home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 240 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 Udprint
Forfatter Emne: El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"  (Læst 96173 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "58. 3. GANG I TRÆK"
« Svar #300: 28 Apr 2012, 20:00 »

Imponerende med mesterskaberne på stribe...

Går du efter det 4 i rap eller vil du have nye udfordringer???

husk lige at opdatere din signatur  Grin

Tak for påmindelsen Wink, og tak for roserne Wink

Hmmm næste update vil give klarhed over om jeg fortsætter eller ej Wink mulighederne er mange Peace
Logged


ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "58. 3. GANG I TRÆK"
« Svar #301: 28 Apr 2012, 22:52 »

Keep it going!!!
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "58. 3. GANG I TRÆK"
« Svar #302: 28 Apr 2012, 22:59 »

Tillykke med mesterskabet... sku en flot præstation at snuppe tre på stribe Wink Men vigtigst af alt, Barca og Real er sat af i kampen om at vær de bedste i spanien Wink

Blir spændende at se hvad sommeren bringer for den kære hr Laudrup Wink

KIU!
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "58. 3. GANG I TRÆK"
« Svar #303: 28 Apr 2012, 23:48 »

Tillykke med mesterskabet... sku en flot præstation at snuppe tre på stribe Wink Men vigtigst af alt, Barca og Real er sat af i kampen om at vær de bedste i spanien Wink

Blir spændende at se hvad sommeren bringer for den kære hr Laudrup Wink

KIU!

Takker er også godt tilfreds med at have overgået begge to, hvilket var et af mine mål Smiley

Om 15 minutter ved I om den kære Laudrup fortsætter i det spanske Smiley


Keep it going!!!

Wink
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
El Gran Danés "59. EN EPOKE ER SLUT"
« Svar #304: 28 Apr 2012, 23:58 »



EN EPOKE ER SLUT


Michael Laudrup har taget sin afsked med Atletico Madrid. Vi har i bestyrrelsen vidst det længe, men nu hvor sæsonen er ovre, er det på tide at melde klart ud. Michael er nu fortid i klubben, og vi vil gerne benytte lejligheden til at takke ham for 6 fantastiske år. Michael har om nogen været meget medvirkende til den udvikling klubben har været igennem. Vi ønsker Michael held og lykke fremover.


Sådan lød klubbens pressemeddelse her en uge efter sæsonafslutningen. Den sidste uge er blevet brugt på at tage ordenligt afsked med alle omkring klubben og især spillerne. Det har bestemt ikke været en nem beslutning om at stoppe i Madrid, men inderst inde kunne jeg mærke, at det var på tide at få lidt luftforandring. Jeg har ikke holdt fri i 6 år, da det er et fuldtidsjob 365 dage om året at være klubtræner.

Jeg har ingen kontrakter eller noget på plads, men vil derimod nyde friheden og familielivet indtil det eventuelle rigtige tilbud dukker op. Der er ingen grund til at forhaste sig, og jeg tror også at jeg har meget godt af at slappe lidt af nogen tid. Det er bestemt ikke et farvel til foldbolden overhovedet, jeg har smag på meget meget mere i andre omgivelser.

Når man sidder her i Nordsjælland med fødderne oppe og nyder den danske sommersol, kan man sgu ikke lade være med at smile lidt. Jeg har været manager i 6 sæsoner i Atletico Madrid. Klubben er gået fra at være lillebror i Madrid til at være storebror. Vi har domineret spansk fodbold, ja og været med i toppen af europæisk fodbold, de sidse 4-5 år, jeg har sgu grund til at være stolt. Endelig lykkedes det at finde en klub der passede til mig og omvendt. At blive et ikon i en så stor traditionsrig klub som Atletico Madrid, er noget mange drømmer om, men kun få opnår. Jeg gjorde det, og jeg er pisse stolt!

15 trofæer blev det til på 6 sæsoner. De tre liga titler samt de 2 Champions League titler er klart de største. Men det er fantastisk at vi rent faktisk vandt alt, hvad der kan opnåes for et klubhold, og endda flere gange. Det eneste trofæ jeg mangler er Euro-League trofæet, som jeg af gode grunde ikke har haft en chance for.

Hvad der skal ske i fremtiden vides endnu ikke, dog ved jeg at fremtiden ligger i England, der er slet ingen tvivl. Jeg har allerede afslået tilbud fra Tottenham. Tottenham er et fantastisk hold, men jeg har valgt at sige nej tak, da batterierne skal lades op inden en ny klub kan komme på tale. Det skal dog ikke være nogen hemmelighed at jeg har været en del i London det sidste halve år, om der kommer noget ud af det, ved jeg endnu ikke.

En epoke slutter nu for mig, men samtididigt kan en ny begynde.
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "59. EN EPOKE ER SLUT"
« Svar #305: 29 Apr 2012, 00:30 »

Det var lidt det man havde regnet med ville komme... nok meget godt med lidt nye udfordringer, for det er ikke altid så pokkers spændende at fortsætte når det er for let..

Ser frem til at høre hvor du kommer hen i fodboldverdenen... Men tja England ville være en sjov prøvelse for en træner der ellers befinder sig bedst i det spanske...
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "59. EN EPOKE ER SLUT"
« Svar #306: 29 Apr 2012, 00:34 »

Det var lidt det man havde regnet med ville komme... nok meget godt med lidt nye udfordringer, for det er ikke altid så pokkers spændende at fortsætte når det er for let..

Ser frem til at høre hvor du kommer hen i fodboldverdenen... Men tja England ville være en sjov prøvelse for en træner der ellers befinder sig bedst i det spanske...

