home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 325 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  (DØD!) [14] La Potenza Siciliana!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: (DØD!) [14] La Potenza Siciliana!  (Læst 18859 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [13] La Potenza Siciliana!
« Svar #75: 18 Apr 2012, 13:18 »

Fortsætter den fart du er begyndt at sætte, så har du uden tvivl en blog som kan kæmpe med til det sidste om titlen herinde!

Det er rigtig lækkert indtil videre og vanvittig flot du ligger nummer 1!
Mange tusinde tak for de store ord, Hansen.

Din begejstring og kommentarer betyder meget for mig, og jeg vil forsøge at fastholde niveauet og spytte updates'ne hurtigere ud end tidligere. Smiley
« Seneste Redigering: 18 Apr 2012, 13:22 af Daniel Nordentoft » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [13] La Potenza Siciliana!
« Svar #76: 19 Apr 2012, 22:54 »

Jeg arbejder på et par updates, men der kommer ikke nogen op i dag. Tilgengæld kan jeg forsikre de interesserede om, at jeg har masser tid i denne weekend, hvilket gør, at der kommer en del updates, og samtidig vil jeg sørge for, at jeg har nogle stykker klar i løbet af ugen, så det kan kompensere lidt for den travle og lektiefyldte hverdag, jeg befinder mig i pt. Jeg håber ikke at I har tabt interessen og i så fald, så skal jeg nok få jeres gejst tilbage - det bliver stort, glæd jer!
« Seneste Redigering: 19 Apr 2012, 22:57 af Daniel Nordentoft » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [13] La Potenza Siciliana!
« Svar #77: 19 Apr 2012, 23:48 »

Jeg arbejder på et par updates, men der kommer ikke nogen op i dag. Tilgengæld kan jeg forsikre de interesserede om, at jeg har masser tid i denne weekend, hvilket gør, at der kommer en del updates, og samtidig vil jeg sørge for, at jeg har nogle stykker klar i løbet af ugen, så det kan kompensere lidt for den travle og lektiefyldte hverdag, jeg befinder mig i pt. Jeg håber ikke at I har tabt interessen og i så fald, så skal jeg nok få jeres gejst tilbage - det bliver stort, glæd jer!
Det ser vi frem til! Flotte updates du har leveret og yderst imponerende sæsonstart du har lavet. Præcis den samme jeg lavede med Juve her i 2. sæson, og hvis du kan fortsætte i samme altødelæggende stil som jeg, får du en flot sæson, hvilket jeg håber! Wink Kom i sving!
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [13] La Potenza Siciliana!
« Svar #78: 20 Apr 2012, 00:08 »

Det ser vi frem til! Flotte updates du har leveret og yderst imponerende sæsonstart du har lavet. Præcis den samme jeg lavede med Juve her i 2. sæson, og hvis du kan fortsætte i samme altødelæggende stil som jeg, får du en flot sæson, hvilket jeg håber! Wink Kom i sving!
Ja ja, du skal hele tiden fremhæve dig selv! crazy

Jeg skal nok destruere din selvtillid, når Lippi, Balzaretti og resten af den sicilianske stormagt indtager verdenen! Tunge

En dygtig blogskrivers kommentarer betyder meget for mig, og jeg arbejder på at komme rigtig i gang. Jeg har styr på min sidehistorie, men skal blot have produceret lidt mere, hvilket jeg får tid til i de kommende dage, og faktisk allerede fra i morgen eftermiddag.

Håber du følger med, også selvom jeg overgår dine såkaldte bedrifter som manager. Wink
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [14] La Potenza Siciliana!
« Svar #79: 21 Apr 2012, 02:28 »


Det spejdende blik observerede naturens uundgåelige foretagende. Solen lod sig drukne i havets stille dyb, inden mørkets frembrud igen gjorde sit indtog på den sicilianske efterårshimmel. Himmelhvælvingen åbnede sig, inden et svagt lys kunne kæmpe sig igennem den snævre åbning, men måtte hurtigt dratte om og forsvandt bag det midnatssorte skydække igen. Månens blottende tilstedeværelse  var nattens eneste lys, og fremstod som en himmelsendt åbenbaring. Den blikstille oktober-nat forblev lydløs, imedens mystikken  lurede faretruende over byen.

Mandens dødsskrig rungede stadigvæk tungt for hans ører. Det var hjerteskærende. Triadens sardoniske latter var som en evig refræn. Den stoppede aldrig. Aldrig ville han kunne bevæge sig ud af denne trance igen. Han var låst inde - for altid. Blodet væltede ud i lange baner fra mandens afstumpede, sagesløse krop og sårene var dybere end oceanets bund. Dødsfrygten stod malet i hans øjne. Øjne, som sekundet efter var forstenet og tomme. Nøjagtig som resten af hans blødende korpus. De sidste jagende smerter fór igennem det magtesløse kadaver, som overgav sig fuldstændigt til sidst. Overgav sig til de større magter. Overgav sig til den sicilianske magt.

***

Han satte nænsomt vodka-flasken op til sine ørkentørre, sprækkede læber og hældte begærligt den stærke væske i sig. Det fjernede gårsdagens værste minder. Smagen var ækel, men påvirkningen var himmelhenrivende. Han blev ført ind i en anden verden. Den verden, han i virkeligheden følte sig hjemme i.
« Seneste Redigering: 21 Apr 2012, 02:36 af Daniel Nordentoft » Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010