home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 473 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  (DØD!) [14] La Potenza Siciliana!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: (DØD!) [14] La Potenza Siciliana!  (Læst 18865 gange)
HansenLFC
Gæst
 
Sv: [8] La Potenza Siciliana!
« Svar #60: 14 Apr 2012, 22:29 »

Daniel gør det igen!

& så på sådan en dejlig dag og ikke mindst smuk aften.

Men mon ikke du også nakker de skide svenskere, måske ikke med så store cifre som sidste runde, men jeg tror på dig!
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [8] La Potenza Siciliana!
« Svar #61: 14 Apr 2012, 22:36 »

Daniel gør det igen!

& så på sådan en dejlig dag og ikke mindst smuk aften.

Men mon ikke du også nakker de skide svenskere, måske ikke med så store cifre som sidste runde, men jeg tror på dig!
Jeg takker endnu en gang, Hansen. Det er dejligt, at jeg ikke har skræmt dig væk endnu.

Svenskerne burde være en mundfuld vi kunne synke, men nu må vi se.  Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [8] La Potenza Siciliana!
« Svar #62: 14 Apr 2012, 23:00 »

Flot update. Det er stilrent og flot skrevet. Jeg nyder det. Tillykke med 7:0 - og ikke mindst 5:0 ude... Det er ganske imponerende, må jeg indrømme.

KUTGW!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

HansenLFC
Gæst
 
Sv: [8] La Potenza Siciliana!
« Svar #63: 14 Apr 2012, 23:11 »



KUTGW!

Undskyld jeg bruger din blog Daniel.

Men hvad betyder det?  Smiley
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [9] La Potenza Siciliana!
« Svar #64: 14 Apr 2012, 23:20 »

Det ser fantastisk ud Daniel. Stilen er flot, sproget er godt og det hele kører på skinner. MEN! For der er et men. Det går simpelthen for langsomt synes jeg. Ikke til at man kan nå at læse med, men for langsomt til at du for alvor når at gøre bloggen spændende i min optik. Vi er halvvejs igennem måneden, og Serie A er vel knap startet endnu?
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [8] La Potenza Siciliana!
« Svar #65: 14 Apr 2012, 23:20 »

Undskyld jeg bruger din blog Daniel.

Men hvad betyder det?  Smiley

Keep Up The Good Work.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

HansenLFC
Gæst
 
Sv: [8] La Potenza Siciliana!
« Svar #66: 14 Apr 2012, 23:51 »

Keep Up The Good Work.

Mange tak Nibali, så lærte jeg noget idag!  Smiley
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [8] La Potenza Siciliana!
« Svar #67: 14 Apr 2012, 23:58 »

Flot update. Det er stilrent og flot skrevet. Jeg nyder det. Tillykke med 7:0 - og ikke mindst 5:0 ude... Det er ganske imponerende, må jeg indrømme.

KUTGW!
Tusinde tak til dig igen, Nibali. Håber virkelig at jeg kan bibeholde dig som læser. Jeg skal nok sørge for, at fastholde niveauet.

Det ser fantastisk ud Daniel. Stilen er flot, sproget er godt og det hele kører på skinner. MEN! For der er et men. Det går simpelthen for langsomt synes jeg. Ikke til at man kan nå at læse med, men for langsomt til at du for alvor når at gøre bloggen spændende i min optik. Vi er halvvejs igennem måneden, og Serie A er vel knap startet endnu?
Mange tak, Swizz. Dejligt at du kan lide, hvad du ser. Også tak for ris, da jeg dermed ved, hvad jeg kan forbedre. Vi er halvvejs igennem måneden, ja. Derfor er det ikke godt nok, at jeg ikke er kommet i gang med ligaen endnu. Men som jeg ser 'problemet' er det ikke fordi, at jeg har skrevet 9 updates og stadigvæk ikke er i gang, da jeg også har min historie-del inden over bloggen, som jeg prioterer meget højt, men mere dét, at jeg kun har skrevet så lidt indtil videre. Jeg har lovet, at der kommer mere knald på nu, og det står jeg ved. Jeg har en update klar om inden for et kvarters tid, og i morgen lover jeg også en del updates.