Der skal nye udfordringer til kan jeg mærke.. Og for Laudrup er England nok den største udfordring der kan findes, da som du selv siger det passer og fungere bedst i det sydlandske Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "59. EN EPOKE ER SLUT"
« Svar #307: 29 Apr 2012, 00:43 »

Der skal nye udfordringer til kan jeg mærke.. Og for Laudrup er England nok den største udfordring der kan findes, da som du selv siger det passer og fungere bedst i det sydlandske Wink

Ja han hører sku ikke til i den fysiske liga imod nord Wink heeh Wink men hvis han kommer til london, så er der kun et hold der er værd at overtage Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "59. EN EPOKE ER SLUT"
« Svar #308: 29 Apr 2012, 00:51 »

Ja han hører sku ikke til i den fysiske liga imod nord Wink heeh Wink men hvis han kommer til london, så er der kun et hold der er værd at overtage Wink

Han kan klare alt... så længe jeg er puppetmaster Peace... Chelsea?
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "59. EN EPOKE ER SLUT"
« Svar #309: 29 Apr 2012, 01:12 »

Han kan klare alt... så længe jeg er puppetmaster Peace... Chelsea?

Haah Wink nu får vi at se, kan jo vær du gaber over for meget når du kommer til England...

U must be Joking!!! Hell No, til Chelsea... Du ved jeg er Arsenal mand Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "59. EN EPOKE ER SLUT"
« Svar #310: 29 Apr 2012, 01:18 »

Haah Wink nu får vi at se, kan jo vær du gaber over for meget når du kommer til England...

U must be Joking!!! Hell No, til Chelsea... Du ved jeg er Arsenal mand Wink

 Grin
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "59. EN EPOKE ER SLUT"
« Svar #311: 29 Apr 2012, 08:24 »

 Cool
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
El Gran Danés "60. EN NY START
« Svar #312: 29 Apr 2012, 11:00 »



EN NY START


Buenos Aires 25.6.2017
Pausen blev ikke så lang som forventet, allerede midt i juni, blev jeg kontaktet af det argentinske fodboldforbund. Det tog ikke mange timer at tage beslutningen. Selvfølgelig ville jeg gerne stå i spidsen for et af verdens bedste landshold i kampen om VM trofæet. Derfor er der nu indkaldt til pressemøde med den internationale presse.

Michael du overraskede mange af os ved at blive landstræner, vi forventede jo alle med at du skulle til England og stå i spidsen for et klubhold?

Fodboldverden er fantastisk nogen gange, pludseligt kan muligheder, du slet ikke havde set komme, opstå. Dette her er en af dem. Det er en drøm, der er gået i opfyldelse, og jeg glæder mig til udfordringen og jagten på VM trofæet.

Betyder det så at du er færdig som klubtræner?

Nej bestemt ikke, forbundet er helt klar over at jeg kigger mod England, og kun venter på den rigtige mulighed. Kontrakten her gælder også kun til og med VM-turneringen, derefter kan vi drøfte en forlængelse. Der er intet skjult i aftalen, og det argentinske forbund ved, at kommer jobbet, vil jeg tage imod en kontrakt med en engelsk klub. Jeg fortsætter dog uanset hvad i Argentina til og med VM.


Er der noget på vej med hensyn til England?


Endnu er det rigtige tilbud ikke kommet, men vi kender alle den engelske Liga, og mon ikke der begynder at være uro i nogen klubber når vi nærmer os jul og nytår. Lige nu er min fokus på Argentina, og så må vi se.

Har du allerede lagt dig fast på truppen til de sidste kampe i kvalifikationen?

Man har vel altid en ide om hvilke spillere der passer ind i mine foretrukne systemer. Jeg er ret sikker på at jeg bliver nødt til at ændre lidt på mine normale systemer, og derved tilpasse dem til holdet og den trup jeg vælger. Der er fantastiske spillere overalt i verden fra Argentina, og det bliver en fornøjelse at sætte det stærkest mulige hold.

Salvio fra Atletico Madrid kender du jo rigtigt godt, kan han regne med at være på holdet?


Bare fordi jeg kender en spiller, kan han bestemt ikke regne med noget som helst. Jeg har i alle årene som manager aldrig gjort forskel. Jeg udtager det bedst mulige hold til den pågældende kamp. Derudover skal det siges at det er dejligt at se Salvio igen, og jeg synes han er en fantastisk spiller.

Hvad er din målsætning til VM, som alle forventer i kvalificerer jer til?

Som altid går jeg efter at vinde alt. Det er en super stærk turnering, og minimums målet må være at komme i top 3.

Michael eksperter, fans og ledere rundt omkring udtrykte alle deres meninger i foråret om, hvad de synes du skulle gøre. Der var et stort flertal for at du skulle blive i Atletico, men du fulgte ikke rådene?

Det er altid dejligt med folks meninger og forsøg på råd, men jeg er min egen, og jeg kunne føle inden i mig selv at det var tid til at prøve noget nyt.

Jeg vil sige tak for i dag, og mange tak for det store fremmøde både her men også den store interesse, der var omkring mit fremtidige valg.




Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "60. EN NY START
« Svar #313: 29 Apr 2012, 13:32 »

Så kom du igang igen Wink VM burde vær en okay turnering at gå efter, der er flere svagere hold med til VM end der fx er til EM eller den Sydamerikanske turnering... Men en VM turnering vil alligevel se godt ud på CV'et Wink Fuld fart fremad...
Logged

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: El Gran Danés "60. EN NY START
« Svar #314: 30 Apr 2012, 11:11 »

Jeg må sige jeg frygter det værste, synes blogsne går ned af bakke lige så snart det kun omhandler landshold! Jeg håber selvf du kan holde standarden for disse spændende opdateringer.. det kan os kun blive dobbelt så godt, hvis du styrer både en spændende klub og Argentina Wink
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010