home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  (DØD!) [14] La Potenza Siciliana!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: (DØD!) [14] La Potenza Siciliana!  (Læst 18866 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [7] La Potenza Siciliana!
« Svar #45: 11 Apr 2012, 12:32 »

Så er den læst igennem, og hold da op jeg er imponeret! Du er klart en af mine favoritter!

Det er genialt at du laver så en detaljeret update om taktikken, det giver en meget bedre indlevelse for os læsere.

Fortsæt det gode arbejde!
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [7] La Potenza Siciliana!
« Svar #46: 11 Apr 2012, 13:08 »

Så er den læst igennem, og hold da op jeg er imponeret! Du er klart en af mine favoritter!

Det er genialt at du laver så en detaljeret update om taktikken, det giver en meget bedre indlevelse for os læsere.

Fortsæt det gode arbejde!
Mange tusinde tak, Benja! Det varmer.

Håber jeg kan holde din begejstring oppe. Forvent mindst en update i aften. Smiley
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: [7] La Potenza Siciliana!
« Svar #47: 12 Apr 2012, 20:10 »

Så kom jeg igennem dine seneste to updates, og ser meget frem til den du har lovet senere idag Wink ...

Du har holdt et rigtig højt nivaeu igennem hele bloggen og det er super nemt at forstå. Dog et super køb du har gjort dig i C. Jallet, som virkelig kan blive en vigtig spiller nede i bagkæden, hvis han bliver spillet godt ind.

Men klø på Daniel, det ser super godt ud!
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [7] La Potenza Siciliana!
« Svar #48: 12 Apr 2012, 20:25 »

Så kom jeg igennem dine seneste to updates, og ser meget frem til den du har lovet senere idag Wink ...

Du har holdt et rigtig højt nivaeu igennem hele bloggen og det er super nemt at forstå. Dog et super køb du har gjort dig i C. Jallet, som virkelig kan blive en vigtig spiller nede i bagkæden, hvis han bliver spillet godt ind.

Men klø på Daniel, det ser super godt ud!
Tusinde tak for kommentaren, Hansen. Smiley

Ja, det er lidt en dårlig vane det med, at jeg lover updates som så ikke kommer til 'tiden'. Det skal jeg nok forsøge at rette op på, men har lige haft lidt travlt med nogle afleveringer her for tiden. Jeg sidder dog og leger med en update nu, og når jeg først får ordentlig tid og kommer rigtig i gang  (meget snart!) så lover jeg, at der kommer updates meget mere regelmæssigt. Jeg er ikke helt tilfreds med antallet af updates, men jeg forsøger at rette op på det nu.

Jallet er en rigtig dygtig og billig spiller. Håber du følger videre med.  Smiley
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: [7] La Potenza Siciliana!
« Svar #49: 12 Apr 2012, 20:27 »

Tusinde tak for kommentaren, Hansen. Smiley

Ja, det er lidt en dårlig vane det med, at jeg lover updates som så ikke kommer til 'tiden'. Det skal jeg nok forsøge at rette op på, men har lige haft lidt travlt med nogle afleveringer her for tiden. Jeg sidder dog og leger med en update nu, og når jeg først får ordentlig tid og kommer rigtig i gang  (meget snart!) så lover jeg, at der kommer updates meget mere regelmæssigt. Jeg er ikke helt tilfreds med antallet af updates, men jeg forsøger at rette op på det nu.

Jallet er en rigtig dygtig og billig spiller. Håber du følger videre med.  Smiley

Det er også helt okay, tiden skal jo også være der før updates kan komme  Thumbs Up

Selvfølgelig følger jeg med fra tribunen Daniel!

God vind & skrivelyst!
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [7] La Potenza Siciliana!
« Svar #50: 12 Apr 2012, 20:30 »

Det er også helt okay, tiden skal jo også være der før updates kan komme  Thumbs Up

Selvfølgelig følger jeg med fra tribunen Daniel!

God vind & skrivelyst!
Tak igen, Hansen.

Håber jeg kan holde dig fanget.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [8] La Potenza Siciliana!
« Svar #51: 13 Apr 2012, 01:02 »


Mørkets monstrøse ansigt gjorde sig synligt igen. Koldblodigt slog den dagslyset ihjel, og erstattede det klarlige skær på den fortryllede sommerhimmel med en forkullet kontrast. Solen var nu fortid og måneskinnet lod sit enorme vingefang indtage nattens uendelige korridor. Den vårgrønne natur blev i samme øjeblik forvandlet til en dødelig slagmark fra en anden tid.