Jeg håber, at du stadigvæk vil læse med, og om ca. to updates starter ligaen her i bloggen.
***

Og det er helt i orden, Hansen. Wink
« Seneste Redigering: 15 Apr 2012, 00:01 af Daniel Nordentoft » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [10] La Potenza Siciliana!
« Svar #68: 15 Apr 2012, 00:24 »


EUROPA LEAGUE KVALIFIKATIONEN – 4. RUNDE
Palermo havde trukket det man vel kan kalde en overkommelig modstander. Svenske Örebro SK var nemlig det sidste mandskab man skulle besejre, inden man kunne
deltage i dette års Europa League gruppespil.

Første kamp skulle spilles på Renzo Barbera i Palermo. Miccoli skulle blot bruge fem minutter på at finde kroatiske Igor Budan, som let kunne score opgørets første mål. Under to minutter senere byttede de to førnævnte spillere roller, og Miccoli kunne bryste sig med en flot scoring til 2-0, inden Josip Ilicic gjorde det til 3-0 i det 22. minut. I første havlegs overtid blev italienske Balzaretti nedlagt i straffesparksfeltet, og dermed fik Fabrizio Miccoli muligheden for at komme på måltavlen for anden gang i kampen. Dette udnyttede Palermo-kaptajnen, og dermed gik hjemmebaneholdet til pause med en 4-0 føring. Anden halvleg forløb sig mere jævnbyrdig, men Palermo viste klasseforskellen, og kampen løb langsomt ud i sandet.

På trods af en næsten umulig opgave for svenskerne, dukkede der 11.000 tilhængere op og overværede opgøret på Berhn Arena i Örebro. Svenskerne stod på hælene i løbet af hele kampen, og kun Palermo's ineffektivitet var årsagen til, at svenskerne ikke blev ydmyget foran egne fans. Ezequiel Muñoz scorede kampens eneste mål på et veludført hovedstød fra et hjørnespark, da kampen var knap en time gammel. Spanieren kunne samtidig bryste sig med titlen som kampens spiller, og Palermo var videre med en samlet 5-0 sejr.

Palermo har dermed opnået avancement til Europa League's gruppespil.Sicilian erne er ét ud af 48 hold, som nu skal kæmpe om det prestigefyldte metal i europæisk fodbold i denne sæson.
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [10] La Potenza Siciliana!
« Svar #69: 15 Apr 2012, 01:14 »

Yup, yup... Europa League efter autopilot. Jeg har egentlig ikke så meget at tilføje, for det virker til du har fundet din stil... Og den kan jeg egentlig godt li'. Lidt mere fremdrift ville ikke skade... Flere updates, ja tak... Mere mere fremdrift først og fremmest. Vi er halvvejs gennem konkurrencen og du har skrevet om hvad? 2-3 måneder?
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [10] La Potenza Siciliana!
« Svar #70: 15 Apr 2012, 01:36 »

Yup, yup... Europa League efter autopilot. Jeg har egentlig ikke så meget at tilføje, for det virker til du har fundet din stil... Og den kan jeg egentlig godt li'. Lidt mere fremdrift ville ikke skade... Flere updates, ja tak... Mere mere fremdrift først og fremmest. Vi er halvvejs gennem konkurrencen og du har skrevet om hvad? 2-3 måneder?
Ja, det var nogle walkover-kampe, og holdet viste klassen, hvilket helt sikkert glæder Hr. Lippi.

