home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 763 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Den perfekte sæson #Slut
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Den perfekte sæson #Slut  (Læst 29452 gange)
MartinV
Juniorspiller
**

Sv: Den perfekte sæson #18
« Svar #45: 17 Jul 2012, 18:03 »

Alt for god blog du har gang i Wester ..

Som liverpool mand gør det ondt at sige .. Men ja GIGGS er en kæmpe legende i mine øjne .
Fortsæt det gode arbejde ..
Fornøjelse at følge dine tråde / Blogs !

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #46: 17 Jul 2012, 18:06 »

Alt for god blog du har gang i Wester ..

Som liverpool mand gør det ondt at sige .. Men ja GIGGS er en kæmpe legende i mine øjne .
Fortsæt det gode arbejde ..
Fornøjelse at følge dine tråde / Blogs !

Tak.. Fedt der er folk der følger med selvom det er et så kedeligt et klubvalg som Man Utd

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

MartinV
Juniorspiller
**

« Svar #47: 17 Jul 2012, 18:09 »

Efter at have læst din blog 3 gange .. Har jeg lyst til at starte Man U ..
Men som Liverpool fan .. Vil det gøre for ondt når vi skulle mødes Smiley!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #48: 18 Jul 2012, 21:12 »

Den perfekte sæson

-Standing on the shoulders of giants-

Konkurrenterne opruster
Op til denne sæson har konkurrenterne oprustet voldsomt og flere store navne er ankommet til Premier League. Blandt andet har Liverpool har hentet Angel Di María og Eden Hazard er landet i Chelsea. Den helt store transfer denne sommer stod Champions League vinderne og mine ærkerivaler for. Man City hentede Cristiano Ronaldo for 40 mio. £ og den transfer gjorde ondt i hjertet.

Jeg ville have elsket at se Ronaldo tilbage i United trøjen men et lønkrav på 200k £ i ugen var alt for meget til at jeg kunne være med og 40 mio. £ er også langt over det mit transferbudget kan klare. Så jeg måtte æde lorten og se ham vælge rivalerne.

Efter de store transfers hos konkurrenterne, så var jeg meget fristet til at gå shop-amok men jeg valgte at holde igen. Jeg har intet hentet til denne sæson, de eneste nye spillere i truppen er to nye regen som er hentet op fra u18 truppen. Samtidig har jeg solgt Valencia til Chelsea for 15 mio. £.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Den perfekte sæson #19
« Svar #49: 19 Jul 2012, 23:04 »

Den perfekte sæson

Unlucky 13

Jeg vidste at Fernando Torres ville være lidt et sats og jeg vidste, at Torres igennem tiden ikke har været skide heldig og tit løbet ind i skader. Jeg tog dog chancen og gav ham nr.13, da det er mit eget yndlings nummer og håbede lidt overtro ville hjælpe ham igennem hans tid i Man Utd.

Men efter 1,5 sæson i United trøjen må jeg nok erkende, at Fernando Torres bare er skide uheldig og født med glas-ben. 8 skader på 18 måneder er lige i overkanten og hver gang han er ved at finde formen, så løber han ind i endnu en skade.

Jeg troede ellers denne sæson skulle blive hans helt store gennembrud i United. For han har leveret fantastisk men lige da han topper, så er han løbet ind i endnu en skade. En skade der nok holder ham ude i resten af sæson. Skadens længde er nemlig 3 måneder og vi nærmer os 1. februar.

