home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 445 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  (DØD!) [14] La Potenza Siciliana!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: (DØD!) [14] La Potenza Siciliana!  (Læst 18862 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
(DØD!) [14] La Potenza Siciliana!
« : 01 Apr 2012, 03:44 »



- Prolog -


Hans hvide skjorte sad klæbende tæt ind til hans kogende hud, og hans vejrtrækning blev tung og rusten. Helt anspændt og åndsfraværende begav han sig ned ad korridoren, der føltes uendelig lang. Han fortsatte med standhaftige skridt, og efter en eviglang vandring, stod han foran døren. Døren til hans fremtid, hans skæbne, hans drøm. Det hele blev født på ny.

En mand, iført et ubestemmeligt mørkt jakkesæt, bød ham indenfor, - Formentlig en af de nye investorer. Han trådte nænsomt ind i det klaustrofobiske lokale, og blev uden tøven, budt hjertelig velkommen af formanden.  ”Benvenuti Signore.” Udtalte den karismatiske ejer med en genkendelig siciliansk accent. De tilstedeværende i lokalet satte sig tilrette, og han selv forsøgte ligeledes at gøre kunsten efter, om end det nok nærmere var et ængsteligt, teatralsk og ikke mindst forgæves forsøg.

Det formelle var gået som ventet – fuldstændig gnidningsfrit. Han takkede pænt farvel, og spadserede ud fra administrationen og videre ud mod den ødede parkeringsplads. Tusmørket havde for længst lagt sig som et uendeligt tæppe over himlen, og skydækket havde ligeså gjort sit vante indtog. Han mærkede hurtigt passionen stige i takt, imens han konsekvent fortsatte ud mod sin nyerhvervede, sølvgrå Mazzaratti.

***


En ny verden havde åbnet sig. Han var tilbage. Stærkere end nogensinde før.
« Seneste Redigering: 25 Apr 2012, 19:32 af Daniel Nordentoft » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #1: 01 Apr 2012, 03:44 »


FORORD
Sådan! Et af sidens største event er blevet skudt i gang! I de næste 30 dage, vil en stor del af sidens opmærksomhed være rettet mod de tonsvis af blogs, der vil blive oprettet i denne konkurrence, og der vil være en helt speciel atmosfære og stemning på Danmarks bedste FM-site. Jeg har glædet mig utrolig meget til denne måned, da det bliver utrolig spændende, at få afprøvet mine egne evner og samtidig at følge de andre blogs, som også tager sin start i disse timer og dage.

I min egen blog her, vil jeg komme med forskellige vinkler og aspekter, således at stilarten er lidt varieret. Selve historiedelen vil være grundessensen i min blog, omend der selvfølgelig også vil blive lagt vægt i selve FM-delen. Jeg vil hjertens gerne introducere jer læsere dybere for min blog, men jeg vil samtidig ikke røbe alt for meget med hensyn til det historiemæssige. Jeg kan sige så meget, at vi skal dykke ned i det kriminelle og skumle miljø. Mafiaen vil spille en stor rolle i min blog, men det kommer I til at høre meget mere om senere. Klubben er italienske U.S. Cittá di Palermo, som har en tilværelse i landets bedste række, Serie A.

Nu er der ikke andet tilbage at sige, end at jeg håber alt det bedste for samtlige deltagere, og lad den bedste vinde!

« Seneste Redigering: 01 Apr 2012, 05:05 af Daniel Nordentoft » Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #2: 01 Apr 2012, 08:39 »

Spændende! Jeg håber du holder motivationen oppe. Held og lykke. :-)
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #3: 01 Apr 2012, 09:22 »

Med det skriftlige niveau kan man jo ikke andet end at følge  Thumbs Up
Logged

FC Barcelona

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #4: 01 Apr 2012, 10:07 »

Sublim intro. Jeg er især vild med dit layout Smiley Jeg glæder mig meget til at se om du kan holde skruen i vandet. Mener at du døde efter efter en rigtig flot intro sidste år, hvis ikke jeg husker helt forkert. Med dit niveau, så vil det jo være en stor skam for konkurrencen Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #5: 01 Apr 2012, 11:00 »

Spændende! Jeg håber du holder motivationen oppe. Held og lykke. :-)
Tusinde tak, Nicklas! Som det ser ud nu, bliver motivationen ikke noget problem, da jeg er mere klar end nogensinde før. Du skal også have et held og lykke med din blog, som også har fået en rigtig god start, men det har jo jeg allerede kommenteret i den. Smiley

Med det skriftlige niveau kan man jo ikke andet end at følge  Thumbs Up
Mange tak for de flotte ord. Jeg håber inderligt, at jeg kan holde niveauet og dermed dig som læser. Smiley

Sublim intro. Jeg er især vild med dit layout Smiley Jeg glæder mig meget til at se om du kan holde skruen i vandet. Mener at du døde efter efter en rigtig flot intro sidste år, hvis ikke jeg husker helt forkert. Med dit niveau, så vil det jo være en stor skam for konkurrencen Smiley
Wow, tak for de flotte ord, - det varmer! Du husker helt rigtigt, jeg nåede at skrive tre updates, så vidt jeg husker, og jeg havde simpelthen ikke tiden og lysten på daværende tidspunkt. Tid og lyst bliver ikke noget problem i år, så jeg håber også, at jeg kan holde dampen oppe. Jeg må da også lige ind og se på din blog, for hvis jeg husker rigtigt, har Blogmesteren (dig) valgt at stille op i år, for at forsvare den prestigefyldte titel.  Thumbs Up
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #6: 01 Apr 2012, 11:02 »