Ja, jeg kan godt se det. Det er ikke helt optimalt, men jeg håber inderligt at jeg formår at rette op på det nu her. Næste update omhandler Europa League-lodtrækningen, og efter den vil Serie A så blive skudt i gang med et brag. Så kommer jeg til, at køre derud af, - det lover jeg. Kvaliteten skal selvfølgelig fastholdes, og det vil jeg naturligvis sørge for. Samtidig vil der komme en del updates omkring historien, da den er vigtig for min blog, og fordi jeg elsker at skrive på den måde. Den sidste halvdel af måneden vil blive den bedste for mit vedkommende - I promise!

Tak, Nibali. Dine kommentarer betyder meget for mig.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [11] La Potenza Siciliana!
« Svar #71: 15 Apr 2012, 13:20 »


EUROPA LEAGUE LODTRÆKNINGEN
Palermo avancerede sig videre til Europa League Gruppespillet, efter en samlet 7-0 sejr og makedonske Metalurg, samt en samlet 5-0 sejr over svenske Örebro SK. Derfor er det nu tid til, at gøre status over italienernes lodtrækning til dette års Europa League.
GRUPPE F





4. seedingslag blev trukket først, og her kom schweiziske FC Sion op af hatten og havnede i Gruppe F. Tyske Hannover var 3. seedet og røg ligeledes i Gruppe F, hvilket 2. seedede Palermo også gjorde. Så var det tid til 1. seedingslag, og her var der uhyre mange skrækmodstandere. Tottenham, Atlético Madrid og Paris Saint German var bare nogle af dem. Heldigvis for Palermo og Marcello Lippi var det ingen af de nævnte, som havnede i deres gruppe, men derimod russiske Sparta Moskva, som bestemt også er et kompetent hold i europæisk sammenhæng.

-”Umiddelbart er vi fint tilfredse med gruppen, men alle kan overraske og det er op til os selv og vise, at vi er bedst. 1. seedingslag kunne have været værre, men vi har respekt over for Moskva, da det er et rigtig godt hold på papiret. Tyske hold er altid en skrækmodstander, da de altid går helhjertet ind i kampene, men det er igen kun op til os selv og vise, hvorfor vi er 2. seedet og dermed bedre end Hannover. Sion er bestemt ikke det nemmeste hold i fjerde seedingslag, og vi skal være på vagt overfor dem, da alle kan overraske i fodbold. Vi tror på os selv.” Lyder det fra Marcello Lippi til en pressekonference umiddelbart efter lodtrækningen.

Midt i september starter hele ræset, hvor sicilianerne tager i mod 1. seedede Sparta Moskva, hvorefter man drager til Schweiz 14 dage senere, hvor FC Sion venter. Tyske Hannover er modstanderen i den tredje kamp og det foregår på AWD-Arena i Hannover. I fjerde opgør tørner Palermo igen sammen med tyskerne, hvor italienerne denne gang skal ligge græstæppe til, inden man rejser den lange vej til Rusland, hvor Sparta Moskva igen er modstanderen. I sidste kamp i gruppespillet krydser vestsicilianerne klinger med FC Sion hjemme på Renzo Barbera.

De europæiske gulddrømmes endestation er i Bukarest i Rumænien, hvor Landshold-arenaen ligger bane til. Arena Naționa, som det hedder i folkemunde, kan rumme 55.600 tilskuere, og er et totalt moderniseret stadion, som har kostet omtrent €234 mio. at konstruere. Faktisk er stadionet så spritnyt, at det ikke engang er åbnet endnu. Det åbner nemlig først d. 6. september i år. Ca. otte måneder senere kan vi forhåbentlig overvære en nervepirrende finale i den rumænske hovedstad. Europa League er en prestigefyldt turnering, men hvor forhåndsfavoritter er sværre at påpege, og det er en turnering, hvor mindre hold forsøger at bide skeer med de store.

« Seneste Redigering: 15 Apr 2012, 14:42 af Daniel Nordentoft » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [12] La Potenza Siciliana!
« Svar #72: 17 Apr 2012, 00:24 »


SUBLIM OPSTART I VESTSICILIEN - 26.9.11
Serie A er blevet skudt i gang med et brag, og Palermo stormer derud af fra start. 15 ud 15 mulige point er blevet hentet hjem i de første fem kampe, hvilket bringer dem på en flot og overraskende delt-førsteplads i ligaen.

