home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 223 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Den perfekte sæson #Slut
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Den perfekte sæson #Slut  (Læst 27505 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #4
« Svar #15: 29 Jun 2012, 11:39 »

jamen Wester.. jeg elsker dine blogs, så det er en fryd at du er tilbage ! Opstemt hvordan regner du med at bruge Neymar Smiley?

Tak...

Han vil blive brugt på kanterne... Mine to kanter skifter position og er en blanding af wings og Inside forwards, jeg forventer han vil gøre det godt i de roller... Jeg er godt besat på de positioner med Neymar, Nani, Young og Valencia..

Næste skridt er at styrke den centrale midtbane men det må vente til næste sæson, hvor jeg går efter Gylfi og forhåbentlig et stort navn. Måske Modric...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #4
« Svar #16: 29 Jun 2012, 22:26 »

Den perfekte sæson

-Standing on the shoulders of giants-
#5

Den lille trælse nabodreng

Man City er som den lille trælse nabodreng ingen gad at lege med. Den lille larmede dreng der nu har vokset sig stor. Den lille dreng der blev drillet og endte med at pumpe sig med steroider og har købt sig en stor kamphund. For ingen skal drille ham mere.

Men vi er flere der kan lege den leg og benytte vores økonomiske muskler, for selvom United ikke er ligeså økonomisk dopet som City, så er der penge i kassen og jeg er villig til at bruge dem, det kunne i se med købet af Neymar.

Den lille irriterende nabodreng skal ikke overtage gaden, det er mit herredømme og Community Shield kampen skulle være den første lektion. Hvor jeg skulle vise, at United stadig er den største og stærkeste dreng på gaden.

Desværre var mit nye stjerneskud Neymar ikke klar til kampen, han var små skadet men heldigvis slog hans afløser til. Antonio Valencia blev kampens helt store spiller og missionen blev fuldført. Første pokal i sæsonen var hjemme og herredømmet lå stadig hos United.
« Seneste Redigering: 29 Jun 2012, 22:33 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #5
« Svar #17: 29 Jun 2012, 22:33 »

Du kan jo ikke holde dig væk, min ven Grin

Måske ville det være en idé at lave teksten til "darkRed", da den nuværende røde farve, ikke er så rar for øjnene.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #5
« Svar #18: 29 Jun 2012, 22:35 »

Du kan jo ikke holde dig væk, min ven Grin

Måske ville det være en idé at lave teksten til "darkRed", da den nuværende røde farve, ikke er så rar for øjnene.

Test test test

Nej den bryder jeg mig ikke om  Smiley

Nej 12 dage holdte jeg, så trak FM igen  Grin
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #5
« Svar #19: 30 Jun 2012, 10:49 »

Den perfekte sæson

-Standing on the shoulders of giants-
#6
Tearing you apart since1991
Så kom Ryan Giggs målet og han har nu scoret i alle Premier League sæsoner. Bolton blev kørt godt og grundig over med 6-0 på Old Trafford og Giggs stod for 2 af målene. Der kan skrives meget om den største United spiller of all time og vises mange store øjeblikke i billeder men vi nøjes med et magisk øjeblik, måske hans bedste og vigtigste mål i United trøjen. Det er i hvert fald det mål, der står smukkest i min hukommelse.

<a href="http://www.youtube.com/v/FP88Pjcy_m0?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/FP88Pjcy_m0?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #4
« Svar #20: 30 Jun 2012, 12:36 »

Tak...

Han vil blive brugt på kanterne... Mine to kanter skifter position og er en blanding af wings og Inside forwards, jeg forventer han vil gøre det godt i de roller... Jeg er godt besat på de positioner med Neymar, Nani, Young og Valencia..

Næste skridt er at styrke den centrale midtbane men det må vente til næste sæson, hvor jeg går efter Gylfi og forhåbentlig et stort navn. Måske Modric...

