home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I dag kl. 00:22:20 warmon Blogkonkur... [12] Journeyman - [12]...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 295 Gæster Online.

Indlæg: 1132737 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  25# Taktiske analyser - Blog
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem skal jeg vælge efter Vejle?
AGF
- 2 (8,3%)
AaB
- 0 (0%)
AC Horsens
- 3 (12,5%)
HB Køge
- 3 (12,5%)
FC København
- 2 (8,3%)
FC Midtjylland
- 0 (0%)
FC Nordsjælland
- 2 (8,3%)
Lyngby
- 0 (0%)
Silkeborg
- 4 (16,7%)
Viborg
- 0 (0%)
Esbjerg
- 3 (12,5%)
Randers
- 0 (0%)
Skive
- 1 (4,2%)
Næstved
- 1 (4,2%)
Brønshøj
- 3 (12,5%)
Antal Stemmer: 24

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: 25# Taktiske analyser - Blog  (Læst 28601 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 5# Taktiske analyser - Blog
« Svar #30: 22 Sep 2012, 20:30 »

Der er da noget pres på mine skuldre syntes jeg.. Over 60% mener at succeskriteriet for SønderjyskE er at slutte i top 6..  Shockeret

Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# Taktiske analyser - Blog
« Svar #31: 22 Sep 2012, 20:58 »

Der er da noget pres på mine skuldre syntes jeg.. Over 60% mener at succeskriteriet for SønderjyskE er at slutte i top 6..  Shockeret



Vi ved hvad du er i stand til  Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 5# Taktiske analyser - Blog
« Svar #32: 22 Sep 2012, 21:04 »

Vi ved hvad du er i stand til  Wink

Nu handlede det ikke om hvordan i forventer jeg klarer mig (den afstemning kommer nemlig bagefter) Men mere hvad i ville mene var succeskriteriet for SønderjyskE som klub..   Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 5# Taktiske analyser - Blog
« Svar #33: 22 Sep 2012, 21:20 »


Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 6# Taktiske analyser - Blog
« Svar #34: 22 Sep 2012, 21:26 »

Det var hermed sidste update inden sæsonen bliver skudt i gang.. Selve sæsonforløbet vil blive beskrevet over 3 updates, som hver er delt over 11 liga kampe. Imellem hver af de updates vil jeg gøre en kort status over præstationen, og evt. lave nogle taktiske ændringer såfremt jeg finder det nødvendigt.

Kampene bliver spillet på kommentator, og jeg vil ikke begynde at pille ved modstander instruktioner eller lign. Så fra nu af vil jeg ikke længere pille ved noget rent taktisk - ikke før om 11 kampe, hvor jeg tager hele taktikken op til en revurdering. Så det bliver spændende at se hvordan taktikken vil komme til at klare sig fra nu af - både mod top og bundhold.

Ellers må i meget gerne knytte nogle kommentar omkring min taktik, og ikke mindst hvordan i tror den vil komme til at fungere, og hvad i ser af styrker og svagheder omkring den. Det er altid rart at få nogle ekstra øjne på taktikken, da i måske ser nogle ting som jeg ikke selv ser...


Har i spørgsmål så fyr bare løs...!
Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 6# Taktiske analyser - Blog
« Svar #35: 23 Sep 2012, 10:26 »

Jeg vil sige det på den måde, der er ingen tvivl om du vinder slaget om midtbanen i de fleste kampe, som jeg umiddelbart ser det. Jeg tror det bliver lavtscorende og tæt, da du ikke kommer til at give så mange store chancer væk. Dog er jeg stadig skeptisk, eller nok nærmere spændt på at se den offensive del, som du selv sagde kræver det en del af de to forreste, som kan ligge lidt alene. Håber det virker med de mange dybeløb fra Antipas....og jeg tror du vil være i stand til at overraske i nogen kampe, mod de lidt større hold. Smiley

Du kan vel ikke smide et kampprogram for de 11 første kampe op? Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 6# Taktiske analyser - Blog
« Svar #36: 23 Sep 2012, 12:55 »

Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: 7# Taktiske analyser - Blog
« Svar #37: 23 Sep 2012, 13:46 »

Din taktik virker da klart over Sønderjyskes normale evne. På trods af den store tvivl om du ville score mål med blot en enkelt angriber har dit hold jo alligevel formået at score mindst et mål i alle kampe, udover dit enkeltstående nederlag. Det er meget imponerende resultater må man sige. Desuden er det efter min smag meget mere interessant at læse denne type blog, end "normale" blogs. Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 7# Taktiske analyser - Blog
« Svar #38: 24 Sep 2012, 09:17 »