Det startede hjemme på Renzo Barbera, hvor Siena kom på besøg. Det var tid til, at Lippi skulle få sit comeback på den italienske fodboldscene, og hans hold viste hurtigt
, at de var klasser bedre og spillede rigtig flot og direkte fodbold. Som kampen skred frem, ventede man blot på, at hjemmebaneholdet ville prikke hul på bylden og score. Dette skete så også i første halvlegs overtid, hvor Francesco Della Rocca modtog bolden fra velspillende Abel Hernández, og bragede den op i det fjerne målhjørne. I samme sekund lød der et brøl over hele stadionet, og der blev tændt romerlys på lægterne. Palermo fastholte deres tilgang i 2.halvleg, og Siena var oftest presset helt tilbage, når vestsicilianerne var i boldbesiddelse. Josip Ilicic' knivskarpe pasning bag om forsvaret til Miccoli, tre minutter inde i 2. halvleg, fik Siena's Contini til, at kaste sig ned for at få bolden væk fra farerzonen, men for den 31-årige italieners uheld, endte bolden i eget mål, og de lyserød-klædte kunne fejre deres 2-0 føring, som også blev kampens endelige resultat. Statistikken var bestemt også i hjemmebaneholdets favør – Palermo havde 20 skud mod Siena's beskedne ene skud i alt, og Siena måtte se sig overmatched.

Så drog sicilianerne til Napoli, og her viste 'De Lyserøde' sig igen fra en god side. Kampen var blot otte minutter gammel, da stortalentet, Abel Hernández, elegant headede bolden ind bag Antonio Rosati, som følge på et vidunderligt oplæg fra hans angrebskollega, Fabrizio Miccoli. Efter målet styrede Palermo oftest begivenhederne, og spillede generelt i et højere gear end hjemmebanefavoritte rne. Boldbesiddelsen var forholdsvis jævnt fordelt, men Palermo's direkte spil overrumplede de blåblusede, og uruguayaneren kunne da også nette for anden gang kort inden pausen. Napoli kom lidt mere ind i kampen efter pausen,
men blev for alvor aldrig rigtig en trussel, og Palermo kunne drage ned til Sicilien igen med tre point i behold.

I tredje spillerunde kom Cagliari en tur ned til Sicilien, og dette skulle vise sig, at blive en svær opgave for Marcello Lippi og hans velspillende tropper. Det startede ellers godt, da Palermo virkede meget sikrer i deres foretagende, og 21-årige Abel Hernández sikrede sig da også sin 3. sæsonscoring, da Edgar Barreto fandt ham bag forsvaret, og dermed stod det 1-0 til Palermo, som også lignede et hold, der sagtens kunne score yderligere inden pausefløjtet lød. Ballardini måtte virkelig have sagt noget til sine spillere i pausen, for de stormede ud til anden halvleg og Nenê skulle da også kun bruge et halvt minut, før udligningen faldt. Dette satte et tydeligt aftryk på kampen, som nu bølgede frem og tilbage. Chancerne var ikke kolossale, og man kunne fristes til at tippe en uafgjort. Men da Daniele Conti klodset valgte, at spænde ben for Palermo's Bacinovic, modtog den 32-årige italiener sit andet gule kort i kampen, og måtte forlade banen. Dermed var kampen igen fuldstændig åben, og Palermo skruede op for tempoet. Cagliari pakkede sig dog ikke sammen, og forsøgte at møde sicilianerne højt oppe på banen, som også udmundede i nogle kompetente forsøg til udeholdet i undertal. Men dybt, dybt inde i kampens overtid fandt Jallets flade indlæg Hernández, som udplacerede Agazzi for anden gang. 2-1 til Palermo! Uruguayaneren kurede henad græstæppet og afslutet sin jubelscene med, at kysse klubloget.