Det er simpelthen bare for surt og jeg overvejer om jeg skal sælge Torres til sommer eller hente et nyt 1.valg til 9er positionen og lade Torres slutte sin karriere som back up spiller til en uge løn på 185k £. – Noget skal i hvert fald gøres, for det går ikke at min top angriber er ude med skader så tit.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

mikestorbank
Lilleputspiller
*

Sv: Den perfekte sæson #20
« Svar #50: 19 Jul 2012, 23:31 »

eg syntes du skal være tålmodig og lade El Nino få alle de chancer han har brug for. Få fodboldspillere har været igennem det "helvedes cirkus" El Nino har været igennem, en golden boy der debuterede for tidligt men voksede med opgaven, skiftet til Merseyside som både var på godt og ondt han ejede bolden, han knuste modstandere og tryllebandt alverdens tilskuere både på tribunerne og i sofaerne men ak ja, skader var det eneste der kunne indhente hans voldsomme antrit. Slutningen på en lykkelig kærlighedshistorie med en ny og dybt ulykkelig tilværelse på "Broen" i London hvor alle afskrev ham alt for senere at blive topscorer til et EM??

Wester, man kan ikke ønske sig bedre angriber - Torres kommer tilbage, stærkere end før og giver dig den perfekte sæson  Thumbs Up

Én klub, èt Landshold - FC Bayern & Tyskland.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #51: 20 Jul 2012, 00:06 »

Ja måske du har ret men det er sq frustrerende når ens angriber er ude 50 % af tiden

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #52: 20 Jul 2012, 01:27 »

Den perfekte sæson

Mange strenge at spille på

Det er svært at spille en god melodi på en guitar med kun en enkel streng og det samme gør sig gældende på et fodboldhold. For at alt skal spille i harmoni så skal man have flere strenge at spille på. Det var faktisk en af grundtankerne med min Gung-Ho taktik, at der skulle være mange offensive strenge at spille på. Målene skulle ikke kun komme fra en enkel mand eller rolle. Jeg ville ikke leve højt på en poacher, der skulle levere 80 % af holdets mål som f. eks er tilfældet i taktikken Wester’s Diablo.

Efter min topscorer Torres røg ud med en skade så var jeg ikke voldsomt urolig, for truppens brede og høje kvalitet kombineret med taktikkens mange strenge at spille på gjorde at jeg var sikker på, at målene nok skulle komme. Tjek dette SS ud, for det viser meget godt hvad jeg mener. De 5 offensive positioner er alle farlige samtidig med at jeg er giftig på dødbolde.

GOAL GOAL GOAL

Jeg har f. eks allerede scoret 85 mål efter 29 kampe i årets Premier League. Jeg er 100 % sikker på, at jeg nok skal komme over de magiske 100+ mål i denne sæson. – Og det er ikke kun de fine resultater i Premier League der holder min moral oppe. For det går ganske fint i alle turneringer. Jeg har blandt andet vundet League Cuppen over Liverpool med en finalesejr på 2-0. Så er jeg videre i FA Cuppen, hvor Everton venter i kvartfinalen og i Champions League er jeg ligeledes videre til kvartfinalen, der er dog ikke trukket lod endnu.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Den perfekte sæson #21
« Svar #53: 20 Jul 2012, 20:32 »

Den perfekte sæson

FM-anekdoten der skrev sig selv

Det er næsten som om bloggen skriver sig selv.

Efter to skuffende nederlag til rivalerne Man City og Liverpool kom der en smule spænding tilbage i ligaen men i kampen efter var der comeback til Fernando Torres. Det var en hjemmekamp mod Stoke og her scorede han kampens eneste mål, et mål der sikrede mig det 3. Premier League mesterskab i streg. Og FM-anekdoten der skrev sig selv stopper ikke der, for i kampen efter kom Premier League mål nr.100 som selvfølgelig blev sat ind af en spiller af egen avl, nemlig Tom Cleverley. Kampen blev spillet den 26. april på undertegnets fødselsdag.

Nu håber jeg bare FM-anekdoten forsætter i samme positive spor, for i Champions League semifinalen står den på et klassisk opgør mod Bayern München og alt tyder på, at en eventuel finale bliver mod ærkerivalerne Man City. Selvom det bliver svært at komme til finalen, da første opgør endte 0-0 hjemme på Old Trafford.

