home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 342 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  (DØD!) [14] La Potenza Siciliana!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: (DØD!) [14] La Potenza Siciliana!  (Læst 18864 gange)
Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #15: 04 Apr 2012, 03:49 »

Jeg er helt enig med Jimmy-drengen (som vidst egentlig er ret gammel). Hvis du kan blive ved med at præstere updates som denne, er tegner det ganske lyst!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #16: 04 Apr 2012, 12:10 »

Jeg er helt enig med Jimmy-drengen (som vidst egentlig er ret gammel). Hvis du kan blive ved med at præstere updates som denne, er tegner det ganske lyst!
Ja det ser meget godt ud indtil videre.. følger spændt med Thumbs Up
Jeg takker mange gange, drenge! Jeg håber, at jeg kan holde niveauet, eller måske endda formå at løfte det, gør i hvert fald, hvad jeg kan.

Der er ikke faldet vanvittigt mange updates af, og jeg halter måske lidt efter de andre på antal updates, men der kommer nogle stykker snarest - det kan jeg love.
« Seneste Redigering: 05 Apr 2012, 14:37 af Daniel Nordentoft » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #17: 05 Apr 2012, 17:36 »


Bag hans nådeløse og nonchalante smil, gemte der sig en kolossal frygt. En frygt for, at han ikke magtede opgaven længere. Manden, fra mødet med Zamparini, stod igen foran ham. Endnu engang iført et ubestemmeligt mørkt jakkesæt. Sveden drislede ned af ryggen på ham, da han så ham. Modvilligt tog han i mod den hånd, som den habitklædte mand stak frem og trykkede den nænsomt.

-”Massimo” sagde manden med en karakteristisk, dyb stemme, og skar efterfølgende en forundelig grimasse.

Solen var på vej ned og søen i baggrunden blev lyst op af et vidunderligt skær. Den blanke overflade lå i perfekt kontrast til den nedadgående sol, som snart forsvandt bag den nærliggende horisont, hvilket forårsagede en smuk, appelsinfarvet himmel. Skydækket havde næsten trukket sig helt sammen, og regnen fossede ud sekundet efter. Langt væk observerede han et blændende lys på den orange himmel, og lod blikket glide ned mod søen i takt med lysets nedadgående bevægen.

Han fulgte ufortrødent efter manden, og endte bag en lukket dør, hvor to andre habitklædte mænd kom ham i møde. Hans hjerte sad snart oppe i halsen, og svedplamagerne blev endnu tydeligere på hans, efterhånden gennemvædet skjorte. Han fik en klump i halsen, og var overbevist om, at det var hans hjerte der var på vej op. Han forsøgte desperat at synke, men uden held. Stakåndet stod han blot og så på herrerne, og rystede som et espeløv.

Den ene mand havde langt, mørkt hår, og bar en tynd, men meget synlig sølvhalskæde. Han var forholdsvis lav, og udstrålede et selvsikkert ansigtsudtryk og stod i en hvilende positur. Han fremstod som den bestemmende. Den anden var høj og muskuløs, og næsten helt kronraget. Han stod med hænderne foldet sammen ved bæltestedet, og lignte mest af alt en håndlanger til den første. Brændmærket på hans halsregion var ikke til at fjerne synet fra, og han stod helt forstenet og stirrede granskende på ham.

”Godaften. Jeg er Gianluca og dette er Simone. Du skal hjælpe os, og resten af min familie.” forklarede den første herre konsekvent.
« Seneste Redigering: 05 Apr 2012, 22:29 af Daniel Nordentoft » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #18: 05 Apr 2012, 17:40 »

Jeg er fan Daniel! Jeg vil gerne se Palermo til tops i Italien! Nu har jeg selv ledt Catania derop, men det er jo ikke helt det samme! Opstemt

Du skriver godt og din grafik er flot! Og jeg er med!
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #19: 05 Apr 2012, 17:44 »

Jeg er fan Daniel! Jeg vil gerne se Palermo til tops i Italien! Nu har jeg selv ledt Catania derop, men det er jo ikke helt det samme! Opstemt

Du skriver godt og din grafik er flot! Og jeg er med!
Hehe, det er da dejligt og høre.