Cool Smiley jeg har bare ikke fået så meget ud af, i mit barcelona spil Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #6
« Svar #21: 01 Jul 2012, 20:27 »

Den perfekte sæson

-Standing on the shoulders of giants-
#7

Sommer/Vinter pause

Så tager jeg af sted i morgen til den årlige sommerlejr med arbejde og bloggen holder dermed pause de næste 12-14 dage. I skal da lige have en lille opdatering inden pausen. Jeg er nået ca. halvvejs i sæsonen og efter en rigtig træls start på sæsonen i Premier League, hvor jeg led et nederlag til ærkerivalerne fra City og skuffede ude både mod Stoke og Woles, så fik jeg rigtig godt gang i spillet. 11 sejre i streg blev det til, før jeg måtte nøjes med 2 uafgjorte i to svære udekampe mod henholdsvis Tottenham og Newcastle. De fine resultater var selvfølgelig nok til at toppe Premier League efter 18 kampe

Alle på holdet leverede rigtig fine præstationer i samtlige turneringer. Jeg kom sikkert videre fra Champions League gruppespillet og har spillet mig til en plads i liga cup semifinalen. Jeg er især tilfreds med Berbatovs præstationer i rollen som ”Den falske 9er”. Det har især været vigtigt, da Rooney har været skadet i flere omgange.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #7
« Svar #22: 09 Jul 2012, 13:01 »

Den perfekte sæson

-Standing on the shoulders of giants-
#8

Det store mål

Det store mål for denne sæson er at vinde Champions League, for det er ligesom kravet, hvis jeg skal have et forsøg på at ramme den perfekte sæson. Så der var nerver på, da jeg skulle møde Olympique de Marseille i returkampen på hjemmebane. Det første opgør i Frankring var nemlig endt 1-0 til OM.

Kampen blev da også ligeså spændende, som jeg havde frygtet. På trods af et enormt overtag så ville bolden bare ikke ind og jeg måtte nøjes med 1-0. Det betød kampen røg i forlænget spilletid. I det 104. minut steg Vidic til vejrs efter et hjørnespark og headede bolden i nettet, 2-0 sejren og kvartfinalebillette n kom dermed i hus.

Det var en hård kamp som kostede mange kæfter hos spillerne og kun 3 dage senere skulle jeg møde Chelsea i Premier League. Holdet var ramt af en del skader og udmattede spillere. Det udnyttede Chelsea og vandt 1-0. Det første nederlag siden åbningskampen mod Man City, 29 kampe uden nederlag blev det til.

Spændingen i Premier League er intens, kun 3 point har jeg ned til ærkerivalerne fra Liverpool som jeg skal møde i årets sidste kamp. 
« Seneste Redigering: 09 Jul 2012, 19:16 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #8
« Svar #23: 09 Jul 2012, 13:19 »

God blog, kort og præcist, og dermed også til at holde ud at læse Smiley

Dog vil jeg, som Oli, påpege den røde farve du bruger, den stikker i øjnene Wink
Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den perfekte sæson #8
« Svar #24: 09 Jul 2012, 18:13 »

God blog, kort og præcist, og dermed også til at holde ud at læse Smiley

Dog vil jeg, som Oli, påpege den røde farve du bruger, den stikker i øjnene Wink
+1

Lige mine ord. Selvom jeg ikke er Man United-fan, glæder jeg mig til at høre mere Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #8
« Svar #25: 09 Jul 2012, 19:17 »

Tak for de pæne ord...

Jeg har fået lidt hjælp fra nicolajtmadsen til det med den røde farve..

Tjek indlæg 8 ud... Er det bedre? Den er knap så skarp
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #8
« Svar #26: 09 Jul 2012, 19:22 »

Indlæg 8 ser godt ud.. Bare fortsæt med arbejdet..
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #8
« Svar #27: 09 Jul 2012, 19:22 »

Indlæg 8 ser godt ud.. Bare fortsæt med arbejdet..

Super... Så bliver det farven jeg bruger i stedet for..

Tak til nicolajtmadsen
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #8
« Svar #28: 09 Jul 2012, 19:50 »

Må konstatere, at jeg er enig med de andre. Den nye røde farve er klart mere 'børnevenlig'.  Wink

Derudover følger jeg også med i din blog. Du plejer at gøre det meget godt, selvom du er United-sympatisør!  Rullende Øjne
Logged

Simply Arsenal.

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #8
« Svar #29: 09 Jul 2012, 19:52 »

Perfekt Smiley Ser frem til næste Update.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010