home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23475
  0 Brugere, 634 Gæster Online.

Nyeste Bruger: roysamantha224
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Den perfekte sæson #Slut
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Den perfekte sæson #Slut  (Læst 29379 gange)
Mernild
Landsholdsspiller

Sv: Den perfekte sæson #30
« Svar #75: 31 Jul 2012, 13:15 »

Hvor meget har du lavet om på Gung-Ho-taktikken i dette save. Kan se det ikke er helt det samme? Hvad har du lavet om? Og kan du uploade din nye taktik?
Jeg har haft meget succes med din Gung-Ho-taktik, men jeg er dog ked af at min angriber ikke scorer halvt så mange mål som kanterne.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Den perfekte sæson #30
« Svar #76: 04 Aug 2012, 18:20 »

Den perfekte sæson

-Standing on the shoulders of giants-

76 %

Efter en uge i sommerhus i Ebeltoft overfaldt jeg FM, da jeg kom hjem. Jeg var i vildt gamer humør. Sådan en uges pause hjælper meget på motivationen. Det var ellers meningen, at jeg ville holde 2 ugers pause men lysten er for stor. Så jeg kan lige game nogle dage inden den står på Smukfest.

Jeg påstod ellers i sidste update, at jeg ikke ville hente nogle spillere af betydning i denne sæson. Jeg løj for vildt! For i de dødende minutter af transfervinduet lavede jeg en stor handel. Jeg kunne alligevel ikke dy mig. Pengene brændte i min lomme og da muligheden for at hente Jack Wilshere opstod, så slog jeg til. 35 mio. £ måtte jeg slippe.

Der var noget indeni mig der sagde, at ham SKULLE jeg hente. Selvom jeg i forvejen er godt besat på de kreative positioner på den centrale midtbane. Nu står jeg med et kæmpe luksusproblem, for nu jeg råder over Rooney, Gylfi, Cleverley og Wilshere til de positioner.

Som i kan se, så er Wilshere kommet fornuftigt i gang i United trøjen. Han kunne dog ikke hindre, at City endnu engang kørte mig over. Denne gang vandt de 2-0 over mig i Premier League. – Jeg har spillet 261 kampe med United og har en sejrsprocent på 76 % men jeg bøvler noget med City må jeg indrømme og de fører da også på den interne konto.

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Den perfekte sæson #31
« Svar #77: 05 Aug 2012, 20:59 »

Den perfekte sæson

Utilfreds Rooney

Igennem de seneste 3 sæsoner har Rooney flere gange ytret sin utilfredshed. Han føler ikke han kan opnå mere i United trøjen og han ønsker nye udfordringer. Jeg har igen og igen afvist hans ønske og hver gang har vi fundet en løsning. Jeg har blandt andet givet ham anførerbindet i denne sæson.

Men nu er der næsten ikke mere at gøre, han vil meget gerne prøve noget nyt og jeg overvejer at give efter for hans ønske. Han har gang på gang leveret flot også selvom jeg har afvist hans ønske. Han har været yderst professionel hele vejen igennem. Så nu sætter jeg ham til salg næste gang han ytre sin utilfredshed.

Jeg er også ved at gå lidt sukkerkold, så måske kunne et salg af Rooney, nye indkøb og måske et taktisk skifte være måden at fastholde energien på. Noget må jeg gøre, for jeg kan ikke have en utilfreds anfører i truppen og jeg nægter at give op, før målet med den perfekte sæson er opnået.

Men inden der sker de store ændringer, så spiller jeg den igangværende sæson færdig. Jeg er pt. fremme ved den 2. december 2015 og i gang med min 5. sæson og jagter mit 5 mesterskab i streg.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

mikk1446
Reserveholdsspiller

Sv: Den perfekte sæson #32
« Svar #78: 06 Aug 2012, 02:49 »

Uha det vil da gøre ondt helt ind i hjertet at sælge Rooney!

Men hvis du har nogle talenter på spring, er det vel det rigtige at gøre!

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Den perfekte sæson #32
« Svar #79: 07 Aug 2012, 12:16 »

Den perfekte sæson

8.00 og 50 mål ?

Så er vi nået ind i den afgørende fase af 2015-16 sæsonen og FM programmet i dag ser rigtig spændende ud. Jeg valgte nemlig at save, så jeg havde noget at se frem til.

Det store spørgsmål er jo som altid, kan jeg nappe Champions League pokalen, så jeg får et skud på Den perfekte sæson? Men den kamp jeg ser mest frem til, det er Premier League kampen mod Man City. Jeg vil så gerne vinde den kamp, da de er en sejr foran i det interne regnskab. Og så er der jo også guldkampen mod Arsenal, som er nærmeste forfølger i Premier League.

Der har været rigtige mange spillere der har leveret gode præstationer indtil videre i denne sæson men holdets alt overskyggende stjerne, det er uden tvivl Neymar. Som indtil videre har spillet til 7.93 og scoret 29 mål i 27 kampe. – Jeg kunne godt tænke mig, at han sluttede på et snit over 8.00 og rundende de 50 mål.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Den perfekte sæson #33
« Svar #80: 07 Aug 2012, 19:41 »

Den perfekte sæson

Det store gennembrud

Efter en ganske fornuftigt første sæson i United trøjen, så havde jeg store forventninger til James Rodríguez op til denne sæson. Forventninger han har haft lidt svært ved at leve op til, han har stået lidt i skyggen af Neymar, Rooney og Nani, som har været de helt store offensive stjerner.