37.000 fans var dukket op på Olimpico i Rom, hvor Palermo og Roma skulle tørne sammen. Selvom stadionet langt fra var fyldt op, sørgede de passionerede, opmødte fans for, at stemningen var i top. Lippi's direkte og organiserede tilgang gav endnu engang pote, og det meste foregik også på romernes banehalvdel. Den første scoring faldt også en halv time inde i opgøret, og minsandten om det ikke var Hr. Hernández der igen stod rigtigt placeret og sparkede bolden i netmaskerne. Rutinerede Totti fik chancen for at udligne på et kontroversielt straffespark, men valgte i stedet at hamre bolden direkte ind på Palermo's græske keeper, Tzorvas. 55 minutter var spillet, da Muñoz stod helt fr på en standardsituation og sparkede den træfsikkert ind. Tre minutter senere scorede Zahavi til 0-3, inden Abel Hernández blev dobbelt målscorer to minutte senere. Ydmygelsen blev for alvor sikret, da nyerhvervede Guti hamrede den ind fra kanten af feltet. Sensationel fem-målsmargin på udebane blev en realitet, og romerne måtte se sig slået af de storimponerende vestsiclianere.

Mesterskabsfavoritt erne fra Milano kom til Palermo, og der ventede endnu en overraskelse for fodboldverdenen. Renzo Barbera var næsten helt fyldt med entusiastiske tilhængere, og kampen bølgede frem og tilbage. I perioder var hjemmebaneholdet bedst, og i andre faser var A.C. Milan kontrollerende. Men den afgørende faktor for kampens udfald, var Hernández' guldbold i bagrummet til den fremadstormende Fabrizio Miccoli, som overlegent udplacerede Abbiati. Tilhængernes passion kom til udtryk, og i de resterende 75 minutter var opbakningen til hjemmeholdet ekstrem. Milan trykkede desperat på, men blev alligevel aldrig rigtig en trussel for den yderst velorganiserede defensiv fra Palermo. Bonera's uhensigtsmæssige tackling på den velspillende Hernández, hjalp heller ikke just på Milan's chancer, da han modtog et direkte rødt kort efter en times tid, og langsomt gik gassen af ballonen for milaneserne, og Palermo kunne fejre, at deres første fem kampe havde givet fuldt udbytte.
« Seneste Redigering: 17 Apr 2012, 01:48 af Daniel Nordentoft » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [13] La Potenza Siciliana!
« Svar #73: 18 Apr 2012, 12:25 »


PALERMO OPRETHOLDER DEN FREMRAGENDE FORM – 31.10.11
De lyserød-klædte sicilianere har formået, at fastholde deres formidable præstationer i den hjemmelige liga, og efter ti spillerunder i Serie A, er Lippi's mandskab stadigvæk at finde på førstepladsen.

Støvregnen indtog himlen i Bergamo, hvor Atalanta skulle krydse klinger med førstepladsen fra Palermo. Atalanta fik en drømmestart, da Francesco Della Rocca valgte, at skubbe Denis i straffesparksfeltet,
hvilket naturligvis resulterede i et straffespark til hjemmebaneholdet. Uden de store problemer, sparkede Cigarini bolden i netmaskerne, blot tre minutter efter dommerens startfløjt. Cigarini fik muligheden for at fordoble denne føring, da han igen fik chancen på straffespark. Denne gang snuppede Palermo's keeper, Tzorvas, den flot. Spanske Muñoz udlignede lige efter pausen, efter han stod fuldstændig markeringsfri på en dødboldsituation, og kunne nemt heade bolden i målet. Ikonet, Miccoli, kunne bryste sig med en flot scoring, da han driblede sig igennem Atalantas forsvar helt oppe fra midten, og sparkede den køligt forbi 24-årige Consigli. Tre minutter senere modtog anføreren dog et utilgiveligt dumt rødt kort, da han kastede sig unødvedigt ind i en tackling med knopperne forrest. Igor Budan slukkede dog håbet for hjemmebaneholdet et par minutter senere, da han opsnappede en løs bold og sendte den i mål til slutstillingen, 1-3.