Forsættelse følger…

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Den perfekte sæson #22
« Svar #54: 20 Jul 2012, 21:29 »

Den perfekte sæson

FM-anekdoten der døde ud

Det blev til en knusende 0-3 sejr over Bayern og dermed var jeg klar til finalen, hvor modstanderen helt som ventet var Man City. Det var jo en drømmefinale og nerverne var helt ude på tøjet. Jeg ville elske at slå dem i en Champions League finale især med Cristiano Ronaldo på banen for Man City. Derudover så var det vigtigt med en sejr, for det ville give mig et endnu et forsøg på at skabe den perfekte sæson.

Ud over Phil Jones som var ude med karantæne, så kunne jeg stille i stærkeste start 11er. Og jeg håbede sådan på at Torres skulle blive den helt store helt, for det fortjente han efter en fantastik sæson i United trøjen, hvor han som tidligere beskrevet som sædvanligt også havde været ramt af sort uheld.

Desværre skulle det ikke blive til en happy end i denne sæson, det blev det total modsatte. For Man City vandt finalen 2-1 efter to mål af Agüero og dermed blev det de larmede naboer, der blev det første hold i historien med back to back Champions League triumfer. – Det gjorde nas, rigtig nas…

Det er dog godt nyt til dem der kan lide bloggen, for det betyder som minimum 2 sæsoner mere.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

MartinV
Juniorspiller
**

Sv: Den perfekte sæson #23
« Svar #55: 20 Jul 2012, 22:18 »

Wester må man spørge om hvad facepack du bruger kunne du evt smide link Smiley?

Igen alt for fed blog ..

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #56: 20 Jul 2012, 22:22 »

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #57: 20 Jul 2012, 22:30 »

Har du betalt for at hente den :S?

#Respect

The Captain says goodbye!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #58: 20 Jul 2012, 22:33 »

Har du betalt for at hente den :S?

Nej.. Kan også være det ikke  er den...

Måske er det denne: http://www.fmdanmark.dk/graphics/show_graphic.php?id=127

eller den her: http://fmfreaks.dk/index.php?action=download;id=874

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #59: 21 Jul 2012, 00:04 »

Den perfekte sæson

Big spender

Så kom den helt store pengepung frem og der blev spenderet hele 87 mio. £ på nye spillere, det er dog kun 2 af dem der går direkte ind på 1.holdet, resten var helt unge talenter, som vi griber fat i på et senere tidspunkt, når de får deres debut på seniorholdet.

Den første er købt ind som afløser for Rio Ferdinand, som har smidt støvlerne på hylden. 26 mio. £ har jeg må slippe min nye wonderkid i forsvaret Kurt Zouma, som i første omgang er tiltænkt en plads i B-kæden men som i løbet af de næste par sæsoner gerne skulle overtage pladsen i A-kæden i stedet for Vidic. Han er dog kun 19 år, så det bliver nok først om to sæsoner han bliver fast mand og Vidic har også mindst to år mere i sig.

Året helt store transfer blev den flamboyante offensive midtbanespiller James Rodríguez, som er tiltænkt en plads på kanten. Han har kostet mig 39 mio. £ men jeg er sikker på, at han er alle pengene værd. Jeg har længe ledt efter en venstrebenet kantspiller som også havde de stats jeg søgte. Han lever op til alle kravene og jeg tror han bliver et kæmpe hit i United trøjen.

Med indkøbet af Rodríguez, så rykkes Neymar op som ”Den falske 9er” og det koster Torres pladsen. Torres vil nu fungere som back up til Neymar på toppen, han får dog omkring 20 kampe i løbet af sæsonen. Det var ikke en nem beslutning men Torres er bare for ustabil pga. hans glas-ben. Så har jeg også sagt farvel til Berbatov, som er taget tilbage til Leverkusen, hvor han fik sit store internationale gennembrud tilbage i 2003-2006.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010