Din taktik virker da klart over Sønderjyskes normale evne. På trods af den store tvivl om du ville score mål med blot en enkelt angriber har dit hold jo alligevel formået at score mindst et mål i alle kampe, udover dit enkeltstående nederlag. Det er meget imponerende resultater må man sige. Desuden er det efter min smag meget mere interessant at læse denne type blog, end "normale" blogs. Smiley

Ja, jeg er mildest talt også overrasket over min offensiv. Jeg havde ikke forventet at jeg ville klarer mig så godt, som jeg har gjort indtil videre.. Men Antipas har i den grad også præsteret langt over hvad jeg havde forventet, men det bekræfter mig bare i hvor stor en betydning hurtighed har i FM.

Men det glæder mig da, at jeg har succes med at placere en spiller mellem deres defensiv og offensiv. Det ser ud til at gøre ondt på modstanderne. Specielt også når jeg har Fabricius til at trække lidt ud på kanterne engang imellem, for at skabe plads for Antipas.


Iøvrigt er der lagt en ny afstemning op, omkring hvilket hold jeg skal være næste gang.. Der går nok ikke mange dage, før jeg forventer at påbegynde et nyt spil.
Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 7# Taktiske analyser - Blog
« Svar #39: 24 Sep 2012, 09:54 »

Det er virkelig flotte resultater...Jeg havde ret i du ikke giver meget væk, og samtidig er jeg virkelig positiv overrasket over hvordan din offensiv virker....Har ikke selv haft resultater, med kun en angriber og offensiv midt....men det ser ud til bare at være mig der er dårlig eller har de forkerte hold Opstemt Ser frem til resten af sæsonen....Køber du noget ind i vinterpausen, eller forsætter du udelukkende med samme hold?
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 7# Taktiske analyser - Blog
« Svar #40: 24 Sep 2012, 13:17 »

Det er virkelig flotte resultater...Jeg havde ret i du ikke giver meget væk, og samtidig er jeg virkelig positiv overrasket over hvordan din offensiv virker....Har ikke selv haft resultater, med kun en angriber og offensiv midt....men det ser ud til bare at være mig der er dårlig eller har de forkerte hold Opstemt Ser frem til resten af sæsonen....Køber du noget ind i vinterpausen, eller forsætter du udelukkende med samme hold?

Tja, jeg har da tidligere haft succes med en enlig angriber og en offensiv midtbane. Men dengang havde jeg tilgengæld også en anden og mere offensiv midtbane konstellation. Men ja, jeg er nu også lidt overrasket over den store succes som taktikken indtil videre har kastet af sig..  Er der andre der har prøvet taktikken med SønderjyskE?

Men ja, der kommer lidt lejeaftaler i vinterpausen. Der er jo desværre ikke så mange penge at gøre godt med i klubben. Men dette kommer der lidt mere om i næste update..
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7# Taktiske analyser - Blog
« Svar #41: 24 Sep 2012, 13:28 »

Har overvejet at tage et SE save når jeg går død i Napoli save Smiley
Logged

Underdogen
Gæst
 
Sv: 7# Taktiske analyser - Blog
« Svar #42: 24 Sep 2012, 15:17 »

Virkelig fed blog du har gang i og flotte resultater med Sønderjyske.

Næste gang synes jeg du skal vælge Lyngby, da de ikke har det største transferbudget, men hvis man sælger nogle mindre vigtige spillere, kan man få et pænt transferbudget.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 7# Taktiske analyser - Blog
« Svar #43: 24 Sep 2012, 15:55 »

Har overvejet at tage et SE save når jeg går død i Napoli save Smiley

Lyder godt.. Kom endelig med dine erfaringer i denne blog. Specielt hvis du bruger samme indstillinger og opstilling som jeg gør.    Smiley

Virkelig fed blog du har gang i og flotte resultater med Sønderjyske.

Næste gang synes jeg du skal vælge Lyngby, da de ikke har det største transferbudget, men hvis man sælger nogle mindre vigtige spillere, kan man få et pænt transferbudget.

Mange tak. Men nu får vi at se, det er jo afstemningen der afgør det. For min skyld, er jeg fuldkommen ligeglad   Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 7# Taktiske analyser - Blog
« Svar #44: 24 Sep 2012, 16:00 »

Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010