Helt fantastisk start. Jeg er fanget lige fra første ord, og synes det er genialt at du i indlæg #2 skriver et forord til historien. Det er jo ligesom at tage en bog fra hylden, læse lidt intro om den på bagsiden så man er fanget, og så et forord hvor det lidt mere jordnære bliver overstået. Du skriver aldeles fremragende, det må jeg sige. Hele vejen igennem en stor  Thumbs Up herfra!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #7: 01 Apr 2012, 11:08 »

Helt fantastisk start. Jeg er fanget lige fra første ord, og synes det er genialt at du i indlæg #2 skriver et forord til historien. Det er jo ligesom at tage en bog fra hylden, læse lidt intro om den på bagsiden så man er fanget, og så et forord hvor det lidt mere jordnære bliver overstået. Du skriver aldeles fremragende, det må jeg sige. Hele vejen igennem en stor  Thumbs Up herfra!
Mange tusinde tak for de store ord. Jeg er glad for, at du kan lide måden jeg skriver på, og jeg håber virkelig at jeg kan holde dig som læser. Smiley
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #8: 01 Apr 2012, 11:25 »

Desuden kan jeg oplyse til de interesserede, at næste update vil finde sted engang i eftermiddag.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #9: 01 Apr 2012, 11:32 »

Har du brugt translate? For uden nogensinde at have haft italiensk så ville jeg mene, at adjektivet oftest står efter substantivet. Men det er selvfølgelig en ligegyldighed og jeg er ikke engang sikker på, at jeg har ret.

Dejlig start, læser med.

Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #10: 01 Apr 2012, 11:37 »

Har du brugt translate? For uden nogensinde at have haft italiensk så ville jeg mene, at adjektivet oftest står efter substantivet. Men det er selvfølgelig en ligegyldighed!

Dejlig start, læser med.
Jeg må krybe til korset, - ja jeg har. Peace Søgte faktisk også efter det på google, for at være sikker, da jeg intet italiensk kan. Så tror du, at titlen så istedet skal hedde; "La Siciliana Potenza"? Måske er Siciliana heller ikke rigtig, men istedet skulle være med 'o' til slut. Er der en venlig italiensk sjæl, der kan hjælpe mig?

Men mange tak for kommentaren, og jeg håber at jeg kan fastholde dig som læser.  Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #11: 01 Apr 2012, 19:56 »

Du skriver generelt irriterende GODT..  Wink Håber du kan holde dampen oppe.. har høje forventninger til dig.. Held og lykke med de lyserøde Mafiosoer Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #12: 01 Apr 2012, 20:35 »

Du skriver generelt irriterende GODT..  Wink Håber du kan holde dampen oppe.. har høje forventninger til dig.. Held og lykke med de lyserøde Mafiosoer Thumbs Up
Hehe, tak for de flotte ord. Jeg håber og tror, at jeg kan holde dampen oppe og indfrie dine forventninger.  Smiley

Næste update falder i aften inden længe, men jeg skal lige have ordnet nogle ting først.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #13: 02 Apr 2012, 01:23 »


Mindre revolutionerende bombe sprunget i den sicilianske hovedstad!
26.06.11 - cittadipalermo.dk
Palermo's ejer og bestyrelsesformand, Mauro Zamparini, har her til formiddag annonceret en mindre række opsigtsvækkende revolutioner i den sicilianske fodboldklub.

Først og fremmest har man endnu en gang taget afsked med cheftræner, Delio Rossi. Den 51-årige italienske træner blev fyret tilbage i februar i år, men blev overraskende genansat toogenhalv måned senere, men er nu for anden gang blevet vraget, knap tre måneder efter hans genansættelse.

-Vi vil gerne takke for Rossi's store bidrag, og vi er kede af, at sarmarbejdet må slutte her, men vi føler bare ikke at begge parter deler samme ambiotionsniveau, og derfor har vi nu valgt at trække stikket og tage afsked med Delio. Klubbens langsigtede, strategiske fremgangsmåde tilpasser sig ikke med Rossi's, og derfor er han nu fortid i klubben. Igen vil vi gerne cementere, at vi er yderst taknemmelige for hans indsats, og vi ønsker ham al det bedste i fremtiden. Udtaler Zamparini til de fremmødte journalister ved klubbens pressekonferrence.

Samtidig er der foretaget revolutionerende tiltag på den økonomiske front, da Zamparini i dag har annonceret nye investorer i klubben. Der er tale om en yderst velhavende, siciliansk familie med efternavnet Conti.. Det er fire familiemedlemmer, som har valgt at skyde store millionbeløb i klubben fremover, og vil dermed angiveligt også overtage en vis portion magt i den virksomhedsstrategi ske sammenhæng. 

- Det er med stor glæde i stemmen, at vi kan præsentere vores nye investorer. Det har længe ligget i luften, omend det ikke har været et offentlig kendt rygte. Vi er ovenud tilfredse med, at vi kan få denne afltale i hus, da det vil gavne klubben på længere sigt. Dette kan blive et fantastisk samarbejde, og begge parter kan få en kæmpe genvist ud af det. Lyder det afsluttende fra klubbens ejer.

Hvem den nye træner bliver, og hvem de store investorer egentlig er, vides endnu ikke. Der florere dog flere rygter rundt i de sicilianske gader om, at klubbens nye tiltag er en start på en større revolution i den sporstlige sammenhæng.
« Seneste Redigering: 05 Apr 2012, 22:09 af Daniel Nordentoft » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #14: 03 Apr 2012, 22:07 »

Ja det ser meget godt ud indtil videre.. følger spændt med Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010