Mange tak for din flotte kommentar, og jeg vil gøre alt for, at bibeholde dig som min 'fan'. Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #20: 05 Apr 2012, 17:44 »

Ganske fine updates. Du skriver godt, men jeg synes, der er en del kommafejl, som forstyrrer læsningen. Det er selvfølgelig noget, der sagtens kan rettes op på og ingen større fejl. Det er blot et råd.

Ellers en god start, og jeg glæder mig da til at høre mere. :-)
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #21: 05 Apr 2012, 17:47 »

Ganske fine updates. Du skriver godt, men jeg synes, der er en del kommafejl, som forstyrrer læsningen. Det er selvfølgelig noget, der sagtens kan rettes op på og ingen større fejl. Det er blot et råd.

Ellers en god start, og jeg glæder mig da til at høre mere. :-)
Tusinde tak for kommentaren, Jakob.

Jeg vil forsøge, at være mere opmærksom på kommaerne i fremtiden. Håber jeg kan holde dig som læser. Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #22: 05 Apr 2012, 17:48 »

Tusinde tak for kommentaren, Jakob.

Jeg vil forsøge, at være mere opmærksom på kommaerne i fremtiden. Håber jeg kan holde dig som læser. Smiley
Det kan du sagtens, det var blot et råd. Men som sagt en fin start. :-)
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #23: 05 Apr 2012, 17:52 »

Det kan du sagtens, det var blot et råd. Men som sagt en fin start. :-)
Jeg vil i hvert fald forsøge på bedste vis, omend det grammatiske ikke er min stærkeste side. Men mange tak igen. Smiley
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #24: 05 Apr 2012, 23:03 »


Palermo præsenterer den nye træner
12.07.11
For 16 dage siden, kom Palermo med en revolutionerende udmelding, da de tog afsked med den nu forhenvenværende træner, Delio Rossi, og samtidig annoncerede nye store investorer i klubben. Nu har man så fundet afløseren i Vestsicilien, som skal forsøge at indfrie klubbens ambitioner fremover.

Noget overraskende har man i Palermo formået, at indgå samarbejde med  selveste Marcello Lippi. Den 63-årige toptræner valgte sidste sommer, at gå frivilligt som italiensk landsholdstræner, efter en storskuffende VM-slutrunde i Sydafrika. Nu har den tidligere verdensmester valgt, at skrive under på en 2-årig kontrakt med de lyserøde sicilianere, som indebærer en 95.000 kr. ugentlig løn.

- "Vi er begejstret i klubben over, at have hentet et så stort trænernavn. Han besidder nogle fantastiske kvaliteter, og vi tror fuldt og fast på hans ageren. Vi har allerede lavet en kortsigtet plan over, hvad der skal ske nu her, og samtidig arbejder vi på, at få vores langsigtede udviklingsmodel til at blive skubbet i gang. Begge parter har stor forståelse for hinanden, hvorfor vi mener, at det kun kan blive succesfuldt samarbejde med Hr. Lippi i spidsen. Hans taktiske kunnen og grundighed er helt enestående, og samtidig har han en kæmpe mængde erfaring, han kan tage med ud på grønsværen. Det er en fantastisk løsning, vi har fundet." Udtalte formand, Mauro Zamparini til klubbens pressemøde.

Selv har den tidligere Juventus-træner også sit at sige.

- "Jeg er ovenud tilfreds med, at have skrevet under på denne aftale med Palermo. Det er en stor klub med tårnhøje ambitioner. Samtidig er det en fantastisk mulighed for, at få kickstartet min egen trænerkarriere igen. Det har hele tiden været planen, at jeg skulle tilbage til det daglige trænerarbjede, og da tilbuddet dukkede op fra Palermo, kunne jeg ikke sige nej. Det er det helt rigtge tidspunkt, og jeg føler mig mere motiveret og klar, end nogensinde før."
« Seneste Redigering: 05 Apr 2012, 23:22 af Daniel Nordentoft » Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #25: 06 Apr 2012, 02:07 »