Han kunne lige akkurat ane omridset af kirken, og mærkede samtidig en ængstelighed suse igennem hans svage krop. Han fortsatte  med fortvivlede skridt op ad stien, som banede vejen til kirkens indgang. Noget pustede ham i nakken. Han gøs. Han mærkede den åndelige tilstedeværsel. Hans stoppede op lige foran kirkens kolossale træport. Store karakteristiske mønstre var indgraveret i den katolske kirkeport. Det store tunge håndtag var håndsmedet kobber, som symboliserede flere dyremotiver. Han tog et nænsomt greb om håndtaget og åbnede porten ind til den anden verden. Inden han gik ind, sørgede han for at slå korsets tegn tre gange, som symbol for ære og respekt til Herren.

Et blåligt lys blændede ham, da han trådte ind på kirkegulvet. Et kort øjeblik troede han, at han befandt sig i paradis, men den dårlige lugt fik ham hurtigt til, at glemme denne forestilling. Han bevægede sig tøvende frem på marmorgulvet, og vadede upåagtet op til forreste bænkerække, hvor han udmattet slog sig ned. Han foldede hænderne og bad en bøn – om hjælp fra hans skaber. Pludselig lød et hjerteskærende skrig, og han kiggede fortumlet rundt. I selvsamme sekund sænkede stilheden sig igen.
 
***

Mørkets trivielle stilhed blev ført ud i intetheden. Forblev derude. For altid.
« Seneste Redigering: 13 Apr 2012, 01:06 af Daniel Nordentoft » Logged

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [8] La Potenza Siciliana!
« Svar #52: 13 Apr 2012, 08:55 »

Der er kun en ting galt med den her blog Daniel.. Der kommer ikke updates hurtigt nok! Opstemt

keep it up, du er en favoritterne til det her, hvis du får tonset lidt mere igennem og holder standarden oppe
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [8] La Potenza Siciliana!
« Svar #53: 13 Apr 2012, 09:01 »

Der er kun en ting galt med den her blog Daniel.. Der kommer ikke updates hurtigt nok! Opstemt

keep it up, du er en favoritterne til det her, hvis du får tonset lidt mere igennem og holder standarden oppe
Tusinde tak for de store ord. Jeg skal nok gøre mig fortjent til dem. Du har helt ret med det omkring ventetiden for updates'ne, og som sagt, jeg sørger for at få meget mere tempo på nu, men stadigvæk fastholde niveauet.

Håber at du læser videre med.  Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [8] La Potenza Siciliana!
« Svar #54: 13 Apr 2012, 16:47 »

Ihhh Daniel lidt kort efter min smag, især når du ikke har skrevet så mange på det seneste...

Ellers er den dog rigtig god. Du er dygtig i det maleriske sprog. En form for fortælling jeg ikke helt kan mestre på samme niveau overhovedet. Men jeg synes det er lidt ærgerligt, at du ikke er kommet med mere end 8 updates indtil videre... Skal måske ikke selv snakke, kom først sent i gang, men er nu kommet rimeligt langt..

Jeg håber du kommer lidt mere i gang... For kan ikke sætte en finger på dit arbejde, der måtte bare meget gerne være lidt mere af det indtil videre! Wink
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [8] La Potenza Siciliana!
« Svar #55: 13 Apr 2012, 16:58 »

Ihhh Daniel lidt kort efter min smag, især når du ikke har skrevet så mange på det seneste...

Ellers er den dog rigtig god. Du er dygtig i det maleriske sprog. En form for fortælling jeg ikke helt kan mestre på samme niveau overhovedet. Men jeg synes det er lidt ærgerligt, at du ikke er kommet med mere end 8 updates indtil videre... Skal måske ikke selv snakke, kom først sent i gang, men er nu kommet rimeligt langt..

Jeg håber du kommer lidt mere i gang... For kan ikke sætte en finger på dit arbejde, der måtte bare meget gerne være lidt mere af det indtil videre! Wink
Mange tak skal du have igen. Smiley

Synes du længden på den seneste update var for kort? Men jeg kan sagtens se, at det ikke er godt nok med updates'ne rent talmæssigt, da jeg halter meget efter de fleste andre. Jeg har allerede skrevet en del omkring kampene, og der kommer måske en update frem i aften, men tør ikke love noget, da jeg skal i byen her om et par timer. Så regner jeg så tilgengæld med, at jeg har hele lørdag og søndag til, at få skrevet en masse.

Håber jeg kan få lidt mere tempo på nu her, og holde dig som læser. Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [8] La Potenza Siciliana!
« Svar #56: 13 Apr 2012, 17:11 »

Ja, jeg synes den var lidt for kort. Wink Måske bare mig der har tendenser til at skrive for meget, jeg ved det ikke?

