home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  25# Taktiske analyser - Blog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem skal jeg vælge efter Vejle?
AGF
- 2 (8,3%)
AaB
- 0 (0%)
AC Horsens
- 3 (12,5%)
HB Køge
- 3 (12,5%)
FC København
- 2 (8,3%)
FC Midtjylland
- 0 (0%)
FC Nordsjælland
- 2 (8,3%)
Lyngby
- 0 (0%)
Silkeborg
- 4 (16,7%)
Viborg
- 0 (0%)
Esbjerg
- 3 (12,5%)
Randers
- 0 (0%)
Skive
- 1 (4,2%)
Næstved
- 1 (4,2%)
Brønshøj
- 3 (12,5%)
Antal Stemmer: 24

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: 25# Taktiske analyser - Blog  (Læst 28204 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 23# Taktiske analyser - Blog
« Svar #120: 17 Okt 2012, 14:31 »

Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 24# Taktiske analyser - Blog
« Svar #121: 17 Okt 2012, 14:36 »

Har jeg ret hvis jeg siger at Defensive Angriber måske ikke var helt den rette løsning?  Smiley Du ville vel gerne ud over kanterne og slå nogle indlæg til Kim Olsen, og så betyder det jo ikke så meget at erobre bolden højt med angriberen hvis bolden alligevel skal ud på kanten?  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 24# Taktiske analyser - Blog
« Svar #122: 17 Okt 2012, 14:53 »

Har jeg ret hvis jeg siger at Defensive Angriber måske ikke var helt den rette løsning?  Smiley Du ville vel gerne ud over kanterne og slå nogle indlæg til Kim Olsen, og så betyder det jo ikke så meget at erobre bolden højt med angriberen hvis bolden alligevel skal ud på kanten?  Smiley

Tanken var faktisk, at jeg ved at vinde bolden højt på banen, også kunne fastholde et tungt pres. Når det er at jeg selv står højt på banen, så vil jeg meget gerne fastholde spillet på deres banehalvdel, og undgå for mange løb tilbage for at forsvarer mig. Desuden vil jeg ved at fange bolden hurtigt, stadig have mange folk med fremme, hvilket gør det nemmere at få mine angribere placeret inde i feltet, og dermed sikre at jeg har mange folk med fremme ved indlæg.

Hvis jeg i stedet erobrede bolden på egen banehalvdel, så skulle jeg afvente at mine angribere og midtbanespillere kom med frem, således at når indlægget falder, at de så vil kunne lave de nødvendige løb ind i feltet. Dette vil være meget svært, hvis mine kantspillere begynde at slå kontra, da mine andre spillere i så fald ikke vil kunne følge med..

Så tanken mener jeg nu er god nok. Problemet er nok bare at jeg tvivler på at det har haft den effekt som jeg ønskede.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 24# Taktiske analyser - Blog
« Svar #123: 17 Okt 2012, 15:22 »

Havde jeg selvfølgelig ikke tænkt på, men nu var det jo også bare en tanke  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 24# Taktiske analyser - Blog
« Svar #124: 17 Okt 2012, 17:16 »

man må sige du har ret god succes med dine taktikker.....Det er virkelig velskrevet og spændende at følge med i denne blog Smiley.
..plus man kan lære noget og få lidt inspiration Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 24# Taktiske analyser - Blog
« Svar #125: 17 Okt 2012, 17:58 »

man må sige du har ret god succes med dine taktikker.....Det er virkelig velskrevet og spændende at følge med i denne blog Smiley.
..plus man kan lære noget og få lidt inspiration Smiley
Ja indtil videre er det gået meget godt, men der er også lagt mange tanker bag taktikkerne, baseret ud fra de mange års erfaringer jeg har gjort mig med FM.

Men dejligt at du kan lide den, og at du kan tage noget erfaring med dig herfra. Men det var jo også meningen at folk skulle få noget inspiration til deres eget spil.   Wink

Havde dog håbet at folk selv ville bidrage med nogle erfaringer. Der må være mange andre der har spillet med de hold jeg har været, og det ville være super at hører om deres erfaringer.


Lige en anden ting, så er afstemningen afsluttet og Silkeborg bliver det næste hold.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 24# Taktiske analyser - Blog
« Svar #126: 17 Okt 2012, 21:19 »

Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# Taktiske analyser - Blog
« Svar #127: 17 Okt 2012, 21:22 »

Nu bliver det vildt Opstemt
Jeg ser frem til hvad du kan udrette med Silkeborg.

Jeg er lidt ked af, at du blot tager en sæson, fordi jeg plejer at have succes med Silkeborg i en sæson, hvorefter det hele bryder sammen i sæsonen efter.
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 25# Taktiske analyser - Blog
« Svar #128: 17 Okt 2012, 21:29 »

Nu bliver det vildt Opstemt
Jeg ser frem til hvad du kan udrette med Silkeborg.

Jeg er lidt ked af, at du blot tager en sæson, fordi jeg plejer at have succes med Silkeborg i en sæson, hvorefter det hele bryder sammen i sæsonen efter.

Ved at spille en enkelt sæson, så behøver jeg ikke at gå så meget op i kontraktforlængelse r, indkøb, salg osv. I stedet kan jeg koncentrer mig udelukkende om det taktiske, og få kørt en sæson igennem på relativ kort tid, så jeg på den måde kan nå flere hold.

Men ja du kan tro at det bliver vildt med Silkeborg! Her er lige en lille teaser fra første kamp i sæsonen   Thumbs Up




Men når du siger at du plejer at opnå succes med Silkeborg i første sæson, hvordan plejer det så at gå dig? Og hvordan plejer du at spille med dem?   Smiley
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# Taktiske analyser - Blog
« Svar #129: 17 Okt 2012, 21:32 »

Jaaaeh. Altså.
Jeg har fået en 3 og en 5 plads i første sæson tidligere, men hvordan min taktik har været helt specifik må du ikke spørge mig om.

Jeg kan godt li at hente taktikker fra nettet og så små justerer dem derefter. Men formationen jeg har brugt begge gange var 4-1-2-1-2.

De 2 midtbaner ligger i kanterne, mens der er en defensiv midt og offensiv midt.
Logged


Zuika
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: 25# Taktiske analyser - Blog
« Svar #130: 23 Okt 2012, 12:50 »

Jaaaeh. Altså.
Jeg har fået en 3 og en 5 plads i første sæson tidligere, men hvordan min taktik har været helt specifik må du ikke spørge mig om.

Jeg kan godt li at hente taktikker fra nettet og så små justerer dem derefter. Men formationen jeg har brugt begge gange var 4-1-2-1-2.

De 2 midtbaner ligger i kanterne, mens der er en defensiv midt og offensiv midt.

Også kaldet en 4-4-2 Diamant? Wink
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010