det nytter noget med hurtigt pasningsspil.

Derfor vil jeg hellere spille bredt, med et lidt langsommere tempo for at holde i bolden, og så ellers bare høvle bolde i feltet, hvor Makienok gerne skulle sikre nogle kasser..
Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 15# Taktiske analyser - Blog
« Svar #74: 01 Okt 2012, 20:45 »

Håber ikke at jeg afslører for meget omkring spillet ved at smide dette lille SS af Jan K...   Wink



Manden er jo genial, så snart han får lov at komme tæt på mål, så han med sine afslutninger for alvor får lov at udfolde sig.. Desuden sparker han gerne et frispark eller to ind også i løbet af en sæson..   Thumbs Up


EDIT:  Desuden har jeg vist aldrig omtalt hvor stor en betydning det har, at han kan sparke med begge fødder. Det er netop det der gør ham så god, da han både kan trække ind i banen for at afslutte, eller trække ud på kanten for at slå et indlæg. Betydningen af dette kan jo ses på hans scoringer og assists, som begge er meget høje for en midtbanespiller..


Meget imponerende stats må man sige. jeg har aldrig rigtig fået ham til at fungere, ikke på samme niveau i hvert fald, han har været ganske middelmådig for mig.

Hvilken update spiller du med? Synes ikke Brøndby har SMC, i min version?!
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010