Du kan sagtens holde mig som læser, for kvaliteten af det du laver kan der ikke sættes mange fingre på, mangler bare lidt at læse. Wink
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [8] La Potenza Siciliana!
« Svar #57: 13 Apr 2012, 17:29 »

Hold da helt op! Utroligt godt skrevet! Sikke et beskrivelsesniveau du lige vælger at vise frem her. Flot, flot, flot! Jeg håber du har en plan med "side historien", og så det ikke bare bliver tilfældig showoff, selvom jeg nu også elsker at læse dét.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [8] La Potenza Siciliana!
« Svar #58: 13 Apr 2012, 18:36 »

Ja, jeg synes den var lidt for kort. Wink Måske bare mig der har tendenser til at skrive for meget, jeg ved det ikke?

Du kan sagtens holde mig som læser, for kvaliteten af det du laver kan der ikke sættes mange fingre på, mangler bare lidt at læse. Wink
Jeg synes bare ofte, at jeg har set folk kommentere i andre blogs, at de mister lysten til at læse, hvis updates'ne er for lange, men jeg ville personligt ikke have noget i mod, at skrive længere updates, så de kan da godt blive en tand længere hvis det er. Tak igen for kommentaren, Chrille. Det hjælper på min motivation. Smiley

Hold da helt op! Utroligt godt skrevet! Sikke et beskrivelsesniveau du lige vælger at vise frem her. Flot, flot, flot! Jeg håber du har en plan med "side historien", og så det ikke bare bliver tilfældig showoff, selvom jeg nu også elsker at læse dét.
Jeg bukker og takker, Nibali. Super dejligt at få så meget ros af en outstanding skribent som dig. Jeg elsker at skrive i en sådan stil, og der kommer en hel del updates af den slags, da min historie er meget vigtig for bloggen. Derfor er det ikke blot 'showoff', da der er en bagtanke ved det. Som jeg også beskriv i min indledning, så er bloggen også bygget op omkring en i historie med Hr. Lippi, som bliver introduceret for mafiaen, som jo har forbindelse til Palermo. (Altså ikke in real life antager jeg, men i min historie her.)

Jeg håber at du er frisk på, at følge Lippi's videre færd. Smiley
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [9] La Potenza Siciliana!
« Svar #59: 14 Apr 2012, 22:27 »


EUROPA LEAGUE KVALIFIKATIONEN - 3. RUNDE
Som bekendt er Palermo deltagere i dette års Europa League, men inden sicilianernes guld-drømme for alvor kan begynde i den prestigefyldte turnering, skal de igennem en kvalifikation, som for deres vedkommende starter i 3. runde.
Her trak man så makedonske Metalurg Skopje, som var undertippede forude for opgøret.

Italinerne måtte drage en tur til Makedonien, som var første kamp af de to i den tredje runde. Det blev hurtigt tydeligt hvorfor vestsicilianerne var favoritter. Udebaneholdet kontrollerede alle begivenheder og efter 38 minutter kom den første scoring. Det var venstrebacken, Balzaretti, som på fantastisk vis bragede bolden over i det lange hjørne fra en relativt spids vinkel. Efter dette mål fortsatte de lyserød-klædte deres kontrollerende tilgang. Anfører Miccoli fandt Ezequiel Muñoz på et hjørnespark, som elegant headede bolden i netmaskerne i det 68. minut. 5 minutter senere kunne den spanske forsvarsspiller så komme på måltavlen igen, og endnu en gang på en stadardsituation, men denne gang som opfølger på en nedfaldsbold. 83 minutter var spillet, da Palermo's Edgar Barreto måtte udgå med en forstrukket lårmuskel. Fire minutter før tid kunne hovedstødsstærke Igor Budan nemt heade bolden i mål, efter et fremragende indlæg fra kampens første målscorer. 20-årige Abel Hernández fik også netmaskerne til at blafre i det 89. minut og scorede så kampens sidste mål i Palermo's 5-0 sejr. Makedonerne måtte altså med sine sølle nul skud i kampen, se sig forbigået af favoritterne fra Italien.

Med en 5-0 sejr på udebane i baghånden, havde man allerede tippet videre avancement til Palermo. Dog skulle kampen overstås hjemme på Renzo Barbera, og holdet virkede da også motiveret. Lippi's tropper viste endnu en gang, hvorfor de havde favoritværdigheden og var uden tvivl bedst. Den sicilianske hovedstadsklub måtte dog desværre tilskrive sig endnu en spiller til deres skadesliste, da offensivspilleren, Eran Zahavi, måtte udgå kort inden pausen. Abel Hernández, som også nettede i det foregående opgør, prikkede hul på bylden efter knap en time. Hjemmebanefavoritte rne fangede Metalurg på en hurtig omstilling, og den 21-årige uruguayaner nettede koldblodigt. Lynhurtige Álvarez prikkede en ripost i mål til samlede 7-0, og dermed var sicilianerne sikkert videre til 4. kvalifikationsrunde, hvor svenske Örebro var trukket op af hatten.
« Seneste Redigering: 14 Apr 2012, 22:32 af Daniel Nordentoft » Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010