home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 522 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  25# Taktiske analyser - Blog
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem skal jeg vælge efter Vejle?
AGF
- 2 (8,3%)
AaB
- 0 (0%)
AC Horsens
- 3 (12,5%)
HB Køge
- 3 (12,5%)
FC København
- 2 (8,3%)
FC Midtjylland
- 0 (0%)
FC Nordsjælland
- 2 (8,3%)
Lyngby
- 0 (0%)
Silkeborg
- 4 (16,7%)
Viborg
- 0 (0%)
Esbjerg
- 3 (12,5%)
Randers
- 0 (0%)
Skive
- 1 (4,2%)
Næstved
- 1 (4,2%)
Brønshøj
- 3 (12,5%)
Antal Stemmer: 24

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: 25# Taktiske analyser - Blog  (Læst 28311 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 18# Taktiske analyser - Blog
« Svar #90: 04 Okt 2012, 21:17 »

Meget imponerende offensivt, set i lyset SMC er skadet i en rimelig lang periode.
Håber på mesterskabet, jeg er sikker på du hiver den hjem til sidst. Smiley
Har du lavet nogle indkøb i vinterens vindue?

Nej, der blev ikke foretaget nogen indkøb. Prøvede ellers at skaffe mig en ny felt-til-felt midtbane spiller, hvor specielt Hans Henrik Andreasen var interessant for mig. Men desværre gad han ikke, og jeg kunne ikke finde et bedre alternativ, end dem jeg i forvejen har. Desuden kommer Mike Jensen retur fra sin lange skade fra før sæsonen, så det hjælper lidt på midtbanen..
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 18# Taktiske analyser - Blog
« Svar #91: 05 Okt 2012, 14:05 »

Jeg regner med at påbegynde med det næste hold i løbet af weekenden. Så i skal nå at få smidt de sidste stemmer/ændre dem idag/aften, da holdet nok vil blive udtaget i aften..
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: 18# Taktiske analyser - Blog
« Svar #92: 05 Okt 2012, 14:08 »

Jeg regner med at påbegynde med det næste hold i løbet af weekenden. Så i skal nå at få smidt de sidste stemmer/ændre dem idag/aften, da holdet nok vil blive udtaget i aften..
Indtil videre perfekt som afstemningen ser ud nu Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 18# Taktiske analyser - Blog
« Svar #93: 06 Okt 2012, 11:37 »

Holdet er valgt, og vinderen blev Vejle Kolding Boldklub
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 18# Taktiske analyser - Blog
« Svar #94: 07 Okt 2012, 11:53 »

Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 19# Taktiske analyser - Blog
« Svar #95: 07 Okt 2012, 12:42 »

Du har ikke overvejet at give den et nyt forsøg med Brøndby og forbedre taktikken endnu mere, før du starter med Vejle? Smiley
Logged

FC Barcelona

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 19# Taktiske analyser - Blog
« Svar #96: 07 Okt 2012, 12:52 »

Du har ikke overvejet at give den et nyt forsøg med Brøndby og forbedre taktikken endnu mere, før du starter med Vejle? Smiley

Nej, det har jeg ikke tænkt mig..  Smiley

Dels pga. hvor irriterende det har været at spille med Brøndby med team-talksene, for det har godt nok gået mig på nerverne...

Men derudover kræver det nogle indkøb hvis taktikken skal optimeres. Forsvaret skal forstærkes en smule, så jeg kan stå endnu højere på banen. Derudover skal jeg have en bedre felt-til-felt midtbanespiller, eller måske finde en alternativ rolle, da det ikke helt har fungeret som jeg havde ønsket mig. Der kom simpelthen alt for få mål fra den position, og jeg syntes at det var for sjældent at han rent faktisk kom ind i feltet.