Genoa gæstede Renzo Barbera, og Palermo stod igen for velorganiseret og direkte fodbold, hvilket også resulterede i en del chancer. Dog skulle man vente en hel time før de fik hul på bylden. Edgar Barreto hamrede et frispark på overliggeren, og Igor Budan headede riposten i mål og Renzo Barbera eksploderede af glæde. Ti minutter senere kunne Hernández også komme på scoringstavlen, efter at have gledet ind i Balzaretti's flade indlæg, og dermed stod det 2-0 til Palermo. Belluschi fra Genoa efterlignede uruguayaneren, og dermed bragte han troen tilbage til de rød-blåblusede. Edgar Barreto spillede en pragtkamp og smadrede bolden op i nettaget til 3-1. Kampen løb langsomt ud i sandet, og Palermo sikrede sig endnu tre point.

Palermo drog til Torino, hvor formsvage Juventus ventede. Paolo Tagliavento fløjtede kampen i gang, og Juventus prøvede at komme frem over stepperne i forsøget på, at få vendt deres dårlige resultater. De var boldbesiddende, men blev aldrig en stor trussel overfor Palermo's solide organisation. Tilgengæld kunne Eran Zahavi bringe Palermo foran, da han snuppede bolden fra Bazargli og fik bolden til at passere Buffon. 0-1. Matri og Pirlo havde nogle kompetente forsøg for at udligne, men græske Tzorvas stod solidt i buret og lod intet passere. Palermo kunne bryste sig med endnu tre point og viste nok engang, at holdets effektivitet og organisatoriske stand førte dem til succes.

Med otte sejre i otte kampe indtil videre, anså man ikke Cesena som en trussel overfor Palermo, men det viste sig faktisk, at de hvidblusede var en hård nød at knække, selv for sprudlende Palermo.. Store dele af kampen foregik i maskinrummet, og blev det man i folkemunde godt kunne kalde en kedelig fodboldkamp. Begge hold virkede meget tilbageholdende, omend Palermo forgæves forsøgte at være direkte. Tre skud på mål i alt i 90 minutter, og uden en eneste scoring. Sejrsstimen blev ødelagt for sicilianerne, men 'De Lyserøde' kunne stadigvæk bryste sig med, at være ubesejret i ligaen.

Tilbage på Sicilien, og ind på Renzo Barbera, hvor 25.168 havde fundet sig tilrette. Chievo var modstanderen i 10. runde og Verona-klubben blev blæst tilbage fra første fløjt. I en lille periode, fik de gulblusede dog et lille overtag, men efter det lille 5-minutters interval, blev de igen overrumplet. Palermo viste for en sjælden gang skyld ineffektivtet, hvorfor de først fik scoret i det 67. minut, trods utallige forsøg. Det var Armin Bacinovic, der åbnede ballet med en flot scoring ude fra feltet. Nyerhvervede Ahmed Soukouna slog et formidabelt indlæg i panden på Zahavi, hvilket fik hjemmebaneholdet på 2-0, som også blev det endelige resultat. Palermo delte førstepladsen med den anden overraskelse fra Udine, men med en bedre målscorer var førstepladsen i siclianske hænder.
« Seneste Redigering: 18 Apr 2012, 12:29 af Daniel Nordentoft » Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: [13] La Potenza Siciliana!
« Svar #74: 18 Apr 2012, 13:06 »

Fortsætter den fart du er begyndt at sætte, så har du uden tvivl en blog som kan kæmpe med til det sidste om titlen herinde!

Det er rigtig lækkert indtil videre og vanvittig flot du ligger nummer 1!
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010