Men pludselig slog han til, da det virkelig talte. Han har den sidste måneds tid, været den helt store spiller og klar årsag til, at jeg kom rigtig fornuftigt igennem det svære program. Jeg kom videre i Champions League, slog Man City, Liverpool, Chelsea og ikke mindst Arsenal i guldkampen. Mesterskabet i Premier League er dermed så godt som hjemme.

James Rodríguez har virkelig spillet sig ind i mit hjerte den seneste måned. Hvordan kan man ikke elske en mand der leveret 6 mål og 7 assists i de seneste 7 kampe, vel og mærket i vigtige topkampe mod de helt store hold. Nu håber jeg, at han kan forsætte den form i næste runde af Champions League, hvor mægtige Barcelona venter.

PSG vs Man Utd 3-6 samlet
1 mål og 2 assist

Man Utd vs Man City 2-1
1 assist

Woles vs Man Utd 2-2
1 mål og 1 assist

Man Utd vs Liverpool 4-0
1 assist

Man Utd vs Arsenal 4-1
2 mål

Chelsea vs Man Utd 1-4
2 mål og 2 assist

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Den perfekte sæson #34
« Svar #81: 08 Aug 2012, 01:48 »

Den perfekte sæson

Jeg er en stor fed taber

Ahhhhh men altså… For helvede da også… Det er nu officielt. Jeg er en stor fed taber nar til FM.

Efter en forrygende sæson i Premier League hvor jeg hentede ikke mindre en 104 point, og efter en kvartfinale sejr i Champions League mod Barcelona. Så var moralen på holdet super højt og det burde være muligt, at slå Real Madrid i Champions League semifinalen men næ nej… 1-1 hjemme og 0-0 ude. Dermed lykkes det mig endnu engang at fejle i Champions League.

Jeg er så skuffet og lysten til at droppe projektet er enormt. Det er vist meget godt, at jeg skal til Smukfest i morgen, så jeg kan få en pause væk fra FM. Forhåbentlig kan lidt sex, druks & rock’n’roll få mig lidt op i humør, så jeg kan genoptage savegamet igen engang i næste uge..

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Alfster
Blogmester

Sv: Den perfekte sæson #35
« Svar #82: 08 Aug 2012, 11:14 »

Fremragende blog..  Du må ikke give op..

Jeg kæmpede også selv længe i United for at få Champions League trofæet.

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

lowsteen
Juniorspiller
**

« Svar #83: 08 Aug 2012, 15:01 »

For vores andres skyld, så giv endelig ikke op! Haha  Grin Det er en fantastisk blog som bliver skrevet rigtig godt. Keep up the good work  Wink

Guldbrand
Blogmester

« Svar #84: 08 Aug 2012, 15:06 »

Jeg syntes bestemt heller ikke at du skal give op.. Det er da naturligvis træls, at se det glippe, når nu man føler at det er indenfor rækkevidde, men omvendt, så skal det jo heller ikke være for nem en udfordring   Wink

Men bliv ved, så skal det nok komme   Thumbs Up

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #85: 08 Aug 2012, 15:20 »

Tak for de pæne ord... Jeg skal nok forsætte men en pause er vist helt perfekt nu..

Jeg havde nu regnet med mere end en Champions League titel på 5 år... Men City, Barcelona og Real er sq gode...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #86: 13 Aug 2012, 21:49 »

Bloggen er ikke død og dør heller ikke.. Men den kommer til at holde en lille pause.. Jeg har nogle småting jeg lige skal have overstået først...

Bare så i ikke bliver utålmodige derude.. Den perfekte sæson skal nok komme til Man Utd.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #87: 16 Aug 2012, 22:13 »

Den perfekte sæson

Sidste chance

Så er det sidste chance, vinder jeg ikke Champions League i denne sæson så giver jeg op og tildeler mig selv titlen: Den største FMongol EVER! – Det skal selvfølgelig stå i min Forum signatur resten af FM sæsonen. Derfor er jeg også gået all in på transfermarkedet i denne sæson, for jeg magter ikke den titel, da jeg anser mig selv for en habil FM gamer og mit ego kan slet ikke tåle det.

Jeg har brugt hele 51 mio. £ på 2 kun spillere som går direkte ind i A-kæden. Den ene er Muzaffer Serifoglu som er hentet for 17 mio. £ i Celta og han erstatter Evra som er over the hill til Premier League men selvfølgelig ikke til Serie A, hvor Juventus har taget godt imod ham.  Ud over Evra så har Torres også sagt farvel og hans plads som back up for Neymar i rollen som ”Den falske 9er” er den unge Lawrence Harrison rykket en tak frem i hierarkiet.

Sæsonens store indkøb er Saïf Eddine Hammami som er hentet i Lyon for 35 mio. £ og dette offensive vidunder forventer jeg mig rigtig meget af. Ham har jeg jagtet længe og han passer perfekt ind i min Gung-Ho taktik som får lov at forsætte, på trods af tankerne om et taktisk skifte.

Det er nu eller aldrig!

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

madsbis
Lilleputspiller
*

Sv: Den perfekte sæson #36
« Svar #88: 16 Aug 2012, 22:18 »

Super god blog

håber du klarer det i denne sæson, det har du squ fortjent Wink

De nye spillere ser vilde ud især ham fra lyon. Vi må håbe de kan føre dig til Cl titlen  Cool

kennib
Ynglingespiller

Sv: Den perfekte sæson #36
« Svar #89: 17 Aug 2012, 08:39 »

Spiller selv med Man Utd for tiden efter at have læst din blog. Dog har jeg faktisk netop vundet CL med en 4-0 sejr over Barcelona, som slog mig ud i semi-finalen året før. Vundet ligaen en enkelt gang samt liga cuppen en enkelt gang og skal til min tredje sæson. Så held og lykke i denne sæson. Opstemt

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010