Rigtigt fint. Topbanneret i forrige update er beyond sublimt. Helt kanont. TB'et til denne update er egentlig også ret flot. Det skriftlige er ligeså helt oppe hvor englene synger. Særligt forrige update var rigtig flot, da du fik "lov" til at lege lidt med ordene. Dét imponerede mig. Valget af Lippi er lidt overraskende, men spændende ikke desto mindre. Jeg håber du har en bagtanke ved at gøre brug af en sådan karakter. Jeg læser fortsat med!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #26: 06 Apr 2012, 12:14 »

Rigtigt fint. Topbanneret i forrige update er beyond sublimt. Helt kanont. TB'et til denne update er egentlig også ret flot. Det skriftlige er ligeså helt oppe hvor englene synger. Særligt forrige update var rigtig flot, da du fik "lov" til at lege lidt med ordene. Dét imponerede mig. Valget af Lippi er lidt overraskende, men spændende ikke desto mindre. Jeg håber du har en bagtanke ved at gøre brug af en sådan karakter. Jeg læser fortsat med!
Tusinde tak, Nibali!

Dejligt at høre så flotte ord fra en fremragende blogger som dem selv. Det betyder rigtig meget. Jeg har en lille tanke med Hr. Lippi, og nu håber jeg bare, at jeg formår at imponere dig videre. Smiley
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Potenza Siciliana!
« Svar #27: 06 Apr 2012, 23:14 »


Den vestsicilianske hovedstadsklubs ageren på transfermarkedet
28.07.11 - cittadipalermo.dk
Marcello Lippi tiltrådte som manager i Palermo for lidt over to uger siden, og nu er det tid til, at gøre status over klubbens handler på transfermarkedet, inden Serie A bliver sparket i gang med et brag inden længe.


Først og fremmest har Lippi sikret sig den franske højreback, Christophe Jallet, som nu er fortid i nyrige Paris Saint German. Udover det har man sikret sig endnu en franskmand i det vestsicilianske, da man har hentet Ahmed Soukouna på en fri transfer. Den blot 21-årige angriber har en fortid i Ligue 1-klubben, Toulouse FC, men blev vraget efter blot fem optrædner på førsteholdet, fordelt over fire sæsoner.

Samtidig har Palermo erhvervet sig Fiorentinas kantspiller, Alessio Cerci. Den 24-årige italiener kostede 39 mio. kr. og blev Palermo's dyreste indkøb i dette transfervindue. Francesco Renzetti var Lippi's næstsidste investering, og venstrebacken blev hentet i Serie B-klubben, Padova, for 6,25 mio. kr. Sidst men ikke mindst har ”De Lyserøde” hentet et stort spansk navn i form af selveste Guti på rutinerede 34 år. Den tidligere Real Madrid-spiller blev hentet til Sicilien på en fri transfer, og var den sidste erhvervelse for Serie A-klubben i dette vindue.

-”Vi er meget tilfredse med vores handler i denne omgang, og vi er sikrer på, at spillerne hurtigt vil tilpasse sig klubbens spilkoncept og dermed præstere habilt. Jeg var yderst tilfreds med mit spilmateriale, da jeg tiltrådte trænersædet her i Palermo, men med disse erhvervelser, er truppen finpudset og klar til enhver fremtidig udfordring. Vi har tilmed haft en fremragende pre-season, og vi er mere end klar til, at få Serie A skudt i gang." Udtalte Marcello Lippi til klubbens pressekonference.

Alt i alt har den sicilianske storklub brugt omtrent 52,5 mio. kr på de fem nyerhvervede spillere og har ikke solgt nogle spillere. Selvom sommertransfervindu et endnu ikke er lukket, skulle Palermo angiveligt være færdige på markedet for denne omgang.
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [5] La Potenza Siciliana!
« Svar #28: 07 Apr 2012, 01:17 »

Gode updates. Jeg læser bestemt stadig med. I den seneste update så jeg dog gerne, at du postede SS's af de indkøbte spillere. Derudover, så glæder jeg mig til at se en taktikplan for Palermo, da jeg umiddelbart har svært ved at se, hvad du dog skal bruge Guti til Tunge
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [5] La Potenza Siciliana!
« Svar #29: 07 Apr 2012, 06:54 »

Lovende blog. Jeg glæder mig til at se hvordan du griber det an når sæsonen for alvor begynder
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010