Ellers har taktikken virket ganske fint. Jeg har scoret mange mål fra kanterne som var formålet. Defensivt skal der bare lukkes bedre af, men hvordan det lige skal gøres er jeg usikker på.
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 19# Taktiske analyser - Blog
« Svar #97: 07 Okt 2012, 13:35 »

Hvordan spiller du kampene ? 3D - 2D eller rent tekst ?
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 19# Taktiske analyser - Blog
« Svar #98: 07 Okt 2012, 13:45 »

Hvordan spiller du kampene ? 3D - 2D eller rent tekst ?
rent tekst, og så mål i 3D for at kunne analysere hvordan målene bliver scoret imod mig.

Det betyder at jeg kan nå at spille mange kampe, på meget lidt tid. Havde jeg set højdepunkter i 3D, så var jeg nok stadig i gang med SønderjyskE..
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 19# Taktiske analyser - Blog
« Svar #99: 08 Okt 2012, 12:49 »

Nej, det har jeg ikke tænkt mig..  Smiley

Dels pga. hvor irriterende det har været at spille med Brøndby med team-talksene, for det har godt nok gået mig på nerverne...

Men derudover kræver det nogle indkøb hvis taktikken skal optimeres. Forsvaret skal forstærkes en smule, så jeg kan stå endnu højere på banen. Derudover skal jeg have en bedre felt-til-felt midtbanespiller, eller måske finde en alternativ rolle, da det ikke helt har fungeret som jeg havde ønsket mig. Der kom simpelthen alt for få mål fra den position, og jeg syntes at det var for sjældent at han rent faktisk kom ind i feltet.

Ellers har taktikken virket ganske fint. Jeg har scoret mange mål fra kanterne som var formålet. Defensivt skal der bare lukkes bedre af, men hvordan det lige skal gøres er jeg usikker på.

Det er også helt okay og ser frem til din næste klub. Det er vel også rimeligt at antage at resultaterne havde været endnu bedre, end til den allerede acceptable andenplads, hvis teamtalksne havde fungeret bedre.

Angående det at få en midtbanespiller til at lave løb in i feltet så har jeg gode erfaringer med en helt normal central midtbane spiller og så sat til angreb.
Logged

FC Barcelona

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 19# Taktiske analyser - Blog
« Svar #100: 10 Okt 2012, 15:29 »

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 20# Taktiske analyser - Blog
« Svar #101: 10 Okt 2012, 16:43 »

Nogen der har afprøvet en af de to taktikker?

Vil være super lækkert at få lidt respons på andre, der også har forsøgt sig med taktikkerne - uanset hvilket hold man har været..     Smiley
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 20# Taktiske analyser - Blog
« Svar #102: 10 Okt 2012, 16:46 »

Nogen der har afprøvet en af de to taktikker?

Vil være super lækkert at få lidt respons på andre, der også har forsøgt sig med taktikkerne - uanset hvilket hold man har været..     Smiley

har du smidt dem op til download?  Smiley Og nej jeg har ikke prøvet det endnu, men det kunne bestemt være interessant for mig da jeg spiller med Liverpool lige nu. Jeg skal da i hvert fald have fundet en måde at få Carrolll til at bombe  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 20# Taktiske analyser - Blog
« Svar #103: 10 Okt 2012, 16:55 »

har du smidt dem op til download?  Smiley Og nej jeg har ikke prøvet det endnu, men det kunne bestemt være interessant for mig da jeg spiller med Liverpool lige nu. Jeg skal da i hvert fald have fundet en måde at få Carrolll til at bombe  Smiley

Nej de er ikke lagt op til download, men der er jo SS af mine indstillinger, så det er hurtigt at lave taktikken. Men jeg kunne nemt forestille mig, at man kunne stå højt på banen med Liverpool, og så sende masser af indlæg ind i feltet, som jeg gjorde det med Brøndby. Så det var da helt sikkert et forsøg værd, såfremt man ønsker at benytte sig af Carroll..
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 20# Taktiske analyser - Blog
« Svar #104: 12 Okt 2012, 13:33 »

Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010