home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Den perfekte sæson #Slut
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: Den perfekte sæson #Slut  (Læst 27509 gange)
aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den perfekte sæson #35
« Svar #90: 17 Aug 2012, 19:26 »

Den perfekte sæson

-Standing on the shoulders of giants-
#36

Sidste chance

Så er det sidste chance, vinder jeg ikke Champions League i denne sæson så giver jeg op og tildeler mig selv titlen: Den største FMongol EVER! – Det skal selvfølgelig stå i min Forum signatur resten af FM sæsonen. Derfor er jeg også gået all in på transfermarkedet i denne sæson, for jeg magter ikke den titel, da jeg anser mig selv for en habil FM gamer og mit ego kan slet ikke tåle det.

Jeg har brugt hele 51 mio. £ på 2 kun spillere som går direkte ind i A-kæden. Den ene er Muzaffer Serifoglu som er hentet for 17 mio. £ i Celta og han erstatter Evra som er over the hill til Premier League men selvfølgelig ikke til Serie A, hvor Juventus har taget godt imod ham.  Ud over Evra så har Torres også sagt farvel og hans plads som back up for Neymar i rollen som ”Den falske 9er” er den unge Lawrence Harrison rykket en tak frem i hierarkiet.

Sæsonens store indkøb er Saïf Eddine Hammami som er hentet i Lyon for 35 mio. £ og dette offensive vidunder forventer jeg mig rigtig meget af. Ham har jeg jagtet længe og han passer perfekt ind i min Gung-Ho taktik som får lov at forsætte, på trods af tankerne om et taktisk skifte.

Det er nu eller aldrig!


Eddine Hammami ser rigtig stærk ud! Håber, du vinder den nu så!

Det kan være en challenge i FM burde være den perfekte sæson, med alle de transfermidler man nu har brug for. For selv med uendelige penge, er det jo uhyre svært.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #36
« Svar #91: 17 Aug 2012, 19:57 »

Ja den er ikke nem selv med United men har ramt den før men det er noget tid siden
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #36
« Svar #92: 18 Aug 2012, 08:35 »

Held og lykke med at få det til at lykkedes nu Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #36
« Svar #93: 19 Aug 2012, 12:53 »

Den perfekte sæson

-Standing on the shoulders of giants-
#37

Et taktisk ekperiment
Så kunne jeg alligevel ikke dy mig, for efter at have læst TT&F 09 igen til mit projekt med TT&F 09 lommeversion. Så faldt jeg over den globale mentalitet som i FM12 er lig med Very Fluid som vel også er kendt som total fodbold. En taktik er baseret på høj kreativitet, bevægelighed og frihed.

Jeg har aldrig rigtig turde satse på sådan en taktik, jeg er langt mere disciplineret i min tankegang og tænker tit i bestemte løbemønstre og holde en solid defensiv men nu giver jeg det et forsøg og går dermed all in i dette sidste forsøg på at hente CHL pokalen og dermed få et skud på Den perfekte sæson.

Jeg har valgt følgende formation til mit taktiske eksperiment, en 4-2-3-1 som jeg passer godt ind i de tanker jeg har med taktikken, hvor det især er de 4 offensive spillere der skal levere drømmefodbold og gøre modstanderen rundtosset.



Holdinstruktionerne som du kan se, de er offensiv, meget flydende og med stor bevægelighed. Det kombineret med de spillerroller du ser i formationen, skulle gerne give en god omgang drømmefodbold. Det lille twist jeg har med, er at kanterne samt den offensive midt og angriberen skifter positioner. Det skulle gerne give 4 offensive esser som er umulige at dække. Men lad os nu se hvordan det går, det kan også være den fejler hårdt men med A og B-kæde der ser således ud, så burde det være muligt..




Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #37
« Svar #94: 22 Aug 2012, 10:19 »

Den perfekte sæson

-Standing on the shoulders of giants-
#38

Gældfri

En god indikator for at en blog er ved at nå sin ende, det er, at der er længere og længere mellem opdateringerne. Dette er denne blog ramt af som I ved og denne gang tager vi et voldsomt spring frem i tid. Der er sket flere ting som sagtens kunne have haft deres egen opdatering men luften er ved at sive ud af skribenten. Så nu tager vi det hele i et hug.

Det går forrygende med resultaterne men ikke pga. det nye taktiske eksperiment som ikke rigtig virkede, som jeg ville have det. Så jeg skiftede tilbage til Gung-Ho taktikken. Igen er jeg stormet igennem Premier League og har vundet i overlegen stil og det er dermed det 6. mesterskab i streg. Derudover har jeg spillet mig i FA Cup finalen, hvor Chelsea venter.

En af sæsonens store højdepunkter var den 1.februar, hvor klubben langt om længe blev gældfri. Igennem de 6 sæsoner har der måned for måned været omkring 8-12 mio. £ i underskud, nu er der pludselig plus på kontoen hver måned. Så alt går bare derudaf men det vigtige er jo Champions League, hvor jeg er nået til semifinalen.

Og gæt hvem modstanderen er? Helt rigtig. Det er selvfølgelig Man City og den første kamp er blevet spillet, hvor jeg led et nederlag på 0-1 på udebane. Så næste kamp kan blive enden på denne blog. Det ville være den mest forfærdelige måde at slutte af på. Tænk hvis det sidste der sker, er at Man Utd ryger ud til Man City og alt derefter bliver sort. Det ville være så ondt!
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #38
« Svar #95: 22 Aug 2012, 18:35 »

Den perfekte sæson

-Standing on the shoulders of giants-
#SLUT

FMongolen takker af

Jeg har flere gange oplevet trælse nederlag, jeg har flere gange oplevet store nedture i FM men intet overgår dette.

Tjek følgende SS ud.

I de dødende minutter

Det minder bare alt for meget om IRL.

<a href="http://www.youtube.com/v/Z6L8MyHkoX4?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/Z6L8MyHkoX4?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Jeg er en ødelagt FM-gamer, jeg er færdig.

Citat
Så er det sidste chance, vinder jeg ikke Champions League i denne sæson så giver jeg op og tildeler mig selv titlen: Den største FMongol EVER!

Alt går i sort nu……
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #Slut
« Svar #96: 22 Aug 2012, 18:43 »

 Ubeslutsom
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #Slut
« Svar #97: 22 Aug 2012, 19:32 »

føler med dig Wester ! det har været en fornøjelse (igen!) at læse din blog, og jeg håber bestemt ikke dette er det sidste jeg ser til dig!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #Slut
« Svar #98: 22 Aug 2012, 19:42 »

føler med dig Wester ! det har været en fornøjelse (igen!) at læse din blog, og jeg håber bestemt ikke dette er det sidste jeg ser til dig!

Tak.. Nej det bliver sq nok ikke den sidste blog  Smiley

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #Slut
« Svar #99: 22 Aug 2012, 20:32 »

Tak.. Nej det bliver sq nok ikke den sidste blog  Smiley



Yes! glæder mig allerede Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #Slut
« Svar #100: 22 Aug 2012, 21:31 »

.

« Seneste Redigering: 30 Mar 2015, 18:24 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den perfekte sæson #Slut
« Svar #101: 23 Aug 2012, 08:12 »

og så lige med united, den var ikke god!!  Huh
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010